Ένας χρόνος Just K (5 χρόνια Blogging)




Ένας χρόνος στο νέο μου χώρο και παραλίγο (με εκείνα και με τ'άλλα) να το ξεχάσω..Θυμάμαι πάντα πότε ήταν η πρώτη πρώτη φορά στο blogging, αυτό δεν ξεχνιέται.. 

Παίρνοντας λοιπόν τις αποσκευές περίπου 4 χρόνων από το Positive Thinking Greece, άνοιξα το Just K κι ένα περιοδικό-site. Πολλοί παλιοί φίλοι συνέχισαν να είναι συνοδοιπόροι, άλλοι χάθηκαν όπως συμβαίνει και στην πορεία μας οπουδήποτε. Είχαμε όμως και νέες αφίξεις, νέες ιδέες, νέο ξεκίνημα..!

Κάποια από τα τελευταία κείμενά μου τα έφερα μαζί στο ξεκίνημα, τα μικρά διηγήματα (ουσιαστικά τις πρώτες μου απόπειρες) τα άφησα σε έναν φάκελο για αναμνήσεις. 

🎈


Το ταξίδι συνεχίστηκε με συμμετοχές σε δρώμενα, ολιγόλεκτα, ποίησης και λογοτεχνίας. Πρόσφατα θυμηθήκαμε το Ημερολόγιο Αισιοδοξίας, το οποίο κυκλοφορεί πάλι μετά από λίγα χρόνια, περνώντας από πολλά χέρια, ταχυδρομεία, χιλιόμετρα..! Μερικά ακόμα projects μας κράτησαν σε δημιουργική εγρήγορση και επαφή, όπως το Keep a 5 year journal, Τραγούδια Αναμνήσεων, Έχεις cart postale,  Η μαγική στιγμή της ημέρας, Diary of bliss. Είχαμε και ευχάριστες εκπλήξεις μέσα από το blogging, με καρτούλες και δωράκια. Μοιράστηκα μαζί σας τις σκέψεις, εμπειρίες, απόψεις μου κι εσείς τις αγκαλιάσατε τόσο όμορφα και συγκινητικά. 

Σας πήρα μαζί σε βόλτες και ταξίδια, από το κέντρο της Αθήνας και την χιονισμένη Πεντέλη μέχρι την Ζάκυνθο, την Πάρο, την Λάρισα, Βόλο, Τρίκαλα.. Και συνεχίζουμε..!


Εκείνα που "ξεχώρισαν" περισσότερο:



Θυμήθηκα πως ένα χρόνο τώρα δεν έχω κάνει ούτε ένα "κέρασμα" για το καλωσόρισμα, ντροπή μου το ξέρω. Κι όταν λέω κέρασμα, δεν αναφέρομαι φυσικά σε κάτι τέτοιο..



το οποίο θα ήταν καταπληκτικό αν ήμασταν κοντά..
αλλά δύο συμβολικά δωράκια κατόπιν κλήρωσης,
τα οποία θα προσαρμοστούν ανάλογα με τον τυχερό!
Θα είναι έκπληξη!



Κι επειδή οι αναγνώστες μου (για τους οποίους είμαι πολύ περήφανη, σας το έχω πει;)
είναι διακριτικοί άνθρωποι δεν θα τους κουράσω με ό,τι είθισται στους "διαγωνισμούς".
Εδώ είναι αλλιώς! Με ένα σας σχόλιο θα ήθελα να μου πείτε τι νιώθετε, τι σας αρέσει
και τι όχι, τι σας αγγίζει περισσότερο στην θεματολογία του blog!

Σας ευχαριστώ για την ποιοτική παρουσία σας,
τις εποικοδομητικές μας συζητήσεις και
μην ξεχνάτε πως..

❝ Ό,τι έχεις δεν υφίσταται αν δεν το μοιραστείς! 


