Αλλά τα βράδια..

By Katerina Verigka - Νοεμβρίου 13, 2016




Album: Φυσάει
Έτος: 1993
Στιχουργός: Λειβαδίτης Τάσος
Συνθέτης: Τσαγκάρης Γιώργος
απαγγέλει ο ηθοποιός Γιώργος Μιχαλακόπουλος

Και να που φτάσαμε εδώ 
Χωρίς αποσκευές 
Μα μ’ ένα τόσο ωραίο φεγγάρι 
Και εγώ ονειρεύτηκα έναν καλύτερο κόσμο 
Φτωχή ανθρωπότητα, δεν μπόρεσες 
ούτε ένα κεφαλαίο να γράψεις ακόμα 
Σαν σανίδα από θλιβερό ναυάγιο 
ταξιδεύει η γηραιά μας ήπειρος… 

Αλλά τα βράδια τι όμορφα 
που μυρίζει η γη 

Βέβαια αγάπησε 
τα ιδανικά της ανθρωπότητας, 
αλλά τα πουλιά 
πετούσαν πιο πέρα 

Σκληρός, άκαρδος κόσμος, 
που δεν άνοιξε ποτέ μιαν ομπρέλα 
πάνω απ’ το δέντρο που βρέχεται… 

Αλλά τα βράδια τι όμορφα 
που μυρίζει η γη 

Ύστερα ανακάλυψαν την πυξίδα 
για να πεθαίνουν κι αλλού 
και την απληστία 
για να μένουν νεκροί για πάντα 

Αλλά καθώς βραδιάζει 
ένα φλάουτο κάπου 
ή ένα άστρο συνηγορεί 
για όλη την ανθρωπότητα 

Αλλά τα βράδια τι όμορφα 
που μυρίζει η γη 

Καθώς μένω στο δωμάτιο μου, 
μου 'ρχονται άξαφνα φαεινές ιδέες… 
Φοράω το σακάκι του πατέρα 
κι έτσι είμαστε δυο, 
κι αν κάποτε μ’ άκουσαν να γαβγίζω 
ήταν για να δώσω 
έναν αέρα εξοχής στο δωμάτιο 

Αλλά τα βράδια τι όμορφα 
που μυρίζει η γη 

Κάποτε θα αποδίδουμε δικαιοσύνη 
μ’ ένα άστρο ή μ’ ένα γιασεμί 
σαν ένα τραγούδι που καθώς βρέχει 
παίρνει το μέρος των φτωχών… 

Αλλά τα βράδια τι όμορφα 
που μυρίζει η γη! 

Δώσ' μου το χέρι σου.. 
Δώσ' μου το χέρι σου..



Θα μπορέσουμε άραγε να το πάρουμε από την αρχή;
Στις πόσες ευκαιρίες καιγόμαστε;
Δώσε το χέρι σου..


  • Share:

You Might Also Like

14 σχόλια

  1. Το αγαπώ!!!
    Τίποτε άλλο...
    Φιλί :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. "Σκληρός, άκαρδος κόσμος,
    που δεν άνοιξε ποτέ μιαν ομπρέλα
    πάνω απ’ το δέντρο που βρέχεται…"
    Μέγας Λειβαδίτης με ποίηση βαθιά
    ανθρωπιστική!!!

    Καλημέρα Κατερινάκι μου ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ποίηση βαθιά ανθρωπιστική, πόσο πετυχημένα το όρισες!!

      Διαγραφή
  3. Πόσο υπέροχο, πόσες αλήθειες!

    Φιλιά πολλά Κατερίνα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εξαίρετο σαν δημιουργία, στολίδι σαν επιλογή Κατερίνα.....!
    Ζεστές καλησπέρες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχουμε τέτοιο μουσικό πλούτο στην χώρα μας..

      Διαγραφή
  5. Συντονισμένες στο ίδιο μήκος κύματος (το ανάρτησα κι εγώ στο φέις),
    ωστόσο σε προσκαλώ στο δεύτερο μέρος τού ταξιδιού! ;) Έχω κάνει και
    την κλήρωση για το δώρο :) Φιλάκια και καλή Πανσέληνο Κατερίνα μου ❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα Καλή Πανσέληνο, πιο πρωτότυπη ευχή δεν έχω ξανα ακούσει!!
      Απαντώ με χρονοκαθυστέρηση αλλά ήρθα εγκαίρως (όχι για τον διαγωνισμό, για το υπέροχο ταξίδι σου!!)

      Διαγραφή
  6. Πόσο, μα πόσο το αγαπώ!!
    Φιλί! ♥
    (πολύ χάρηκα που το άκουσα... να είσαι καλά!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Άφησε το αποτύπωμά σου εδώ..