Take a walk with me: Spring Sunday


Μετά από πολλές μέρες κλεισούρας και διαβάσματος, το κορίτσι ήθελε θάλασσα.. Μένουμε αρκετά μακριά χωρίς αυτοκίνητο, οπότε δεν την βλέπουμε όσο θα θέλαμε! Έτσι γυρίσαμε σε ένα μέρος που είχαμε μόνο όμορφες και πολλές αναμνήσεις.. Πρώτα όμως περάσαμε από το κέντρο, συγκεκριμένα από το Πεδίον του Άρεως.. το οποίο έχει αναγεννηθεί σημαντικά! (σίγουρα θα συνεχίζονται περιστατικά παρακμής, αλλά Κυριακή πρωί είναι μια ασφαλής ώρα για περπάτημα, είδαμε πολλές οικογένειες) Εκτός από το παζάρι που ξεκίνησε και θα παραμείνει μέχρι το Μ. Σάββατο, μπορείτε να απολαύσετε την φύση και να παρακολουθήσετε παιχνίδια σκάκι που διεξάγονται.. στα παγκάκια! Υπέροχο;










και τώρα ας μεταφερθούμε στο Πόρτο Ράφτη.








Φάγαμε με συνοδεία ζωντανής ελληνικής μουσικής ακούγοντας αγαπημένα τραγούδια..Και λίγο πριν φύγουμε, γίναμε θεατές ενός πολύ ενδιαφέροντος παιχνιδιού που δεν είχε τύχει να ξαναδούμε.. Λέγεται " Petanque" και προέρχεται από την Γαλλία! Εδώ μπορείτε να διαβάσετε ένα αφιέρωμα. "Το πετάνκ δεν είναι κανένα συναρπαστικό παιχνίδι με αγωνία, αλλά είναι ένα παιχνίδι που απαιτεί υπομονή και δεξιότητες. Είναι ένας ευχάριστος τρόπος να περάσεις το απόγευμά σου και να χαλαρώσεις." Μου άρεσε πάρα πολύ που είδα μεγαλύτερες ηλικίες να απασχολούνται με αυτό το παιχνίδι και φυσικά δεν κρατήθηκα και έπιασα την κουβέντα με έναν κύριο, ρωτώντας τον πληροφορίες. Φύγαμε με χαμόγελο και με πρόσκληση όποτε θέλουμε να λάβουμε μέρος στα παιχνίδια τους! 






❝ Αρμύρα, νιότη κι Άνοιξη
θάλασσα 


Σχόλια

  1. Καλημέρα Κατερίνα μου
    Υπέροχη η βόλτα σας, υπέροχες φωτογραφίες. Με το παιχνίδι αυτό δίναμε " μάχες" εδώ και χρόνια στην παραλία μας μόνο που δεν ήξερα ότι το λένε έτσι, εμείς απλά λέγαμε παίζουμε με τα μπαλάκια.
    Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υπάρχει τόσα χρόνια και δεν το γνωρίζαμε!! Η αλλιώς λέγεται μπούλες αλλά πετάνκ είναι η κανονική του ονομασία από τα γαλλικά. Πρέπει να είναι πολύ ωραία ενασχόληση ειδικά τους καλοκαιρινούς μήνες!!
      Καλό μήνα φιλιά!!

      Διαγραφή







  2. Καλημέρα Κατερινώ μου
    Μας ταξίδεψες σήμερα ευχάριστα
    Πολλές νεανικές αναμνήσεις μου
    συνδέονται με το Πεδίον του Άρεως
    όπου ήταν κι παλιά μου γειτονιά!!!

    Καλή εβδομάδα ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι γειτονιές αυτές παλιά ήταν ιστορικές και τόσο όμορφες.. Κατά καιρούς διαλύονται και παρακμάζουν.. Ελπίζω να κρατήσει η αναγέννηση του, τόσα χρόνια φοβόμασταν να μπούμε μέσα..
      Καλή εβδομάδα αγαπημένη μου!!

      Διαγραφή
  3. Όμορφες φωτος
    Καλό μήνα
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τι ωραία να παίζεις σκάκι κάτω από τις φυλλωσιές! Μου αρέσει πολύ το σκάκι και το τιμάμε, ειδικά το καλοκαίρι στον κήπο. Το πετάνκ δεν το ξέρω όμως, πώς παίζεται; Σας είπαν;
    Φιλιά πολλά και καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φίλη μου σας παρέθεσα τον σύνδεσμο για να δείτε ένα αναλυτικό αφιέρωμα!
      Μας είπαν πως παίζεται, αλλά το κατανοείς καλύτερα στην πράξη! Τα έχει όλα το post που βρήκα, γιατί ο χρόνος μας εκείνη την ώρα ήταν περιορισμένος για να συλλέξω μόνη παραπάνω πληροφορίες!
      Καλή εβδομάδα φιλιά!!

      Διαγραφή
  5. Ένα ακόμα όμορφο και φωτεινό οδοιπορικό Κατερίνα. Σε ευχαριστούμε για τη βόλτα που μας πήγες. Καλή βδομάδα να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή εβδομάδα Γιάννη μου να είσαι καλά!!

      Διαγραφή
  6. Υπέροχες φωτογραφίες Κατερίνα! Ειδικά την πρώτη από το Πόρτο Ράφτη την ερωτεύτηκα! ♥♥♥ Πάλι καλά που είσαι κι εσύ και πηγαίνουμε κι εμείς καμιά βολτίτσα, έστω και εικονικά χαχα. Σε φιλώ! ☺

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α καλά άμα περιμένετε από εμένα που πλέον βγαίνω σπάνια...σωθήκατε!!
      Αλλά παράπονο δεν έχετε μοιράζομαι και τις μικρές μου βόλτες έτσι να ξεχνιόμαστε..
      Φιλάκια πολλά κορίτσι μου!!

      Διαγραφή
  7. Καλημέρα Αγαπημένη βόλτα αυτή που έκανες και οι φώτο πανέμορφες. Το πεδίος του Άρεως φτιάχτηκε ναι αλλά παραμελήθηκε πάλι. Είχε νερά, συντριβάνια. Δεν ξέρω εγώ χωρίς παρέα δεν το διασχίζω. Δυστυχώς ακόμη επίφοβο είναι και θα είναι πιστεύω.
    Ωραίο το παιχνίδι Θα μάθω λεπτομέρειες. Δεν ήξερα πώς λέγεται.
    Να σαι καλά και να μας χαρίζεις ομορφιές από τις βόλτες σου
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Άφησε το αποτύπωμά σου εδώ..

Newsletter Εγγραφή