Take a walk with me: before sunsets



Υπάρχουν μέρες που είναι αλλιώτικες. Έχεις καταλάβει μέχρι που είναι τα όρια της ψυχικής σου αντοχής. Και επιλέγεις. Ήρθε η ώρα να φέρεις και πάλι τις δικές σου προτεραιότητες στο προσκήνιο. Ήρθε η ώρα να σταματήσεις να ζεις με το άγχος και να χρεώνεσαι συνεχώς ευθύνες άλλων. Ήρθε η ώρα να κάνεις όσα σου ταιριάζουν καλύτερα. 

Υπάρχουν στιγμές καθοριστικές. Όταν έχεις συνηθίσει να καλομαθαίνεις ανθρώπους που σε θεωρούν δεδομένο. Όταν κρατούν τα 5 λάθη σου και ξεχνούν τα 15 καλά που έχεις προσφέρει. Τότε το ένστικτο σου χαμογελά ακόμα μια φορά και σου δείχνει το δρόμο.. Και όποιος θέλει θα σε κατανοήσει.



Ευγνωμοσύνη. Πάντα εκεί μαζί, στα δύσκολα.

Κι όταν έρχονται τα ηλιοβασιλέματα,
ο πόνος, οι στεναχώριες και οι αδικίες
απαλύνονται από τα υπέροχα χρώματά τους..
Γιατί η φύση μπορεί να σε παρηγορεί
με άπειρους μαγικούς τρόπους!


❝ Sunset is the opening music of the night 


Σχόλια

  1. Λατρεύω και πάντα λάτρευα τα παιχνίδια του ήλιου. Και την ανατολή και τη δύση του. Εντάξει μια αδυναμία την έχω στο σούρουπο τη λέω την αμαρτία μου. Η αλήθεια είναι ότι επειδή πέρασα και περνάω και θα περνάω γιατί είμαι άνθρωπος, μέρες που έχουν δοκιμάσει τις αντοχές μου και κάποιες φορές τις τερμάτισαν κιόλας, με έμαθα να με αγαπώ και να μην κάνω τα προβλήματα των άλλων δικά μου. Γιατί ποτέ κανείς δεν το έκανε για εμένα. Αυτό δεν σημαίνει πως δεν βοηθώ. Απλά το κάνω μέχρι εκεί που μπορώ και μετά αποδέχομαι πως δεν μπορούσα να κάνω κάτι άλλο. Έχω βρει τις ισορροπίες μου και αυτό για μένα είναι πολύ σημαντικό.
    Τις ένιωσα τις σκέψεις σου Κατερίνα μου!
    Καλό ξημέρωμα 😘

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς αυτό Μαρίνα μου..
      Δεν χρειάζεται να είναι κατανοητό από όλους, αυτό θα ήταν ιδανικό.
      Αλλά δεν γίνεται να αρρωστήσουμε για εκείνους που δεν μας κατανοούν και δεν σέβονται τις ανάγκες μας και τον χρόνο που τους αφιερώνουμε.

      Χαίρομαι πολύ που έχεις βρει τις ισορροπίες σου..! Keep going!!
      (>‿◠)✌

      Διαγραφή
    2. Όλα όσα ήθελα να πω, τα είπε το Μαρινάκι με το δικό της μοναδικό τρόπο.
      Προσυπογράφω λοιπόν, για να μην επαναλαμβάνομαι και σας φιλώ και τις δύο!!! ❤❤❤

      Διαγραφή
  2. Αχ αυτή η φύση....! όλα τα μπορεί!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καθε τελος μια νεα αρχη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δώσε χώρο στον εαυτό σου Κατερινιώ μου
    Καλή Άνοιξη....

    Σε φιλώ πολύ ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό προσπαθώ Ελένη μου..
      Έβαλα για αρκετό καιρό τις ανάγκες των άλλων πρώτες, ενώ πρέπει να υπάρχει μια ισορροπία.. Ήρθε και επίσημα η Άνοιξη λοιπόν!! Καλώς να την υποδεχτούμε και να γαληνέψει λίγο τις ψυχές μας!! Πολλά φιλιά αγαπημένη μου!!

      Διαγραφή
  5. Αγαπώ τα ηλιοβασιλέματα! Απαλύνουν, όπως λες, δίνουν έμπνευση, σε βάζουν σε ρομαντική διάθεση... Είναι οι στιγμές που θα ήθελα να ήμουν ζωγράφος!

    Είμαι ικανή να έχω σπάσει το πόδι μου, να μου λέει ο άλλος ότι πιάστηκε το χέρι του και να καθίσω τον παρηγορήσω! Και μετά να μείνω κάγκελο, αφού ο άλλος θα φύγει χωρίς καν με ρωτήσει γιατί είμαι στο γύψο!!!!

    Φιλιά, κοριτσάκι! ΝΑ προσέχεις τον εαυτό σου και όσους αξίζουν! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ζωγραφίζεις με τις λέξεις Αλεξάνδρα μου! ♥

      Διαγραφή
  6. Έχω φτάσει κι εγώ σε ένα σημείο όπου ζω στη δική μου φούσκα:Έχω ορατότητα όσων συμβαίνουν γύρω μου αλλά προσπαθώ να μην αισθάνομαι παρά μόνο ανεπαισθητους κραδασμούς των πράξεων που θα με ενοχλούσαν εάν δεν ήμουν εκεί μέσα. Επιλέγω συνειδητά να με επιρρεαζουν ελάχιστα και τα καταφέρνω τις περισσότερες φορές!
    Η ζωή είναι πολύ ωραία για να αφήνουμε αυτά που δεν αξίζουν να μας κάνουν να το ξεχνάμε.
    Έτσι λέω...
    Σε φιλω Κατερινακι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι είναι Δέσποινα και δεν είναι καθόλου εγωϊστικό αυτό.
      Να είσαι καλά σ'ευχαριστώ που πέρασες!

      Διαγραφή
  7. Αχ βρε Κατερίνα, πόσο σοφές οι κουβέντες σου. Και πόση δύναμη με κουράγιο μας δίνουν. Άραγες θα διεκδικήσουμε το κομμάτι της ζωής που μας ανήκει ή θα αφεθούμε έρμαια στις διαθέσεις των άλλων.
    Πολύ μου άρεσες και σήμερα. Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννη μου μακάρι να ήταν σοφές οι κουβέντες μου, αν ήταν δεν θα είχα κάνει τόσο λάθος επιλογές και στο τέλος να τρώω πάντα τα μούτρα μου.. Είναι βιωματικές απλά! :)
      Πρέπει να το διεκδικούμε, με ήρεμο και αποφασιστικό τρόπο..
      Σ'ευχαριστώ πάρα πολύ!!

      Διαγραφή
  8. Φόρτσα για τα επόμενα, Κατερίνα μου! Πάμε δυνατά για τα καλύτερα. ;-)
    Οι φωτογραφίες σου μαγικές, και κόλλησα με τη φράση στο τέλος - τι όμορφη... Τη φύλαξα!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Άφησε το αποτύπωμά σου εδώ..

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αλάτι, ζάχαρη κι αλληλεγγύη / το e-book

Φωτογραφίζειν: κατά βάθος είμαι ζήτημα φωτός

Take a walk with me: April '17

Ημερολόγιο Αισιοδοξίας 2013-2017 : Οι 32 συμμετοχές

Αναγνώστες

Google+ Society