Το ταξίδι της Αυτογνωσίας

By Katerina Verigka - Ιουλίου 01, 2016





Το ταξίδι της Αυτογνωσίας

Αγόρασε εισιτήρια πολλά 
για ταξίδια μακρινά.
Να φεύγει.. να φεύγει..
Διαρκώς αυτό λαχταρούσε.
Κι ύστερα έπαψε να χαίρεται.
Έπαψε να λαχταρά.
Δεν την γέμιζαν τα τοπία,
δεν την χώραγαν οι ξένοι ουρανοί,
δεν την συγκινούσαν τα αξιοθέατα.
Χανόταν ανάμεσα στην πολυκοσμία.
Άργησε να καταλάβει,
Πως τα καλύτερα ταξίδια 
τα κάνουμε μέσα μας.
Οι πιο σημαντικές διαδρομές είναι εκείνες
που ανακαλύπτεις τον εαυτό σου.
Στον δρόμο της Αυτογνωσίας.
Άπαξ και καταφέρεις να επιστρέψεις
από τούτο το ταξίδι,
είσαι έτοιμος για όλα.


✍✍

Αυτή ήταν η συμμετοχή μου στο Συμπόσιο Ποίησης
Ευχαριστώ τόσο όσους το ψηφίσατε όσο και εσάς που το ξεχωρίσατε!!


✍✍




Μερικοί άνθρωποι ταξιδεύουν συνεχώς για να βρουν τον εαυτό τους.
Κάποιοι πάλι δεν ξεβολεύονται από το σημείο άνεσης τους.

Όμως η χρυσή τομή που βρίσκεται;

Μπορείς στ'αλήθεια μέσα από τα ταξίδια να βρεις ποιος είσαι; Μπορείς να πάρεις έμπνευση, να ανακαλύψεις πλευρές, στοιχεία που είτε έχεις, είτε θέλεις να ενσωματώσεις.. Να εκτιμήσεις αλλιώς τη ζωή σου.

Στην καθημερινότητα, κατά την γνώμη μου, ανακαλύπτεις ποιος πραγματικά είσαι. Όταν δεν συναντάς τοπία ειδυλλιακά, όταν δεν ζεις το όνειρο. (σαφώς υπάρχουν και ταξίδια άλλου χαρακτήρα, όπως τα εθελοντικά με σκοπό να βοηθήσεις σε projects κα)

Με αυτό το μότο της εικόνας σας εύχομαι καλό μήνα μιας και ο Ιούλιος είναι χαρακτηριστικά ταξιδιάρικος! Ταξίδευε, όχι για να βρεις τον εαυτό σου, αλλά για να θυμηθείς ποιος ήσουν σε όλο αυτό το διάστημα..


Καλό μήνα με πολλές αντοχές, πολλές χαρές και ατελείωτη αγάπη!!







  • Share:

You Might Also Like

27 σχόλια

  1. Ax, τί να σχολιάσω? Μου άρεσε! Πολύ! Πάρα πολύ!
    Είναι από τις φορές που θα ήθελα να μπορώ να δώσω περισσότερους βαθμούς!
    (Αριστέα, να το κάνουμε σαν τη Γιουροβίζιον?! Αριστέα!!!! Είσαι εδώ? Λιποθύμησες?!)
    ;-)
    Κατερινάκι μου, πραγματικά με άγγιξε η ουσία της κάθε σου λέξης!!! Συνέχισε!!!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά και ευχές για έναν υπέροχο μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λουκουμάκι μου, τώρα έγραφα στο φουμπού ότι η ουσία είναι πέρα από τη βαθμολογία..
      Είναι στο γεγονός ότι αγγίζεις, εμπνέεις και μοιράζεσαι.. Αν και βγήκε στα πρώτα, το ίδιο λέω και όταν βγαίνει τελευταίο :) Αυτό λοιπόν έχει σημασία!! ♡

      Καλό Ιούλιο να έχετε κοριτσάκι μου σε φιλώ!!

      Διαγραφή
  2. Κοριτσάκι μου συγχαρητήρια για τη συμμετοχή σου!!!
    Τα έσω ταξίδια είναι και τα πιο επικερδή...