🎉🎉

Σχόλια

  1. Να πάρω ένα κεκάκι;; ευχαριστώ!! πεντανόστιμο!
    Εγώ χαίρομαι που σε γνώρισα στο νέο ξεκίνημα πολύ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι να μπορούσα να σας στείλω ταχυδρομικώς γλυκάκια!! :)
      Κι εγώ Ελένη μου, μπορεί να μην είμαι μητέρα και να μη σου σχολιάζω πάντα αλλά μ'αρέσει να σε διαβάζω. Σ'ευχαριστώ πολύ καλή εβδομάδα!!

      Διαγραφή
  2. Καλημέρα Κατερινάκι μου
    Πολύχρονος να είναι ο χώρος σου
    Πάντα αγαπάω να σε διαβάζω...βγάζεις
    ψυχή!!!!

    Καλή εβδομάδα με φιλάκι γλυκό ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω σ'ευχαριστώ τόσο πολύ Ελένη μου!!
      (っ◔◡◔)っ ♥

      Διαγραφή
  3. Κατερίνα είμαι από τους νέους αναγνώστες του blog και ταυτίζομαι με τις περισσότερες προσεγγίσεις σου. Εύχομαι από τη καρδιά μου ότι καλύτερο στη προσπάθειά σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δημήτρη καλημέρα! Να είσαι καλά και εύχομαι καλή αρχή στο blogging! :)

      Διαγραφή
  4. Κατερίνα μου, μέσω των blogs γνωριζόμαστε πολλά χρόνια, και ελπίζω μέσα στο '17 να τα πούμε και από κοντά.
    Χρόνια πολλά στο blog σου με πολλή δημιουργικότητα και έμπνευση και εύχομαι να συνεχίζεις να blogάρεις για πολλά χρόνια ακόμα.
    Εμένα μου αρέσει γενικά το πως έχεις στήσει το blog σου, όχι ότι δεν μου άρεσε το προηγούμενο, απλά αισθάνομαι ότι αυτό το νιώθεις "πιο δικό σου".
    Σου στέλνω εορταστικό φιλί! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρίνα μου να είσαι καλά!!
      Το πέτυχες γατόνι.. Ναι στο πρώτο blog άργησα να βρω την ταυτότητά μου και εξαπλώθηκα σε πολύ μεγάλη θεματολογία. Τώρα εδώ νιώθω πιο απελευθερωμένη, πιο ισορροπημένη, πιο ήρεμη. Χαίρομαι που έχει μεταδοθεί αυτό.
      Σ'ευχαριστώ πάρα πολύ καλή εβδομάδα φιλάκια!!

      Διαγραφή
  5. Κατερίνα σου εύχομαι να συνεχίσεις να μοιράζεσαι τις σκέψεις σου για πολλά χρόνια ακόμη και να είσαι δημιουργική. Το blog σου ανάμεσα σε μετρημένα ακόμη το παρακολουθώ γιατί μου βγάζει οικειότητα και ζεστασιά, θα ήθελα περισσότερες προκλήσεις συγγραφικές όπως αυτή με " διαμέρισμα" , είναι από τα όμορφα του blogging το να είσαι η " αιτία" της έμπνευσης. Σου εύχομαι καλή συνέχεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα σ'ευχαριστώ πάρα πολύ!! Το Διαμέρισμα δεν αφορούσε σε δικό μου project, απλώς συμμετείχα όπως και στην Ιστορία Αγάπης που έγινε ebook, στην Σοφίτα κλπ.
      Χαίρομαι πολύ που νιώθεις οικεία, ήταν πάντα στις προτεραιότητές μου αυτό! :)
      Καλή συνέχεια στο μεταπτυχιακό σου!! φιλιά

      Διαγραφή
  6. Να τα εκατοστήσει το ιστολογιο σου
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Μαρία Έλενα!
      Καλή συνέχεια όμορφη εβδομάδα να έχεις!

