Keep a 5 year journal: January 2017


Ένα από τα λίγα projects που κατάφερα να τηρήσω συνεχόμενα κάθε μήνα (άσχετα αν δεν τα δημοσιεύω όλα γιατί θεωρώ πως κάποια πράγματα πρέπει να τα κρατάμε προσωπικά), το Keep a 5 year journal. Μια ιδέα που προέρχεται από το εξωτερικό και οι λίστες που χρησιμοποιώ, όταν δεν ετοιμάζω δικές μου, προέρχονται από φίλες bloggers. Η Μαρία έφτιαξε μία καταπληκτική λίστα που θα τιμήσω ξανά. 


1. Στόχοι για την νέα χρονιά: Αυτή η χρονιά είναι η πιο κρίσιμη και  καθοριστική για την επαγγελματική μου πορεία. Οπότε οι βασικοί στόχοι περιλαμβάνουν κάποιες κινήσεις απαραίτητες για βελτίωση του βιογραφικού.Ο βασικότερος στόχος που θα έπρεπε όλοι να έχουμε είναι να κρατήσουμε το ψυχικό μας σθένος μιας και πάμε από το κακό στο χειρότερο.

2.Μία πρωτότυπη ευχή που μου έδωσαν: Για την ακρίβεια δύο. Από την "butterfly" (στο blogging), με την οποία έχω την χαρά να συνεργάζομαι στο περιοδικό μας:  "Να είναι οι μέρες σου λευκές σαν τα χιόνια, η υγεία σου γερή σαν το βουνό και η καρδιά σου να κοιτάζει ψηλά πάνω από τα δέντρα! Ευτυχισμένο το 2017!" Και από την Έλλη η καλυτερότερη ευχετήρια κάρτα που έχω λάβει ποτέ από φίλη, στα γενέθλιά μου.

3.Αναμνήσεις από την χρονιά που έφυγε: Το πρώτο 8μηνο ήταν ιδιαίτερα ενδιαφέρον, γεμάτο εμπειρίες. Οι τελευταίοι 4 μήνες αρκετά δύσκολοι με την μία αποτυχία μετά την άλλη. Μπορώ να πω όμως ότι ήταν η χρονιά που ηρέμησα πολύ μέσα μου, βρήκα την ψυχική μου ισορροπία, ανθρώπους που ταιριάζω, έγινα κουμπάρα-μάρτυρας στον γάμο ενός αγαπημένου μου συγγενικού προσώπου, πήγαμε πολλές βόλτες,  είδαμε άπειρες ταινίες, λίγες και καλές θεατρικές παραστάσεις και συναυλίες, εξοικονομήσαμε χρήματα και κάναμε 4 ταξίδια, περάσαμε ωραία με λίγα και καλά. 



4.Κάτι που θα άλλαζα αν γυρνούσα τον χρόνο πίσω: Στην αρχή έρχονται πολλά στο μυαλό μου, όμως δεν λειτουργεί έτσι. Στερνή μου γνώση να σε είχα πρώτα. Οι αποφάσεις και οι επιλογές μας είτε αποδεικνύονται λάθος είτε όχι, μας διαμορφώνουν με έναν τρόπο. Μου είναι πολύ εύκολο να πω ότι θα άλλαζα τα μισά από όσα επέλεξα. Αλλά και πως είμαι σίγουρη ότι θα πήγαιναν καλύτερα τα πράγματα; Μπορεί όλα να έγιναν για κάποιο λόγο.Αυτές οι σκέψεις μας παγιδεύουν στο παρελθόν, δεν μας απελευθερώνουν από τις λάθος επιλογές μας.

10.Μια φωτογραφία και λίγα λόγια

Μία μαγική στιγμή από το 2016. Οι Sigur Ros, στο Athens Release Festival, βγαίνουν στο τέλος (το συγκρότημα του αδερφού μου-Afformance- άνοιξε την συναυλία) και στο δεύτερο τραγούδι τους ανοίγουν οι ουρανοί. Οι Sigur Ros είναι ένα ισλανδικό post rock συγκρότημα και οι μουσικές τους σε ταξιδεύουν σε άλλους γαλαξίες.. Ακούστε (και δείτε το ιδιαίτερο videoclip) για να καταλάβετε τι εννοώ.. Προς μεγάλη μου εντύπωση ήταν το ίδιο δυνατοί και live. Σε συνδυασμό με τα έντονα συναισθήματα του κόσμου, το αποτέλεσμα μαγικό!

