Keep a 5 year journal Αύγουστος '17


  1. Ο μήνας ξεκίνησε με δουλειά, νύστα και μια μικρή μόλυνση στο μάτι έτσι για να μη ξεχνιόμαστε να έχουμε πάντα κάτι να μας ταλαιπωρεί..
  2. Ένα περιστατικό έντονο που βίωσα, με ένα κορίτσι 13 χρονών που μου ζήτησε να την υιοθετήσω! Το σύμπαν σε όσους δεν έχουν παιδιά, στέλνει (εκτός από ανίψια) ψυχούλες με τις οποίες αποκτάς ιδιαίτερη σχέση.
  3. Μέσω της μουσικής έχω ταξιδέψει άπειρες φορές και είμαι ευγνώμων που μπορώ να το νιώθω και να το βιώνω τόσο βαθιά. Έρευνες λένε πως ❝ Οι άνθρωποι που ανατριχιάζουν ακούγοντας μουσική,είναι πιθανότερο να είναι συναισθηματικότεροι και να έχουν πιο αναπτυγμένη πνευματική περιέργεια, σύμφωνα με έρευνα του πανεπιστημίου Eastern Washington.
    Το συγκεκριμένο ίδρυμα, λοιπόν, ανακάλυψε πως όσοι ανατριχιάζουν στο άκουσμα των αγαπημένων τους κομματιών, πετυχαίνουν υψηλά σκορ σε ένα ψυχολογικό τεστ που ονομάζεται “Openness To Experience”. Σύμφωνα με τον κοινωνικό ψυχολόγο Μitchell Colver:
    Όσοι ανατριχιάζουν ακούγοντας μουσική, έχουν ασυνήθιστα ζωηρή φαντασία, εκτιμούν την ομορφιά και τη φύση και αναζητούν νέες εμπειρίες, ενώ συχνά έχουν βαθιά συναισθήματα και αγαπούν την ποικιλία στη ζωή.❞    Ένα τραγούδι που κόλλησα πρόσφατα: Alex Kavvadias - Ψαραντώνης The Return ( Επιστροφή ) Lounge Remix by Billy Zed
  4. Η δουλειά του κοινωνικού λειτουργού δεν είναι μόνο βουτηγμένη στα προβλήματα του κόσμου, έχει πολλές όμορφες και ξεχωριστές στιγμές, αναλόγως και την υπηρεσία που εργάζεσαι. 
    Η φωτογραφία είναι από την τελευταία μέρα των θαλάσσιων μπάνιων που έκαναν τα μέλη του κέντρου μας μαζί με μια γιορτή με μουσική και χορό. Επιστρέφοντας από Μαραθώνα.. Η Νέα Μάκρη από ψηλά.
  5. Τα σχέδια για τον μήνα δυστυχώς δεν είναι ιδιαίτερα. Είναι ένας μεταβατικός μήνας, μόλις τελείωσε το μεταπτυχιακό πρόγραμμα και μαζί με αυτό άδειασε και το πορτοφόλι.
  6. Προβληματισμοί άπειροι όσο τα πράγματα πάνε από το κακό στο χειρότερο.. Ήρθε πρόσφατα και προστέθηκε άλλος ένας. Η καλή μας η κυβέρνηση αποφάσισε να ισοπεδώσει εντελώς το επάγγελμα του Κοινωνικού Λειτουργού και συνεπώς των Κοινωνικών Επιστημών σχεδιάζοντας να καταργήσει το τμήμα της Αθήνας και να δημιουργήσει μια άλλη σχολή με "κατεύθυνση" Κοινωνικής Εργασίας. Αυτό το γεγονός συνεπάγεται πολλά και δυσάρεστα.. Ήδη έχουν ξεσηκωθεί οι πάντες και αναρωτιόμαστε γιατί όλα αυτά τα χρόνια της κρίσης αντί να τοποθετήσουν την Πρόνοια στην πρώτη γραμμή, την τερματίζουν. Έχω κάποιες απαντήσεις που δεν είναι ενθαρρυντικές.
  7. Ιδέες εξίσου πολλές παρά το γεγονός ότι δεν έχω ξεκουραστεί φέτος. Έχω αφήσει πίσω το γράψιμο, οπότε όλες οι ιδέες επικεντρώνονται σε αυτό το πλαίσιο.
  8. Με τις φιλίες λένε οι δικοί μου άνθρωποι πως δεν στάθηκα ιδιαίτερα τυχερή. Πλέον πιστεύω πως έκανα αρκετά λάθη κι εγώ. Τα τελευταία χρόνια είναι όλα πιο ξεκάθαρα μέσα μου γι'αυτό και έχω δεθεί με λίγους και καλούς. Πάντα γνωρίζω νέους ανθρώπους, δεν είμαι από αυτούς που βάζουν τοίχο και κλείνουν πόρτες. Με τον καιρό φαίνεται αν η χημεία μας ήταν παροδική ή ουσιαστική!
  9. Έχω αρκετούς φόβους, ευτυχώς όμως δεν έγιναν φοβίες για να δυσλειτουργώ. Ένας μεγάλος φόβος, που ελέγχεται, είναι να προλάβω να κάνω όσα επιθυμώ και να μη μεγαλώσω έχοντας ζήσει κατά κύριο λόγο εμπόδια και δυσκολίες. Και δεν μιλώ για υλικά αγαθά ή κάποια καταξίωση επαγγελματική, αλλά για μια ζωή αξιοπρεπή, που θα μπορώ να δίνω περισσότερα και να ζω πιο ξέγνοιαστα απολαμβάνοντας τα μικρά και σημαντικά. Να αφήσω κάποια πράγματα πίσω μου.


είναι μια ιδέα από το εξωτερικό.