      Διαγραφή
  7. Κατερίνα μου μου αρέσουν αυτά που γράφεις γιατί πάντα κάνεις κατάθεση ψυχής.
    Καλή συνέχεια!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη μου σ'ευχαριστώ πάρα πολύ!!
      καλή εβδομάδα πολλά φιλιά!!

      Διαγραφή
  8. Νιωθω πως σε οτι γραφεις ακουμπας ενα κομματι του εαυτου σου και μας το προσφερεις! Αυτο ειναι αρκετο δωρο και με το παραπανω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω Χριστίνα μου τι όμορφο αυτό που έγραψες!
      Σ'ευχαριστώ πολύ πολύ!!

      Διαγραφή
  9. Είχα τη χαρά να σε γνωρίσω δικτυακά στο προηγούμενο μπλογκ σου. Εκεί έμαθα και κατάλαβα για την κοινωνική σου προσφορά. Χωρίς δισταγμό έγινα ακόλουθος στο Just K.
    Και θα εξακολουθώ να είμαι ως ζωντανή του διαφήμιση.
    Πολύχρονο να είναι εδώ το σπιτικό σου Κατερίνα....! πάντα με δύναμη και διάθεση κορίτσι μου να δημιουργείς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννη είμαι πολύ ευγνώμων για την παρουσία σου εδώ!!
      Σ'ευχαριστώ για όλα!!

      Διαγραφή
  10. Πρακτικά μπορεί ν' απέχω, αλλά, αλήθεια, απέχεις πρακτικά όταν έχεις μοιραστεί πράγματα και συναισθήματα; Συνεχίζουν να ζουν μέσα σου, να είναι κομμάτι σου. Για μένα μπορεί να κράτησε λίγο αυτή η εμπειρία, μα σίγουρα είναι κάτι που δεν λησμονώ - όλο το συναισθηματικό φάσμα είναι ακόμη ολοζώντανο. Και πολύ χαίρομαι που είσαι κομμάτι αυτών των αναμνήσεων, και που είσαι απ' αυτούς που συνεχίζουν να γράφουν σελίδες μέσα μου, κι ας μην είναι στα πλαίσια των blogs. Κι αν θα μπορούσα να περιγράψω με δυο λόγια τη παρουσία σου εδώ, θα ήταν: αληθινότητα συναισθημάτων. Γιατί όσα μπορούμε να φυλακίσουμε εδώ από σένα, απ' τις γραμμές που αφήνεις για εμάς, το ίδιο μπορούμε να κάνουμε και κοιτάζοντάς σε μέσα απ' τις φωτογραφίες σου... κι εν τέλει, κλειδώνοντάς το, γνωρίζοντάς σε δια ζώσης. Κι αυτό είναι κάτι πολύ σημαντικό για μένα. Γι' αυτό συνέχισε το ίδιο πεισματικά ν' αφήνεις τα χνάρια σου εδώ, για όσο σου κάνει κέφι, και μακάρι να βρίσκεις ανθρώπους στα δικά σου κυβικά, ν' αφήνετε παρέα τα χνάρια σας - για να γίνεται ακόμα πιο απολαυστική η διαδρομή.

    ΥΓ. Μη με συμπεριλάβεις στη κλήρωση. Πιο δίκαιο είναι να πάρει το δωράκι κάποιος που είναι καθημερινά κοντά σου. (Το ότι έχω μπει σε mood Γκαστόνε και προεξοφλώ τη πρωτιά, με πεθαίνει!! χαχα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. (❣◡❣) (❣◡❣)

      Στην κλήρωση θα μπεις κανονικότατα, έτσι για να μάθεις!!

