Keep a 5 year journal December '16

By Katerina Verigka - Δεκεμβρίου 08, 2016



Κλείνω ένα χρόνο στο Keep a 5 year journal και συνεχίζουμε δυναμικά! Μία ιδέα που προήλθε από το εξωτερικό, την συναντήσαμε εδώ και αργότερα κάποιες bloggers ξεκινήσαμε να φτιάχνουμε δικές μας λίστες διαθέσιμες προς όλους. Για τον Δεκέμβρη θα ακολουθήσω την ωραιότατη γιορτινή λίστα της Μαρίας.


1.Μια χειμερινή μελωδία: Το άκουσα τυχαία σε ένα χριστουγεννιάτικο άλμπουμ την ώρα που στολίζαμε. Ήταν μία άσχημη μέρα για μένα η προηγούμενη, ξύπνησα κακόκεφη και απογοητευμένη με τα συνεχόμενα αρνητικά αποτελέσματα που λαμβάνω από αιτήσεις για δουλειά. Κι έτσι νομίζω πως λειτούργησε στην ψυχή μου σαν κάθαρση.  James Last - Ave Verum Corpus 

2.Όταν βρέχει.. προτιμώ να είμαι κάτω από το πάπλωμα και να ακούω τον ήχο της βροχής!

3. Καμία διαθέσιμη συμβουλή..

4. Μια καλή ιδέα: Να πάμε στο Christmas Factory, όπως κάνουμε σαν παιδάκια κι εμείς κάθε χρόνο, να ξεχαστούμε..να γελάσουμε! Θα γκρινιάξω λίγο για το κόστος που θα έπρεπε να είναι πιο χαμηλό τόσο στην είσοδο όσο και στα παιχνίδια τα οποία έχουν μικρή διάρκεια.. Κατά τα άλλα είναι μια όμορφη ατμόσφαιρα για μικρή απόδραση-εκτόνωση!



5. Στολίζοντας για τα Χριστούγεννα μια μέρα βροχερή!

6. Μιας και η ημερομηνία πέφτει στην γιορτή της μανούλας.. Θα της αφιερώσω την πρώτη αναφορά στο Σχέσεις Ζωής. Είναι η πρώτη σχέση ζωής όλων μας.. Κάποιοι είμαστε τυχεροί και έχουμε Μητέρες ηρωίδες δίπλα μας, κάποιοι όμως όχι.. Γι'αυτό μπορούμε να δίνουμε εμείς την τρυφερότητα που τους λείπει. (αν και το κενό δεν καλύπτεται) Η οικογένεια μας παίζει βασικό ρόλο κι όταν είμαστε ενωμένοι στα δύσκολα είμαστε αήττητοι. 



7. Κάτι που αγαπώ: Να αγαπώ.



*Stay Strong *Believe in yourself * Laugh*


Καλή συνέχεια beautiful people!!











  • Share:

You Might Also Like

16 σχόλια

  1. "Κάτι που αγαπώ: Να αγαπώ"
    Εκεί είναι το μυστικό....

    Καλημέρα Κατερίνα μου ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Από εκεί ξεκινούν όλα!!
      Καλημέρα Ελένη μου!!

      Διαγραφή
  2. Αυτο με την βροχή μάρεσει και μένα πολύ! Απο το να είμαι έξω δηλαδή και να γίνομαι παπί! Αν και μερικές φορές ακόμη και το να βρέχομαι αποτελεί την δική μου...κάθαρση! Γενικά η αίσθηση της βροχής σου δημιουργεί πολλα συναισθήματα!

    Για το christmas factory συμφωνώ! Είναι ένας ιδίαιτερος χώρος όμως θα πρέπει να χαμηλώσει τιμές για να γίνει πιο προσιτός σε περισσοτερο κόσμο και ιδιαίτερα στις οικογένειες! Φιλιααα!

    Υ.Γ. Θυμάσαι την σκηνή στο Forest Gump με το μπλουζάκι Shit happens και πως δημιουργήθηκε σαν έκφραση? Ε έτσι αντιμετώπισε τα όλα τα ασχημα! Περαστικά και επιδερμικά! (ντάξει μιλάει ο γκουρού τώρα!χαχα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άλλο ένα προνόμιο των αντρών.. να μπορείτε να βραχείτε και ούτε γάτα ούτε ζημιά χαχαχα Κάνε εικόνα το δικό μας, με μαλλί και βάψιμο τι έχει να γίνει..πoια κάθαρση και κολοκύθια τούμπανα!!
      Forest Gump από τις αγαπημένες μου ταινίες..!!
      Έχεις δίκιο.. Κάποιες φορές προσπαθώ να τα αντιμετωπίζω έτσι, κάποιες πονάνε πολύ!