11.Ένα αντικείμενο και μια ιστορία

Δεν γνωρίζω πότε ακριβώς χρονολογείται η ιστορία αυτού του αντικειμένου. Αυτή η όμορφη κανάτα αποτελεί ένα από τα ελάχιστα οικογενειακά μας κειμήλια που διασώθηκαν, από τον καταστροφικό σεισμό της Ζακύνθου το 1953. Την είχε ο παππούς μου στο σπίτι που εγκατέλειψαν μετά τον σεισμό για να ζήσουν στην Αθήνα για λίγα χρόνια. Όταν επέστρεψε χήρος στο νησί, δημιούργησε νέα οικογένεια (της μητέρας μου) και έτσι η κανάτα πήρε νέα ζωή ξανά. Λείπει μόνο το δοχείο που συνήθιζαν τότε να πλένουν το πρόσωπο και τα χέρια τους. 




Καλό κουράγιο και ψυχραιμία σε όσους ακόμα 
αντιμετωπίζετε  προβλήματα από το χιόνι..


Σχόλια

  1. Αποτυχίες; Όχι! Απόπειρες που δεν έφεραν το αποτέλεσμα που ήθελες.
    Κατερινάκι μου, θα έρθει η στιγμή, δεν το εύχομαι μόνο, το πιστεύω, που θα σου πεις μπράβο για τις επιλογές σου!
    Καλό βράδυ! ❤❄❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτή τη χρονιά να έχεις σταθερά επαγγελματικά βήματα Κατερίνα μου , το αξίζεις άλλωστε (όπως πολλοί άλλοι νέοι )Την αγάπη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ Νικόλ μου να ξέρατε πόσο ταλαιπωρούμαστε και πως δεν ζούμε όσα αξίζουμε.. μεγάλη κουβέντα! :) Σ'ευχαριστώ πάρα πολύ!!

      Διαγραφή
  3. Τα καλύτερα έρχονται Κατερίνα μου. Στο εύχομαι από καρδιάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Μαρία μου!
      Άντε να δούμε :)

      Διαγραφή
  4. Γιατί κλέβουν το αύριο απ' τα νέα παιδιά...

    Όλα κατ' ευχήν εύχομαι Κατερινάκι μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρητορικό παραμένει το ερώτημα..!
      Ευχαριστώ από καρδιάς..

      Διαγραφή
  5. Κατερίνα μου ευχωμαι να έχεις πολλες ομορφες στιγμες στην ζωή σου και να τις αποθυκευεις στην καρδια σου.. μερος της ζωής μας ειναι και τα καλά και τα δυσκολα.. ας κρατησουμε τα θετικα... να έχεις μια ομορφη και γεματη δημιουγιες χρονια οπως την θελεις ... φιλακιααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάντα τα θετικά Ρούλα μου! Σ'ευχαριστώ πολύ, επίσης!!

      Διαγραφή
  6. Όταν έχεις ηρεμήσει μέσα σου και έχεις βρει τις ισορροπίες σου, έχεις κερδίσει το μεγαλύτερο μέρος του "παιχνιδιού". (Προσωπικά πιστεύω πως αυτό το έχεις καταφέρει πολύ καιρό πριν...)
    Στη φωτογραφία από το Release, θέλω να πιστεύω πως τα μηχανήματα ήταν προστατευμένα από το νερό, έτσι?!? Έπρεπε να έβλεπες τη φάτσα του Γιάννη όταν του έδειξα τη βροχερή συναυλία! αχαχαχα! (Η διαστροφή του επαγγέλματος!!!)
    ;-)
    Ξέρεις το όνομα αυτής της κανάτας με τη λεκανίτσα από κάτω? Λέγεται λαβομάνο (συνήθως πορσελάνινο). Λαβομάνο βέβαια λέγεται και το ξύλινο έπιπλο που ουσιαστικά τοποθετούσαν πάνω την κανάτα με τη λεκάνη! Είναι πολύ σπουδαίο που έχετε καταφέρει να διασώσετε έστω κι αυτή! Είναι πανέμορφη, Κατερίνα μου!
    Ξέρεις πως μέσα από την καρδιά μου, εύχομαι ό,τι καλύτερο επαγγελματικά και σύντομα!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά!
    (Ανυπομονώ για την απάντηση στο 15! Δεν έχεις και καμιά φωτογραφία μου, ρε γ@μwτο να παρουσιάσεις αυτή!)
    :-p
    Καλό βραδάκι, όμορφηηηηη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγάπη μου εσύ!

      χαχαχα πες στον Γιάννη εννοείται πως ήταν προστατευμένα, μόνο εμείς δεν ήμασταν! Είναι 20 χρόνια επαγγελματίες οπότε δεν θα τα άφηναν εκτεθειμένα νομίζω!

