λέξεις λίγες,σκέψεις πολλές





Λέξεις λίγες σκέψεις πολλές.
Όσα δεν ειπώθηκαν
όσα δεν συνέβησαν
έγιναν τιμωροί
ενός τετραδίου..



Όλοι παλεύουμε με κάτι.
Ποτέ μην υποτιμάς την ζωή κάποιου
επειδή βλέπεις μόνο όσα θέλεις να δεις.
Αντέχεις να τα δεις όλα;



Για όλα αυτά που αποκτήσαμε
με άπειρες θυσίες
και δεν μας χαρίστηκαν.
Είμαι περήφανη.
Για το ότι δεν στέρησα σε κανέναν τίποτα
κι ας στερήθηκα εγώ σιωπηλά.



Μέσα σε ατελείωτα δευτερόλεπτα σιωπής
αγάπησα την φωνή
της ψυχής σου.



Όπως τα προϊόντα που νομίζουμε
ότι τελείωσαν κι όμως
βγάζουν λίγο ακόμα, λίγο ακόμα..
Έτσι και οι αντοχές μας!


©Κατερίνα Βερίγκα



(επιτρέπεται η αντιγραφή κειμένων, υποχρεωτική η αναφορά στην πηγή και στον ιδιοκτήτη)



Σχόλια

  1. Δύναμη λοιπόν Κατερίνα μου.
    Σου εύχομαι χρόνια πολλά και γεμάτα με καλές στιγμές!
    Τα καλύτερα έρχονται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Μαρία μου!!
      Και για την όμορφη φωτογραφία σου στο φατσοβιβλίο!!

      Διαγραφή
  2. Κατερίνα μου χρόνια σου πολλά, χαρούμενα και εύχομαι όλα τα όνειρά σου να πραγματοποιηθούν.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Ελένη μου!!
      Κι εσύ να είσαι γερή κι ευτυχισμένη!!

      Διαγραφή
  3. Χρόνια πολλά & πάντα τέτοια ευαίσθητα αριστουργήματα!!!☺

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κατερίνα μου, Χρόνια σου Πολλά....! χρόνια καλά, με υγεία, με χαμόγελα, με δημιουργία και έμπνευση. Πολλά-πολλά χαμόγελα στη ζωή σου, πολλές αγκαλιές στις στιγμές σου. Τις ευχές μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννη μου σ'ευχαριστώ πάρα πολύ για τις υπέροχες ευχές!!

      Διαγραφή
  5. Χρόνια Πολλά γλυκιά μου όπως τα θέλεις να περάσουν και να σου αφήσουν όμορφες αναμνήσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεωργία μου ευχαριστώ πάρα πολύ!!
      Να είσαι πάντα δυνατή να σκορπάς αγάπη και έμπνευση!!

      Διαγραφή
  6. Χρόνια πολλά για εχθές, Κατερινούλα μου! Δεν πρόλαβα να σου ευχηθώ, καθώς έτρεχα σε άλλες εορτάζουσες.
    Να είσαι πάντα γερή και γεμάτη ενέργεια, με κέφι και δύναμη για ζωή, όπως το έχεις αποδείξει, και να συνεχίσεις να είσαι τόσο δημιουργική όσο είσαι και ακόμα περισσότερο!
    Και του χρόνου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πάρα πολύ!! Ναι είμαστε πολλές!! (αν και σε λίγο θα γίνει σπάνιο όνομα και συνηθισμένο το Δανάη και Νεφέλη!!)
      Και σε σενα εύχομαι ό,τι καλύτερο με υγεία!!

      Διαγραφή
  7. Kατερίνα μου με τις υπέροχες σκέψεις σου, ευσύνοπτες μα τόσο περιεκτικές...
    Τις εγκάρδιες ευχές μου για τη γιορτή σου, να είσαι πάντα καλά και να κυνηγάς ό,τι ονειρεύεσαι με πίστη και στοχοπροσήλωση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ για όλα Μαρία μου!!
      Καλή συνέχεια σε ό,τι κάνεις!!

      Διαγραφή
  8. Τα λάτρεψα, ένα προς ένα... μπράβο!
    Χρόνια σου πολλά και πάλι, αγαπημένη μου! Να είσαι γερή, να χαμογελάς συνεχώς, να ονειρεύεσαι διαρκώς και όλα όσα ποθείς να πραγματοποιηθούν. Το αξίζεις!
    Φιλί και αγκαλίτσα! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Χρόνια πολλά κι από εδώ Κατερινάκι!
    Λίγο ακόμα, λίγο ακόμα, έτσι και οι αντοχές μας!!!
    Δε θα μπορούσες να το περιγράψεις καλύτερα.
    Δύναμη μόνο χρειάζεται και να μη το βάζουμε κάτω!
    Φιλί :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μετά καθυστερήσεως Κατερίνα μου οι ευχες μου για χρονια πολλα και παντα χαρουμενη να είσαι κορίτσι μου απο προχθες σε είχα στν νου μου ομως είχαμε και εμεις εδώ γιορτες και μολις βρήκα τον καιρό να περασω .. ευτυχως που η γιρτή κρατά μερες ..!!
    ΤΑ όλιγόλεκτα σου ένα κι ενα .. ξεχωρισα αυτό όλη η αλήθεια ειναι .. με καλυπτει απόλυτα.!!
    Για όλα αυτά που αποκτήσαμε
    με άπειρες θυσίες
    και δεν μας χαρίστηκαν.
    Είμαι περήφανη.
    Για το ότι δεν στέρησα σε κανέναν τίποτα
    κι ας στερήθηκα εγώ σιωπηλά... ............Μπράβο Κατερίνα μου φιλακιαα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρούλα μου αλίμονο, πάντα καλοδεχούμενες οι ευχές!!
      Αλλά επειδή δεν μπορούμε να τα προλαβαίνουμε όλα, έχω ξεχάσει δυστυχώς κι εγώ πολλούς που εκτιμώ διαδικτυακά.. σημασία έχει που τους θυμόμαστε και τον υπόλοιπο καιρό!!
      Να είσαι καλά, γερή και δυνατή!! Σ'ευχαριστώ πάρα πολύ που με σκέφτηκες!!
      (✿ ♥‿♥)

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Άφησε το αποτύπωμά σου εδώ..

Newsletter Εγγραφή