Ημερολόγιο Αισιοδοξίας 2013-2017




Πριν από χρόνια, είχα ανακαλύψει το Ταξιδιάρικο Ημερολόγιο (ν2) στο blog A pink Dreamer, έλαβα μέρος στο μαγικό του ταξίδι και μετά μου μπήκαν ιδέες. Να κυκλοφορήσω το Ημερολόγιο Αισιοδοξίας που θα πηγαίνει και αυτό ταχυδρομικά από blogger σε blogger. Και ταξίδεψε από το 2013 σε διάφορες πόλεις της Ελλάδας!


Στον πρώτο μου χώρο, το Positive Thinking Greece έγινε η παρουσίαση των συμμετοχών, αν και οι φωτογραφίες πιστέψτε με τις αδικούν.. Φυσικά κατά την πορεία δεν έλειψαν οι αναποδιές και τα παρατράγουδα. Με σημαντικότερο να χαθεί το δεύτερο λεύκωμα που είχα ξεκινήσει όταν αυξήθηκαν οι συμμετοχές. Μπορεί να μην ευθυνόμουν για τον τρόπο αποστολής του, που το έθεσε τελικά σε κίνδυνο και χάθηκε. Η στεναχώρια μου όμως ήταν απερίγραπτη καθώς είχαν γράψει αρκετές bloggers και φίλες τους (δόθηκε από χέρι σε χέρι στην βόρεια Ελλάδα!) οι οποίες δεν δήλωσαν συμμετοχή ξανά. Κρατάμε όμως μόνο τα θετικά και ευχάριστα από όλη την διαδικασία!

Το ταξίδι του Ημερολογίου Αισιοδοξίας ξεκίνησε το ταξίδι του το 2013 και σταμάτησε ένα χρόνο μετά με την συμμετοχή λίγο πάνω από 25 bloggers. Πρόσφατα όμως ταξίδεψε πάλι, μετά από δύο χρόνια στο ντουλάπι, με την μορφή έκπληξης σε αγαπημένη φίλη που γνώρισα μέσα από το blogging. Ύστερα ακολούθησε άλλη μία έκπληξη, για να επιστρέψει πάλι στα χέρια μου το 2017!

Ήταν τόσο όμορφο συναίσθημα να βλέπεις να πηγαίνει σε όλη την Ελλάδα και να μεταδίδει δύναμη, αισιοδοξία, ελπίδα, ζεστασιά. Κι επειδή ήταν δύσκολο να βγει στο εξωτερικό.. ήρθε το εξωτερικό εδώ! Φίλη blogger από την Αμερική έστειλε την συμμετοχή της ταχυδρομικώς, γιατί όταν κάποιος θέλει πολύ βρίσκει τρόπο..  

Η προτελευταία λοιπόν συμμετοχή.. μου άναψε το φιτιλάκι. Με παρακίνησε να σκεφτώ την επαναλειτουργία του! Και η τελευταία συμμετοχή κράτησε το φιτιλάκι αναμμένο. Αποφάσισα, λοιπόν, με αφορμή αυτό το αφιέρωμα να συνεχιστεί το ταξίδι του και το 2017.. Θα ήταν εγωιστικό να το απολαμβάνω μονάχα εγώ ενώ εκεί έξω τόσοι το έχουν ανάγκη για να πάρουν λίγο δύναμη, χαρά, αισιοδοξία, έμπνευση ή ακόμα και να δημιουργήσουν! Όσοι ενδιαφέρεστε να λάβετε μέρος, στείλτε ένα email στο infojustk@gmail.com για να σας λύσω οποιαδήποτε απορία και να σας δώσω τις απαραίτητες πληροφορίες! 23 κενές σελίδες σας περιμένουν..



Γιατί ό,τι έχεις δεν υφίσταται αν δεν το μοιραστείς 



δείτε εδώ το πρώτο αφιέρωμα



και εδώ το δεύτερο αφιέρωμα



δείτε εδώ ένα υπέροχο αφιέρωμα που έκανε για το ημερολόγιο
η Χρύσα από το blog Ψυχής Κατάθεση
κι ένα ακόμα μοναδικό αφιέρωμα για το ημερολόγιο
από την Μαρία Νικολάου




Σχόλια

  1. Πολύ όμορφο εγχείρημα!!!
    Ιδιαίτερα στις μέρες μας.....