Στόχος σε αυτό το πενταετές ιδιαίτερο ημερολόγιο
είναι να κρατάς ανά μήνα σκέψεις, στόχους, ιδέες, εμπειρίες,
να μπορείς να βλέπεις την εξέλιξή σου,
να θυμάσαι από που ξεκίνησες
και την διαδρομή που έκανες..




Σχόλια

  1. Κατερίνα μου,
    Μεστό ζητημάτων το ημερολόγιό σου, αλλά θα σταθώ στο 6. "Μα, είναι ο φιλελευθερισμός!" ή, "το τέλος του "κοινωνικού κράτους" / "κράτους πρόνοιας". Με το πρόσχημα της "συρρίκνωσης του κράτους", προκειμένου να καταλυθεί το πελατειακό κράτος, πρακτικά το εξαρτά από επιχειρηματίες που θα αναλάβουν τους τομείς εκείνους από τους οποίους το ίδιο αποσύρεται. Δεν θα εκπλαγώ αν οι υπηρεσίες που παρέχονται σήμερα από εσάς, δούμε να μεταφέρονται σε "εταιρείες" ιδιωτών που θα προσφέρουν έργο (δήθεν) εθελοντικά, όπου χρειάζεται ενώ θα "τρέφονται" από "φιλανθρωπικούς μαραθώνιους", εισφορές "απλών πολιτών" (ό,τι ισχύει και σήμερα σε πιο περιορισμένη κλίμακα. Παραδείγματα δεν χρειάζεται, νομίζω, να αναφέρω...)

    Την καλημέρα και τα φιλιά μου, Κατερίνα μου.
    Καλή δύναμη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχει ήδη ξεκινήσει να γίνεται αυτό Αναστασία μου, δεν έχει επεκταθεί ακόμα αλλά ναι όπως κι εσύ πλέον δεν θα εκπλαγώ αν το δω. :(

      Σ'ευχαριστώ πάρα πολύ για τα σχόλιά σου, η γνώμη σου μετράει πολύ!!

      Διαγραφή
  2. Καλησπέρα σου Κατερίνα μου.
    Στενοχωρήθηκα πολύ για τα σχέδια της κυβέρνησης των υποτελών για να χτυπήσουν περαιτέρω ένα επάγγελμα που στην ουσία είναι τεράστιο λειτούργημα. Προφανώς η "αριστερφροσύνη" τους θεωρεί μπανάλ κάθε αναφορά σε κοινωνικές ευαισθησίες και ανθρώπινες ζωές. Οι ...αγορές μετράνε άλλωστε. Τι να σου πω ; να σου πω ότι έχουμε Κίνημα να ανατρέψει αυτά τα σχέδια ; ψέμματα θα σου πω. Άντε να δούμε.
    Το "αίτημα" του μικρού κοριτσιού να την υιοθετήσεις με άφησε άγαλμα....! δεν ξέρω αν γνωρίζεις ότι το θέμα "υιοθεσία" είναι άμεσα συνδεδεμένο με την προσωπική μου ζωή. Συνεπώς.....
    Κοίτα να συνεχίσεις να έχεις όμορφες στιγμές καλή μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλήθεια; Όχι δεν το γνώριζα..
      Σ'ευχαριστώ πολύ Γιάννη μου κι εσύ καλή δύναμη και να περνάς όμορφα!!

      Διαγραφή
  3. Καλημέρα Κατερίνα μου, το ημερολόγιο σου είναι μάλλον "κομμάτι" από όλες μας. Αυτό που αποδεικνύει ακόμα μια φορά ότι οι σκεπτόμενοι άνθρωποι υπάρχου ακόμη και αυτό σημαίνει ¨Ελπίδα" γλυκιά μου. Με συγκίνησες με το κοριτσάκι, κοριτσομάνα δηλωμένη, πολλές φορές λέω στον άνδρα μου πόσο θα ήθελε να υιοθετήσω ένα ακόμα κοριτσάκι , έστω σαν ανάδοχη αλλά αυτό είναι αδύνατον πια λόγω ηλικίας. Όσο για τις φιλίες που λες..το κλειδί είναι κορίτσι μου να προσέχεις που ανοίγεις τη ..ψυχή σου. Η πείρα μου δίδαξε ότι αυτό σε ανθρώπους συναισθηματικούς είναι αδύνατον. Η ψυχή τους ανοίγει παντού, σε όλους και το αποτέλεσμα είναι να πληγώνεται συχνά. Ευτυχώς αυτό έγινε σπάνια σε μένα. Έχω φίλες..44 χρόνια.., έχω φίλες από εδώ αυτό το χώρο, τώρα πια απέκτησα "κεραίες" και ξέρω να ξεχωρίζω. Όσο για το "κράτος" εκεί νομίζω ότι όλα με πληρώσανε, όπως είπε ο Καζαντζάκης..δεν πιστεύω τίποτα, δεν ελπίζω τίποτα..είμαι ελεύθερη..θα συμπληρώσω :πιστεύω μόνο στη δύναμη του Θεού που θα δίνει σε μένα..μέσα μου , να πολεμώ, να ξεπερνώ , να βοηθώ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Αχτίδα μου με τα υπέροχα σχόλιά σου!!
      Παρατηρώ τις φιλίες των γονιών μου και δεν έχουν καμία σχέση με τις σημερινές..
      Είναι πολύ σημαντικό να βρίσκουμε δύναμη μέσα μας με όποιο τρόπο εκφράζει τον καθένα και να την μεταφέρουμε και στους γύρω μας..!
      Σε φιλώ καλό 15Αύγουστο!!

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Άφησε το αποτύπωμά σου εδώ..

Newsletter Εγγραφή