      Διαγραφή
  11. Χρόνια πολλά, χρόνια καλά, χρόνια δημιουργικά, χρόνια γεμάτα φίλους!
    Τι νιώθω; Νιώθω ότι αυτός ο χώρος εδώ σε απελευθερώνει. Όσον αφορά τη θεματολογία: το Just K είσαι εσύ. Κι αφού εσύ με αγγίζεις σαν άνθρωπος, κατά τον ίδιο τρόπο με αγγίζει και η θεματολογία σου! Οπότε, ♫ Μείνε όπως είσαι, μην αλλάξεις τίποτααα... ♪
    (Ευτυχώς έκανες αναδρομή, έχω να σου πω! Συνειδητοποίησα ότι την ανάρτηση της Λάρισας δεν την είχα διαβάσει!! Απείχα τότε λόγω διακοπών. Δεν πειράζει από τη μία, γιατί ήμουν εκεί· χεχε! Από την άλλη, θα πάω τρέχοντας, γιατί έχω περιέργεια να διαβάσω τι έγραψες).
    Γιορταστικά φιλιά και πολλές ευχές! Να χαίρεσαι το χώρο σου και να τον καμαρώνεις, όπως τον καμαρώνουμε κι εμείς! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. XΡΌΝΙΑ πολλά και από εμένα, με...περνάς ένα χρόνο...αφού προσεχώς θα αναρτήσω την δικιά μου... blogo-ηλικία!!!Απαντώ με κάτι δικό σου: Ό,τι έχεις δεν υφίσταται αν δεν το μοιραστείς!
    Να είσαι πάντα καλά!
    Την αγάπη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 4 χρόνια;; :) Δεν σου φαίνονται σαν πολύ περισσότερα συγκριτικά με όσα ζούμε μέσα από αυτή την διαδικασία;; Σ'ευχαριστώ πάρα πολύ.. ( ˘ ³˘)❤

      Διαγραφή
  13. Ηρθα και εγώ από το παλιό σου μπλογκ Κατερίνα μου !!!
    Εκείνο που μου αρέσει σε σένα είναι ότι καταπιάνεσαι με πολλά και διαφορετικά είδη γραφής , όμως πάντα στα γραπτά σου υπάρχει το προσωπικό σου στίγμα!!
    Αισιόδοξη παρά τις πολλές αναποδιές και με γενναιόδωρες σκέψεις !!!
    Να είσαι καλά και να συνεχίσεις έτσι καλή μου !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νικόλ μου σ'ευχαριστώ πάρα πολύ για το όμορφο σου σχόλιο και που τα ξεχώρισες όλα αυτά.. Κι εσύ να συνεχίσεις έτσι δημιουργικά και τρυφερά! ❤

      Διαγραφή
  14. Αισθάνομαι ότι σε γνωρίζω χρόνια! Εγώ φέτος το καλοκαίρι θα κλείσω..10 ολόκληρα χρόνια και βέβαια θα υπάρχει γερό δωράκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 10 wow!! Σ'ευχαριστώ πάρα πολύ Αχτίδα μας, εμείς κι αν νιώθουμε οικεία μαζί σου!!

      Διαγραφή
  15. Κατερίνα μου χρόνια πολλά στο μπλογκ σου και να είσαι πάντα καλά να δημιουργείς!
    Αυτό που μου ήρθε πρώτο στο μυαλό διαβάζοντας τις ερωτήσεις σου, είναι πως μου αρέσει πολύ η αυθεντικότητα και η αλήθεια που βγάζεις σε κάθε θέμα, οπότε μείνε όπως είσαι που λέει και η Έλλη παραπάνω!
    Καλή συνέχεια!!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Μαρία μου!! Μ'ενδιαφέρει να ακούω την γνώμη σας, η αλήθεια δεν αλλάζει αλλά καλό είναι να προβληματιζόμαστε και να βελτιώνουμε κάποια πράγματα, να γινόμαστε καλύτεροι!!

      Διαγραφή
  16. Καλέ δεν σχολίασα εδώ; Κανένα γλυκό έμεινε;
    Χρόνια πολλά δημιουργικά και γεμάτα υγεία και ευτυχία!
    Φιλιά Κατερίνα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα μην ανησυχείς, θα κάνουμε ανεφοδιασμό!!
      Σ'ευχαριστώ πολύ Μαρία μου φιλιά!!

