Diary of Bliss: 32 rocks!

By Katerina Verigka - Αυγούστου 28, 2017




Ήρθαν και τα 32.. μα πόσο γρήγορα περνάνε αυτά τα ρημαδοχρόνια είναι απίστευτο!! Ειδικά όταν τελειώνεις τις σπουδές και μπαίνεις στον αγώνα, ούτε που καταλαβαίνεις πότε έφυγες από τα 20 και πήγες στα 30. Αν και δεν σε βρίσκουν πάντα εκεί που θέλεις, σημασία έχει ότι σε βρίσκουν ζωντανή και όρθια. Κι όλα τα άλλα θα τα παλέψεις..

Όταν άκουγα να λένε πως τα 30 είναι η πιο συνειδητοποιημένη ηλικία, δεν το πίστευα γιατί όλα είναι θέμα ανθρώπου και όχι ηλικίας. Έλα όμως που είχαν δίκιο, όντως συνειδητοποιείς ως επί το πλείστον τι ζητάς από την ζωή σου, ποιους θέλεις να έχεις δίπλα σου και δεν σκορπίζεσαι.

Αυτή τη φορά τα γιόρτασα νωρίτερα και όλα ήταν υπέροχα! Χωρίς ιδιαίτερες ετοιμασίες, χωρίς προσδοκίες όλα ήταν καλύτερα. Με λίγους φίλους και καλούς (και αρκετούς που ήθελαν αλλά δεν μπόρεσαν να παρευρεθούν, σαν να ήταν νοερά εκεί), με μία θέα απίστευτη στο Μοναστηράκι και ξεχωριστά cocktails (που ποτέ δεν καταλαβαίνω τι ακριβώς έχουν μέσα)!

Να ευχαριστήσω και το A for Athens Bar για την εξυπηρέτηση, που έπαιξε και το happy birthday και στο καπάκι χωρίς να το ξέρουν ένα πολύ αγαπημένο μου τραγούδι : Stand by me





Δες ποιο αριστούργημα κυκλοφόρησε τη χρονιά που γεννήθηκες 1985 – ...καλά, εσύ σκοτώθηκες νωρίς (Χρόνης Μίσσιος)

Δες ποια ήταν η ν.1 ταινία όταν γεννήθηκες:  Back to the future





 Και, να σου πω και κάτι ακόμα: είμαστε συνομήλικοι. Αν δεχτούμε ότι αυτό που λέμε ζωή δεν είναι να υπάρχεις σαν το δέντρο, δηλαδή να υπάρχεις μονάχα βιολογικά —δεν ξέρω αν χρησιμοποιώ και σωστά τους όρους, αλλά καταλαβαίνεις τί θέλω να πω— δηλαδή αν τη ζωή μπορούμε να τη μετράμε απλώς με την παραγωγή κάποιων αγαθών και κάποιων υπηρεσιών και με το να καταναλώνουμε κάποια αγαθά και κάποιες υπηρεσίες, τότε πιστεύω πως η ζωή δε θα ’ταν τίποτα άλλο, παρά μια απέραντη πλήξη. Νομίζω πως αυτό που ονομάζουμε ζωή μετριέται μονάχα με τα συναισθήματα που νιώθουμε σαν άνθρωποι, τις συγκινήσεις, τις πίκρες, τις χαρές, τις μικρές ευτυχίες, τις μικρές δυστυχίες, την επιβεβαίωση, τελικά, της ανθρώπινης ουσίας μας.  {..} Για μένα, κάθε πρωινό είναι μια έκπληξη, κάθε δειλινό μια νοσταλγία, κάθε νύχτα ένα μεγάλο μυστήριο, ένα ποτήρι κρασί, ένα φιλί. 

