25 Λέξεις #10

By Katerina Verigka - Νοεμβρίου 27, 2016


Με αυτή την φωτογραφία, η Μαρία Νικολάου μας προέτρεψε  να γράψουμε ολιγόλεκτα 25 λέξεων! Μπορείτε να διαβάσετε εδώ όλες τις συμμετοχές. Το κείμενό μου βρισκόταν στο ν13 (για πολλούς γρουσούζικο, αλλά.. στο συγκεκριμένο project πήγε πολύ καλά!) Ευχαριστώ όλους για την βαθμολογία σας!! Να είμαστε δυνατοί να δημιουργούμε με κάθε τρόπο!



Δεν φοβόσουν το σκοτάδι, είπες.
Και έτρεξες στην άβυσσο του.
Κάτω απ'τα δέντρα ονειρεύτηκες
πως όταν ξυπνήσεις 
κανένα παιδί δεν θα φοβάται πια.




photo..bonus!
πηγή εικόναςSnow Globe by Marc Adamus




  • Share:

You Might Also Like

26 σχόλια

  1. Τα πήγες πολύ καλά Κατερίνα μου.
    Δυνατή συμμετοχή!
    Σ΄ευχαριστώ που πάντα με στηρίζεις!
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου να είσαι καλά!!
      Χάρη στις 25 λέξεις σου αγάπησα τα ολιγόλεκτα και δεν με σταματά τίποτα! :)
      Εννοείται πως όπου μπορώ να ανταποκριθώ, θα είμαστε παρέα στα δρώμενα!
      Χαϊκού έγραψα αλλά θεώρησα ότι έχω ακόμα δρόμο για βελτίωση και δεν το δημοσίευσα.. ευτυχώς έχω αυτογνωσία χαχαχα

      Πολλά φιλιά!!

      Διαγραφή
  2. Πολύ όμορφο, αγαπημένη μου! Το διάβαζα και σχημάτιζα στο νου μου την εικόνα του ανθρώπου που ονειρεύεται κάτω από τα ψηλά δέντρα...
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστωωωωώ!!
      Σκεφτόμουν πολύ έντονες καταστάσεις για τον κόσμο μας όταν το έγραφα..
      Τα έχω αγαπήσει αυτά τα ολιγόλεκτα τελικά!

      ( ˘ ³˘)❤

      Διαγραφή
  3. Συγχαρητήρια Κατερινάκι μου
    και Χρόνια Πολλά για τη γιορτή σου!!!

    Σε φιλώ πολύ πολύ ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ για όλα Ελένη μου..!

      (っ◔◡◔)っ ♥

      Διαγραφή
  4. Συγχαρητήρια και από εδώ Κατερινάκι!
    Αχ αυτό το σκοτάδι και η όποια άβυσσος!
    Μπράβο και πάλι.
    Σμούτς :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κατερίνα μου, στα δρώμενα αυτά η βαθμολογία είναι συμβολική. Η Ουσία είναι η γραφή, το πόνημα, το άνοιγμα της σκέψης, η έμπνευση. Και η δική σου, όπως και όλων των παιδιών που συμμετείχαν ήταν εξαίρετη. Και να θεωρείς ότι είναι πολύ δύσκολο σε 25 λέξεις να σχηματοποιήσεις κάτι ουσιαστικό να ειπωθεί. Προσωπικά δηλώνω ότι δεν το έχω.
    Καλή συνέχεια κορίτσι μου,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εννοείται! Χαριτολογώντας το είπα για τον αριθμό 13!
      Συμμετέχω σε πολλά δρώμενα τα τελευταία χρόνια και κάθε φορά δημοσιεύω τις συμμετοχές μου είτε πάνε "καλά" είτε όχι! Η ουσία σαφώς και βρίσκεται σε όσα αναφέρεις και σε πολλά περισσότερα για τον καθένα μας ξεχωριστά! :)

      Ναι είναι τρομερά δύσκολο! Επειδή όμως ποτέ δεν φλυαρούσα στο γράψιμο, μου έδεσε καλύτερα γιατί εκεί έχω μεγαλύτερη κλίση, όπως και στα μικρά διηγήματα. Προσωπικά δεν μπορώ να γράψω πχ μυθιστόρημα 500 σελίδων.

      Σ'ευχαριστώ πολύ Γιάννη μου και καλή εβδομάδα να έχεις!!

