Keep a 5 year journal November '16


Λίγο πριν αποχαιρετήσουμε τον τελευταίο μήνα του φθινοπώρου, που μας αφήνει με πολλές ισχυρές καταιγίδες και δυστυχώς με θύματα και καταστροφές, θα κάνω μια μικρή ανασκόπηση μέσω του Keep a 5 year Journal.. 




1. Πρώτη σκέψη του μήνα

Αυτός ο μήνας θα είναι καλύτερος, θα ανέβω ψυχολογικά!!   (τελικά ήταν ασανσέρ η φάση..)


2. Πλάνο για τον μήνα

Αιτήσεις για δουλειά.  (πααάρα πολλές αιτήσεις σε προκηρύξεις και αποστολή βιογραφικών)


11. Κάτι που με συγκλόνισε

Κάθε μέρα με συγκλονίζουν πολλά. Το ότι ζούμε στο 2016 και υπάρχουν ακόμα πρόσφυγες πολέμου.


17. Ελάττωμά μου που δυσκολεύομαι να διαχειριστώ

Το γεγονός ότι πολλές φορές δεν αφήνω τίποτα να πέσει κάτω. Το έχω μειώσει όπως και αρκετά ακόμα σπαστικά χαρακτηριστικά μου. Γιατί ενώ δεν το κάνω κακοπροαίρετα, μου γυρίζει πάντα μα πάντα boomerang.


19. Τι έπαψε να με ενδιαφέρει

Έπαψε να με ενδιαφέρει η γνώμη εκείνων που βιάζονται να με κρίνουν, χωρίς να με έχουν γνωρίσει και χωρίς να ενδιαφέρονται να δουν βαθύτερα τι έχω μέσα μου.


23. Διάβασα


Στο βιβλίο "Βιρτζίνια Γουλφ Ιδιοφυής και μόνη- ζωή σαν μυθιστόρημα" του Βέρνερ Βάλντμαν: ❝Δεν προβάρανε την εξέγερση, αλλά την αλλαγή. Άλλαζαν τα σπίτια, τα φύλα, οι ρόλοι. Μπορούσε κανείς να είναι και παιδιάστικος και γελοίος και σοβαρός μέχρι θανάτου και πολύ έξυπνος. Όλα επιτρέπονταν εκτός από τη βλακεία, την έλλειψη στιλ και το να κάνεις κάτι με μισή καρδιά.


24. Κάτι ιδιαίτερο που έζησα

Για την ακρίβεια μια μέρα μετά,την ημέρα της γιορτής μου καθώς επιστρέφαμε από το κέντρο με τον Κ. με το τρένο. Μέσα στο βαγόνι ήταν ένα αγοράκι γύρω στα έξι. Ιδιαίτερα ομιλητικό και επικοινωνιακό, γυρίζει κάποια στιγμή στην γιαγιά του δείχνοντάς της μία άδεια θέση και της λέει: Κοίτα γιαγιά! Αυτή η καρέκλα είναι μόνη της, δεν έχει φίλο! Ας πάω να κάτσω για να της κάνω παρέα!
Αυτά τα παιδιά στην σημερινή σκληρή εποχή συνήθως τα κοροϊδεύουν.. Συγκινήθηκα τόσο με την ευαίσθητη ψυχή του που ήθελα να πάω και να τον αγκαλιάσω! Τέτοιο παιδί θα ήθελα να μεγαλώσω.. όχι κυνικό και νταή!


28. Κάτι για το οποίο νιώθω περήφανη

Για την οικογένειά μου και για όλα όσα έχουμε καταφέρει με την αξία μας. Και που σε όλες τις τραγικές δυσκολίες ήμασταν ενωμένοι.


29. Τι θέλω να πω στον εαυτό μου ένα χρόνο μετά

Να συνεχίσει να κάνει κουράγιο και να έχει μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση!!


