Keep a 5 year Journal: end of August

By Katerina Verigka - Αυγούστου 24, 2017



Αν και είναι η πρώτη φορά που εργάζομαι μήνα Αύγουστο, μιας και οι συμβάσεις μου πάντα έληγαν το καλοκαίρι, μπορώ να πω ότι πέρασα ανέλπιστα όμορφα με απλά πράγματα. Φρόντιζα να απολαμβάνω τα λίγα και καλά στο έπακρο. Να βοηθήσω το μυαλό μου να ηρεμήσει από τις αρνητικές σκέψεις και σκοτούρες. 


10. Κάτι που έγραψα :  Το πιο φρέσκο: http://just-k-world.blogspot.gr/2017/08/blog-post.html


12. Ξεπέρασα πρόσφατα : Ξεπέρασα πρόσφατα ένα ταμπού που είχα όλη μου την ζωή. Δυσκολευόμουν να πάω κάπου μόνη μου, πχ για φαγητό ή για μπάνιο στην θάλασσα. Πρόσφατα λοιπόν έκανα στροφή.. κάτι που μοιάζει ασήμαντο αλλά για μένα είναι σημαντικό. Πήγα για πρώτη φορά στα 32 μου χρόνια μόνη για μπάνιο στην θάλασσα. Κάτι που συνηθίζει πολύς κόσμος σαφώς. Στην Αθήνα αν δεν έχεις αμάξι είναι μια εκδρομή και δύσκολο να το κάνεις χωρίς παρέα. Το έκανα και ήταν υπέροχα, ένιωσα ηρεμία, ευχαρίστηση και ανεξάρτητη από τα προγράμματα των άλλων (που αφήνουμε να επηρεάζουν τις ανάγκες μας).


13. Χαρακτηριστικό μου στοιχείο : Η ευγένειά μου. Έμαθα ότι έχει διαδοθεί η φήμη μου από τη δουλειά. 😉


14. Δεν μπορώ χωρίς : τρυφερότητα και αγάπη.


15. Στίχοι τραγουδιού : Του Βασίλη Σκουλά, στίχοι Θανάσης Πασπαλάκης: Η χώρα μου είναι μικρή μα τ'άδικο μεγάλο.  Γυρίσανε τα χρόνια και οι καιροί και τώρα σε εποχή δημοκρατίας και πάλι να γυρεύουμε ψωμί και πάλι να ζητάμε ελευθερία...


17. Πέρυσι τον Αύγουστο : Πάρος: ένα απρόσμενο ταξίδι


18. Μία πρόοδος που έκανα : Ακαδημαϊκά πήρα ένα τρίτο πιστοποιητικό. Σε θέμα υγείας διατηρούμαι στα κιλά που είχα χάσει και προσέχω όσο μπορώ με γυμναστήριο, περπάτημα και διατροφή χωρίς στερήσεις ούτε υπερβολές.


20. Τι θα μου λείψει από αυτό το καλοκαίρι: Οι στιγμές στη θάλασσα που δεν σκέφτομαι τίποτα αρνητικό.





είναι μια ιδέα από το εξωτερικό.

Στόχος σε αυτό το πενταετές ιδιαίτερο ημερολόγιο
είναι να κρατάς ανά μήνα σκέψεις, στόχους, ιδέες, εμπειρίες,
να μπορείς να βλέπεις την εξέλιξή σου,
να θυμάσαι από που ξεκίνησες
και την διαδρομή που έκανες..



  • Share:

You Might Also Like

6 σχόλια

  1. Δεν μπορώ να μην ξεχωρίσω τον αριθμό 12!!
    Να περνάς όμορφα Κατερίνα μου

    Κική Κωνσταντίνου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Λοιπόν, ξέρεις, ότι η Αθήνα τον Αύγουστο είναι πανέμορφη Κατερίνα μου έτσι ; συμφωνείς ; Επίσης να ξέρεις ότι στα Νότια, στην ακτογραμμή της κρύβει μαγικά σημεία, που έχεις την εντύπωση ότι δεν βρίσκεσαι σε πόλη αλλά σε νησί. Τα έχω ανακαλύψει με το ποδήλατο. Το τράμ σε συνδυασμό με το μετρό μπορεί να σε οδηγήσει σε υπέροχες παραλίες χωρίς αυτοκίνητο. Εγώ το κάνω πολλές φορές μόνος μου, με συνδυασμό αυτοκινήτου-ποδηλάτου βέβαια αλλά και με τα μέσα είναι πολύ προσιτό.
    Χαίρομαι που πέρασες όμορφα.
    Καλή συνέχεια να πω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Γιάννη μου έτσι ακριβώς! Με το τραμ κατεβαίνω σε μια φανταστική παραλία που νομίζεις ότι είσαι σε νησί και είναι στον Άγιο Κοσμά! :)
      Καλή συνέχεια!!

      Διαγραφή
  3. Στέκομαι στο 10... Στην "κρυφή μας νίκη"...
    Σε συνδυασμό με το 13 (το διέκρινα από την πρώτη μου επίσκεψη στο μπλογκ σου, κάποια χρόνια πριν!) και το 14!

    Καλό Σαββατοκύριακο, Κατερίνα μου!
    Τα φιλιά μου!❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Άφησε το αποτύπωμά σου εδώ..