Ταξίδι Χριστουγέννων


πηγή: http://cromwell-intl.com/

Για την σχέση μου με το σύμπαν γράφω συχνά και την αναφέρω ως κωμικοτραγική. Δικαίως! Βέβαια δεν μου φταίει το σύμπαν, γιατί όπως πολύ σωστά ανέφερε μία φίλη είναι τρύπα και ρουφάει ό,τι μα ό,τι λέμε.. "Κάνω πυρετό σπάνια" έλεγα σε φίλους. Έκανα πυρετό μετά από 7 χρόνια. "Δεν έχω λιποθυμήσει ποτέ στην ζωή μου" είπα πριν μήνες. Λιποθύμησα λίγες μέρες μετά τον πυρετό, αφού είχα πάθει επιπλέον λαρυγγίτιδα και είχε κλείσει εντελώς η φωνή μου. Κατέληξα στα επείγοντα, όπου μου υπενθύμισαν να με φροντίζω λίγο παραπάνω γιατί ο αιματοκρίτης μου ήταν χαμηλός.

Κι εκεί άρχισε το "θρίλερ" αν θα μπορέσω να πάω στο προγραμματισμένο μας ταξίδι. Το οποίο αγαπητό μου σύμπαν, ήταν το πρώτο χριστουγεννιάτικο ταξίδι στα 7,5 χρόνια που είμαστε μαζί με τον Κ. Εκεί μας περίμεναν ένα αγαπημένο ζευγάρι που το blogging μας έδωσε την ευκαιρία να γνωριστούμε πέρυσι από κοντά μετά από 2 (τότε) χρόνια επικοινωνίας. Επιπλέον θα συναντούσα άλλες δύο φίλες bloggers (την μία για πρώτη φορά). Και δεν θα σε άφηνα αγαπητό μου σύμπαν να μας το χαλάσεις έτσι απλά!

Όσο η φωνή μου δεν έβγαινε και ήμουν στην ψιθυριστή συνομιλία, σε αϋπνίες από τον πονόλαιμο, στην εξάντληση και στην κλεισούρα βρέθηκε πιο αποφασιστικός ο Κ "Θα πάμε. Θα είναι άδικο να μη πάμε."

Και ξεκινήσαμε ταξίδι με το τρένο για Λάρισα.. Ταξίδι Χριστουγέννων!

So.. Take a walk with me λίγο πιο μακριά σήμερα!








Οι πέντε πρώτες φωτογραφίες είναι καθ'οδόν από Στερεά Ελλάδα.
Οι λήψεις είναι μέσα από το τρένο, γι'αυτό και η ποιότητά τους δεν είναι καλή.
Ήθελα όμως να σας μεταφέρω έστω και αμυδρά στο κλίμα του ταξιδιού.
Είμαι από τους ονειροπόλους που χαζεύουν έξω μετά μουσικής..






To μεγαλειώδες Α’ Αρχαίο Θέατρο της Λάρισας, κατασκευάστηκε στο πρώτο μισό του 3ου αιώνα π.Χ. στις νότιες υπώρειες του λόφου “Φρούριο”, όπου βρισκόταν η οχυρωμένη Ακρόπολη της αρχαίας πόλης. Λειτούργησε μέχρι το τέλος του 3ου αιώνα ή τις αρχές του 4ου αι. μ.Χ., οπότε και διακόπηκε απότομα η ζωή του. Ένας σεισμός στα τέλη του 2ου αιώνα ή τις αρχές του 3ου αιώνα μ.Χ. κατέστρεψε τον δεύτερο όροφο της σκηνής, τον δωρικό θριγκό και τμήμα του υπερέχοντος επιθεάτρου. Ένας δεύτερος ισχυρότατος σεισμός του 7ου αιώνα μ.Χ. επέφερε σχεδόν την ολοκληρωτική του καταστροφή.



Η Λάρισα είναι μια ζωντανή πόλη, που νομίζεις ότι κανένας δεν βρίσκεται σπίτι του.. Όλοι βολτάρουν και καλά κάνουν! Άπειρες καφετέριες, καλοντυμένος κόσμος, ωραίο φαγητό. Φωτογραφικό υλικό δεν έχω γιατί απολάμβανα τις στιγμές! Περάσαμε ίσως την ωραιότερη παραμονή Χριστουγέννων σε μαγαζί με ροκ μουσική που χτυπιόμασταν μέχρι τα ξημερώματα με κλασικά άσματα ξένης αλλά και ελληνικής ροκ! Δεν θα μπορούσα όμως να μην αναφέρω ένα στιγμιότυπο με το οποίο γελάω κάθε φορά που έρχεται στο μυαλό μου. Απόγευμα, ψάχναμε να κάτσουμε κάπου για καφέ και ακούω δυνατή μουσική από μια καφετέρια λες και ήσουν σε club.. Τι έπαιζε; Κοκκίνου..! Κι όμως..συνέβη! Για εμάς τους.. Αθηναίους ήταν μία πρωτοτυπία!



