Αφηρημένη στην φύση..

By Katerina Verigka - Μαρτίου 03, 2016






"Αφηρημένη στην φύση"


Έτσι..αφηρημένα συμμετείχα μετά από πολύ καιρό στον 21ο Διαγωνισμό Φωτογραφίζειν του blog Μια ματιά στον ήλιο με γιορτινά! Τραβηγμένη από κινητό, με κακή ανάλυση, λίγο βιαστικά περπατώντας για να μη χάσω την στιγμή, αλλά συμμετείχα για την χαρά της διαδικασίας και μόνο! Ευχαριστώ πολύ όσους την ψήφισαν αν και πραγματικά δεν θα έπρεπε να στεκόμαστε στις βαθμολογίες, μόνο στην δημιουργική διάθεση που μας βάζουν αυτά τα δρώμενα!

Ζωντανή η εικόνα ήταν απλά μαγευτική. Ένα πρωινό στον δρόμο για την παλιά μου δουλειά χάζεψα με τον ήλιο έτσι όπως ξεπρόβαλε από τα δέντρα. 

Από την φύση μου ρομαντική ψυχή, πολλές φορές αντλώ ηρεμία, γαλήνη και θετική αύρα από απλά πράγματα που ήδη υπάρχουν εκεί έξω.. 


Είμαστε ευλογημένοι που στην χώρα μας έχουμε τόσο ήλιο συνεχώς, ακόμα και τους χειμώνες. Και ναι είμαστε παιδιά του ήλιου..!






Άπλωσε μια πρασιά στοργής

Για να κυλήσει ο ήλιος το κεφάλι του
Ν' ανάψει με τα χείλια του τις παπαρούνες
Τις παπαρούνες που θα δρέψουν οι περήφανοι άνθρωποι
Για να μην είναι άλλο σημάδι στο γυμνό τους στήθος

Από το αίμα της αψηφισιάς που ξέγραψε τη θλίψη
Φτάνοντας ως τη μνήμη της ελευθερίας.

Είπα τον έρωτα την υγεία του ρόδου την αχτίδα

Που μονάχη ολόισα βρίσκει την καρδιά

Την Ελλάδα που με σιγουριά πατάει στη θάλασσα

Την Ελλάδα που με ταξιδεύει πάντοτε

Σε γυμνά χιονόδοξα βουνά.

Δίνω το χέρι στη δικαιοσύνη

Διάφανη κρήνη κορυφαία πηγή

Ο ουρανός μου είναι βαθύς κι ανάλλαχτος

Ό,τι αγαπώ γεννιέται αδιάκοπα

Ό,τι αγαπώ βρίσκεται στην αρχή του πάντα.



(Ήλιος ο Πρώτος (1943) Οδυσσέας Ελύτης)




***

 όσο κι αν μας σκοτώνουν τα πάντα, 
εμείς με την αγάπη θα δίνουμε και πάλι ζωή σε όλα.. μη το ξεχνάτε..









  • Share:

You Might Also Like

27 σχόλια

  1. Πόσο μαγευτικές μπορούν να γίνουν αυτές οι αχτίδες όταν ξεπροβάλλουν ανάμεσα στα κλαδιά!
    (Ιδανική για header η λήψη σου, Κατερινάκι!)
    ;-)
    * "Ό,τι αγαπώ γεννιέται αδιάκοπα"!!! Τί όμορφη φράση!
    Μια μεγάλη αγκαλιά, κοριτσάκι μου και άπειρα ολόγλυκα ΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ κι εμένα αυτή η φράση με συνταράζει! :)
      καλέ σταμάτα έλιωσα!! ;) ( ˘ ³˘)❤

      Διαγραφή
  2. Εμένα πάλι μου άρεσε η φωτογραφία σου πολύ!
    Είναι αληθινή! Και πολύ φωτεινή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αυτές οι αχτίδες έτσι όπως σκορπούν στο χώρο μου αρέσουν πολύ. Δίνουν μια ζωντάνια!
    Ήταν μέσα στις επιλογές μου στον διαγωνισμό.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Ελένη μου!!
      Καλή συνέχεια!!

      Διαγραφή
  4. Έλα ρε συ πολύ όμορφη είναι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. :) Δεν είναι καθαρή, γιατί είναι από κινητό!
      Εντωμεταξύ το σχήμα των ακτίνων του ήλιου μου φάνηκε σαν το μετάλλιο! :)

      Διαγραφή
  5. Πολύ μου άρεσε, και ας μην είναι η ανάλυσή της καλή - αυτό την κάνει να φαίνεται ονειρική, οι ακτίδες είναι σαν να ρέουν προς το θεατή.
    Το καλό είναι πως με τις ψηφιακές φωτογραφικές μπορούμε επιτέλους να αντικρίσουμε με το φακό μας τον ήλιο. Παλιά, με τα φιλμ, δεν γινόταν εύκολα αυτό! Φοβόμασταν όλοι να μην καεί το φιλμ...
    Δεν σε κατάλαβα καθόλου στο διαγωνισμό, η αλήθεια είναι! Είχες δίκιο!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοίτα όμως τι σου είναι οι καλοί φίλοι. Σου χρυσώνουν το χάπι με έναν ξεχωριστό τρόπο χιχι! Το ότι η κακή ανάλυση την κάνει να φαίνεται ονειρική μόνο εσύ θα μπορούσες να το πεις!! :) Για να είμαι ειλικρινής η μόνη φωτογραφία που ήμουν 1000% σίγουρη σε ποια ανήκει ήταν της Μαρίας και της το είπα κιόλας μετά ότι για αυτό το λόγο δεν την ψήφισα! Θέλω να βαθμολογώ ανεπηρέαστη από το ποιος είναι πίσω από την κάθε φωτογραφία! Ενώ πχ τον ηλίανθο τον λατρεύω και η σκέψη της ήταν έξυπνη και πρωτότυπη όπως και η φωτογραφία επαγγελματική!