      Α γεια σου και προσπαθούσα να βρω πως λέγεται!! Ευχαριστωωωώ! Πορσελάνινο ήταν και έσπασε, τουλάχιστον έμεινε η κανάτα!

      Τρελούλι, δεν χρειάζεται φωτογραφία, θα δώσω το όνομά σου και αρκεί! ;)

      Σ'ευχαριστώ για όλα, καταφέρνεις να κάνεις αυτό που αγαπώ πολύ στην ζωή μου, την συγκίνηση και το γέλιο!!

      Διαγραφή
  7. Πρώτον, τι υπέροχο αντικείμενο είναι αυτο το οικογενειακό κειμήλιο που έχετε? Δευτερον, ο αδερφός σου είναι σε συγκροτημα? Γουάουυυ!
    Τρίτον, δε σε φοβάμαι στον επαγγελματικο τομέα, στο έχω ξαναπει κάποια στιγμή θα δρέψεις τους καρπους των προσπαθειών σου!
    Τέταρτον και τελευταίον, μια δύσκολή αλλα γεμάτη χρονιά πέρασε, που απ'ότι διαπιστωσες και η ίδια είχε πάλι κάποια θετικά πράγματα που σου έδωσε! Πόσο σημαντικο αυτό μέσα σε όλες τις αναποδιές! Φιλιά Κάθριν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εεεμ είδες τι χάνεις όταν κάνεις κόμμα με τον άλλο σκορπιό και δεν με αφήνετε να μιλήσω;; αχαχαχα

      Διαγραφή
    2. Είδα είδα, την επόμενη φορά θα σωπάσουμε... για κανά πεντάλεπτο! χαχα!

      Διαγραφή
    3. ιιι τόσο πολύ;; μιλάμε για υπέρβαση τώρα!!

      Διαγραφή
  8. Καλη χρονια Κατερινα μου γλυκια!
    Συμφωνω πρεπει να διατηρησουμε το ψυχικο σθένος και να εμπλουτίσουμε το βιογραφικό μας.
    Περισσότερο για εμας τους ίδιους και μετα για τυχον εργοδότες!
    Εμενα το 2016 ηταν απο τις καλυτερες χρονιές και ετσι ελπίζω να ειναι και το 2017.
    Μη πικραίνεσαι κοριτσι μου, πάει πέρασε!
    Και εγω εγινα μαρτρυρας σε πολιτικο γαμο παιδικης μου φιλης :)
    Αχ τι ομορφο κειμηλιο!
    Καλό Σαββατοκύριακο!
    Φιλι γλυκό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν πικραίνομαι Αριάδνη μου, έχω περάσει πολύ πιο δύσκολα και πολύ πιο τραγικά και δεν το έβαλα κάτω! :) Μόνο για τα επαγγελματικά μου βγαίνουν τα παράπονα γιατί έχω παιδευτεί απίστευτα.

      Αχ τι ωραία, να σου ζήσουν!! Εμείς το γλεντήσαμε τόσο που δεν μας φάνηκε πολιτικός, πιο πολύ με θρησκευτικό έμοιαζε. Απλά και όμορφα, χωρίς φανφάρες όπως μου αρέσει!

      Επίσης κοπέλα μου να περάσεις όμορφα!!

      Διαγραφή
  9. Κατερίνα μου εύχομαι φέτος η χρονιά σου, προσωπικά και επαγγελματικά να είναι υπέροχη, με υγεία πάνω από όλα!
    Το οικογενειακό κειμήλιο είναι φοβερό!
    Έχεις απόλυτο δίκιο πως πρέπει να είμαστε ψύχραιμοι και να έχουμε πίστη στην ζωή. Οι καταστάσεις είναι για όλους δύσκολες και αν δεν είμαστε ψύχραιμοι και έχουμε πίστη, πάει!
    Σε γλυκοφιλώ και σε καλοκυριακίζω! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Μαρίνα μου!!
      Αν δεν είμαστε ψύχραιμοι, προκαλούμε περισσότερα προβλήματα σε όλους, δεν μπορούμε να συμπεριφερθούμε χωρίς καθαρή σκέψη! Και η πίστη μας ωθεί να παλεύουμε και να μη νιώθουμε ηττημένοι!
      Σε καλοκυριακομεσημερίζω χιχι Φιλάκια πολλά να περάσεις όμορφα!!

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Άφησε το αποτύπωμά σου εδώ..

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αλάτι, ζάχαρη κι αλληλεγγύη / το e-book

Φωτογραφίζειν: κατά βάθος είμαι ζήτημα φωτός

καληνύχτα καρδιά μου!

Ημερολόγιο Αισιοδοξίας 2013-2017 : Οι 32 συμμετοχές

Αναγνώστες

Google+ Society