Take a walk with me: Ναύπλιο & Παλαιά Επίδαυρος

By Katerina Verigka - Ιουλίου 12, 2017



Μετά από αρκετά χρόνια, ήρθε η ώρα να επισκεφθούμε ξανά το υπέροχο Ναύπλιο και την Παλαιά Επίδαυρο! Δεν έχει χαρακτηριστεί τυχαία ως μία από τις πιο γραφικές πόλεις της Ελλάδας, το Ναύπλιο, το οποίο ήταν και η πρώτη πρωτεύουσα του ελληνικού κράτους. Πέρα από όλα αυτά, σε κάθε μέρος που πηγαίνω λειτουργώ με το αλάνθαστο κριτήριό μου, την αύρα. Υπάρχουν μέρη που το αισθάνομαι αμέσως ότι ταιριάζουν στην δική μου αύρα και άλλα που κάτι δεν μου πάει καλά και που αρχικά δεν μπορώ να εντοπίσω. (για παράδειγμα η Αίγινα, αγαπημένο νησί πολλών που εμένα δεν μου κάνει κλικ)


Θεωρείται η πιο γοητευτική πόλη της Πελοποννήσου και ένας προορισμός που επιλέγουν οι περισσότεροι για το σαββατοκύριακό τους.. 



Πλαισιωμένο από τα δύο Ενετικά του κάστρα, το Ναύπλιο απλά σε μαγεύει!


 Η πλατεία Συντάγματος, η ιστορικότερη πλατεία του Ναυπλίου, που αποτελεί το κέντρο της παλιάς πόλης. Εδώ θα δείτε σημαντικά κτίρια όπως την Ενετική Αποθήκη του Στόλου, όπου σήμερα στεγάζεται το Αρχαιολογικό Μουσείο, το Βουλευτικό (πρώην τζαμί του Αγά-πασά που στέγασε τη Βουλή της επαναστατημένης Ελλάδας, σήμερα χρησιμεύει ως συνεδριακός χώρος, ενώ στο ισόγειό του μεταφέρθηκε η Δημοτική Πινακοθήκη Ναυπλίου) και το πρώην Αλληλοδιδακτικό σχολείο, γνωστό πια ως Τριανόν.  πηγή






















Αφήνουμε το Ναύπλιο και παίρνουμε τον δρόμο της επιστροφής μέσα από την Επίδαυρο..
Κλασικά χαθήκαμε ολίγον τι, βρεθήκαμε καταλάθος στο Μικρό Θέατρο Αρχαίας Επιδαύρου
και ύστερα κάναμε μια μικρή βόλτα στην Παλαιά Επίδαυρο!






❝ Η Παλαιά Επίδαυρος είναι διάσπαρτη από αρχαιότητες καθώς στον χώρο του σύγχρονου χωριού βρισκόταν η πόλη της Αρχαίας Επιδαύρου.Από την αρχαία πόλη της Επιδαύρου σήμερα σώζεται το Μικρό αρχαίο θέατρο Επιδαύρου το οποίο βρίσκεται στην χερσόνησο Νησί





Ένα ταξίδι αστραπή για τον γάμο ενός υπέροχου ζευγαριού, με έβγαλε από το άγχος των τελευταίων μηνών.. Μία δύσκολη και απαιτητική περίοδος φτάνει σιγά σιγά προς το τέλος αφήνοντας εκτός από την συσσωρευμένη κούραση, τη ματαίωση από τις επαγγελματικές αναποδιές, πολλές όμορφες στιγμές, νέους φίλους και εμπειρίες που με πάνε ένα βήμα παραπέρα.. Κάθε μέρα αλλάζω, δεν το περίμενα ποτέ να όμως που γίνεται. Οι βάσεις μένουν ίδιες, μα τα ερεθίσματα είναι τόσο πολλά που αν δεν αλλάξεις θα βυθιστείς.. 

Για όσους είστε ή ετοιμάζεστε να διακοπάρετε, ξεχάστε όλα όσα σας βασανίζουν και απολαύστε κάθε μικρή στιγμή! Για όσους θα δουλεύουμε και τον Αύγουστο και το φθινόπωρο.. καλό κουράγιο και ίσως να καταφέρουμε να αξιοποιήσουμε καλύτερα τα σαββατοκύριακά μας! Να είμαστε γεροί και να αντέχουμε.. Να δείχνουμε εμπράκτως ο ένας στον άλλον την αγάπη μας με κάθε τρόπο..



 See you around! 



  • Share:

You Might Also Like

14 σχόλια

  1. Υπέροχοι τόποι που μιλούν στην καρδιά μου
    Καλό καλοκαίρι να έχεις Κατερινάκι μου

    Σε φιλώ πολύ ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη μου να είσαι καλά!!
      Μου έχετε λείψει πολύ!!

