Keep a 5 year journal: April 2017

Όχι μία αλλά δύο λίστες σας έχουμε με την Μαρία για αυτό το μήνα!
Για όσους καινούργιους ενδιαφέρεστε αλλά και για τους παλιότερους να διευκρινίσουμε πρώτα πως αυτές οι λίστες είναι κατά κύριο λόγο προσωπικές και όποιος θέλει δημοσιεύει ένα μέρος τους ή ολόκληρες. Καθώς ο σκοπός έχει να κάνει με την αυτοβελτίωση, την παρατήρηση, να εξετάζουμε τις εμπειρίες μας και πως τις αντιμετωπίσαμε, αλλά και όμορφα απλά πράγματα που θέλουμε να θυμόμαστε. Εμπλουτίζουμε και με φωτογραφίες για να γίνει ακόμα πιο ενδιαφέρον. Να βάζουμε στόχους και να βλέπουμε μήνα με το μήνα, χρόνο με το χρόνο τι έχουμε κατακτήσει, τι προσπάθειες κάναμε και που έχουμε φτάσει με τελικό στόχο πέντε χρόνια μετά.(εξού και το όνομα του project)

Η λίστα που επιμελήθηκα και είναι διαθέσιμη προς όλους:



  1. Μαζί με εμένα και όλη η Ελλάδα.. (περί μνημονίου ο λόγος)
  2. Ήταν μία μονοήμερη εξόρμηση στο Πόρτο Ράφτη και προηγουμένως στο αναγεννημένο πεδίον του Άρεως, που μοιράστηκα εδώ.
  3. Ένα μεταπτυχιακό στην Ειδική Αγωγή.
  4. Ένα καταπληκτικό νέο, μία κοπέλα που έχω στην καρδιά μου και που δίνει μαθήματα ζωής.. πήρε υποτροφία για την Αμερική στην Γενετική. 
  5. Με προβληματίζει έντονα η αύξηση κρουσμάτων ενδοοικογενειακής βίας..
  6. Το παθολογικό άγχος με τις ακαδημαϊκές εξετάσεις. (είχα άγχος ακόμα και για το ecdl ή με τα σήματα για το δίπλωμα οδήγησης- σπάνια η περίπτωσή μου)
  7. Η ικανότητα να βοηθήσω-στηρίξω όποιον με χρειάζεται ανιδιοτελώς. 



και η λίστα της Μαρίας:




Σχόλια

  1. Αγαπώ πολυ τις προσωπικές σου σελίδες
    Καλό βραδυ Κατερινακι μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αγαπώ πολυ τις προσωπικές σου σελίδες
    Καλό βραδυ Κατερινακι μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σ'ευχαριστώ πολύ Ελένη μου που είσαι πάντα εδώ!!
      Η παρουσία σου πολύτιμη!

      Διαγραφή
  3. Τελικά τα ημερολόγια έχουν γίνει όμορφη συνήθεια. Μου άρεσε πολύ πρόλογός σου.
    Καλημέρα Κατερίνα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι ένας ευχάριστος στόχος Μαρία μου! :)
      Καλό σαββατοκύριακο φιλάκια!!

      Διαγραφή
  4. Θυμάμαι στις Πανελλήνιες είχα ξεχάσει πώς γράφεται το και από το άγχος μου... με ε ή αι;;;; Ευτυχώς, το έλεγξα, τελικά!
    Περιμένω την απάντησή σου στο 11...
    Καλό Σαββατοκύριακο να έχουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. α δικιά μου είσαι εσύ! στην ορθογραφία όχι δεν είχα θέμα αλλά το σεντονάκι μου πάντα το πάθαινα! αν δεν προλάβω να τη δημοσιεύσω θα σου στείλω τις προτάσεις μου από.. εμπειρικές μεθόδους χιχι

      Διαγραφή
  5. Όμορφα και τα δικά σου και της Μαρίας τα ημερολόγια. Και εγώ έχω πολύ άγχος που τώρα τελευταία το ελέγχω ...ή έτσι νομίζω...
    Καλό Σ/Κο Κατερινάκι μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Άννα μου! Εκεί που το είχα αποβάλει σε αρκετά ζητήματα και το έλεγχα, τσουπ τώρα επέστρεψε λόγω εξετάσεων.. Να το ελέγχεις όσο μπορείς, είναι κακός σύμβουλος-σύμμαχος..!
      Καλό σαββατοκύριακο σε φιλώ!!

      Διαγραφή
  6. Αχ! πολύ μου άρεσε..πρέπει να απαντήσουμε σε κάθε ένα από τη λίστα βέβαια.Υπάρχουν χρονικά όρια;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχτίδα μου καλησπέρα! Οι λίστες είναι ξεχωριστές, την μία την επιμελήθηκα εγώ και την άλλη φίλη blogger! Επιλέγεις όποια σου ταιριάζει εσένα καλύτερα και δεν υπάρχουν "κανόνες", δεν είναι κάποιο παιχνίδι.. Είναι μία μέθοδος όπως έγραψα και στην εισαγωγή που σε βοηθάει πολύ ψυχολογικά και στο θέμα των στόχων. 1,5 χρόνο γράφω αλλά δεν τα αναρτώ φυσικά όλα γιατί είναι προσωπικά! Αν έχεις κάποια άλλη απορία ρώτα με και με χαρά να σε βοηθήσω! :) Τα νούμερα είναι οι μέρες της εβδομάδας σε κάθε μήνα. Σε φιλώ!!

      Διαγραφή
  7. 1) Γιατί δεν έδωσες για μεταπτυχιακό? Θέλω να πω, πως και δεν?

    2) Και γω έχω άγχος με τις εξετάσεις, αλλά το να σε αγχώνει τόσο πολύ, φαντάζομαι οτι το ξέρεις και συ, δεν βοηθάει... Άσε που τις περισσότερες φορές είναι δίχως λόγο, γιατι τελικά πας και γράφεις ή αντιδράς περίφημα!

    3) Για την ανιδιοτέλεια στα λέω καιρό αλλά εσύ εκει ταδικά σου! Αφού είσαι ανιδιοτελής και φαίνεσαι παιδί μου!

    Υ.Γ. Πολλά, ανιδιοτελή φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπημένε κόστιζε 6000ε... Με τόσο μικρές συμβάσεις που εργάζομαι είναι τρελή πολυτέλεια ένα τέτοιο μεταπτυχιακό. Τώρα βγήκαν 2 με τα μισά χρήματα αλλά έχουν δύσκολους όρους δεν τους δέχονται όλους.

      χαχαχα πεθαίνω με τα ΥΓ σου δεν υπάρχεις λέμε!!

      Διαγραφή
  8. Εγώ λέω να σταθώ στο Πόρτο Ράφτη σου.
    Οι φωτογραφίες σου μαρτυρούν την ομορφιά του..
    Πολλά φιλιά και καλή Μ. Εβδομάδα ✿

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Άφησε το αποτύπωμά σου εδώ..

Newsletter Εγγραφή