Take a walk with me: April '17

By Katerina Verigka - Απριλίου 21, 2017

Οι βόλτες μας είναι η καλύτερη ψυχοθεραπεία και η πιο οικονομική λύση διασκέδασης. Ο μόνος λόγος που δεν στεναχωριόμαστε να χαλάμε παπούτσια.. (κι έχουμε καταστρέψει πολλά πιστέψτε με) Οι φωτογραφίες μπορεί να έχουν γίνει μια υπερβολική μόδα στις μέρες μας, δεν παύουν όμως να αποτελούν αποτύπωση στιγμών. Ναι μένουν στην μνήμη μας οι αναμνήσεις, είναι όμορφο όμως να τις έχουμε και μπροστά μας με εικόνες.

Διάβασα κάτι πολύ ενδιαφέρον στο ιστολόγιο φωτογραφίες και μία λέξεις

Η φωτογραφία παρατηρεί ο Tod Papageorge, όπως και η ποίηση, δεν αποτελεί, όπως κακώς πιστεύεται, τον καθρέπτη του κόσμου. Όπως όμως η ποίηση δεν μπορεί να εφεύρει μια άλλη, δική της γλώσσα, έτσι και ο φωτογράφος δεν μπορεί να εφεύρει έναν άλλο κόσμο. Εκεί ακριβώς οφείλουν την ένταση που δημιουργούν τόσο ένα ποίημα όσο και μια φωτογραφία, στο ότι δηλαδή είναι ταυτόχρονα κομμάτια τού κόσμου αλλά και πλάσματα (fiction). 






Τη Μ.Παρασκευή, μία ιδιαίτερη μέρα είτε είσαι θρησκευόμενος είτε όχι, οι καμπάνες ηχούσαν πένθιμα ερχόμενες σε αντίθεση με τον ήλιο και την μυρωδιά των λουλουδιών στα γύρω σοκάκια. Επισκεφθήκαμε τέσσερις ιστορικούς ναούς κατά τη διάρκεια της βόλτας μας. Μου αρέσει να κάθομαι σε εκκλησίες όταν δεν έχουν πολύ κόσμο, γιατί η πίστη είναι μέσα μας και κατά την δική μου ιδεολογία δεν χωράει σε καλούπια που φανατίζουν. Ο ιερός ναός της Κοιμήσεως Θεοτόκου Χρυσοκαστριωτίσσης στην Πλάκα, στους Αέρηδες έγινε πλέον από τους αγαπημένους μου μιας και ένιωσα απόλυτη ηρεμία. Επίσης, θαυμάζω και επεξεργάζομαι την αρχιτεκτονική και τις τοιχογραφίες χωρίς να έχω γνώσεις, απλά κάθομαι και χαζεύω.. Η παραπάνω φωτογραφία είναι από άλλη μέρα, για ευνόητους λόγους στο προσκύνημα του επιταφίου δεν καθόμουν να τραβάω φωτογραφίες..




Κι όμως.. είχα να ανέβω στην Ακρόπολη από παιδί. Και τότε δεν μπορείς να εκτιμήσεις πολλά η αλήθεια είναι, ούτε να νιώσεις την μαγεία. Παγκόσμια ημέρα των μνημείων και ήταν όλα δωρεάν, διαφορετικά είναι πολύ δύσκολο για ένα ζευγάρι να δώσει 40ε όσο κι αν αξίζει η περιήγηση! Είχαμε περιορισμένο χρόνο στην διάθεσή μας κι όμως το καταφέραμε, μέσα σε 1 ώρα και 1 τέταρτο ανεβήκαμε στην Ακρόπολη και περιηγηθήκαμε στην Νότια Κλιτύ. Είχα χαζέψει ντοκιμαντέρ της Μηχανής του Χρόνου και είχα μάθει πολύ ενδιαφέρουσες ιστορίες για αυτή την νότια πλευρά της Ακρόπολης. Αρχικά ας απολαύσουμε την απέραντη θέα.. σε μια συννεφιασμένη μέρα!










Δεν είμαι από εκείνους που μένουν κολλημένοι στο παρελθόν και στην ιστορία του τόπου τους, θεωρώ πως όλα πρέπει να είναι σε ισορροπία.. Παρελθόν-παρόν- μέλλον με τέτοιο τρόπο που να μας πηγαίνουν μπροστά και όχι πίσω. Είναι όμορφο να έχουμε γερά θεμέλια, όμως καλό είναι να εκσυγχρονιζόμαστε χωρίς να χάνουμε την ταυτότητά μας.



Ασκληπιείο


Στοά του Ευμένους 


Θέατρο Διονύσου


Ωδείο Ηρώδου του Αττικού



Και με αυτό το απλό και χαρούμενο παιχνίδι που χαρίζει γέλιο σε παιδιά
και μεγάλα παιδιά.. σας χαιρετώ κι εύχομαι σε όλους καλή δύναμη!