    Καλό μήνα με πολλές χαρές εύχομαι ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πάρα πολύ Ελένη μου!!
      Επίσης, ό,τι καλύτερο χωρίς στεναχώριες.. ♡

      Διαγραφή
  3. Ταξίδι αυτογνωσίας, σαν να ταξιδεύεις σ' ένα δρόμο γεμάτο καθρέφτες, που στο πηγαιμό σε φοβίζουν αλλά στο γυρισμό σε γεμίζουν δύναμη. Όμορφη παρουσίαση του ψαξίματος της πλευράς του ανθρώπου, κείνης που ο καθένας μας πάντα ψάχνει για να βαδίζει το κάθε ταξίδι δυνατός και σίγουρος.
    Αυτογνωσία, η γνώση που δύσκολα αποκτάται μα εύκολα εκτιμάται.
    Μπράβο όμορφες σκέψεις.
    Νάσαι καλά Κατερίνα! Καλό μήνα νάχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Δημήτρη!!
      Σ'ευχαριστώ πολύ για το τιμητικό σχόλιο!!
      Καλό Ιούλιο με υγεία και χαρά!!

      Διαγραφή
  4. Αριστέα άκουσα κι έτρεξα!
    Συγχωρέστε με αλλά σήμερα βρήκα να κάνω το μεταφερόμενο πάρτι μου-πάρτι για το ανίψι που γλίτωσε από του χάρου τα δόντια και τρέχω η οικοδέσποινα γιατί σήμερα είμαι και μαγείρισσα!

    Κατερινιώ μου, χάρηκα που πήγες τόσο καλά, Μπράβο σου! Τρανή απόδειξη πως άμα έχεις να πεις σπουδαία πράγματα, τα στολίδια και οι ποιητικές λέξεις πάνε περίπατο! Πραγματικά το χάρηκα, μου άρεσε, μου αρέσεις που δοκιμάζεσαι και προχωράς!
    Άντε Κατερινάκι μου και εις ανώτερα !
    Πολλά φιλιά και σε ευχαριστώ που γίνεσαι και εσύ κολόνα του Συμποσίου!

    (κάτσε τώρα να κάνω κόπι τα του πάρτι...γιατί οι καλεσμένοι μου θα φάνε σχόλια!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. run Αριστέα run!!
      Σ'ευχαριστώ για ακόμα μια φορά για την στήριξη και ενθάρρυνση!!
      Και που είσαι; Μη χαλιέσαι με τις βλακείες του διαδικτύου.. Σε νιώθω γιατί κι εγώ αηδίαζα και το έκλεινα αλλά δεν έχει νόημα να μένουμε σε αυτά.
      Κάνε με την ησυχία σου το πάρτι του ανιψιού και πάλι σιδερένιος!!

      Διαγραφή
  5. Λες, λες , λες , με ανεβάζεις στη συνείδηση των αναγνωστών ως έναν πολύ καλό γραφιά, που γράφω καταπληκτικά, που είμαι απίστευτος, που τα κείμενα μου είναι συναρπαστικά... Με έχεις κάνει να κοκκινίσω δεν ξέρω και γω πόσες φορές. Ωραίαααα μέχρι εδωωωωωωω. ΕΣΥ λοιπόν που έγραψες αυτό το καταπληκτικό ποιήμα-κείμενο για το ταξίδι που πρέπει να κάνουμε όλοι μας, ΕΣΥ που τα είπες όλα με τον απίστευτα ουσιαστικό και όμορφο στίχο σου, "Πως τα καλύτερα ταξίδια
    τα κάνουμε μέσα μας", ΕΣΥ που πολύ πιό πρόφατη απο μένα στην Συμποσιάρα της Αριστέας και αρχίζεις και κεντάς ΤΙ ΕΙΣΑΙ?

    Άστο Κατερίνα μην το κουράζεις! Είσαι μιά ταλεντάρα, που με ότι καταπιάνεσαι το απογειώνεις! Τελείωσε, δε με βλέπω να κερδίζω ποτέ το Συμπόσιο! Μεγάλος ανταγωνισμός παιδί μου...

    Υ.Γ. Στα είχα πει και για την κριτική που είχες γράψει στην ταινία του Παπακαλιάτη. Επιμένεις να είσαι προσγειωμένο άτομο, όπως και γω ο μετριόφρων.χαχαχαχα! Καλό μήνα Κάθριννννν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλαααα ρε σταμάτα!! χαχαχα Νομίζω τρεις φορές έλαβα μέρος στο Συμπόσιο αλλά φίλε μου με Κανελλάκη και Ελένη μη περιμένεις πρωτιές! Τον πίνακα με την τσίτσιδη που σου έταξε η Αριστέα, μου τον έχει χαρίσει πριν χρόνια αν τον θέλεις!! (Αριστέα μην ακούς τα δώρα δεν δωρίζονται!!)
      Ειλικρινά δεν τα νιώθω αυτά που λες, από παιδί είμαι σπαστικά προσγειωμένη. Θα ήθελα να είχα μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση γιατί μπορεί να είχα προχωρήσει καλύτερα στην ζωή μου.. Μεγάλη κουβέντα! Τώρα συμπτωματικά ήρθα από σενα, τέλεια συμμετοχή ιδανική για τραγούδι!! Proud of you!!

