Take a walk with me: Κρήτη Μέρος Β



Τα τελευταία επτά χρόνια όταν βάζω στόχους, το σύμπαν δεν γελάει απλώς μαζί μου.. πέφτει κάτω από τα γέλια. Τα πιο απίθανα πράγματα που μπορούν να συμβούν γίνονται και έρχεται ο κόσμος ανάποδα. Μα σαν ανάποδη συνεχίζω να παλεύω και να μην εγκαταλείπω.

Πριν λίγες μέρες κατέκτησα έναν μικρό στόχο, ένα ακόμα πτυχίο πολύτιμο. Για κάποιους είναι απλό, για άλλους αδιάφορο, για μερικούς ζόρικο όταν συνυπάρχουν πολλά εμπόδια. Πέρασα επτά μήνες πίεσης, πολύ απαιτητικούς όπου στερήθηκα πολλά για να μπορέσω να τα φέρω βόλτα. Ακόμα και πράγματα που για τους περισσότερους θεωρούνται δεδομένα. Στην πορεία αυτή άνθρωποι που ήταν κοντά μου και που τους στήριζα στα δικά τους ζόρια, δεν κατανόησαν τις αποφάσεις μου. Εκείνοι όμως που παρέμειναν χωρίς να παρεξηγούν, χωρίς να χρειάζονται εξηγήσεις και έχοντας τεράστια κατανόηση με έκαναν να νιώσω το λιγότερο συγκίνηση. Δυστυχώς είναι λίγοι εκείνοι που σε πιστεύουν, που σέβονται τις επιλογές σου, που σε κατανοούν και σου δίνουν ουσιαστικό χρόνο. Εκείνοι που στο τέλος θα νιώσουν περήφανοι με τις μικρές σου νίκες.


Ένα ακόμα ταξίδι στην Κρήτη λοιπόν (δείτε το πρώτο μέρος εδώ), έκλεισε έναν κύκλο σπουδών που παρά τις δυσκολίες μου πρόσφερε πολλά σημαντικά για την μετέπειτα πορεία. Και τόσους καινούργιους ανθρώπους που μοιραστήκαμε τα άγχη μας, τα όνειρά μας, τις σκοτούρες μας και κάναμε πιο εύκολη αυτή την προσπάθεια. 


Σχολή Επιστημών Αγωγής- Πανεπιστήμιο Γάλλος - Ρέθυμνο


Η Κρήτη δεν θέλει συστάσεις. Βέβαια αλλιώς την βιώνουμε εμείς και αλλιώς οι ντόπιοι αλλά δεν έχει καμία σημασία. Ο κάθε τόπος δεν σημαίνει για όλους το ίδιο. Μπορεί να μην κατάγομαι από εκεί, να μην έχω ζήσει εκεί, αλλά μπορώ να πω με σιγουριά πως είναι ένα νησί που κολλάς εύκολα μαζί του και το ερωτεύεσαι!


 έκθεση φωτογραφίας έξω από την πανσιόν που έμενα, σε ένα πολύ στενό σοκάκι!



Στο αγαπημένο Ρέθυμνο, κάναμε τις όμορφες βόλτες μας στην παλιά πόλη και παραλιακά, φάγαμε ωραία φαγητά, ακούσαμε ροκ μουσική και ήπιαμε τα σούπερ κοκτέιλς με τα ξεχωριστά ονόματα (διάλεξα το Charlie Chaplin..!)




Ευτυχώς οι παρουσιάσεις που είχα να κάνω στο Πανεπιστήμιο έγιναν όλες την πρώτη μέρα και έτσι είχα την πολυτέλεια να χαλαρώσω και να περάσω όμορφα ακόμα και χωρίς μπάνια στην θάλασσα, λόγω απαιτητικού προγράμματος.. 




Το Ρέθυμνο γεμάτο κόσμο, ζωντανό και υπέροχο θα το θυμάμαι πάντα με αγάπη, μέχρι την επόμενη φορά.. 



Και φυσικά δεν γινόταν να αναχωρήσουμε χωρίς βόλτα στα μαγικά Χανιά. 













Keep Moving 
forward 


Σχόλια

  1. Κατερίνα μου, συγχαρητήρια για το πτυχίο σου! Πάντα να προχωράς μπροστά, πάντα επιτυχίες στους στόχους σου!
    Οι πανέμορφες εικόνες σου, φανερώνουν την ικανοποίηση, την καλή σου διάθεση και βγάζουν φως... πολύ φως!
    Να 'ναι γεμάτη από αυτό το φως η ζωή σου!

    Πολλά φιλιά!❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πάρα πολύ..!!!
      Τι ωραία ευχή..
      ( ˘ ³˘)❤

      Καλή συνέχεια με δύναμη και χαμόγελο!!

      Διαγραφή
  2. Συγχαρητήρια, Κατερίνα, είσαι αξιέπαινη!
    Και, φυσικά, συγχαρητήρια για τις υπέροχες φωτογραφίες σου από το λατρεμένο μου Ρέθυμνο και από τα αγαπημένα μου Χανιά! Να είσαι καλά και να ξαναπάς κι άλλες πολλές φορές στην Κρήτη, που είναι όλη της υπέροχη!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πάρα πολύ!!
      Καλό υπόλοιπο καλοκαιριού φιλιά!!

