Little Lonely Moments

By Katerina Verigka - Οκτωβρίου 09, 2017


Δεν ξέρω για εσάς, αν σας αρέσει κάποιες στιγμές να μένετε εντελώς μόνοι και να απολαμβάνετε μικρές στιγμές. Από όταν ζούσα μόνη μου στο φοιτητικό σπίτι στην Πάτρα, έμαθα να συμφιλιώνομαι με αυτές τις στιγμές μοναξιάς και να μη το φέρω βαρέως αν δεν περιστοιχίζομαι μόνιμα από κόσμο. Και στο τέλος τις αγάπησα, ενηλικιώθηκα μέσα από εκείνες και τα βρήκα με τον εαυτό μου. Είχα χρόνο να σκεφτώ τι θέλω, να διορθώνω τα λάθη μου, να συνειδητοποιώ, να κάνω όσα μου αρέσουν ανενόχλητη. Ορισμένες από τις παρακάτω φωτογραφίες τραβήχτηκαν όταν ακυρώθηκε ένα ραντεβού μου, έκανα τις δουλειές μου στο Κουκάκι και ύστερα περπάτησα μέχρι το Μοναστηράκι για να πάρω το τρένο. Γιατί να κλεινόμουν κατευθείαν στο μετρό χωρίς βόλτα; Σπάνια φωτογραφίζω όταν πέφτει ο ήλιος και νυχτώνει.









video


Μετά είναι και εκείνες οι βασανιστικές ώρες που περιμένω το λεωφορείο (κυρίως) και τα υπόλοιπα μέσα. Αν τις αθροίσω και δω πόσο χρόνο χάνω από την ζωή μου περιμένοντας ένα λεωφορείο, θα μου έρθει συγκοπή.











κλείνοντας μουσικά να σας ευχηθώ καλή εβδομάδα
και να.. πεισμώνετε με την καλή έννοια!

γιατί.. ❝με τις εξαιρέσεις ο κόσμος προχωρά..
όσοι αντέξετε θα πάτε ένα βήμα πιο μπροστά..❞





  • Share:

You Might Also Like

23 σχόλια

  1. Καλή εβδομάδα Κατερινιώ μου

    Βαστάμε!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βαστάμε βαστάμε και η ψυχούλα μας το ξέρει!!

      Καλημέρα Ελένη μου καλή εβδομάδα να έχεις σε φιλώ!!

      Διαγραφή
  2. Τι όμορφες φωτογραφίες Κατερίνα μου. Καλά έκανες και εκμεταλλεύτηκες τον χρόνο και έκανες βόλτα.
    Λατρεύω τις στιγμές που είμαι μόνη μου και έχω έστω και δέκα λεπτά για τον εαυτό μου. Προσπαθώ έστω πριν κοιμηθώ να βρω ένα δεκάλεπτο για μένα να βάλω σε μια σειρά τις σκέψεις μου και να αναθεωρήσω τη μέρα μου!
    Καλή εβδομάδα Κατερίνα μου και μια χαμογελαστή μέρα εύχομαι να έχεις :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πολύ χρήσιμο και αποτελεσματικό, κρίμα που ορισμένοι το φοβούνται τόσο.. Καλή εβδομάδα Μαρίνα μου!!

      Διαγραφή
  3. Μου αρέσει κάποιες φορές να κάθομαι σπίτι μόνη και να περιφέρομαι απλά, χωρίς να κάνω κάτι ιδιαίτερο.
    Όσον αφορά τις βόλτες μου αρέσει να έχω παρέα, εκτός όταν βγαίνω να φωτογραφίσω που θέλω να είμαι μόνη.
    Στην γειτονιά μου πάντα καταλήγεις. Είναι πανέμορφη!
    Καλή εβδομάδα Κατερίνα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι ναι δεν είναι όλες οι βόλτες ίδιες! Για φωτογράφηση είναι καλύτερα να είσαι μόνος για να μη σου αποσπάται η προσοχή! :)

      Διαγραφή
  4. Αν δεν είχα το χρόνο μου (και το χώρο μου) θα το είχα χάσει! (Λίγο περισσότερο από την παρούσα κατάστασή μου!) ;-) Και ας μην κάνω τίποτα! Είναι η στιγμή που το μυαλό είτε οργανώνεται είτε απελευθερώνεται από τη ρουτίνα! Ανάλογα!
    Οι φωτογραφίες σου είναι μίνι απόδραση και για εμάς! Οπότε, πάαααρα πολύ έκανες και αξιοποίησες το χρόνο της αναμονής! Οι περισσότεροι θα ήταν (ήμαστε, για να μη βγάζω την ουρά μου απ' έξω!) σκυμμένοι πάνω από τα κινητά τους!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά!
    Καλή εβδομάδα, όμορφη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ αυτά τα κινητά..! Θα γίνω σαν μαμά που μαλώνει..

