Παράξενη Πόλη



Παράξενη Πόλη

Παράξενη πόλη
δεν ηρεμείς ποτέ.
Ακόμα και στην σιωπή σου
κάνεις θόρυβο εκκωφαντικό.

Πάνω σου πατούν
κουρασμένοι άνθρωποι.
Πάνω σου τρέχουν
αθώα παιδιά και
ερωτευμένοι
που θέλουν να ξεφύγουν
από τον κυνισμό 
της εποχής.

Παράξενη πόλη.
Μέσα σου γεννιούνται
ιδέες.
Μέσα σου σκοτώνονται
ελπίδες.

Σε καίνε, σε βάφουν
και πάλι απ'την αρχή.

Ακούς το καρδιοχτύπι.
Αφουγκράζεσαι τους φόβους μας.

Παράξενη πόλη
εσύ είσαι τόσο όμορφη!
Μα η απληστία βίαια
σε καταστρέφει.

Κάποιοι αγωνίζονται όμως.
Κάποιοι είναι πιο παράξενοι
από σενα.
Θα γεννηθούν μαζί σου
ξανά και ξανά
όσες φορές 
κι αν χρειαστεί.

Τους λες και Ονειροπόλους!
Είναι οι δικοί σου Ποιητές!

*****

Η συμμετοχή μου στο 14ο Συμπόσιο Ποίησης που διοργανώνεται ακούραστα 3 χρόνια στο blog "η ζωή είναι ωραία...". Ευχαριστώ πάρα πολύ όσους το επέλεξαν, δεδομένου ότι δεν γνωρίζω πως να γράφω ποιήματα, ούτε έχω όσες γνώσεις θα ήθελα! Συμμετέχω για να δοκιμάζομαι, να μαθαίνω  και να μοιράζομαι! Και νιώθω πάντα κερδισμένη..! Εδώ μπορείτε να διαβάσετε όλες τις συμμετοχές και εδώ θα βρείτε ποιοι κρύβονταν πίσω από τις εξαιρετικές γραφές! 

Με αυτή την συμμετοχή, που είναι αφιερωμένη φυσικά στην Αθήνα μας, θα κλείσω αυτή την χρονιά δημιουργικά.. με την ελπίδα ότι δεν θα σταματήσουμε να γεννιόμαστε ξανά και ξανά από την αρχή, Ονειροπόλοι και Ποιητές της πόλης μας, της κάθε πόλης που ζούμε! Ποιητές δεν είναι μόνο εκείνοι που γράφουν ποίηση, είναι εκείνοι που βιώνουν τις λέξεις σε πράξεις, που μεταδίδουν όλα όσα οι άλλοι δεν μπορούν να εκφράσουν. Είναι οι δυναμικά ευαίσθητοι της κοινωνίας! Παρακινούν, στηρίζουν, εμπνέουν..

Η κάθε χρονιά που έρχεται, στο σύνολό της δεν μπορεί να είναι καλή ή κακή, όλα εξαρτώνται από τον τρόπο που θα τα διαχειριστούμε. Γι'αυτό εύχομαι στις σκοτεινές στιγμές μας πάντα να βρίσκουμε φωτεινές διεξόδους, στις χαρές μας να έχουμε ευγνωμοσύνη και να τις απολαμβάνουμε, στις ζόρικες στιγμές την εσωτερική δύναμη που θα μας σηκώσει ψηλά όσες φορές κι αν λυγίσουμε!







Σχόλια

  1. Πολύ το αγάπησα....

    Καλή Πρωτοχρονιά με υγεία κι αγάπη Κατερινιώ μου ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλήθεια Ελένη μου; Με τιμάει πολύ που το ξεχώρισες!
      Συγχαρητήρια για την δική σου συμμετοχή που όπως πάντα έγραψε ιστορία! :)
      Ήταν στις επιλογές μου και με άγγιξε πάρα πολύ!

      Καλή Πρωτοχρονιά!! ( ˘ ³˘)❤

      Διαγραφή
  2. Κατερίνα μου ήταν ανάμεσα σε όσα ξεχώρισα, και είναι υπέροχο!
    Συγχαρητήρια πολλά για τη συμμετοχή σου!
    Φιλιά πολλά και καλή Πρωτοχρονιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου σ'ευχαριστώ πολύ με συγκινείς!!
      Τι να πούμε για την δική σου συμμετοχή, στα είπα όλα στο blog σου..!
      Καλή Πρωτοχρονιά!!

      Διαγραφή
  3. Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πάρα πολύ!! :)
      Καλή Πρωτοχρονιά να είσαι καλά!!

      Διαγραφή
  4. Υποκλίνομαι και στην ποίησή σου Κατερίνα. Μπράβο κορίτσι μου. Πολύ όμορφο ποίημα, πολύ όμορφα νοήματα, άπειρες εικόνες και θέματα μαζί. Μπράβο....!
    Να ευχηθώ στις στιγμές σου Καλή Πρωτοχρονιά κορίτσι μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννη μου πολύ σ'ευχαριστώ για όλα!!
      Καλή Πρωτοχρονιά να περάσετε όμορφα και ζεστά!!

