Στίχοι και μουσική έμπνευσης


Πηγή

Σήμερα, θα μοιραστώ μαζί σας στίχους που διάβασα και ξεχώρισα, τραγούδια αγαπημένα.. 



Ημέρα: αγαπημένη Παρασκευή
Ώρα: λατρεμένο απόγευμα
Θερμοκρασία: υποφερτό κρύο
Διάθεση: αισιόδοξη μελαγχολία





Οι πιο ωραίοι άνθρωποι που έχουμε γνωρίσει, είναι εκείνοι που έχουν βιώσει 
την ήττα στη ζωή τους, τον αγώνα, που έχουν υποφέρει, 
που έχουν αισθανθεί την απώλεια και που έχουν βρει την έξοδο και τον δρόμο τους.


Αυτοί οι άνθρωποι έχουν εκτίμηση, έχουν ιδιαίτερη ευαισθησία 
και καταλαβαίνουν ποια είναι η ζωή εκείνη που σε
γεμίζει συμπόνια, τρυφερότητα, πραγματικό ενδιαφέρον 
και σε κάνει να νοιάζεσαι.
Οι ωραίοι άνθρωποι δεν προκύπτουν έτσι απλά.

Elisabeth Kubler-Ross


****

Όταν γράφω 
αυτούς τους στίχους
όταν δεν σου λέω
που πατώ
όταν δεν σου δείχνω
καταπρόσωπο την πείρα μου
δεν πάει να πει
πως τώρα ξεκινώ


Θωμάς Βουγιουκλής
στο βιβλίο: απο πειρα
απόπειρα ποίησης
από πείρα
ποίησης ένοχος

****

****







Σχόλια

  1. Κρατώ τον λόγο της Αλκυόνης Παπαδάκη. Πολλές καλησπέρες Κατερίνα μου στα όμορφα λόγια σου εδώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Όλα τέλεια, αλλά η Αλκυόνη τα σπάει... Αυτό το ''με γειά μου με χαρά μου'', το έχω λατρέψει για τα γκρεμοτσακίσματα!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η Αλκυόνη πάντα τα σπάει!!
      Την αγαπώ χρόνια τώρα..!
      Α και βγάζει καινούργιο βιβλίο όπου να ναι! :)

      Διαγραφή
  3. Ουάοου αυτό του κ. Θωμά Βουγιουκλή, τι τέλειο! Μ'άρεσε ο τρόπος που έσμιξε ομόηχες λέξεις! Πολύ ενδιαφέρον!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι ο τίτλος του μικρού του βιβλίου, το πιστεύεις;;
      Ξεκάθαρα ήταν ο λόγος που με τράβηξε να το διαβάσω!

      Διαγραφή
  4. ...δεν πάει να πει πως τώρα ξεκινώ...!!! Κι όλα όμως υπέροχα ταξίδια σε λόγια και μουσικές!!! Καλο βράδυ! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. μμμ ναι Κατερινάκι μου! Οι κύριοι και οι κυρίες τέλειοι δεν είναι για μας :) Καλό Σ/Κ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καθημερινά αντικρίζουμε ένα πρόσωπο
    με ακόμα κι άλλες ρυτίδες αλλά και
    με ένα άλλο συναισθηματικό φορτίο....

    Τα φιλιά μου Κατερίνα μου ♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τι ωραία που τα λέει η Αλκυόνη Παπαδάκη! Όμορφα όλα όσα μοιράστηκες μαζί μας Κατερίνα μου. Γιατί όλα, είχαν κάτι να μας πουν!
    Σε καλημερίζω και σε καλοβδομαδίζω :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τα λόγια της Παπαδάκη τα αγάπησα. Ε, ναι ρε φίλε, με γεια μας με χαρά μας! Ούτε εγώ τα πάω καλά με τους ατσαλάκωτους...
    Φιλί! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Άφησε το αποτύπωμά σου εδώ..

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αλάτι, ζάχαρη κι αλληλεγγύη / το e-book

Φωτογραφίζειν: κατά βάθος είμαι ζήτημα φωτός

καληνύχτα καρδιά μου!

Ημερολόγιο Αισιοδοξίας 2013-2017 : Οι 32 συμμετοχές

Αναγνώστες

Google+ Society