      Διαγραφή
  5. Εγώ από πάντα χρειαζόμουν στιγμές μοναξιάς. Τις έχω ανάγκη σε όποια κατάσταση κι αν βρίσκομαι. Όσο χαίρομαι κι απολαμβάνω την παρέα, άλλο τόσο χαίρομαι κι απολαμβάνω να κάθομαι με τον εαυτό μου και να τα λέμε, να δημιουργούμε, να... κάνουμε πράγματα μαζί!
    Συγκοινωνία: μια λέξη... χίλια δράματα!!!
    Οι φωτογραφίες σου υπέροχες, Κατερινάκι! Όπως και οι μελωδικές ευχές σου - προτροπές! ♥ Καλή μας εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι αρμονία ψυχής αυτό, μπράβο σου Αλεξάνδρα μου που το είχες ανέκαθεν!!

      Διαγραφή
  6. Από τις καλύτερες εικαστικές ευχές για καλή βδομάδα Κατερίνα....! προσεκτικά διαλεγμένο και εκφραστικό.
    Σε στιγμές περισυλλογής.
    Φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Δεν ξέρω γιατί, αλλά ποτέ δε...με βαριέμαι!
    Μου αρέσει να μένω και μόνη μου και το επιδιώκω μάλιστα πολλές φορές!
    Από μικρό παιδί το έχω το "κουσούρι"!
    Και ναι, μια βόλτα, ειδικά αν συνοδεύεται με κάμερα είναι πάντα μια καλή ιδέα!
    Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχα γιατί κουσούρι;; τα νορμάλ πράγματα μας τα έβγαλαν κουσούρια κατάλαβες;;

      Διαγραφή
  8. Τις λατρεύω κάτι τέτοιες στιγμές μοναξιάς!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Επιβεβλημένες, θα έλεγα, αυτές οι στιγμές (ακόμη καλύτερα αν κρατούν κάτι περισσότερο από στιγμές!)
    Αχ, κι αυτή η βόλτα σου, με γύρισε πίσω, στα παλιά "λημέρια" μου...

    Τα φιλιά μου, Κατερίνα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Νομίζω ότι το χρειαζόμαστε αυτό όλοι οι άνθρωποι, κι εγώ που είμαι τόσο επικοινωνιακό άτομο έρχονται στιγμές που θέλω να μείνω μόνη με τον εαυτό μου και να κάνω ότι θέλω εγώ , ότι με ευχαριστεί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι είναι Αχτίδα μου, δεν έχει να κάνει με επικοινωνιακά χαρακτηριστικά, είναι κάτι εντελώς διαφορετικό!

      Διαγραφή
  11. Α τις επιζητώ αυτές τις ώρες μοναξιάς. Ίσως γιατί είναι δυσεύρετες για μένα. Αν τύχει και βρεθώ μόνη παθαίνω τέτοια χαρά και ανυπομονησία να κάνω διάφορα που χάνω το χρόνο με τι θα καταπιαστώ πρώτα χαχαχαχα
    Η βόλτα έδωσε όμορφες φωτογραφίες. Αν και στη βόλτα θέλω παρέα.
    Η αναμονή για τα ΜΜΜ ένα δράμα. Και μην υπολογίζεις...απαπα μην υπολογίσεις αθροίζοντας πόσες ώρες χάνεις. Υπομονετικά περίμενε κοιτώντας τους περαστικούς και ψυχαναλύοντάς τους
    Και αυτό το βήμα πιο μπροστά είναι η καλύτερη προτροπή
    Φιλιά Κατερινιώ μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. :) :)

      Το φαντάζομαι και τις απολαμβάνω τώρα που μπορώ γιατί αν κάνουμε οικογένεια θα είναι πράγματι δυσεύρετες!!

      Πολλά φιλιά Άννα μου!!

      Διαγραφή
  12. Γεια σου Κατερίνα!! :)
    Και συγχαρητήρια για τον επικείμενο γάμο!

    Συμφωνώ σε ολα ως συνήθως! Το δεύτερο σπιτι μου ειναι το μετρο και το τρίτο τα αεροδρόμια, όποτε ενα βιβλίο πάντα μαζί!

    Δεν ειμαι Ελλάδα... ειμαι μεταξύ τεσσάρων πολιτειών σε μόνιμη βάση! :)

    Ευχαριστώ πολυ που περασες!! Διάβασα το σχόλιο σου ενα απολάμβανα τον μοναχικό ποδαρόδρομο στο σούπερ μάρκετ! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Άφησε το αποτύπωμά σου εδώ..