Ημερολόγιο Αισιοδοξίας 2013-2017 : Οι 32 συμμετοχές




Εδώ και λίγες μέρες (ξανά) κρατάω στα χέρια μου έναν θησαυρό. Ανεκτίμητης αξίας! Πέρασε θάλασσες και βουνά, φουρτούνες και νηνεμία αλλά κατάφερε να φτάσει σώο στα χέρια μου τον Απρίλιο του 2017. Αρχικά να ευχαριστήσω όλους τους bloggers που άφησαν το δικό τους αποτύπωμα, που αφιέρωσαν χρόνο και δημιούργησαν ο καθένας όπως τον εκφράζει με μεράκι, σεβασμό και αγάπη όλα αυτά που θα δείτε στο σύντομο βίντεο που ακολουθεί.. 


Τις τελευταίες συμμετοχές συνόδευε το παρακάτω κείμενο,της Ιωάννας Γκανέτσα :

❝ Είσαι ο χρόνος που αφιέρωσες σε άλλους
και ο χρόνος που άλλοι αφιέρωσαν σε εσένα.
Γι'αυτό προσπάθησε να γίνεις έρωτας, αγάπη, 
γονιός,προστάτης, φίλος.
Να γίνεις γέλιο, τραγούδι, ποίημα ή βιβλίο.
Να γίνεις μουσική, παιχνίδι, όνειρα, βόλτες και ξενύχτια
Να γίνεις ταξίδι, πάθος, πόθος ή επιθυμία.
Γίνε στιγμές, γίνε συναισθήματα και φρόντισε
να είσαι πάντα από εκείνα που έχουν αξία.  ❞  





Ελάτε να το ξεφυλλίσουμε παρέα..
μέσα από ένα βίντεο που επιμελήθηκα
για να τιμήσω έστω και λίγο όλες τις συμμετοχές!






Με αυτό τον αισιόδοξο τρόπο θα ήθελα να σας ευχηθώ
 καλή Ανάσταση και καλό Πάσχα! 




Πληροφορίες για το δωρεάν e-book μας: Αλάτι, ζάχαρη και αλληλεγγύη

&  infojustk@gmail.com



Σχόλια

  1. Πολύ ωραίο το βίντεο!!!
    Καλή Μεγάλη Εβδομάδα με φιλί ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε Ελένη μου!!
      Ξέκλεψα χρόνο από τα διαβάσματα για να το επιμεληθώ και να το χαρείτε κι εσείς το Ημερολόγιο!
      Να δείτε τα υπέροχα που δημιούργησαν οι 32 bloggers μέσα σε αυτό!!
      Καλή εβδομάδα φιλιά πολλά με αγάπη!!

      Διαγραφή
  2. Τι όμορφα συκγινητικό! Πολύ ωραίο Κατερίνα μου μπράβο. Και η επιμέλειά σου θαυμαστή.
    Πώς πάει το διάβασμα;
    Καλή Μεγαλοβδομάδα να περάσεις
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άννα μου να είσαι καλά!!
      Και σ'ευχαριστώ πολύ πολύ που ρωτάς.. Η ύλη είναι μεγάλη, οι παραδόσεις μαθημάτων λίγες οπότε σπιντάρω γιατί τελειώνει τον Ιούλιο.. (αυτό είναι το θετικό) Όταν γίνεσαι φοιτητής μετά τα 30 είναι λίγο πιο ζόρικα γιατί δεν έχεις καθαρό μυαλό, αν είσαι αγχώδης με αυτά σαν κι εμένα τότε δυσκολεύει η κατάσταση!
      Η Μεγαλοβδομάδα θα έχει κλεισούρα και μελέτη.. Να περάσεις όμορφα σε φιλώ, καλή δύναμη!!

      Διαγραφή
  3. Τι ωραίο που είναι! Δεν το χορταίνω! Είδα και τις καινούριες συμμετοχές!
    Να περάσεις όμορφα, να ξεκουραστείς, να χαρείς τις μέρες. Και να διαβάσεις χωρίς άγχος! ♥
    Καλό Πάσχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παρατήρησες ότι με το ένα χέρι δυσκολεύτηκα να ανοίξω ενδεικτικά κάποια από τα χαρτάκια σου τα όμορφα..! Πρέπει να προσλάβω βοηθό.. ;)
      Σ'ευχαριστώ για όλα Αλεξάνδρα μου, η σκέψη σου και οι κινήσεις σου τις προηγούμενες ημέρες ειδικά με βοήθησαν πολύ ψυχολογικά και δεν το ξεχνώ! Καλή Ανάσταση και καλό Πάσχα!!
      (✿ ♥‿♥)

      Διαγραφή
  4. Κατερινιώ, εμείς σε ευχαριστούμε. Για μένα είχα μεγάλη σημασία τη δεδομένη στιγμή που έφθασε στα χέρια μου.
    Με βοήθησε να βρω τη χαμένη μου αισιοδοξία!
    Πολλά φιλιά ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πολύ για αυτό.. Όποτε το χρειαστείς ξανά είναι στην διάθεσή σου!
      ( ˘ ³˘)❤

      Διαγραφή
  5. Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστούμε πολύ!! Καλό Πάσχα να έχεις!!

      Διαγραφή
  6. Πραγματικός θησαυρός!!
    Κατερίνα μου σε ευχαριστούμε κι εμείς που μας έκανες μέρος μιας τόσο αισιόδοξης ιδέας!!
    Υπέροχο το βίντεο!
    Φιλιά πολλά και καλή Ανάσταση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα δεν είναι θησαυρός;;
      Να είσαι καλά Μαρία μου!!
      Καλή Ανάσταση..!

      Διαγραφή
  7. Απαντήσεις
    1. Αριάδνη μου τώρα τελείωσε το ταξίδι του!
      Από το 2013.. ολοκλήρωσε με 32 συμμετοχές φέτος!
      Φιλάκια πολλά κορίτσι μου!!

      Διαγραφή
  8. Τι όμορφο αντάμωμα, Κατερίνα μου.
    Πάντα ξεχωριστές διαδρομές σας ευχομαι.
    Καλώς σε βρήκα στο διαλλεχτό σπιτικό σου.
    Χρόνια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήρθες!! Σ'ευχαριστώ πάρα πολύ..
      Χρόνια πολλά με υγεία, δύναμη και γαλήνη!

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Άφησε το αποτύπωμά σου εδώ..

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αλάτι, ζάχαρη κι αλληλεγγύη / το e-book

Φωτογραφίζειν: κατά βάθος είμαι ζήτημα φωτός

καληνύχτα καρδιά μου!

Αναγνώστες

Google+ Society