Φωτογραφίζειν: κατά βάθος είμαι ζήτημα φωτός




«Είπες εδώ και χρόνια:
"Κατά βάθος είμαι ζήτημα φωτός".
Και τώρα ακόμη σαν ακουμπάς
στις φαρδιές ωμοπλάτες του ύπνου
ακόμη κι όταν σε ποντίζουν
στο ναρκωμένο στήθος του πελάγου
ψάχνεις γωνιές όπου το μαύρο
έχει τριφτεί και δεν αντέχει
αναζητάς ψηλαφητά τη λόγχη
την ορισμένη να τρυπήσει την καρδιά σου
για να την ανοίξει στο φως». 

Γιώργος Σεφέρης
 Πάνω σε μια χειμωνιάτικη αχτίνα




****

Με αυτή την εικόνα συνδυασμένη με το ποίημα του Γιώργου Σεφέρη έλαβα μέρος στο δρώμενο Φωτογραφίζειν, του ιστολογίου Μια ματιά στον ήλιο με γιορτινά! Η συγκεκριμένη φωτογραφία έμεινε στον φάκελο από τον χειμώνα του 2017 ύστερα από δικά μου πειράματα.. Δεν έτυχε να την αναρτήσω πουθενά κι έτσι ήρθε η στιγμή της στο δρώμενο Φωτογραφίζειν. Ευχαριστώ πάρα πολύ όσους την ξεχώρισαν, συγχαρητήρια σε όλους για την συμμετοχή.. 

Σε μια εποχή κυνική το να δημιουργούμε με κάθε τρόπο, είναι επανάσταση!




Σχόλια

  1. Συγχαρητήρια! Τη λάτρεψα! Πάντα δημιουργική και ταλαντούχα
    Όνειρα γλυκά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άννα μου το είδα και σ'ευχαριστώ πάρα πολύ!!
      Είπα να συμμετέχω πιο εναλλακτικά χωρίς όμορφα τοπία και καθαρές εικόνες.
      Χαίρομαι που την βρήκες ταιριαστή με το ποίημα!
      Να είσαι καλά σε φιλώ!!

      Διαγραφή
  2. Τα συγχαρητήρια μου Κατερινιώ μου
    και Καλή Ανάσταση

    Σε φιλώ πολύ πολύ ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σας είχα χαιρετήσει, ξέχασα όμως ότι είχαμε και τα αποτελέσματα στο Φωτογραφίζειν..!
      Να είσαι καλά Ελένη μου αγαπημένη καλή Ανάσταση! ♥♥

      Διαγραφή
  3. Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ :)
      Καλό Πάσχα Μαρία Έλενα!

      Διαγραφή
  4. Υπέροχη και την συνδύασες πολύ όμορφα με το ποίημα του Σεφέρη.
    Καλή Ανάσταση κορίτσι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Ελένη μου!!
      Επίσης.. καλό Πάσχα με υγεία και αγάπη!!

      Διαγραφή
  5. Συγχαρητήρια Κατερίνα μου!
    Φιλιά πολλά και καλό Πάσχα σου εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου να είσαι καλά!!
      Καλή Ανάσταση φιλιά!!

      Διαγραφή
  6. Πολύ δύσκολη και μοναδική έμπνευση Κατερίνα. Μπράβο. Καλό Πάσχα ολόψυχα να ευχηθώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννη μου τα παραλές.. Επέλεξα μόνο κάτι πιο εναλλακτικό!
      Καλή Ανάσταση και να περάσεις όμορφα και γαλήνια με τους δικούς σου!!

      Διαγραφή
  7. Ωραία φωτογραφία συνδυασμένη με το υπέροχο κείμενο του Σεφέρη! Καλή Ανάσταση και Καλο Πάσχα Κατερίνα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Συγχαρητήρια Κατερίνα για την όμορφη συμμετοχή σου !Καλή Ανάσταση!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μεταξία μου ευχαριστώ πάρα πολύ!!
      Καλό Πάσχα με υγεία και γαλήνη!!

      Διαγραφή
  9. Μεγάλη έμπνευση Κατερίνα μου και το αποτέλεσμα εκτυφλωτικό και με πολλαπλά νοήματα.
    Στις αποχρώσεις του κόκκινου που είναι και επίκαιρο λόγω των ημερών, αφήνω κι εγώ το θαυμασμό μου και τις εγκάρδιες ευχές μου για Καλή Ανάσταση, μ' ότι κι αν σημαίνει αυτό στη ζωή σου!
    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά Μαρία μου! Σ'ευχαριστώ που το ερμήνευσες έτσι :)
      Ωραία ευχή, όντως η Ανάσταση για τον καθένα μας είναι διαφορετική, έχει διαφορετική ερμηνεία κι αυτό είναι και το όμορφο εξάλλου! Κάτι που αν σεβόμασταν παραπάνω θα ήμασταν πιο μονοιασμένοι.. Σε φιλώ!!

      Διαγραφή
  10. Με το μήνυμά σου στο μπλογκ μου είχα την χαρά να ανακαλύψω το δικό σου... Μου αρέσει ο αέρας που αποπνέει και θα συμφωνήσω απόλυτα για το πόσο σημαντικό είναι να δημιουργούμε σε μία εποχή τόσο κυνική.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς την! Ίσως είχες περάσει από το παλιό μου blog (εκπέμπω 5 χρόνια) γιατί σε διαβάζω καιρό και νομίζω σου έχω σχολιάσει μερικές φορές, όχι πάντα! :) Προσωπικά όχι δεν έχουμε μιλήσει μου φαίνεται.. Σ'ευχαριστώ πάρα πολύ, χαίρομαι που νιώθεις έτσι! Χρόνια πολλά με υγεία, δύναμη και γαλήνη!!

      Διαγραφή
  11. Μου αρέσουν αυτού του είδους οι φωτογραφίες.
    Σε κάνουν να πάει το μυαλό σε πολλούς δρόμους!
    Σ΄ευχαριστώ Κατερίνα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Μαρία μου!!
      Χρόνια πολλά, ελπίζω να περνάς όμορφα στα πάτρια εδάφη!

      Διαγραφή
  12. Τι υπέροχη φωτογραφία ρε συ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Άφησε το αποτύπωμά σου εδώ..

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αλάτι, ζάχαρη κι αλληλεγγύη / το e-book

καληνύχτα καρδιά μου!

Ημερολόγιο Αισιοδοξίας 2013-2017 : Οι 32 συμμετοχές

Αναγνώστες

Google+ Society