Take a walk with me: Fall '16

By Katerina Verigka - Οκτωβρίου 12, 2016



Κι όταν σε ένα ζευγάρι ο ένας δεν είναι στα πάνω του, φροντίζει ο άλλος να τον ταρακουνήσει-ξεκουνήσει με απλούς τρόπους. Έτσι κι εμείς, ανά περιόδους γινόμαστε κάτι σαν φύλακες-άγγελοι ο ένας για τον άλλον. Από τα τέλη του Αυγούστου η ψυχολογία μου είναι τύπου ασανσέρ, μιας και επήλθε η ψυχολογική κούραση πέντε χρόνων που συμβαίνουν η μία δυσκολία μετά την άλλη.. σε μία χώρα που καταστρέφει όχι μόνο την γενιά μου αλλά και κάθε τι,μη αφήνοντας τίποτα όρθιο. 

Πάμε για φαγητό στο κέντρο Κυριακή μεσημέρι, που έχουμε πολλά χρόνια; Μία απλή πρόταση ενθουσιασμού, που κρύβει πολλή αγάπη και τρυφερότητα. Όταν ο συνοδοιπόρος σου στην ζωή δεν σε αφήνει στα πατώματα και σε παρασέρνει σε όσα ξέρει ότι αγαπάς και σε γεμίζουν.. μην τον αφήσεις να φύγει ποτέ και να του δείχνεις όχι μόνο την αγάπη αλλά και την εκτίμησή σου για όσα κάνει για εσένα.. 
Και όταν στα σκοτάδια σου βλέπει πάντα όλο το φως που έχεις μέσα σου και σε βοηθά να το βγάλεις ξανά..

Φαγητό μετά ζωντανής μουσικής σε παρεϊστικο κλίμα και μετά βόλτα στο Μοναστηράκι, στο Θησείο, στον Κεραμεικό,στο Σύνταγμα, στον Εθνικό Κήπο. Όσοι έχετε αυτοκίνητο, αφήστε το για λίγο στην άκρη, πάρτε το τρένο ή το μετρό και κάντε βόλτες.. Θα με θυμηθείτε! Το αυτοκίνητο μπορεί να προσφέρει κάποιες διευκολύνσεις αλλά τις περισσότερες φορές σε δεσμεύει να μη βολτάρεις σε πολλά μέρη μέσα στην ίδια ημέρα.




-Αρχαιολογικός χώρος Κεραμεικού-

-Εθνικός Κήπος-










info: Στον Εθνικό Κήπο, κατασκευάστηκαν τα δύο πρώτα θερμοκήπια της χώρας. Τα δέντρα ξεπερνούν τα 7.000 και οι θάμνοι τους 40.000.





Την Κυριακή το απόγευμα, πήγαμε στον Εθνικό Κήπο λίγο πριν την δύση του ήλιου, με πολλή υγρασία και φθινοπωρινό κλίμα. Είχε αρκετό κόσμο, κυρίως οικογένειες και η ατμόσφαιρα ήταν ήρεμη, ό,τι ακριβώς χρειάζεσαι για ένα Κυριακάτικο απόγευμα Οκτωβρίου..








όποιος γνωρίζει τι ακριβώς είναι αυτό, παρακαλείται να μας ενημερώσει!!




Ευχαριστούμε τον δημιουργό που μας επέτρεψε να φωτογραφήσουμε αυτές τις υπέροχες συλλεκτικές κασέτες-πορτοφόλια!! Όσοι προλάβαμε τις κασέτες, ενθουσιαζόμαστε ακόμα!!


Και κάπου εδώ θα κλείσει η βόλτα μας μέχρι να έρθει η επόμενη..! 

Να χαμογελάτε
Να δείχνετε την αγάπη σας
Να φροντίζετε εκτός από τον εαυτό σας και τους ανθρώπους σας!



Κι ένα bonus track, από ένα λατρεμένο τραγούδι που ήταν στο soundtrack της ταινίας Sleepless in Seattle. 
Στα 31 μου μπορώ να πω με σιγουριά πως η σημαντικότερη αποστολή μας σε αυτόν τον κόσμο, είναι να κάνουμε κάποιον χαρούμενο. 




Make someone happy,
Make just one someone happy,
Make just one heart the heart you sing to.

One smile that cheers you,

One face that lights when it nears you
Fame if you win it,
Comes and goes in a minute.
Where's the real stuff in life to cling to?
Love is the answer,
Someone to love is the answer.
Once you've found her, build your world around her.
Make someone happy,
Make just one someone happy,
And you will be happy, too.



  • Share:

You Might Also Like

21 σχόλια

  1. Τι όμορφο να δίνεις
    και να παίρνεις χαρά
    να συμβαδίζεις στην ομορφιά!!!

    Σε φιλώ πολύ Κατερινάκι μου ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι όμορφο να δίνεις
    και να παίρνεις χαρά
    να συμβαδίζεις στην ομορφιά!!!

