καληνύχτα καρδιά μου!




Να χανόμαστε στην μουσική 
αγκαλιά
καθώς η ζωή θα ξετυλίγεται 
μπροστά μας.
Θα μας φωνάζει
" Είμαι εδώ. Γευτείτε με."

Να σε παίρνω από το χέρι
και να μη σκέφτεσαι
πόσο θα σε πονέσει μετά
η απουσία μου.

Να νιώθουμε ολόκληροι
ο ένας μέσα από τον άλλον.
Να σου δείχνω
τις πληγές μου
και να τις χαϊδεύεις.

Να βρέχει σιωπές
μετά τις πιο μεγάλες μας
αλήθειες.
Να παίρνουν τα σκοτάδια μας
τα πιο έντονα χρώματα.

Να σ'αγαπώ
επίμονα
ολοκληρωτικά
αφοπλιστικά
όσο θα με κοιτάζεις
και θα χάνεσαι.

Να ταξιδεύουμε 
έτη φωτός μπροστά
με όσα έχουμε
ονειρευτεί.

Καληνύχτα καρδιά μου!
Παντού μαζί
κι όταν είμαστε μακριά.







Σχόλια

  1. Πολύ όμορφο!! Μα πάρα πολύ!! Μοναδική αγάπη!
    Καληνύχτα Κατερίνα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Άννα μου!!
      Καλή εβδομάδα να έχεις φιλιά!!

      Διαγραφή
  2. Αν και πρωί, διαβάζω την καληνύχτα σου και συγκινούμαι, γιατί διακρίνω την αλήθεια πίσω από τις λέξεις. Για την αγάπη που χαϊδεύει τις πληγές και αντέχει τις σιωπές.
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κι εγώ συγκινούμαι όταν με νιώθετε μέσα από λέξεις..
      (✿ ♥‿♥)

      Διαγραφή
  3. Κραταιά η αγάπη που αποτύπωσες!!!!

    Καλή εβδομάδα Κατερινάκι μου ♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επίσης Ελένη μου να είσαι καλά!! ♥

      Διαγραφή
  4. Υπέροχο! Να βρέχει σιωπές μετά
    τις πιο μεγάλες μας αλήθειες.
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. :) Καλή εβδομάδα να έχεις Ελένη μου σ'ευχαριστώ πάρα πολύ..

      Διαγραφή
  5. Μου ήρθε στο μέιλ ...το διάβασα, έλιωσα και ήρθα λαχανιασμένη να στο πω! Μπράβο καρδούλα μου που αποτυπώνεις με λίγες τρυφερές λέξεις τόσο σπουδαία συναισθήματα!
    ΥΠΕΡΟΧΟ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αχ! τέτοια μου γράφεται και λειώνω η ευσυγκίνητη!!Τι όμορφοι στίχοι!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. :) σε νιώθω είμαι κι εγώ ευσυγκίνητη και λιώνω πολύ εύκολα!!

      Διαγραφή
  7. Υπέροχο! Δυνατό και με συγκίνησε τόσο πολύ...
    Φιλί! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πάντα ο λόγος σου λυρικός και χαρακτηριστικός έχει το δικό του να δώσει. Πολύ όμορφο Κατερίνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. :) σ'ευχαριστώ πολύ Γιάννη μου καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  9. Το βρίσκω εξαιρετικό, να είσαι καλά Κατερίνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σ'ευχαριστώ πάρα πολύ :) καλή συνέχεια Δημήτρη!!

      Διαγραφή
  10. Αυτά τα "μαζί" που συνοδεύουν τα "μακριά", πόσο πολύτιμα!
    Καληνύχτα Κατερίνα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Άφησε το αποτύπωμά σου εδώ..

Newsletter Εγγραφή