Και συνεχίζουμε με Τρίκαλα, στον Μύλο των Ξωτικών..!


Από το 2011 και κάθε Χριστούγεννα ο Μύλος Ματσόπουλου, ένα από τα πιο σημαντικά μνημεία Βιομηχανικής κληρονομιάς στην Ελλάδα, μετατρέπεται στον Μύλο των Ξωτικών για 40 ημέρες.. Ίσως το μεγαλύτερο θεματικό πάρκο με πληθώρα δραστηριοτήτων που προσφέρει μαγεία για μικρούς και μεγάλους!

Φτάσαμε την Κυριακή των Χριστουγέννων, με μεγάλο ενθουσιασμό και κάπου εκεί μπαίνοντας ο χρόνος σταματά. Ως δια μαγείας δεν σκέφτεσαι πια ούτε τα προβλήματά σου, ούτε την ανεργία, ούτε τις αρρώστιες που έχετε ζήσει οικογενειακώς, ούτε τα εμπόδια..

Ο στόχος επετεύχθη! 

Υπό την συνοδεία live σαξόφωνου από τον Α.Ντόντο.









Ας περάσουμε τώρα σε κάτι μίνιμαλ.. 
Την υπερπαραγωγή του Βόλου κυρίες και κύριοι!



Αν και ο Βόλος συμπεριλαμβάνεται στους τόπους καταγωγής μου, δεν τον έχω ζήσει δυστυχώς καθόλου πέρα από λίγα ταξίδια από την παιδική και εφηβική μου ηλικία. Αυτή την φορά δεν κατάφερα να τον απολαύσω όσο θα ήθελα, λόγω της χαμηλής θερμοκρασίας.


Αυτά τα Χριστούγεννα ήταν από τα πιο ξεχωριστά, παρά τις αναποδιές που υπήρξαν πριν και κατά την διάρκεια του ταξιδιού.. (Τίποτα δεν είναι ιδανικό, μην κρίνετε μόνο από τις φωτογραφίες ορισμένων στιγμών) Χάρη στην λατρεμένη μου Έλλη, (έναν άνθρωπο που ήρθε και έμεινε στην ζωή μου) και τον Α. της, περάσαμε υπέροχα και τους ευχαριστώ ξανά και ξανά για όσα έκαναν για εμάς. Για τα μέρη που μας πήγαν και τις στιγμές ηρεμίας που περάσαμε μαζί!

Είδα ξανά την Paloma και χάρηκα που μας δόθηκε η ευκαιρία να βρεθούμε για δεύτερη φορά.. Παρέα με την μοναδική μου Lysippe (λείπει από το blogging πολύ) που γνωριστήκαμε για πρώτη φορά! Όμορφες στιγμές με όμορφους ανθρώπους.. 


Το blogging μου έχει δώσει αρκετές πίκρες και απογοητεύσεις.
Μιας και είναι μικρογραφία της κοινωνίας!
Οι χαρές όμως που μου έχει δώσει υπερνικούν τα πάντα
και νιώθω πολύ τυχερή που δεν σταμάτησα να εμπιστεύομαι
να γνωρίζω νέους ανθρώπους, να μοιράζομαι και να δένομαι!


See you again σε λίγες ημέρες,
να αποχαιρετήσουμε μαζί 
το 2016
και να υποδεχτούμε τον καινούργιο χρόνο
με όσο πιο θετική διάθεση μπορούμε!






Σχόλια

  1. Χρόνια πολλά Κατερίνα μου! Έτσι να περνάς όμορφα και να χαίρεσαι τις στιγμές με ανθρώπους που αγαπάς.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Ελένη μου! Το σημαντικότερο είναι να αντιμετωπίζουμε όλα μας τα προβλήματα με ηρεμία και σωστές αποφάσεις!
      Χρόνια Πολλά, καλή συνέχεια με δύναμη!!