30. Σχέδια για τα Χριστούγεννα

Τα τελευταία Χριστούγεννα τα περνούσαμε συνέχεια στην Αθήνα. Με ατελείωτες βόλτες πάντα. Αυτή τη φορά αποφασίσαμε και προγραμματίσαμε να κάνουμε ένα τριήμερο ταξίδι στην επαρχία. Σε μία πόλη που δεν έχω ξαναπάει και θα περάσουμε λίγες μέρες με μια ξεχωριστή ψυχή (και το έτερον της ήμισυ) που γνώρισα μέσα από το blogging πριν από περίπου τρία χρόνια και πέρυσι γνωριστήκαμε από κοντά. Σημασία έχουν οι άνθρωποι που θα περάσεις μαζί τους τις γιορτές και όχι τόσο τα μέρη που θα επισκεφθείτε. Θα γεμίσουμε μπαταρίες γιατί ζήσαμε ένα δύσκολο φθινόπωρο κι ελπίζω η επόμενη χρονιά να ξεκινήσει με καλύτερα αποτελέσματα μετά από τις προσπάθειες χρόνων που έχω κάνει.



****

Αυτόν τον Νοέμβρη είχαμε τα Τραγούδια Αναμνήσεων, Part A & Part B, κάποιες σκέψεις μου σχετικά με τη "νέα μόδα του να είσαι κακός", το "Να είσαι τριαντάρης σήμερα", "επτά χρόνια", "αλλά τα βράδια..",  "λέξεις λίγες, σκέψεις πολλές" και την συμμετοχή μου στις 25 Λέξεις #10. Και συνεχίζουμε..! 


Οι ζωές όλων μας είναι απρόβλεπτες.. Δεν ξέρεις ποτέ τι θα σου συμβεί
την επόμενη ημέρα! Όσο κλισέ κι αν ακούγεται το να απολαμβάνεις την
κάθε σου στιγμή, είναι τόσο μα τόσο ουσιώδες και αληθινό!
Είναι στο χέρι μας τι θα αφήσουμε να ακουμπήσει τις ψυχές μας.
Υπάρχει απερίγραπτη βρωμιά γύρω μας.
Εμείς επιλέγουμε τι θα υπερισχύσει!
Στρέφω το βλέμμα μου σε ό,τι καλό έχει απομείνει σε αυτό τον κόσμο.

Καλώς να έρθει ο Δεκέμβριος..!







Σχόλια

  1. Αγαπημένη μου!! ♥ ♥ ♥
    Φιλί γλυκό!
    (Υ.Γ. Η ατάκα του παιδιού κορυφαία...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Όμορφες σκέψεις Κατερίνα. Να έχεις ολόψυχα καλό μήνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εσύ Γιάννη μου και όλοι μας!
      Να κάνουμε κουράγιο και να είμαστε ενωμένοι!!

      Διαγραφή
  3. Ε, όχι και σπαστικό να μην αφήνεις τίποτα να πέσει κάτω! Και γίνεται αλλιώς; Εσύ πώς κατάφερες; Χάπια, σιρόπι, τι παίρνεις; Δεν ρωτάω για μένα, όοοοοοχι! Για μια φίλη...!
    Θέλω τόσο πολύ να διαβάσω το βιβλίο του Βάλντμαν! Δυστυχώς, δεν το έχουν εδώ στη δανειστική βιβλιοθήκη. Σου άρεσε προφανώς!

    Και τώρα περιμένεις πώς και πώς το ταξίδι! Με το καλό, Κατερινάκι μου! Να περάσετε όμορφα!!!

    Καλό μήνα! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ούτε χάπι δεν μπορώ να πάρω φίλη μου!! Ένα χρόνο πριν άρχισαν να μου δημιουργούν -τα απλά χάπια για τους πόνους σκέψου- παρενέργειες.. είχα καταλήξει με ορό στα επείγοντα τον Ιανουάριο! Οπότε τα υπομένω όλα και στα πολύ σκούρα αναβράζον!! Κι επειδή ξέφυγα του θέματος λέγοντάς σου την άχρηστη πληροφορία της ημέρας.. όλα γίνονται άμα το προσπαθήσεις! Όχι πάντα εννοείται.. εξαρτάται από τις αντοχές και την ψυχική σου κατάσταση!!