  • Share:

You Might Also Like

17 σχόλια

  1. Κατερίνα χρόνια πολλά!!
    Πρόσεξες στην τελευταία φωτογραφία το σύννεφο-καρδιά?
    Λατρεύω να σας ακολουθώ στις βόλτες σας!
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το πιστεύεις ότι δεν το είχα προσέξει;;Ενώ τα χαζεύω πάντα..! Το έχω χάσει λίγο το μυαλό μου από διάφορα στραβά που συμβαίνουν αλλά θα επανέλθω! Ωω τιμή μας.. Σ'ευχαριστώ πολύ Μαρία μου!!
      Χρόνια πολλά με υγεία, δύναμη και γαλήνη σε φιλώ!

      Διαγραφή
  2. Καλημέρα Κατερίνα μου και χρόνια πολλά
    Πανέμορφο το οδοιπορικό σας
    Και του χρόνου κορίτσι μου με μεγαλύτερες
    ελπίδες για όλους μας!!!

    Σε φιλώ πολύ πολύ ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν και συνεχώς συμβαίνουν πολύ άσχημα πράγματα, σε παγκόσμιο και εθνικό επίπεδο.. Αν και βιώνω συχνά αδικίες από το σύστημα και αναποδιές, αρνούμαι να χάσω την ελπίδα μου.. Καλό σαββατοκύριακο Ελένη μου σε φιλώ και σ'ευχαριστώ αμέτρητα πολύ για την τρυφερή σου παρουσία!

      Διαγραφή
  3. Υπέροχες βόλτες και λατρεύω τις φωτογραφίες. Τις αγαπώ καλύτερα από βίντεο και τα σχετικά.
    Και εμένα μ'αρέσουν οι παραδοσιακές παλιές εκκλησίες οταν δεν εχει κόσμο.
    Όσο για τα αρχαία μας είναι η ιστορία μας είναι διδαχή για το παρόν και το μέλλον όχι εγκλωβισμός στην εποχή εκείνη της δόξας! Συμφωνώ μαζί σου λοιπόν και εύχομαι πάντα να χαίρεστε τις βόλτες σας. Να λιώσετε πολλά πολλά ζευγάρια παπούτσια.
    Χρόνια πολλά και του χρόνου με υγεία ( αν τα είπαμε ξανά δεν πειράζει ναι;)
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι ωραία ευχή.. ευχαριστούμε καλή μου Άννα!!
      Έχω πάθει κι εγώ μια απώλεια μνήμης γιατί αυτός ο μήνας ήταν φουλ πιεστικός.. και να είπαμε ξαναλέμε!! ;) Σε φιλώ καλή δύναμη!!

      Διαγραφή
  4. Κατερίνα μου Χριστός Ανέστη. Απόλαυσα με την καρδιά μου τον περίπατό σου. Μέσα από τις όμορφες εικόνες σου αφέθηκα και εγώ. Πολύ όμορφο εκείνο το μέρος γύρω απ την Ακρόπολη. Λες και ο χρόνος έχει σταματήσει και το έχει σεβαστεί.
    Ευχαριστούμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ όμορφες φωτος.
    Χριστός Ανέστη με υγεία.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αγαπημένες βόλτες! Το ξέρεις άλλωστε πως είμαι ερωτευμένη με αυτήν την περιοχή.
    Πάντα τέτοια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Άλλη μια υπέροχη βόλτα plus τις εξαιρετικές σου οπτικές στα τοπία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Υπέροχη ξενάγηση Κατερίνα μου! Άσε που όλο και λιγότεροι από εμάς πάμε στην Ακρόπολη και σε άλλα ελληνικά αξιοθέατα, είναι που τα έχουμε δεδομένα κι αυτό είναι το λάθος μας... Πολλά φιλιά καλό σ/κ ✿

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Έρχομαι από το οδοιπορικό της Έλλης, οπότε καταλαβαίνεις με τι διάθεση σε διαβάζω!
    Μια όαση το οδοιπιρικό σου στα όσα συμβαίνουν.
    ❤❤❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μα τι ωραία βόλτα και τι ωραία που μας πήρες μαζί! Και του χρόνου Κατερίνα μου με ακόμα καλύτερη διάθεση και ακόμα πιο όμορφες εικόνες! (της ζωής γενικότερα!).
    Σε φιλώ και σου εύχομαι να έχεις μια όμορφη Κυριακή :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλή σου μέρα και καλό μήνα. Υπέροχος ο περίπατος που μας χάρισες. Να είσαι καλά.Να σου πω ότι μετά από την επίθεση που δέχτηκα τα http://eftanhsa.blogspot.com και http://hellascafe.blogspot.com είναι και πάλι έτοιμα προς δράση. Θα χαρώ να έχω μια επόισκεψή σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Άφησε το αποτύπωμά σου εδώ..