Άδειος Βασίλης- Τι θα Δώσεις;



πηγή: Pinterest, isupportstreetart.com
street art στα Εξάρχεια.



Άδειος Βασίλης.
Έδινε αδιάκοπα ό,τι κι αν 
του ζητούσαν.
Κι εκείνοι ήθελαν ακόμα περισσότερα.
Ανικανοποίητοι μια ζωή.

Δεν τους ενδιέφερε αν είχε, αν μπορούσε.
Η απληστία κάνει τους ανθρώπους
τυφλούς.

Δεν νοιάζονταν αν εκείνος
είχε τις δικές του επιθυμίες.
Οι δικές τους ήταν πάντα
πιο σημαντικές.

Δεν έσκυψαν από ταπεινότητα
κι όχι από οίκτο
να τον κοιτάξουν στα μάτια
όταν πονούσε.

Η αλαζονεία τους έδινε την
ψευτοικανοποίηση
πως είναι 
ηγέτες.

Μα ο Άδειος Βασίλης
ένιωθε γεμάτος.
Γιατί είχε δώσει
ανιδιοτελώς.
Γιατί όση αγάπη 
εισέπραξε
από εκείνους
που ξέρουν να εκτιμούν
ήταν αρκετή.





Καλά Χριστούγεννα με 
ανθρωπιά, 
αλληλοσεβασμό
και εκτίμηση!!










Σχόλια

  1. Τι να πω μετά από αυτό που διάβασα; Δεν χωράει τίποτα άλλο. Επιβεβαιώνομαι απλά σε αυτά που έγραψα στην προηγούμενη ανάρτηση.
    Υπέροχος ο άδειος Βασίλης σου!
    ❤❄❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλά Χριστούγεννα Κατερίνα μου!
    Με άγγιξε πολύ ο Άδειος Βασίλης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ένα μονάχα σου λέω: Χειροκροτώ!
    Χειροκροτώ για αυτό που διάβασα και ουσιαστικά γι' αυτό που είσαι!
    (Τί όμορφο και το graffiti!)
    Ελπίζω να είσαι καλύτερα, κούκλα μου!
    Πολλά ΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ, μαζί με τις πιο γλυκές ευχές μου για καλές γιορτές!
    ❤ ❤ ❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ωωωωω τι υπέροχη ιστορία! Τελικά ο άδειος Βασίλης δε νοιάζεται αν του δίνουν πολλοί αλλά λίγοι, καλοί και αληθινοί! Και η ανιδιοτέλεια του πηγάζει από αυτο που είναι ο ίδιος... Το νόημα της ιστορίας σου Κατερίνα μου, είναι το πραγματικό νόημα που θα πρέπει να έχουν αυτές οι μέρες. Και όχι μόνο αυτές... Καλά Χριστούγεννα με Αγάπη και Υγεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλά Χριστούγεννα Κατερινάκι μου
    Ευελπιστούμε......

    Σε φιλώ πολύ πολύ ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κατερίνα μου χρόνια πολλά και καλά Χριστούγεννα με υγεία και αγάπη!
    Ο άδειος Βασίλης γεμάτος νόημα!!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μπράβο ρε Κατερίνα μπράβο....! σε καμαρώνω πραγματικά κορίτσι μου για τη γραφή σου, τη σκέψη σου και τα αισθήματά σου. Εξαίρετο και σαν θέμα και σαν ποίημα.
    Καλά Χριστούγεννα ολόψυχα να σου ευχηθώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Και το κειμενο, αλλα και η εικονα ειναι πολύ ομορφα και διδακτικα!
    Ευχαριστουμε ομορφια μου!
    Καλά Χριστούγεννα με υγεια και όμορφες στιγμές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ποσο θα συμφωνησω Κατερινα μου με τον αδειο Αγιοβασίλη σου..ας ευχηθουμε να έρθει γεματος αγαπη.. για τον συνάνθρωπο φετοςς.. να περασεις τις πιο ομορφες συναισθηματικα γιορτινες σου μερες με οσους αγαπας κοντα σου .. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ φιλακιααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Σας ευχαριστώ τόσο πολύ όλους για τα μοναδικά σας σχόλια..
    Χρόνια Πολλά και καλή δύναμη σε όλους με υγεία!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Άφησε το αποτύπωμά σου εδώ..

Newsletter Εγγραφή