      Διαγραφή
  2. Περαστικά θα ευχηθώ να είναι όλα, όχι μόνο τα της υγείας αλλά και όλα τα άσχημα γενικότερα. Εύχομαι το 2017 να είναι πιο ευγενικό για τους ανθρώπους και πιο γενναιόδωρο σε όλους τους τομείς! Εύχομαι τα καλύτερα! Χρόνια πολλά!!!
    Υ/Γ: λατρεύω τα ταξίδια με το τρένο, οπότε τις απόλαυσα τις εικόνες! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ..αμήν! :)

      Σ'ευχαριστώ πολύ κοπέλα μου και ανταποδίδω!! Καλώς να μας έρθει η νέα χρονιά!

      Διαγραφή
  3. Την περίμενα αυτή την ανάρτηση! Τι καλά που επέμενε ο Κ. σου!
    Πάντα τέτοια, Κατερινάκι! (Μόλις τελείωσα το βιβλίο!☺)
    Καλή χρονιά, με ΥΓΕΙΑ και όμορφες συναντήσεις! 🎅⛄

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. :)

      Στην αρχή κι εκείνος φοβόταν αλλά μετά το πήρε απόφαση!
      Το τελείωσες;; Δεν ήταν πολύ ιδιαίτερο;;

      Καλή χρονιά με όσα επιθυμείς!!

      Διαγραφή
  4. Να περνατε παντα ομορφα Κατερινα μου με πολλους νεους προορισμους!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Αριάδνη μου!!
      Καλή συνέχεια φιλάκια πολλά!!

      Διαγραφή
  5. Και του χρόνου Κατερίνα μου.
    Μα υγεία και πολλές βόλτες ακόμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ μου άρεσε που έγραψες ότι φωτογραφικό υλικό δεν είχες (από τη Λάρισα) γιατί απολάμβανες τις στιγμές!
    Κούκλα μου, πάντα να έχεις τέτοια πλάσμα στη ζωή σου, σαν τα κορίτσια μας και σαν τον Κ. σου, και να προσέχεις τον εαυτό σου! (Αυτό θα στο λέω πάντα για να το ακούω κι εγώ!)
    ;-)
    Ευχαριστούμε για τη βολτούλα και ως ελάχιστο ευχαριστώ για τη μίνι απόδραση, πάρε μπόλικα ολόγλυκα και πολύ ζεστά ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ααα εμείς πρέπει να ταρακουνάμε η μία την άλλη μου φαίνεται!
      Σ'ευχαριστώ πολύ για τα πάντα ζεστά σου σχόλια!!
      Πολλά φιλάκια κορίτσι μου!!

      Διαγραφή
  7. Ευτυχώς που υπάρχουν τέτοια όμορφα οδοιπορικά για να τα χαιρόμαστε Κατερίνα μέσα από τις εικόνες και τη γραφή σου.
    Καλή Πρωτοχρονιά να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επίσης Γιάννη μου!! Σ'ευχαριστώ πάρα πολύ!!

      Διαγραφή
  8. To ότι δε σε πτοεί τίποτα, είναι κάτι που σε ανεβάζει ακόμα περισσότερο στα μάτια μου :)
    Σε χαίρομαι και είχε δίκιο ο Κ. που σου είπε να πάτε. Πάντα να περνάτε τόσο όμορφα και να μη σας ρίχνει τίποτα!
    Οι φώτο πολύ όμορφες :)
    Χρόνια πολλά Κατερινάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ωωω! ει κοίτα μην με ανεβάζεις πολύ ψηλά γιατί έχω υψοφοβία χαχαχα!!
      Να είσαι καλά κοπέλα μου σ'ευχαριστώ για όλα!
      Χρόνια Πολλά!! Πολλά φιλιά

      Διαγραφή
  9. Χρόνια πολλά Κατερίνα μου γλυκιά.
    Έβλεπα και στο φβ φωτογραφίες από τον μύλο και πολύ χαιρόμουν, μοιάζει βγαλμένος απο παραμύθι.
    Μου θυμισες κάτι δικά μου ταξίδια στη Λάρισα πριν λίγο καιρό...
    Να περνάτε πάντα όμορφα και να διασκεδάζετε.
    Φιλιά πολλά

    Κική από το Εκφράσου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια Πολλά Κική μου!
      Πράγματι έχουν κάνει πολύ ωραία δουλειά στον Μύλο,
      συνεπαίρνει μικρούς και μεγάλους! ;)
      Είχαμε ανάγκη λίγο από διασκέδαση γιατί περάσαμε δύσκολο φθινόπωρο!
      Σε φιλώ!!