      Διαγραφή
  2. Το λατρεύω το Ναύπλιο, αν και η τελευταία εκδρομή μου εστέφθη από "την" απόλυτη αποτυχία κι έκτοτε, έχω καιρό να το επισκεφθώ. Επιπλέον, αυτό που έχουμε όλοι στο μυαλό μας κι αυτό που μας μένει κάθε φορά... είναι η παλιά πόλη (γιατί, μεταξύ της παλιάς και της "νέας", της στεγνής, της απρόσωπης, υπάρχει αγεφύρωτο χάσμα).
    Η Επίδαυρος, πάντα σαγηνευτική...

    Οι φωτογραφίες σου, υπέροχες! Έχεις αποτυπώσει μερικές από τις πιο όμορφες όψεις της περιοχής!

    Κατερίνα μου, ευχαριστίες για το πρωινό ταξίδεμα, μέσα από τις γραμμές και τις εικόνες σου!
    Σε καλημερίζω, σε φιλώ και σου εύχομαι να περνάς θαυμάσια❣

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να ξαναπάς για να το εξαγνίσεις!! ;)
      Δεν είχαμε τον χρόνο να γυρίσουμε καλά την Επίδαυρο η αλήθεια είναι, είδαμε πολύ λίγα..
      Χαίρομαι πολύ που σε ταξίδεψα νοερά.. Σ'ευχαριστώ πολύ για τα όμορφά σου λόγια!!
      Καλή συνέχεια σε φιλώ!!

      Διαγραφή
  3. Αχ βρε Κατερίνα μου πραγματικά με γοητεύσατε....! ζηλεύω με την καλή έννοια. Λατρεύω το Ναύπλιο, αγαπημένος μας τόπος και εμάς. Υπέροχη και η Επίδαυρος. Πολύ καλά κάνατε και να το επαναλάβετε τακτικά. Σου εύχομαι να περνάτε όμορφα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννη μου είμαι ταξιδιάρα ψυχή, ας όψεται η κρίση αλλιώς θα ήμουν με μια βαλίτσα στο χέρι. Αυτά μας μένουν εξάλλου.. Είναι υπέροχα μέρη ναι! Τακτικά είναι αρκετά δύσκολο αλλά θα προσπαθούμε με τα λίγα που έχουμε να κάνουμε τις σωστές επιλογές.. :) Καλή συνέχεια φιλιά!!

      Διαγραφή
  4. Είχα πάει στο Ναύπλιο πριν πολλάααα χρόνια και το θυμάμαι πάντα με αγάπη γιατί είχα ξετρελαθεί. Έκτοτε όλο λέω να ξαναπάω και δεν τα έχω καταφέρει, οπότε απόλαυσα τις φωτογραφίες σου! Επίδαυρο δεν έχω πάει ποτέ...
    Να είστε καλά Κατερίνα μου και όπως λες να αξιοποιείτε όσο καλύτερα γίνεται τα Σαββατοκύριακα σας, αφού πρέπει πάντα να κάνουμε το καλύτερο με το "υλικό" που διαθέτουμε κάθε φορά!
    Υ/Γ: τα μαξιλάρια Φρίντα Κάλο πόσο τέλεια;;;
    Φιλάκια πολλάααα!!!! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα δεν ήταν φανταστικά τα φριντομαξίλαρα;; :) :)
      Έτσι όπως το λες πρέπει πάντα να κάνουμε το καλύτερο με ό,τι διαθέτουμε κάθε φορά!
      Σ'ευχαριστώ πολύ κορίτσι μου να περνάς όμορφα σε φιλώ!!

      Διαγραφή
  5. Υπέροχο, υπέροχο Ναύπλιο! Έχω πάει αρκετές φορές! Ωραίες φωτογραφίες Κάθριν!

    Υ.Γ. Παλαιά Επίδαυρο δεν εχω πάει και έχω ακούσει οτι ειναι πολύ όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έκανες θραύση και στο Ναύπλιο ατιμούτσικο;
      Δεν τα λες αυτά..! :) :)

      Διαγραφή
  6. Υπέροχο ταξίδι σε υπέροχα μέρη!
    Μου έφερες όμορφες αναμνήσεις σήμερα!
    Φιλιά πολλά και καλά να περνάτε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πολύ Μαρία μου..
      Έχουμε τόσα μέρη ξεχωριστά.. είμαστε τυχεροί και δεν το ξέρουμε ή δεν το εκτιμάμε.
      Καλή εβδομάδα!!

      Διαγραφή
  7. Θέλω τόσο πολύ να πάω! Μα τόσο πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Άφησε το αποτύπωμά σου εδώ..