Η διαφορά μας

By Katerina Verigka - Φεβρουαρίου 28, 2017




Ξέρεις ποια είναι η διαφορά μας;
Κάθε φορά που έπεφτα 
δεν τραβούσα κάτω μαζί μου
άλλον κανέναν.
Κι όταν πετούσα ψηλά
δεν τους κοιτούσα όλους
αφ' υψηλού.
Ήθελα να τους πάρω μαζί μου.

Ξέρεις ποια είναι η διαφορά μας;
Ότι τα λάθη μου δεν τα φόρτωσα
στην ρημάδα κοινωνία.
Τις επιλογές μου τις υποστήριξα
μέχρι τέλους.
Και πάλι από την αρχή..

Ξέρεις ποια είναι η διαφορά μας;
Δεν ζήτησα βοήθεια ποτέ.
Δεν στηρίχθηκα 
σε μεγάλες πλάτες.
Έμαθα να δυναμώνω
τη δική μου.
Και να φεύγω πάντα 
με ψηλά το κεφάλι από
όπου με υποτιμούν.

Ξέρεις ποια είναι η διαφορά μας;
Αν ήξερες
όλα θα ήταν αλλιώς.




****


Για δύο εβδομάδες ακόμα η ανάρτηση γενεθλίων του blog
θα σας περιμένει με μία έκπληξη!



  • Share:

You Might Also Like

8 σχόλια

  1. Μένει που έχεις καθαρή συνείδηση
    Πολύ τις αγάπησα τις σκέψεις σου
    Κατερινάκι μου!!!

    Σε φιλώ πολύ ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Για άλλη μια φορά κατάθεση ψυχής ;)
    Πρέπει όλοι να καταλαβουμε οτι οι στόχοι μας αφορούν εμάς και μόνο, τις δικές μας επιλογές και τις δικές μας προσπάθειες. Αλλο μοιράζομαι με κάτι κι άλλο του το φορτώνω και τον τραβάω να πέσει μαζί μου. Και φυσικα αναλαμβάνουμε τις ευθυνες μας και στηριζουμε τις επιλογές μας!Πολύ σωστά τα όσα λες :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Με άγγιξαν πολύ τα γραφόμενά σου, να είσαι καλά Κατερίνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ετσι ακριβως πρέπει να σκεφτεται ο ανθρωπος Κατερινιώ μου ..για να είναι ολοκληρωμενος .. μπραβο σου κορίτσι μου η καθαρή συνηδηση .. ειναι ααυτό που μας κανει να κοιμωμαστε ησυχα..!!! να περνας ομορφα παντα .. καλο μηνα για αυριο ... φιλακιαααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τελικά τι ορίζει την διαφορετικότητα μας από τους άλλους? Η παιδεία? Τα βιώματα? Ο χαρακτήρας μας? Κάποιες φορές θεωρώ πως οι διαφορετικοί είναι λίγοι. Και φαίνονται από τον τρόπο που αντιμετωπίζουν τα πράγματα και τους γύρω τους... Ωραίες σκέψεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Οι σκέψεις σου που αποτυπώνονται σε λέξεις και πράξεις ζωής είναι αυτές που προσδιορίζουν τον άνθρωπο Κατερίνα μου και το χαίρομαι πολύ γιατί αυτή είναι η ζωή μας που πολλά δεν τα επιλέγουμε όμως είμαστε υποχρεωμένοι να τα αντιμετωπίσουμε με αξιοπρέπεια !!! Καλό και λαμπερό μήνα Κατερίνα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αχ βρε Κατερίνα με την ψυχή σου....! και το λόγο σου... και τις αξίες που κουβαλάς...! σε καμαρώνω και είμαι περήφανος για σένα. Καλό μήνα να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τι ωραία τα έγραψες! και τι θαυμάσια πράττεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Άφησε το αποτύπωμά σου εδώ..