      Διαγραφή
  10. Χρόνια πολλά Κατερίνα με υγεία
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Χρόνια πολλά και καλά Κατερινιώ μου μου!
    Α το γνώριζα αυτό το ταξίδι σου προτού το κάνεις... Ένα πουλάκι μου το είχε κάνει τσίου για να ζουλέψω! Κι εγώ είχα ζουλέψει πολύ!
    Τώρα είδα και τις εικόνες....
    Πρέπει να ήταν πολύ ωραίο ταξίδι απ΄όλες τις πλευρές κι ας είχε τις και τις αναποδιές του!
    Καλή Πρωτοχρονιά εύχομαι και ο νέος χρόνος να σου φέρει μόνο καλά!
    Φιλάκια καρδιάς ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ιιιι εσύ μας μάτιαξες;; :)
      Ήταν πολύ ωραία, μας πήγαν τα παιδιά εκδρομές και στα σωστά μαγαζιά, γιατί ξέρουν τις προτιμήσεις μας! Αλλά μας αρρώστησαν και οι άνδρες, δεν βγήκε μέχρι το τέλος καλά!
      Την μουσικοσυμπεθέρα μου δεν την χάρηκα πολύ, θα βρεθούμε σίγουρα ξανά μέσα στο 17.. Να πας, να πας! ;)

      Καλή Πρωτοχρονιά, να περάσετε όμορφα!! Φιλάκια πολλά!!

      Διαγραφή
  12. Το μόνο θετικό είναι πως όλες αυτές οι αναποδιές συνετέλεσαν στο να μας μείνει ακόμη πιο αλησμόνητη αυτή η εμπειρία. Μουσικοσυμπεθέρα μου, πόσο χαίρομαι που η αύρα σου ήρθε κι ακούμπησε σε ό,τι είχα φυλαγμένο από σένα. Όπως το ίδιο συνέβη και με την paloma μας. Είναι τόσο όμορφο όταν μοιράζεσαι και βλέπεις μάτια και χαμόγελα αντί τη γραμματοσειρά τής οθόνης σου. Το χάρηκα πολύ.

    Την άλλη φορά καλύτερα ακόμα, και με λιγότερες αναποδιές.
    Kisses and hugs. <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έγινε περιπετειώδης..! Χαίρομαι που μπόρεσες να καταλάβεις τι έλεγα έτσι όπως είχε κλείσει η φωνή μου!! :) :) Είναι εντελώς διαφορετικά από κοντά δεν το συζητώ.. Αλλά είδες; Δεν είναι τυχαίο πως δένεις με κάποιους ανθρώπους έστω και διαδικτυακά!
      Στα είπα προσωπικά τα υπόλοιπα, δεν επαναλαμβάνομαι! (♥‿♥)

      Πολλά φιλιά σπάνιο πλασματάκι μου!

      Διαγραφή
    2. Λυσιππάκι μου,
      ήταν μεγάλη μου χαρά που σε γνώρισα από κοντά! :)
      Καλή χρονιά, με υγεία και αγάπη σε σένα και την οικογένεια σου και σύντομα θα βγούμε για ένα καφεδάκι στο vintage!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
    3. Περιστεράκι μου, και για μένα ήταν μεγάλη χαρά να σε δω από κοντά. Κι ό,τι είπα για την Κατερίνα μας, το ίδιο ισχύει και για σένα. <3

      Αντεύχομαι γλυκά για ένα καλό και χαρούμενο '17, γιομάτο υγεία, αγάπη κι επιτεύξεις μικρών και μεγάλων στόχων. Όσο για το καφεδάκι, όποτε θέλεις, αγαπημένη συμπολίτισσά μου. :)

      Διαγραφή
    4. Σνιφ θα "ζηλεύω" να ξέρετε που δεν θα είμαι μαζί σας στο vintage! Γιατί οι επόμενες συναντήσεις είναι πάντα καλύτερες από τις πρώτες, περνάει η αμηχανία και όλα..!