    Καλημέρα Κατερινιώ μου ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και όταν το ξεκίνησα σκέψου Ελένη μου ήταν ακόμα πιο δύσκολες οι μέρες, το 2013!
      Θα χαρώ να λάβεις μέρος, όποτε το θελήσεις! :) Καλή σου μέρα!

      Διαγραφή
  2. Πόσο χαίρομαι που το κάνεις τελικά αυτόοο!! Μπράβο που θα ταξιδέψει και πάλι. Έτσι πρέπει! Είναι κρίμα οι 23 σελίδες του να απομείνουν κενές...
    Καλό ταξίδι να έχει λοιπόν! Να γυρίσει πολύ, να γνωρίσει πολλούς, να χαρίσει πολλά και να δεχτεί άλλα τόσα. Φιλιά! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Όμορφες κινήσεις που διδάσκουν ανθρωπιά και ελπίδα. Πάντα προσμένω κάτι εξαίρετο από σένα Κατερίνα γνωρίζοντας την προσφορά σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννη μου με τιμούν πολύ τα λόγια σου, να είσαι καλά!!

      Διαγραφή
  4. Με έχει ενθουσιάσει και το ξέρεις! Εύχομαι να συνεχίσει το ταξίδι του, αναίμακτα (!) και να μας φτιάξει μια όμορφη ανάμνηση.
    Καλό βράδυ! ❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξέχασα!!!
      Τα βιντεάκια-αφιερώματα είναι πάρα πάρα μα πάρα πολύ όμορφα!!! Μπράβο σου! Κι ευχαριστούμε!😄❤

      Διαγραφή
    2. Χαίρομαι πολύ Αλεξάνδρα μου, γιατί χωρίς να γνωρίζεις την ύπαρξή του εισέπραξες και απέδωσες πολύ θετικά και μαγικά συναισθήματα! Το είχα ένστικτο ότι θα σου αρέσει.
      Σ'ευχαριστώ για την παρακίνηση,βοήθησες πολύ μαζί με την Έλλη στο να συνεχιστεί!
      Ήδη έχουμε την πρώτη συμμετοχή για το 2017 από νέα blogger και είμαι πολύ χαρούμενη!!

      Διαγραφή
  5. Ναι, πρέπει να γεμίσουν όλες οι σελίδες, οπότε εύχομαι καλό του ταξίδι!
    Καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξέχασα να γράψω πόσο μου άρεσαν τα βίντεο!

      Διαγραφή
    2. Να είσαι καλά Μαρία μου!! :)

      Διαγραφή
  6. Κατερινακι τι μου θύμισες... Ηταν η πρώτη δράση εδω στην μπλογκόσφαιρα, που πηρα μερος και γνώρισα τον άνθρωπο πισω από τις λεξεις της οθόνης, εσένα. Πολύ χαίρομαι που το ταξίδι συνεχίζεται! Η αισιοδοξία πρέπει να ταξιδεύει και να διαδίδεται, γιατί τη χρειαζόμαστε όλοι.
    Σε φιλώ γλυκά 💜

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξεχασα να σου πω... Ακομα εχω την καρτούλα που συνόδευε το ημερολόγιο... 💜

      Διαγραφή
    2. Και ήσουν εκείνη που το εγκαινίασε Κατερίνα μου!!
      Αν τα καταφέρουμε μπορεί να ξαναφτάσει στα χέρια σου μέσα στο έτος, να το δεις ολοκληρωμένο!

      \_(♥‿♥)_/

      Διαγραφή
  7. Υπέροχη ιδέα, πολύ όμορφα βίντεο!
    Θυμάμαι ακόμα έντονα την εποχή που έφθασε στα χέρια μου τι περνούσα αλλά και πόση δύναμη μου έδωσε Κατερίνα μου!
    Αν δεν βρεθούν αρκετοί νέοι συνεχιστές μπορεί να ξαναέρθει στους παλιούς; ☺

    Πολλά φιλιά :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το θυμάμαι κι εγώ! Ήσουν η μόνη που το κράτησε τουλάχιστον ένα μήνα;;
      Μέχρι στιγμής δήλωσαν 3 bloggers οπότε θα ξεκινήσει κανονικά..
      Είναι ένας στόχος αυτός, να γυρίσει σε όσους γράψατε για να το δείτε ολοκληρωμένο! Θέλει όμως πολύ προσοχή για να μην χαθεί, οπότε υπάρχουν συγκεκριμένοι πλέον τρόποι αποστολής! ;)

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Άφησε το αποτύπωμά σου εδώ..

Newsletter Εγγραφή