      Διαγραφή
  6. ..."κανένα παιδί δεν θα φοβάται πια."
    Κατερίνα μου αυτή σου η φράση μου "έκλεψε" την καρδιά!
    Να είσαι καλά,την καλησπέρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ..
      Συγχαρητήρια και για το δικό σου, δυναμικό και αισιόδοξο!!

      Διαγραφή
  7. Κατερινιώ μου, σου πάνε τα ολιγόλεκτα πολύ!
    Μπράβο σου!!!
    (αισιόδοξο!!!)
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μου αρέσουν τρελά!!
      Ευχαριστώ πάρα πολύ..

      Διαγραφή
  8. Αλλη μια συμμετοχή που ξεχωρισα, αλλα δεν ειχα βαθμό να της δωσω :(
    Μπραβο Κατερίνα μου, μακαρι κανενα παιδί να μη φοβαται πια!
    Φιλί γλυκό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλέ μη μου στεναχωριέσαι αν είναι δυνατόν!!
      Δεν μετράνε οι βαθμοί, η προσπάθεια και το μοίρασμα όλων μας..
      Σ'ευχαριστώ πολύ κοπέλα μου καλή εβδομάδα!!

      Διαγραφή
  9. Αχ, εσύ ήσουν;;; Μπράβο, Κατερινάκι μου! Νομίζω ότι θα γίνεις η απόλυτη ολιγολεκτού! Μ' αρέσει η γραφή σου πολύ!
    Συνέχισε να ονειρεύεσαι κάτω από τα δέντρα! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λιώσε με τώρα!! Σ'ευχαριστώ για την στήριξη Αλεξάνδρα μου δεν ξέρεις πόσο το εκτιμώ!!
      Θα συνεχίσω.. κι εσύ είμαι σίγουρη.. (✿ ♥‿♥)

      Διαγραφή
  10. Με συγκινούν πάρα πολύ τα ολιγόλεκτα,
    είναι μικρά έργα τέχνης και μόλις διάβασα
    άλλο ένα τέτοιο! Πολλά φιλιά Κατερίνα μου ♥
    Υ.Γ Πολύ ατμοσφαιρική η φωτό τής Μαρίας :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Πέτρα μου.. τιμή μου..!
      Κι εγώ τα θεωρώ πολύ ιδιαίτερα και ελπίζω κάποτε να πάρουν τις διαστάσεις που τους αξίζουν! Κι αν όχι..εδώ είμαστε να τα μοιραζόμαστε.. :)

      Οι φωτογραφίες της Μαρίας είναι για έμπνευση μεγάλη!

      Διαγραφή
  11. Πόσο όμορφο Κατερίνα μου!!! Εξίσου όμορφο με το όνειρο που περιγράφει κι αξίζει να προσπαθήσουμε όλοι να το κάνουμε πραγματικότητα!!!
    Συγχαρητήρια για τη συμμετοχή σου, φίλη!
    Την αγάπη μου και πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Μαρίνα μου!!
      Και πάλι πολύχρονη με όσα επιθυμείς!!

      Διαγραφή
  12. Κατερίνα μου πολύ όμορφο!
    Συγχαρητήρια για την εξαιρετική σου συμμετοχή!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Μαρία μου!!
      Και σε εσένα βεβαίως βεβαίως!! :)

      Διαγραφή
  13. Πολύ όμορφη η έμπνευση σου Κατερίνα μου!
    Πάντα γεμάτη έμπνευση να είσαι, σε όλες σου τις στιγμές!
    Σε φιλώ γλυκά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πέντε γραμμές που κρύβουν τόσα πράγματα. Η έκπληξη ήταν τόσο ευχάριστη όταν είδα πως εσύ κρυβόσουν πίσω απ' αυτό το μικρό αριστούργημα. Νομίζω πως είναι απ' τα καλύτερα σου; Χαίρομαι που τα πήγες τόσο καλά και ξεχώρισες (και μπράβο σου!!!!!). Ήμουν μια ανάσα μακριά στο να σε ψηφίσω, να ξέρεις. Την επόμενη φορά θα σε πετύχω. Κι αυτό είναι απειλή. :P

    Μάκια πολλά, φφφανταστική μουσικοσυμπεθέρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Άφησε το αποτύπωμά σου εδώ..