      Διαγραφή
  13. Μπράβο βρε Κατερίνα! Και μπράβο και στον σύζυγό σου που επέμενε να κάνετε τελικά αυτό το ταξίδι, ε, μα, δεν θα την αφήσουμε την μοίρα να μας κάνει ο,τι θέλει, α να χαθεί πια! (για μοίρα!) Εγώ πάντως εισπράττω ονειρεμένες στιγμές, όχι μόνο για τις φωτό που βλέπω, αλλά και για τις γλυκιές παρουσίες που είχες την τύχη να συναντήσεις! Έτσι κι αλλιώς, τώρα πια που θα έχεις αναρρώσει εντελώς, κι εσύ μόνο τις καλές στιγμές θα έχεις να θυμάσαι από αυτό το ταξίδι! Πάντα τέτοια, θα ευχηθώ εγώ, και καλή πρωτοχρονιά Κατερίνα μου ♥ Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πέτρα μου να είσαι καλά!! Μας πάντρεψες κιόλας χαχαχα Όχι ότι δεν θέλουμε, αλλά μία κακή.. συγκυρία που λέγεται "κρίση" μας καθυστέρησε και μείναμε αιωνίως αρραβωνιασμένοι! :) :) Να σου πω την αλήθεια με τόσα που έχουμε ζήσει σαν παντρεμένοι νιώθουμε μόνο με την καλή την έννοια όμως! ;) Έχεις δίκιο όταν κάνεις την υπέρβαση και περνάνε οι δύσκολες ώρες μένουν οι όμορφες αναμνήσεις.. Σ'ευχαριστώ πολύ πολύ!!

      Διαγραφή
    2. Το πιο ωραίο στάδιο είναι αυτό Κατερίνα! Ζήστε το όσο μπορείτε!!!

      Διαγραφή
  14. Κατερίνα μου, καλά κάνατε και δεν το βάλατε κάτω, εσύ δηλαδή που ήσουν κι αρρωστούλα και πήγατε!
    Πάντα να περνάτε όμορφα, χωρίς την παραμικρή αναποδιά και το σύμπαν να μάθει επιτέλους να ακούει καλύτερα, γιατί πολύ κουφό και τζαναμπέτικο μας βγήκε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Αν και αργοπορημένη.. λάτρεψα την ανάρτηση και χαίρομαι που αποτελώ κομμάτι της! :)
    Αυτή η πρώτη εικόνα μου δημιουργεί μεγάλη και έντονη νοσταλγία για τα φοιτητικά μου χρόνια στην Αθήνα, όπως επίσης και όλες οι φωτογραφίες με τα τρένα.. αξιοθαύμαστο το φωτογραφικό σου υλικό, όπως και κάθε φορά!
    Οι πληροφορίες για τις περιοχές που πήγατε είναι εξαιρετικές και χαίρομαι που ήρθατε, παρά τις αναποδιές! Εύχομαι με τη νέα χρονιά να κάνετε πολλά ταξίδια, να έχετε υγεία και να περνάτε πολλές όμορφες και ιδιαίτερες στιγμές!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Διαβάζω το "αργοπορημένη" της Παλόμα πιο πάνω τώρα και γελάω... εγώ είμαι ο ορισμός της αργοπορημένης, χαχαχα! Περάσαμε μαζί τα Χριστούγεννα και ήρθα να διαβάσω τις εντυπώσεις σου το Φλεβάρη... ό,τι νάναι! :)) Πώς μου διέφυγε αυτή σου η ανάρτηση;
    Σοβαρά τώρα, μπράβο στον Κ. που επέμενε και ήρθατε. Είχα θορυβηθεί στην αρχή η αλήθεια είναι, γιατί όλα μέσα σε λίγες μέρες είχαν πάει πολύ στραβά. Και δεν ήθελα να το χάσουμε αυτό με τίποτα, κανείς μας! Τόσο καιρό το οργανώναμε. (Ορίστε, θα χάναμε και την εμπειρία της Κοκκίνου - αυτό πού το πας;) Κι ας πήγαν κι άλλα στραβά στην πορεία και μας κατσικώθηκαν οι μισές ασθένειες της υφηλίου, εμείς σε πείσμα του, το χαρήκαμε όσο περισσότερο μπορέσαμε. Μόνο που λυπήθηκα που έχασα τη συνάντηση με τα κορίτσια... αλλά ξέρεις, δε γινόταν αλλιώς εκείνη ειδικά τη μέρα, αφού έκανα τη νοσοκόμα!
    Ευχαριστούμε που μας χαρίσατε τα πιο όμορφα και ξεχωριστά Χριστούγεννα ever! Τόσο όμορφες εικόνες, εμπειρίες και αναμνήσεις... Να είμαστε καλά να το ξανακάνουμε, σε οποιαδήποτε εποχή.
    Φιλί γλυκό! ♥



    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Άφησε το αποτύπωμά σου εδώ..

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αλάτι, ζάχαρη κι αλληλεγγύη / το e-book

Φωτογραφίζειν: κατά βάθος είμαι ζήτημα φωτός

καληνύχτα καρδιά μου!

Ημερολόγιο Αισιοδοξίας 2013-2017 : Οι 32 συμμετοχές

Αναγνώστες

Google+ Society