      Δεν το έχω τελειώσει ακόμα.. Είναι ιδιαίτερο (έχει και αναφορές της ίδιας) και ενδιαφέρον! Χμμ θα βρούμε λύση ως προς αυτό don't worry!!

      Δεν το έχω συνειδητοποιήσει ακόμα, ούτε Παρίσι να πηγαίναμε δηλαδή χαχαχα!
      Καλό μήνα Αλεξάνδρα μου με υγεία και δύναμη!!

      Διαγραφή
    2. Τη θυμάμαι αυτή την περιπέτειά σου, Κατερίνα μου...
      Αν όχι όλα, πολλά γίνονται. Ξέρεις πόσα πράγματα έχω αλλάξει στον εαυτό μου; Βέβαια, με πολύ υπομονή και επιμονή, ακόμα και για τα πολύ μικρά... Και στην πρώτη δύσκολη φάση κάποια επανέρχονται! Αλλά τα εντοπίζω άμεσα!!!

      Διαγραφή
  4. Τι γλυκό παιδάκι, όντως Κατερίνα μου! Καλά να περάσετε στην απόδραση σας, να γεμίσετε μπαταρίες και να χαλαρώσετε!
    Καλές γιορτές να έχουμε και να ομορφοπεράσεις.
    Σε γλυκοφιλώ και σε καλημερίζω!
    Καλό μας μήνα 😘

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άμα τον έβλεπες.. μια φατσούλα που έκρυβε σοφία! :)
      Να είσαι καλά Μαρίνα μου και να έχεις τον πιο όμορφο Δεκέμβρη σου!!

      Διαγραφή
  5. Όμορφες σκέψεις για να μπει ο μήνας, ειδικά με το αγοράκι!
    Καλό μήνα Κατερίνα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήταν μία μαγική στιγμή με το αγοράκι.. Συγκινηθήκαμε και οι δύο!
      Καλό μήνα κοπέλα μου!!

      Διαγραφή
  6. Καλό μήνα Κατερίνα μου.
    Να περνάς πάντα όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επίσης επίσης Μαρία μου!
      Το πάντα είναι ακατόρθωτο,το όσο συχνότερα μπορούμε είναι προσιτό! ;)

      Διαγραφή
  7. Το 11 και το 19... Τι να πω γι' αυτά τα 2... Ας μη τα σχολιάσω καθόλου καλύτερα και ας ευχηθώ στο εξής το ασανσέρ της ψυχολογίας να πηγαίνει για όλους μόνο προς τα πάνω! Καλό μήνα Κατερίνααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι άσε καλύτερα μη σχολιάσεις και γεμίσουμε μπιπ τον χώρο! :P
      Αμήν..! :)

      Διαγραφή
  8. Καλά να περάσεις με το έτερον ήμισυ τών blogs! ;)
    Το παιδί στο τρένο, πόσο τρυφερό! Καλό σου μήνα! ❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω ευχαριστούμε πολύ!! Νομίζω έχεις μαντέψει ποια ψυχή είναι!
      Το παιδί στο τρένο, νόμιζα ότι το ονειρεύτηκα.. Κι όμως υπάρχουν στ'αλήθεια τέτοια παιδιά! (っ◔◡◔)っ ♥

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Άφησε το αποτύπωμά σου εδώ..

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αλάτι, ζάχαρη κι αλληλεγγύη / το e-book

Φωτογραφίζειν: κατά βάθος είμαι ζήτημα φωτός

καληνύχτα καρδιά μου!

Ημερολόγιο Αισιοδοξίας 2013-2017 : Οι 32 συμμετοχές

Αναγνώστες

Google+ Society