Χρόνης Μίσσιος- πηγή





  • Share:

You Might Also Like

14 σχόλια

  1. Πολύχρονη, να ευχηθώ πρώτα απ' όλα!
    Να είσαι γερή, ευτυχισμένη, δημιουργική❣

    Χαμογέλασα με τα "ενθύμια" του 1985. Ένα χρόνο πριν το κατώφλι των 20 τότε, εγώ, είχα αγοράσει με λαχτάρα (και διαβάσει με συγκίνηση) το βιβλίο του Μίσσιου, είχα... σνομπάρει το Back to the future (το είδα αργότερα, στην τηλεόραση), είχα σιγομουρμουρήσει το τραγούδι κι όλα αυτά, αγνοώντας ότι κάπου μέσα στη μεγάλη πόλη, ερχόταν στη ζωή ένα κοριτσάκι με το οποίο θα "τα λέγαμε" 30+ χρόνια μετά!

    Το Stand by me, και από τα δικά μου αγαπημένα!

    Πολλά φιλιά, Κατερίνα μου❣
    Πάντα χαμόγελα και χαρές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ μωρέ πως με συγκίνησες..!
      Έχω φίλους όλων των ηλικιών και καμαρώνω γι αυτό να ξέρεις! :)

      Σ'ευχαριστώ πολύ πολύ και σε σενα ό,τι καλύτερο!! φιλιά!!

      Διαγραφή
  2. χρόνια πολλά πολλά, δημιουργικά κι ευτυχισμένα!
    τα καλύτερα σου εύχομαι, ολόψυχα, Κατερίνα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Άντε ψυχή μου. Να τα εκατοστήσεις και από εδώ με ευχές απ την καρδιά μου. Να είσαι καλά, να δημιουργείς πάντα με το έργο και την προσφορά σου και να έχεις υγεία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ από καρδιάς καλέ μου Γιάννη για τις πολύτιμες ευχές σου και τα τιμητικά σου σχόλια!!

      Διαγραφή
  4. Χρόνια Πολλά, Κατερίνα μου. Σου εύχομαι υγεία και ό,τι επιθυμείς. Πολλά φιλιά, φίλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δεν φαίνεσαι 32 Κατερινάκι. Happy Birthday, (θα περάσω μετά από το fb) να είσαι πάντα ευτυχισμένη με όσους αγαπάς και σε αγαπούν και εύχομαι να καταφέρεις να εκπληρώσεις όλα τα όνειρα σου.
    Να ομορφοπεράσεις σήμερα.
    Σε φιλώ γλυκά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχα το έχω συνηθίσει να μου το λένε, με περνάνε και για 10 χρόνια μικρότερη άσε!
      Σ'ευχαριστώ πολύ πολύ, τα έκανα το Σάββατο γιατί σήμερα όλοι δουλεύουμε!!
      Φιλάκια καλή εβδομάδα!!

      Διαγραφή
  6. Και που να περάσεις και στην επόμενη δεκαετία ..πιτσιρίκα μου! ☺

    Χρόνια πολλά και καλά, Κατερίνα μου!
    Εύχομαι να κάνεις πράγματα, να απολαμβάνεις αισθήματα, να γεμίζεις εμπειρίες!
    Μα κυρίως να κάνεις λάθη και να μάθεις από αυτά!
    Και πάνω απ' όλα να είσαι γερή κι όλα τα άλλα ακολουθούν!
    ♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ε ναι κάθε δεκαετία έχει τη χάρη της! ;)
      ευχαριστώ πολύ πολύ Αριστέα μου φιλιά πολλά!!♥

      Διαγραφή
  7. Να τα εκατοστήσεις και να τα γιορτάζεις πάντα με φίλους έστω και νοερά. Να περνάς καλά. Σίγουρα η ζωή μετριέται με τα συναισθήματα που νοιώθουμε, με τις χαρές και τις πίκρες, ...σοφός ο Μίσιος!!
    Καλό Σεπτέμβρη μάτια μου
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευτυχώς τους είχα και δια ζώσης αλλά έλειπαν αρκετοί :(

      ευχαριστώ πολύ Άννα μου καλό φθινόπωρο να έχεις φιλάκια πολλά!!

      Διαγραφή

Άφησε το αποτύπωμά σου εδώ..