Απολογισμός



Απολογισμός

Αναρωτιέμαι πως θα είναι ο κόσμος σε 100 χρόνια από σήμερα.

Τι αξίες θα κουβαλάνε τότε οι άνθρωποι;
Θα υπάρχει ειρήνη;
Θα υπάρχει δικαιοσύνη;

Θα μεγαλώνει με ανθρωπιά γύρω του ένα παιδί;
Οι μέρες θα κυλούν σαν αστραπή, όπως και τώρα;
Θα χάνεσαι στην υπερβολή των καιρών;

Και κάπου εκεί στο βάθος θα ακούγεται ποδοβολητό 
από χαρούμενα παιδιά που παίζουν στις αλάνες
κι όχι από τρομοκράτες.

Και κάπου εκεί στο απόβροχο,
ένα ζευγάρι ηλικιωμένων θα κάνει τον απολογισμό του.

Πως έζησαν γεμάτοι
 σε έναν κόσμο που δεν σκότωνε τα όνειρά τους.




*****

Η συμμετοχή μου στο Παίζοντας με τις Λέξεις #10!
Ευχαριστώ την Μαρία για την ζεστή της φιλοξενία και όσους το επιλέξατε!
Εδώ μπορείτε να δείτε τα αποκαλυπτήρια, 
ποιοι κρύβονταν πίσω από τις 22 συμμετοχές!!

Και εις άλλα με δημιουργία!!





Σχόλια

  1. Κατερινάκι μου μπράβο! Υπέροχο! Ήταν μέσα σε αυτά που ξεχώρισα
    και χαίρομαι που σε πέτυχα, χιχιχι. Φιλάκια πολλάααααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και σε σενα για την διπλή καταπληκτική σου συμμετοχή!!
      Ήταν πολύ πολύ ευχάριστη έκπληξη όταν το είδα..
      Όπως είδες την πρώτη την τίμησα :)
      Όλο πετυχαίνουμε η μία την άλλη, το πρόσεξες;
      Καλό σαββατοκύριακο!!

      Διαγραφή
  2. Πολύ τρυφερό Κατερίνα μου!! Μακάρι όλοι οι άνθρωποι κάπου εκεί κοντά στο τέλος να κάνουν θετικό απολογισμό ζωής και να χαμογελούν για όσα έζησαν...
    Σε φιλώ γλυκά
    Καλό σ/κ!

    ΥΓ. σου έστειλα mail...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είχαμε στολισμό δέντρου σήμερα και άργησα να τσεκάρω τα email!!
      Σ'ευχαριστώ πολύ!!

      Διαγραφή
  3. Γιατί στις πρώτες ερωτήσεις θέλω να απαντήσω ένα βροντερό όχι; Εντάξει δεν είμαι και ο πιο αισιόδοξος άνθρωπος, αλλά γενικά δε βλέπω να εξελίσσονται τα πράγματα καλά. Μακάρι να διαψευσθώ και ο δικός μας απολογισμός κάποτε να μοιάζει με των παραπάνω ηλικιωμένων.
    Σε ευχαριστώ και από εδώ για το σχόλιο σου στο blog μου! Και του χρόνου να είστε καλά να ξαναστολίσετε! Καλό υπόλοιπο Σαββατοκύριακου και καλές γιορτές (αν δε ξαναμιλήσουμε) ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν εξελίσσονται καθόλου καλά τα πράγματα σε όλο τον κόσμο..αυτή είναι η αλήθεια ανεξάρτητα από αισιοδιοξία-απαισιοδοξία, είναι ρεαλισμός!
      Μη με ευχαριστείς..την αλήθεια έγραψα! Καλή Κυριακή κοπέλα μου!

      Διαγραφή
  4. Μπράβο, φίλη μου! Τώρα το διάβασα, δεν πρόλαβα να περάσω από της Μαρίας... και πολύ λυπήθηκα που δεν βρήκα το χρόνο να διαβάσω εκεί και να ψηφίσω.
    Φιλιά πολλά και καλό μήνα! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν πειράζει..την επόμενη φορά και να συμμετέχεις κιόλας!! :)
      \_(♥‿♥)_/

      Διαγραφή
  5. Κατερινιώ μου, μπορεί να μην το ψήφισα, αλλά το πρόσεξα!
    Πολύ μου άρεσε που μας βγήκες ...με ποίημα!
    Μπράβο κορίτσι !
    Έτσι! Μου αρέσεις....
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εντάξει μόνο εσύ θα μπορούσες να το πεις αυτό!!
      χαχαχα είσαι τρομερή!! ( ˘ ³˘)❤

      Λοιπόν εσύ μου την έσκασες, ήμουν σχεδόν βέβαιη ότι η 1η συμμετοχή ανήκει στην Ελένη!(ποιώ) Ήταν από τις πολύ δυνατές σου στιγμές και το άφησα στο τσακ απ'έξω γιατί με τράβηξε η πρωτοτυπία της ιστορίας της Αλεξάνδρας!
      Πάμε στο Συμπόσιο τώρα να κάνουμε πανικό!!