      Διαγραφή
  3. Θέλω και γω να πάω στο Christmas Factory! Θα πάρω τον ανιψιό μου και θα πάω!
    Για τον μικρό δλδ, όχι για μένα.... χιχιχι!
    Όσο για την βροχή δεν υπάρχει πιο χουζούρικο πράγμα να είσαι μέσα στη ζεστούλα και έξω να βρέχει καταρρακτωδώς.
    Καλό βράδυ Κατερίνα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα ξετρελαθείτε αμφότεροι!!
      Εμείς πάντως πήγαμε μόνοι χωρίς ανιψιό για ξεκάρφωμα χαχαχα

      Επίσης Μαρία μου! :)

      Διαγραφή
  4. Ειδικά για τις απαντήσεις σου στο 6 και το 7... ♥♥♥
    Οι φωτογραφίες σου τέλειες!
    (Δεν ήξερα ότι το Christmas Factory έχει είσοδο! Στα μέρη μας τέτοια πράγματα είναι ελεύθερα για το κοινό!)
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ( ˘ ³˘)❤

      Με το κινητάκι μέτριες βγαίνουν..
      Γίνεται στο Τεχνόπολις (Γκάζι) γι'αυτό.. εκεί όλα όσα διοργανώνονται έχουν είσοδο.
      Το θέμα είναι ότι κοστίζουν και μέσα ανά άτομο 3ε το καθένα και δεν μπορείς να κάνεις πολλά.. Αλλά παίξαμε σαν παιδάκια συγκρουόμενα (ήμουν οδηγάρα κατά γενική ομολογία) μπήκαμε και Ρόδα.. είδαμε παράσταση Καραγκιόζη.. δεν μπορώ να πω!

      Διαγραφή
  5. Αυτό το Christmas Factory, πολύ το ζήλεψα η αλήθεια είναι!
    Μακάρι να μπορούσα να πάω, αλλά η άτιμη η απόσταση και οι συγκυρίες, δεν το επιτρέπουν.
    Ίσως του χρόνου με τα αντράκια μου!
    Τέλειες οι σκέψεις σου!
    Στη βροχή συμφωνώ δαγκωτό... και το φινάλε σου, όλα τα λεφτά!
    Φιλιά ❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν πειράζει, δεν χάνεις και κάτι το εξαιρετικό!
      Δημιούργησε ένα κλίμα παιχνιδιού με αυτοσχεδιασμούς στο σπίτι..!
      Είμαι σίγουρη ότι το έχεις, μου φαίνεσαι εναλλακτική, αλλιώτικη μαμά εσύ! ;)

      Διαγραφή
  6. Πάντα να αγαπάς να αγαπάς!!!
    ;-)
    Να μην αλλάξει ποτέ αυτό!!!
    Αγκαλιά πελώρια, Κατερινάκι μου!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Υπέροχες φωτογραφίες, Κατερινάκι μου!
    Αχ, λατρεύω τη βροχή! Φυσικά, μου αρέσει να είμαι στον καναπέ, να τη βλέπω από το παράθυρο, αλλά και να βγαίνω έξω, με τις αγαπημένες μπότες μου! (άσχετο: Λιώσανε πια οι καημένες!)
    ♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α δικιά μου είσαι εσύ αν καταστρέφεις παπούτσια!
      Αυτό σημαίνει ότι περπατάμε..δυναμικά ρε παιδί μου!! ;)
      Να είσαι καλά Αλεξάνδρα μου, όμορφη Κυριακή να έχεις!

      Διαγραφή
  8. Πόσο δίκιο έχεις Κατερίνα! Άμα βρέχει, εμάς αποδομείται όλη η εικόνα χαχα! :) Κι εγώ προτιμώ να είμαι σπίτι όταν βρέχει (σώζω και την εικόνα αφού!) Καλή Κυριακή ❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε μα..! ;)
      Και πέρα από την εικόνα που αστειεύομαι, είναι και το αναπνευστικό για εμάς τους ασθματικούς! (δικαιολογώ την βολεμένη επιλογή του παπλώματος υπό τον ήχο της βροχής!)
      Καλή εβδομάδα Πέτρα μου!!

      Διαγραφή

Άφησε το αποτύπωμά σου εδώ..