      Διαγραφή
  17. Χρόνια πολλά και δημιουργικά Κατερίνα! Έχω την αίσθηση πως αυτός ο χώρος σου "πάει" καλύτερα και νιώθεις περισσότερο ο εαυτός σου, οπότε συνέχισε αυτό που κάνεις!
    Φιλάκια! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ κοπέλα μου! Χαίρομαι που το εισέπραξες κι εσύ έτσι.. Μα τι bloggers- αναγνώστες έχω εγώ γατόνια!! :) :)
      Καλό τριήμερο και.. υπομονή (θα περάσουν οι Απόκριες!!)
      (✿ ♥‿♥)

      Διαγραφή
  18. Ιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι πως μου ξέφυγε εμενα αυτο??????
    Μπραβο κοριτσι μου ! Να τα εκατοστήσει το υπεροχο μπλογκ σου κι εσυ να εισαι πάντα καλά και δημιουργικη να το ... γεμίζεις! Σε γλυκοφιλώ!! Το συνεταιράκι σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Εμείς αν βρισκόμαστε στα πέριξ θα σου πούμε του χρόνου τι μας αρέσει και τι όχι στο καινούριο αυτό ξεκίνημα!
    Για την ώρα απλώς ας σου ευχηθούμε πολλά ακόμα χρόνια!
    καλημέρα Κατερίνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εξυπακούεται ;)

      Νικολέτα, θυμάσαι το Ημερολόγιο Αισιοδοξίας που είχες γράψει;
      Ξεκίνησε πάλι το ταξίδι του μετά από χρόνια! :)

      Καλή συνέχεια φιλιά!!

      Διαγραφή
  20. Εχει μεινει γλυκακι για τους αργοπορημενους Κατερινα μου; χα..χα..
    Εγώ σε γνωρισα με το αλλο σου μπλοκ.. αλλα και αυτό μου αρεσει πολύ γιατί ειναι χωρος που μα καταθετεις την ψυχουλα σου και τις σκεψεις σου..μπορεί να μην εχω χρονο να ερχομαι ταχτικα αλλα οποτε το κανω όλο και κατι ομορφο θα διαβσαω εδώ συνέχισε ετσι οπως εσυ αγαπας να κανεις... πολύχρονο το μπλοκ σου Κατερινω μου να εισαι εδώ για πολλα χρονια ακομα... φιλακιαααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καθόλου αργοπορημένη δεν είσαι!!
      Γλυκάκι και κλήρωση θα μείνουν για 2 εβδομάδες ακόμα για να προλάβετε όλοι να έρθετε! Μην ανησυχείς όλοι έχουμε τα τρεχάματα μας και απορώ πως προλαβαίνουμε κιόλας να γράφουμε και να επισκεπτόμαστε φιλικά blogs!
      Σ'ευχαριστώ πάρα πολύ Ρούλα μου, χάρηκα που σε γνώρισα μέσω εκείνης της μυστικής ανταλλαγής δώρων!

      Διαγραφή
  21. Το θυμάμαι ναι,καλοτάξιδο να είναι και πάλι!
    καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Μπλογκάρα το παλιό μπλογκάρα το καινούργιο! Αυτά.Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Το έχασα, όπως πολλά άλλα αυτό το διάστημα, αλλά ξέρω ότι εσύ δεν παίρνεις απουσίες και πολύ μου αρέσει αυτό. Με κάνεις να νιώθω ανάλαφρα!
    Keep walking πιτσιρίκα μου ( στη ψυχή οκ; )
    Φιλάκια πολλά♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στο σχολείο δεν συμπαθούσα τους απουσιολόγους! ;)
      Έχασες ένα post, όχι την ουσία ♥
      Τόσα χρόνια συνυπάρχουμε στο blogging, αφού!

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Θέματα που θα διαβάσεις στο Just K..