      Διαγραφή
  6. Εγώ όλες τις βρίσκω όμορφες πάντως Κατερινάκι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μου αρέσει γιατί τα δέντρα δίνουν την αίσθηση του δάσους (το οποίο το έχω συνδέσει με δροσιά, ψύχρα, κρύο), ο ήλιος τα διαπερνά, οι ακτίνες του μοιάζουν να χαϊδεύουν τη γη στοργικά για να τη ζεστάνουν... ε, κι η φωτογράφος έκλεισε τη στιγμή στο φακό της (του κινητού της, εν προκειμένω) σαν μια πυγολαμπίδα στο βαζάκι!
    Τον διαγωνισμό δεν τον πήρα είδηση γιατί, μάλλον, συνέπεσε με την προετοιμασία του καινούργιου blog.

    ...Κι αφού από τον Ελύτη, εσύ κι η Γιάννα κρατήσατε της αγάπης το αδιάκοπο... σας ακολουθώ, δίνοντας το χέρι στη δικαιοσύνη...

    Κατερίνα μου, νομίζω δεν έχω περάσει ξανά από το καινούργιο σου blog, άρα να σου ευχηθώ καλοστέριωτο, καλοδιάβαστο (σιγουράκια και τα δύο!) και πάντα με θετική ματιά και σκέψη!

    Καλώς σε (ξανα)βρήκα!♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα τι υπέροχη μπλογκογειτονιά που έχουμε!! Νατάσσα με συγκινείς πολύ να είσαι καλά!! Σ'ευχαριστώ πολύ χαίρομαι που ήρθες εδώ!! Θα τα λέμε συχνότερα τώρα που μπαίνουν σε μια σειρά οι εκκρεμότητες! Καλή δημιουργική συνέχεια με χαμόγελο και αγάπη!!

      Διαγραφή
  8. Υπέροχη εικόνα Κάθριν! Δροσερή και ζωντανή! Είμαστε τυχεροί τελικά εμείς οι...βόρειοι! χαχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα αναπνέεις βόρεια τώρα σωστά!
      το εντόπισες που είναι; σχεδόν απέναντί σου!

      Διαγραφή
  9. Τι καταπληκτικη φωτογραδια!! Και ποσο δενει με του Ελυτη μας τα λογια! Αχ χαθηκαν οι ποιητες κι οι ανθρωποι του πνευματος να αφυπνισουν να στερξουν να ταρακουνησουν να ενθαρρυνουν να επιβραβευσουν!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Χριστίνα μου!
      Κοίταξε να δεις, δεν έχουν άδικο όσοι έχουν παράπονο για το που ήταν και που είναι οι άνθρωποι του πνεύματος.. Μήπως παρά ήταν στο πνεύμα και όχι στις πράξεις;;!

      Διαγραφή
  10. Τι καταπληκτικη φωτογραδια!! Και ποσο δενει με του Ελυτη μας τα λογια! Αχ χαθηκαν οι ποιητες κι οι ανθρωποι του πνευματος να αφυπνισουν να στερξουν να ταρακουνησουν να ενθαρρυνουν να επιβραβευσουν!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Σ΄ευχαριστώ Κατερίνα μου γι την συμμετοχή!
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Κατερίνα μου,
    λείπω τόοοοσο καιρό που άργησα να πάρω χαμπάρι τον καινούριο σου χώρο!
    Εύχομαι πολλά όμορφα και υπέροχα ταξίδια σε αυτό το νέο χώρο, και όλα να είναι εμπνευσμένα με αγάπη και γεμάτα από υγεία, χαμόγελα και τη θετική σου σκέψη και διάθεση!
    Η φωτογραφία σου είναι πανέμορφη.. με αχτίδες που ξεπροβάλλουν τόσο χαρακτηριστικά στο τοπίο για να θυμίζουν την ομορφιά αυτού του υπέροχου τόπου!
    Το ποίημα του Ελύτη, τα λόγια του Lennon και τα δικά σου λόγια δένουν τόσο αρμονικά που νιώθεις να γεμίζει η ψυχή σου από την ανάγνωση τους!
    Συγχαρητήρια για τη συμμετοχή σου!
    Σου εύχομαι ένα υπέροχο Σαββατοκύριακο! ♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς την!! Λίγες μέρες έχει που άνοιξε, μη νομίζεις! Δεν το έχω διαφημίσει και σχεδόν καθόλου, γι'αυτό δεν το πήρες είδηση! Ετοιμάζεται και ένα ακόμα εγχείρημα με συνεργασία, οπότε θα εκπέμπω σε δύο μέρη τώρα! Σ'ευχαριστώ πολύ πολύ καλή Κυριακή!!

      ( ˘ ³˘)❤

      Διαγραφή
  13. Δεν πάω καλά: φωτό και στίχοι μαζί με συγκίνησαν τόσο...
    Την αγάπη μου σου στέλνω για όσα ένιωσα έτσι ξαφνικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πόσο κακή ανάλυση μπορεί να έχει μια φωτογραφία με τόση λάμψη!! Και με τους στίχους του Ελύτη και τα λόγια του Lennon αλλά και τις δικές σου σκέψεις αφήνεις ένα μήνυμα γλυκιάς αγάπης !! Καλή εβδομάδα με την αγάπη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ αγαπημένη μου καλή εβδομάδα!! ♥♥

      Διαγραφή

Άφησε το αποτύπωμά σου εδώ..