      Διαγραφή
    2. Κατερινιώ μου...μου άρεσε αυτό:
      Πάμε να κάνουμε πανικό!
      Πραγματικά το θέλω και στο εύχομαι!
      Γιατί όχι; Αν εγώ έχω νικήσει στο Παιχνίδι των λέξεων,
      γιατί όχι κι εσύ στο Συμπόσιο!
      ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΑ!!! Αυτό να το θυμάσαι ;-)

      υγ: ένα υστερόγραφο αναγκαίο: η Ελένη μας ποτέ δεν γράφει με δύο μόνο στροφές. Κι εγώ φοβήθηκα μην με περάσετε για την Ελένη...αλλά λέω μπα! Η Ελένη γράφει βαρβάτα...εγώ τι είμαι; Ένα σχολιαρόπαιδο μπροστά της!

      Διαγραφή
    3. :) Να κάνουμε πανικό με τις δημιουργίες-συμμετοχές μας!!
      Δεν προσδοκώ ποτέ την νίκη, ειδικά στο Συμπόσιο που γράφουν πάντα πολύ έμπειροι και ταλαντούχοι! Δεν έχει σημασία η πρωτιά, το λέω αυτό πάντα σε όλους τους τομείς.

      Κι όμως, ήσουν πολύ κοντά! Δεν θέλω να συγκρίνω, η καθεμία έχει το στυλ της το οποίο το εξελίσσει, το εμπλουτίζει.. αλλά ήσουν πολύ κοντά θεωρώ!

      Διαγραφή
  6. Κατερίνα μου ήταν πολύ δυνατή η συμμετοχή σου και μακάρι οι ερωτήσεις των πρώτων στροφών να δώσουν τροφή για σκέψη, να μην διαβαστούν απλά!
    Να είσαι πάντα καλά και γεμάτη έμπνευση.
    Σε φιλώ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Θέλω να απαντήσω ναι! Και θα το κάνω! Αν δεν το πιστέψουμε, πώς θα γίνει; Και θέλω να σε διαβάζω, γιατί τα νοήματά σου, τα θέματά σου, είναι για μένα τόσο οικεία.
    Μπράβο, Κατερινάκι! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ευελπιστούμε......
    Τα συγχαρητήρια μου Κατερινάκι μου

    Καλή εβδομάδα ♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Δεν ξέρω πώς θα είναι ο κόσμος μετά από 100 χρόνια, τουλάχιστον ας αξιωθούμε να καθίσουμε σ' αυτό το "παγκάκι" και να κάνουμε τον απολογισμό της ζωής μας. Κατερίνα μου ακριβώς τις ίδιες αγωνίες νιώθω, έχοντας μάλιστα παιδιά, η αγωνία μου κορυφώνεται και φτάνει στα όρια της απόγνωσης. Δυσοίωνοι οι καιροί γαρ...
    Να'σαι καλά και συγχαρητήρια για τη συμμετοχή σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εδώ προβληματιζόμαστε και αγωνιούμε εμείς που δεν είμαστε γονείς, σκέψου εσείς!! Σ'ευχαριστώ πάρα πολύ Μαρία μου!!
      Και σε σενα για την υπέροχη ιστορία που ήταν στις αγαπημένες μου!!

      Διαγραφή
  10. Κατερίνα μου συγχαρητήρια πολλά γι' αυτόν τον απολογισμό!
    Σε ευχαριστώ πολύ για όλα!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ξέρεις οτι με την ποίηση δεν το χω και πολυ (καθολου) ουτε να γραφω ουτε να διαβαζω
    ξέρεις όμως επίσης οτι σε θεωρω ταλεντάρα!!! so... very nice job my partner ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η ποίηση βγαίνει σε τόσες μορφές που θεωρώ ότι όλο και κάτι μπορεί να σε αγγίξει! Είναι και θέμα γούστων εννοείται! Ευχαριστώ πολύ Μαράκι μου! :)

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Άφησε το αποτύπωμά σου εδώ..

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αλάτι, ζάχαρη κι αλληλεγγύη / το e-book

Φωτογραφίζειν: κατά βάθος είμαι ζήτημα φωτός

καληνύχτα καρδιά μου!

Ημερολόγιο Αισιοδοξίας 2013-2017 : Οι 32 συμμετοχές

Αναγνώστες

Google+ Society