      Διαγραφή
  5. Κατερινάκι μου, μου άρεσε! Πολύ!
    Και τώρα που "αποκαλύφθηκε" και η δημιουργός του, διαπιστώνω πως είναι τόσο μα τόσο εσύ!
    Καλή χρονιά, κούκλα μου!
    Υγεία, χαμόγελο, δύναμη, αγάπη και όλα θα τα παλέψουμε!
    ΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήταν το δεύτερο που έγραψα για το Συμπόσιο και αποφάσισα να στείλω!
      Το πρώτο ήταν το Ζεστά Χέρια, που τελικά άγγιξε περισσότερο! :)
      Όλα θα τα παλέψουμε.. Καλή Πρωτοχρονιά κοπέλα μου!!

      Διαγραφή
  6. Καλή χρονιά να έχεις Κατερίνα, γεμάτη υγεία ,αγάπη και δημιουργικότητα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Δημήτρη! Καλή χρονιά με όσα επιθυμείς!!

      Διαγραφή
  7. Τα θέματά σου πάντα με συγκινούν, Κατερινάκι! Μου έρεσε πολύ η εικόνα που διάλεξες.
    Οι ποιητές είναι ακριβώς αυτοί που γράφεις και μακάρι η καινούρια χρονιά να γεννήσει πολλούς!
    Υγεία, κοριτσάκι, εύχομαι κι ό,τι άλλο ονειρεύεσαι!
    Καλή χρονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ πολύ Αλεξάνδρα μου!!
      Και σε σενα ό,τι καλύτερο με υγεία!!

      Διαγραφή
  8. "Ποιητές δεν είναι μόνο εκείνοι που γράφουν ποίηση, είναι εκείνοι που βιώνουν τις λέξεις σε πράξεις, που μεταδίδουν όλα όσα οι άλλοι δεν μπορούν να εκφράσουν. Είναι οι δυναμικά ευαίσθητοι της κοινωνίας! Παρακινούν, στηρίζουν, εμπνέουν.."
    Τα είπες όλα Κατερινιώ μου!
    Και μην σταματάς να γράφεις!
    Γιατί το κάνεις τόσο ωραία! Είναι υπέροχο να βλέπω την εξέλιξή σας!
    Καμαρώνω κι εγώ μαζί σας , το ξέρεις.... Στο έχω πει τόσες φορές!
    Για την ποίηση δύο είναι για μένα τα κλειδιά-μυστικά: να διαβάζεις πολλή ποίηση και να είσαι σε επαφή με το συναίσθημα!
    Το ποίημα σου ήταν ανάμεσα στα αγαπημένα μου,
    Όπως και η φωτογραφία σου...τόσο ταιριαστή!!!!

    Καλή Πρωτοχρονιά και μια ακόμα πιο υπέροχη χρονιά!
    Χρόνια πολλά και καλά μάτια μου!
    Φιλάκια πολλά! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. :) Ευχαριστώ πολύ πολύ Αριστέα μου!!
      Αχ είναι μέσα στους στόχους το διάβασμα, το site με πήγε λίγο πίσω!
      Καλή Πρωτοχρονιά με υγεία και αγάπη φιλάκια πολλά!!

      Διαγραφή
  9. Δεν χρειάζεσαι γνώσεις για να γράψεις όσα βγαζει η ψυχή σου!!!! Ξέρεις οτι δεν το εχω με τα ποιηματα αλλά κάθετι δικο σου με κερδίζει :)
    Καλή χρονιά αγαπημένη μου φίλη και συνεργάτη!!! Εύχομαι το 2017 να μας αφήσει επιτελους σε ησυχια και να καταφέρουμε να βρισκομαστε σαν άνθρωποι :P
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Κατερίνα μου συγχαρητήρια για τη συμμετοχή σου, επί της ουσίας και για τα νοήματα που κρύβουν οι στίχοι και οι σκέψεις σου. Δεν χρειάζονται νόρμες και μέτρο σ' αυτά που γράφονται με την ψυχή και μας παρακινούν να γίνουμε καλύτεροι άνθρωποι.
    Τις εγκάρδιες ευχές μου για τη χρονιά που έρχεται. Να είσαι πάντα μ' αυτό το ζεστό χαμόγελο και την καρδιά σου γεμάτη αγάπη και πληρότητα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου σ'ευχαριστώ τόσο πολύ για τις ζεστές ευχές σου!!
      Ό,τι καλύτερο εύχομαι για εσένα και την οικογένειά σου!!

      Διαγραφή
  11. Για αυτούς τους κάποιους που αγωνίζονται, ας κρατήσουμε μια μεγάλη αγκαλιά... Γιατί αυτοί τελικά είναι και οι πιο συναισθηματικοί..., σε αυτή την παράξενη ζωή. Καλή Χρονιά και απο δώ Κατερίνα μου.

    Υ.Γ. Όσο το διαβάζω τόσο πιο πολύ το εκτιμώ. Τελικά πρέπει να διαβάζω προσεκτικότερα... Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. με τα ΥΓ σου τρελαίνομαι όμως!! χαχαχα

      Είναι και το mood της στιγμής όμως, μπορεί σε άλλη φάση να το πρόσεχες μπορεί και όχι! Σε όλους μας συμβαίνει! :)

      Διαγραφή
  12. Καλή και δημιουργική χρονιά
    www.beautyisallaround6.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πάρα πολύ και σε σενα ό,τι καλύτερο για την νέα χρονιά!!

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Άφησε το αποτύπωμά σου εδώ..

Newsletter Εγγραφή