    Σε φιλώ πολύ Κατερινάκι μου ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι ευλογία Ελένη μου και δεν πρέπει να το ξεχνάμε.❤

      Διαγραφή
  3. Καλημέρα Κατερίνα μου! Πόσο σημαντικό να σε στηρίζει ο σύντροφός σου!
    Και εγω όταν έμενα Αθήνα και είχα τις "μαύρες μου" αλώνιζα όλη την πόλη με τα ΜΜΜ.
    Σε φιλώ γλυκά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα Κατερίνα μου!
    Πάντα μια τέτοια βόλτα σε αυτά τα μέρη σε ξεκουράζει, σε αναζωογονεί και σε κάνει να σκέφτεσαι θετικά. Εγώ όταν ανεβαίνω Αθήνα εκεί βολτάρω.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι τόσα πολλά τα όμορφα μέρη στην Αθήνα, ακόμα και εκεί που νομίζεις πως την έχεις μάθει, όλο και κάτι ανακαλύπτεις! :)

      Διαγραφή
  5. Γιατί οι σχέσεις και οι άνθρωποι χρειάζονται φροντίδα!
    Και μπράβο σας Κατερινάκι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μου είχαν λείψει οι φωτό σου από τις βόλτες στην Αθήνα!
    Με όλο μου το είναι συμφωνώ πωε συτή είναι η αποστολή κάθε ανθρώπου και είσαι τυχερή, Κατερινάκι, που ο σύντροφός την έχει πάρει σοβαρά.
    Ούτε κι εγώ ξέρω τι είναι αυτό...
    Φιλιά και καλέ βολτούλες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Συμφωνώ μαζί σου και είσαι τυχερή που έχεις άνθρωπο δίπλα σου που σου δίνει χαρά.Και εσύ οπωσδήποτε είσαι εντάξει στη δική σου αποστολή. Να περνάς πάντα καλά. Η διάθεση όλων μας είναι όντως σαν το ανσασέρ. Μην πτοείσαι. Οι βόλτες σου όμορφες και οι φωτογραφίες σου πανέμορφες.Τώρα εκείνο το πράγμα σαν πόρτα το είδα, δεν είναι;
    Φιλιά πολλά και καλή διάθεση όσο το δυνατόν περισσότερο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι σαν μηχανισμός πόρτας είναι! Απλά δεν έχουμε καταλάβει ποιας εποχής κλπ..
      Να είσαι καλά Άννα μου φιλιά!!

      Διαγραφή
  8. Είστε τυχεροί που έχετε ο ένας τον άλλον, μην το ξεχνάτε ποτέ. Και να προσέχετε πάντα ο ένας τον άλλο.
    Μην πτοείσαι, ας ελπίσουμε (κι ας περιμένουμε) τα καλύτερα.
    Τι ωραία βόλτα που μας πήγες... τελικά ανακάλυψες πού είναι η λιμνούλα στον Εθνικό; Την επόμενη φορά να με πας! :))
    Τα κασετοπορτοφόλια τα λάτρεψα, δεν το συζητώ! Έχω δει μια τέτοια κατασκευή στο διαδίκτυο εδώ και καιρό και την έχω στα υπόψη, αλλά περνάει ο καιρός και δεν το τολμάω: μάλλον γιατί τελικά δε θέλω να χαλάσω καμιά από τις κασέτες μου... είναι ιερές!!
    Φιλιά πολλά! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξέχασα να στο πω.. Ήθελα να σου αφιερώσω τις φωτογραφίες.. Όταν πήγαμε μαζί στρίψαμε από λάθος δρομάκι! Τώρα ρώτησα ανθρώπους εκεί για να πάμε, είχα πεισμώσει. Έστω και τηλεπαθητικά στο χρωστούσα! Είχα να πάω από παιδάκι στην λίμνη όπως καταλαβαίνεις..
      Για τις κασέτες δύο ανθρώπους σκέφτηκα, εσένα και δεν λέω φανερά ποια άλλη μήπως κάνω την έκπληξη σύντομα..😚

      Διαγραφή
  9. Αυτή η Κυριακή ήταν για όλους αφιερωμένη στο κέντρο θαρρώ.
    Και ΄μεις κάπου εκεί τριγυρνούσαμε!
    Λατρεύω αυτό το μέρος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μια υπέροχη βόλτα στο μέρος της Αθήνας που κρατάει έναν χαρακτήρα. Σας κάνει πολύ καλό. Κρατώ αυτό που ο ένας στηρίζει τον άλλο στη δύσκολη στιγμή. Είναι αξία ζωής όλο αυτό Κατερίνα και να το ζείτε πάντα παιδιά.
    Καλό βράδυ κορίτσι μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πορτοφόλια κασέτες;;; τέλεια ιδέα!!!
    Να περνάς πάντα όμορφα τις Κυριακές σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και τι κασέτες..! Pink Floyd the wall, James Brown, Radiohead.. και άλλες που δεν φάνηκαν γιατί το καλό μου το template δεν συμπαθεί τις φωτογραφίες με αυτές τις διαστάσεις! ;) Να είσαι καλά Ελένη μου!

      Διαγραφή

Άφησε το αποτύπωμά σου εδώ..