      Διαγραφή
  6. Μπράβο σου Κατερίνα μου. Συγχαρητήρια για τη συμμετοχή σου ανεξάρτητα βαθμολογίας. Είναι σημαντικό το ταξίδι μέσα μας.
    Καλό γλυκό μήνα να έχεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλέ εννοείται! Η βαθμολογία είναι τυπική γιατί μας αρέσουν πολύ περισσότερα από αυτά που καταλήγουμε! :) Σ'ευχαριστώ πολύ επίσης!!!

      Διαγραφή
  7. Υπεροχο συνεταιράκι μου ζωγράφισες παλι!!! <3 very well done!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πικάσο δεν με λες χαχαχα Θενκ γιου λατρεία!!

      Διαγραφή
  8. "...Οι πιο σημαντικές διαδρομές είναι εκείνες
    που ανακαλύπτεις τον εαυτό σου...."

    Πολύ μεγάλη κουβέντα Κατερίνα το επιστέγασμα ενός εξαίρετου ποιήματος. Μπράβο κορίτσι μου. Πάντα κρύβεις στη γραφή σου, κάθε φορά, και κάτι ξεχωριστό.
    Καλό σου Μήνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η γνώμη σου πάντα πολύτιμη!! Σ'ευχαριστώ από καρδιάς!
      Καλό Ιούλιο!!

      Διαγραφή
  9. Κατερίνα μου πολλά συγχαρητήρια για την υπέροχη συμμετοχή σου!
    Κρίμα που ποτέ δε φτάνουν οι βαθμοί για όλα όσα αγαπάμε, αλλά μικρή σημασία έχει αυτό, γιατί ό, τι αγαπάμε το θυμόμαστε!
    Και το ποίημά σου είναι ένα από αυτά που μένουν!
    Φιλιά πολλά και καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι ακριβώς, ό,τι αγαπάμε το θυμόμαστε!!
      Το δικό σου το λάτρεψα μπράβο και πάλι :)
      Καλό βράδυ φιλάκια!!

      Διαγραφή
  10. "Άργησε να καταλάβει,
    Πως τα καλύτερα ταξίδια
    τα κάνουμε μέσα μας."

    Υπέροχο το ποίημά σου, μέσα σε αυτές τις λέξεις έχεις πει τα πάντα! Εύχομαι να είσαι πάντα δημιουργική και στα εσωτερικά σου ταξίδια να βρεις αυτό που ψάχνεις. Καλή συνέχεια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήρθες Αρίστη!! Σ'ευχαριστώ πολύ :)

      Διαγραφή
  11. Αυτό το ταξίδι δεν πρέπει κανείς να το αποφεύγει...
    Κατερίνα μου, πόσο πολύ μου άρεσε νομίζω πως το ξέρεις ήδη, αφού ήταν μέσα σ' εκείνα που βαθμολογήσαμε!
    Ένα θα σου πω: ΜΠΡΑΒΟ για την υπέροχη συμμετοχή σου!!!
    Φιλιά πολλά και γλυκά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι ναι το παρατήρησα ότι αλληλοψηφιστήκαμε τυχαία και χάρηκα πολύ!! :)
      Σ'ευχαριστώ πολύ πολύ φιλάκια!!

      Διαγραφή
  12. Κατερίνα μου,
    συγχαρητήρια για το ποίημα σου! ♥♥♥
    Θαύμασα για πολύ ώρα το ποίημα, την εικόνα και τις σκέψεις σου που τα συνοδεύουν!
    Σου εύχομαι καλή έμπνευση και πολλές πολλές ακόμα συμμετοχές!
    Πολλά φιλιά και να έχεις μια όμορφη Παρασκευή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς την!! Σ'ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια Κωνσταντίνα μου!♥
      Κι εσύ να έχεις όμορφες εμπνεύσεις και να περνάς ωραία φιλάκια πολλά!!

      Διαγραφή
  13. Για αυτά τα ταξίδια έχω ξοδέψει ψυχικά αποθέματα πολύτιμα, αλλά ποτέ δεν έχω μετανιώσει!
    Ένα ταξίδι στα βάθη της καρδιάς των ανθρώπων το λατρεύω, όσο κι αν κοστίζει.
    Κέντησες με αυτή τη συμμετοχή σου, Κατερινάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλο καλοκαίρι Κατερινα μου, ταξιδιαρικο σαν την αναρτηση σου, με γλυκες στιγμές!
    Φιλι γλυκό

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Άφησε το αποτύπωμά σου εδώ..