Ανησυχώ



Ανησυχώ για τα πάντα.
Ανησυχώ για το τίποτα.
Ανησυχώ για τα όνειρα που κοιμούνται
και τα άγρια ένστικτα που ξυπνούν.

Ανησυχώ για τις ψυχές
που κουράστηκαν.
Ανησυχώ για εκείνους
που βολεύτηκαν.
Ανησυχώ για αυτούς 
που κοιτούν με απορία
όσους γελούν.

Ανησυχώ για όσα δεν λέμε.
Ανησυχώ για όσα δεν κάνουμε.
Ανησυχώ για την ευθύνη
που πασάρουμε.

Ανησυχώ που δεν πιστεύουμε.
Ανησυχώ που δεν έχουμε εμπιστοσύνη.

Ανησυχώ για τον κόσμο.
Μα εκείνος ανησυχεί για εμένα;





musingsandnotions.com



Σχόλια

  1. Δριμύ ψύχος χτυπάει όλες τις κοινωνίες!!!!

    Καλή εβδομάδα Κατερινιώ μου ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εγώ να δεις πόσο ανησυχώ. Και ας μη ανησυχεί ο κόσμος για μένα.
    Καλημέρα1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κι εγώ Κατερίνα μου!!! Εξαιρετικό!!!
    Καλή σου εβδομάδα, φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρίνα μου καλή εβδομάδα σ'ευχαριστώ πάρα πολύ!

      Διαγραφή
  4. Εξαιρετικό Κατερίνα, να είσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανησυχώ για τις ελπίδες μας που τις τραβούν βάρβαρα χέρια να τις ξεριζώσουν !!!
    Καλή εβδομάδα Κατερίνα !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι Νικόλ μου.
      Καλή σου εβδομάδα σε φιλώ!

      Διαγραφή
  6. Κράτα ψηλά τις ανησυχίες και τις αναζητήσεις σου Κατερίνα. Αξίζει τον κόπο. Καλή σου βδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανησυχώ για όλα αυτά και για άλλα τόσα. Εξαιρετικό!
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. :) Εγώ να δεις..! Τόμο πρέπει να γράψουμε!!
      Καλή εβδομάδα Ελένη μου!!

      Διαγραφή
  8. Εγώ συγκινήθηκα... Ειδικά με τον επίλογο έδωσες μια τόσο ανθρώπινη διάσταση, Κατερίνα! Με άγγιξε πολύ... Κάνω τις ίδιες ακριβώς σκέψεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο επίλογος είναι μια πικρή αλήθεια για όλους μας.

      Διαγραφή
  9. ..και εγώ.πολύ...
    ευτυχώς που έχουμε ακόμη αυτές τις ανησυχίες τουλάχιστον.
    να είσαι καλά Κατερίνα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ας είναι οι ανησυχίες μας το έναυσμα για να μην εγκαταλείπουμε την μάχη! :)
      Σ'ευχαριστώ που πέρασες καλή συνέχεια με δύναμη!!

      Διαγραφή
  10. Όμορφες οι ανησυχίες σου!
    Το ερώτημα στο τέλος, αναπάντητο για τους περισσότερους.
    Ποιός ξέρεις?
    Ίσως ναι... ίσως όχι...
    Φιλί :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ερώτημα ρητορικό και δεν αφορά εμένα μόνο ;)

      Διαγραφή
  11. Το κλεισιμο με πέθανε η αλήθεια ειναι !
    Σίγουρα όμως υπάρχει κόσμος που ανησυχει και για σενα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπάκι μου, δεν είναι προσωπικά πάντα αυτά που γράφω.. έχουν ευρύτερα κοινωνικό περιεχόμενο! ;)

      Διαγραφή
  12. Και πως να μην ανησυχεις; Ο κοσμος σκουραινει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γι'αυτό όμως δεν είμαστε εδώ; Για να τον χρωματίζουμε.

      Διαγραφή
  13. Οι ανησυχίες σου δικές μου!Και τις απέδωσες υπέροχα!
    Ο κόσμος μπορεί να μην ανησυχεί για σένα ο δικός σου κόσμος σίγουρα νοιάζεται.
    Φιλι γλυκό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Κοινές οι ανησυχίες μας Κατερίνα μου, το απόδωσες πολύ γλαφυρά στους στίχους σου. Είμαι σίγουρη πως μέσα στην απεραντοσύνη των βολεμένων και ανεύθυνων, υπάρχει ένας μικρόκοσμος με ανθρώπους που νοιάζονται και αλληλοσυμπράττουν.
    Την καλησπέρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φυσικά και υπάρχει αυτός ο μικρόκοσμος :)

      Διαγραφή
  15. Really Nice poem which is educative and informative ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Άφησε το αποτύπωμά σου εδώ..

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αλάτι, ζάχαρη κι αλληλεγγύη / το e-book

Φωτογραφίζειν: κατά βάθος είμαι ζήτημα φωτός

καληνύχτα καρδιά μου!

Ημερολόγιο Αισιοδοξίας 2013-2017 : Οι 32 συμμετοχές

Αναγνώστες

Google+ Society