      Διαγραφή
  3. Κατερίνα μου συγχαρητήρια για το πτυχίο σου. Πάντα να πετυχαίνεις τους στόχους σου!
    Πανέμορφες οι φωτογραφίες σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Ελένη μου!!
      Κι ελπίζω όταν πετυχαίνουμε τους στόχους να μη γυρίσει ο κόσμος ανάποδα και να μπορούμε να τους αξιοποιήσουμε! ;) Καλό υπόλοιπο καλοκαιριού να περνάς όμορφα φιλάκια!!

      Διαγραφή
  4. Κατ' αρχήν Κατερίνα μου συγχαρητήρια για το πτυχίο σου και τις ευχές μου να το χαρείς όπως ΕΣΥ γουστάρεις και ονειρεύεσαι. Είναι δικό σου επίτευγμα και σου ανήκει κατηγορηματικά.
    Ευχαριστούμε κατά δεύτερον, για το υπέροχο "ταξίδι" στην Κρήτη, μέσα από τις όμορφες εικόνες σου.
    Χαίρομαι πάντα για την επιμονή σου, το πάθος σου για δημιουργία και τη δύναμή σου. Οδηγοί για όλους μας.
    Συνέχισε καλή μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννη μου έτσι άμα δεν χαιρόμαστε και δεν κάνουμε ο,τι γουστάρουμε, χαθήκαμε!!
      Σ'ευχαριστώ πάρα πολύ για την στήριξη!!

      Διαγραφή
  5. Καταρχάς συγχαρητήρια για το πτυχίο σου.
    Η Κρήτη είναι για μένα ένα ταξίδι ζωής. Θα ήθελα πολύ να πάω. Να έχω χρόνο να την γευτώ και να την χαρώ όπως πρέπει.
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Μαρία μου!! Για να γυρίσεις όλη την Κρήτη θέλεις αρκετό καιρό. Είδα πολύ λίγα γιατί εκ των πραγμάτων δεν μπορούσα περισσότερα.. Οπότε ελπίζω όταν ξαναπάω να είναι μόνο για διακοπές και εξερεύνηση..! Είναι μαγικός τόπος, πιστεύω θα σε ενθουσιάσει όταν καταφέρεις να πας!

      Διαγραφή
  6. Κατερίνα μου πολλά συγχαρητήρια για το πτυχίο σου και σου εύχομαι τα καλύτερα!!
    Ελπίζω να μου δοθεί κάποτε η ευκαιρία να ερωτευτώ κι εγώ την Κρήτη! :) :)
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ πολύ..! Στο εύχομαι..! Γενικότερα να βρίσκουμε λόγους και αφορμές να ερωτευόμαστε ;)

      Διαγραφή
  7. Προχωρα και μην φοβασαι! Ευγε και για αυτη σου την κατάκτηση! Αυτο που πρεπει να καταλάβουμε είναι οτι η επιτευξη των στοχων μας ειναι μια διαδικασία που μόνο καλό μας κάνει! Ανεξέρτητα απο την συνέχεια! Ετσι και αλλιως σε αυτή την χώρα οι ικανοί και αυτοί που έχουν προσπαθήσει και στερηθεί πράγματα δεν επιβραβεύονται εύκολα. Μονο εσύ και οι πολύ δικοί σου άνθρωποι καταλαβαίνουν τις θυσίες και την προσπάθεια που έκανες! Οι γερές βάσεις είναι εχέγγυα για το μέλλον όπως και να έχει. Απέναντι στην γραφειοκρατία και στην ευκολία, ενάντια στην λογική των... γνωριμιών και του "γλείφω εκεί που έφτυνα", τα ονειρα, η αξιοπρέπεια και η ουσιαστική κατάρτιση ειναι οτι πολυτιμοτερο έχουμε...

    Υ.Γ. Είσαι duracell ρε Κάθριν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπημένε μου ευχαριστώ για όλα!
      Μπορεί να μη μιλάμε κάθε μέρα αλλά ξέρω πως όποτε επικοινωνούμε καταλαβαινόμαστε.

      (>‿◠)✌

      Διαγραφή
  8. Πρώτα να πω Συγχαρητήρια, Κατερίνα, μετά να σου πω ότι με..πληγώνεις με αυτές τις υπέροχες εικόνες γιατί ως γνωστόν λατρεύω τη Κρήτη και είναι το δεύτερο μέρος μετά τη πόλη μου και γενέτηρα μου τη Θεσσαλονίκη που θα μπορούσα να μείνω. Εκεί έχω φίλες καρδιακές, έχω υπέροχες αναμνήσεις..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλημέρα και καλή εβδομάδα γλυκιά μου, Κατερίνα.
    Συγχαρητήρια κι απο εμένα για το πτυχίο σου, είναι η ανταμοιβή των κόπων σου και ένας καλός οιωνός για την μετέπειτα εξέλιξή σου. Πάντα ο άνθρωπος οφείλει να προχωράει και εις ανώτερα.
    Οι στόχοι για εμένα, ανεξαρτήτου αποτελέσματος, είναι ζωή.

    Την αγάπη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ πολύ κοπέλα μου!! ❤

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Άφησε το αποτύπωμά σου εδώ..

Newsletter Εγγραφή