Keep a 5 year journal May & June '17



Μέσα στους τρελούς ρυθμούς του Μαίου δεν παρέλειψα να καταγράψω σε ιδιωτική πλατφόρμα που χρησιμοποιώ, σαν οργανωμένο παιδί που είμαι, την λίστα που είχε επιμεληθεί η Μαρία Νικολάου.

Πριν προχωρήσω στην λίστα του Ιουνίου που επιμελήθηκα, θα μοιραστώ ορισμένα στιγμιότυπα από τον μήνα που μας αφήνει με πολλές βροχές, αέρα και κρύο και όχι τόσο ανοιξιάτικο mood όσο θα θέλαμε!


1. Ακούω πολλά λόγια και πράξεις μηδέν, κάτι που σιχαίνομαι και με εκνευρίζει απίστευτα.

3. Διαβάζω το βιβλίο του Κ Βήτα που έκανα αφιέρωμα εδώ.

6. Ορίζω όσα περνάνε από το χέρι μου. Κι όσα δεν περνάνε, ορίζω τους τρόπους που θα τα αντιμετωπίσω. Από μικρή έλεγα πάντα "μόνη μου μόνη μου"... Δεν ήθελα να εξαρτώμαι από κανέναν, ήθελα να δοκιμάζω μόνη μου, να έχω την δυνατότητα της επιλογής.

9. Χάνω την ψυχραιμία μου όταν με αδικούν και δεν με αφήνουν να εκφραστώ.

13. Ανήκω... σε μενα και στα όνειρά μου..

15. Φθονώ, είναι μια λέξη άγνωστη στην κοσμοθεωρία μου. Δεν την έχω αισθανθεί ποτέ.

17. Αισθάνομαι πως κάτι καλό θα συμβεί, πως τα βάσανα μου δεν θα συνεχιστούν στον ίδιο βαθμό.

28. Δημιουργώ.. σχέδια διδασκαλίας πάνω στην ειδικότητά μου, εργασίες για την συμβουλευτική γονέων μαθητών με μαθησιακές δυσκολίες και διπλωματική για την Σχολική Κοινωνική Εργασία.

29. Αντιστέκομαι στην παράνοια της εποχής σε κάθε εκδοχή της.

31. Θησείο- Νέα Φιλαδέλφεια- Περισσός - Νέα Ιωνία


Η λίστα για τον Ιούνιο, στην διάθεση όλων όσων ασχολείστε με το project Keep a 5 year journal, 
με συνοδεία φωτογραφίας από την Παροικιά της Πάρου.




Το Keep a 5 year journal είναι ένα project που προέρχεται από το εξωτερικό.

Για όσους καινούργιους ενδιαφέρεστε αλλά και για τους παλιότερους να διευκρινίσουμε πρώτα πως αυτές οι λίστες είναι κατά κύριο λόγο προσωπικές και όποιος θέλει δημοσιεύει ένα μέρος τους ή ολόκληρες. Καθώς ο σκοπός έχει να κάνει με την αυτοβελτίωση, την παρατήρηση, να εξετάζουμε τις εμπειρίες μας και πως τις αντιμετωπίσαμε, αλλά και όμορφα απλά πράγματα που θέλουμε να θυμόμαστε. Εμπλουτίζουμε και με φωτογραφίες για να γίνει ακόμα πιο ενδιαφέρον. Να βάζουμε στόχους και να βλέπουμε μήνα με το μήνα, χρόνο με το χρόνο τι έχουμε κατακτήσει, τι προσπάθειες κάναμε και που έχουμε φτάσει με τελικό στόχο πέντε χρόνια μετά. 


Σχόλια

  1. "Φθονώ, είναι μια λέξη άγνωστη στην κοσμοθεωρία μου. Δεν την έχω αισθανθεί ποτέ.'
    Μπράβο Κατερίνα μου.....εκεί ανήκω κι εγώ!!!

    φιλάκια πολλά ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πραγματικά Ελένη μου δεν το έχω αισθανθεί για κανέναν. Ούτε το ζηλεύω! Χαίρομαι με τις επιτυχίες ή τις χαρές των άλλων κι ας με πιάνει το παράπονο αν έχω μείνει πχ πίσω ή δεν έχω καταφέρει πολλά.
      Ο φθόνος δηλητηριάζει αυτούς που το νιώθουν πρώτα απ'όλα, μακάρι να το καταλάβαιναν!♥♥

      Διαγραφή
  2. Ξετρελάθηκα με το φούξια αμάξι - κήπο.
    Το κοιτάζω και μου φτιάχνει την διάθεση.

    Να περνάς όμορφα Κατερίνα μου
    Καλημέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν είναι υπέροχη ιδέα; Βρίσκεται σε διασταύρωση λεωφόρου ανάμεσα από Νέα Ιωνία Αττικής και Περισσό! Να είσαι καλά Κική μου, έχω φόρτο εργασίας και οι βόλτες ελάχιστες αλλά κάτι κάνουμε.. Φιλάκια πολλά ♥

      Διαγραφή

  3. Καλό μήνα φίλη μου, καλό καλοκαίρι! Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλό μήνα, Κατερινάκι!!!! Χωρίς άγχος, θα πω ξανά... ♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κάτι καλό έρχεται. Το νιώθω και γω και το ελπίζω για όλους μας!
    Καλό καλοκαίρι να έχουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κατερίνα μου μακάρι να έρθουν πολλά καλά πράγματα και πολλά χαμόγελα με τον νέο μήνα. Και μακάρι να ξημερώσουν μέρες που τα λόγια θα λιγοστέψουν οι πράξεις θα είναι ουσιαστικές και τρανταχτές.
    Σε γλυκοφιλώ, καλό ξημέρωμα !:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Άφησε το αποτύπωμά σου εδώ..

Newsletter Εγγραφή