S.O.S


S.O.S



Εκπέμπω S.O.S
Πατάω γερά σε έναν κόσμο
τρομακτικό, μα όμορφα φτιαγμένο.
Ανήμπορο να αντέξει τα όνειρά μου.
Ψάχνω στα μάτια των ανθρώπων σπίθες,
να ταρακουνούν τα νερά
και όχι να πνίγουν τις ελπίδες.

Εκπέμπω S.O.S
Αναπνέω κάθε μέρα
όχι για εμένα μόνο.
Για εσένα, για εμάς, για εκείνους και τους άλλους.
Για όσους στροβιλίζονται στα χρώματα της ψυχής τους
ψάχνοντας να βρουν μια θέση σε αυτό τον σκληρό κόσμο.

Εκατομμύρια μαγικά πράγματα συμβαίνουν
χρωματίζοντας τις ζωές μας.
Μα επισκιάζονται από τα φριχτά.

Εκπέμπω S.O.S
Πατάω γερά σε ένα κόσμο
που με αναποδογυρίζει συνεχώς.
Μα θα επιμένω να τον βάφω.
Σβήνω τα σήματα S.O.S
Δεν με ακούει κανείς..
Ή μήπως αναζητά ο ένας τον άλλον;
Οι απομείναντες..



****

Άλλο ένα Συμπόσιο Ποίησης πραγματοποιήθηκε στον ακούραστο χώρο της Airis, γιατί.. Η ζωή είναι ωραία και πρέπει να την τιμάμε δημιουργικά! Εδώ θα δείτε τα αποκαλυπτήρια-αποτελέσματα με τις υπέροχες συμμετοχές. Με λίγο σκούντηγμα και παρακίνηση από την οικοδέσποινα έλαβα μέρος χωρίς να το'χω σκοπό μιας και είμαι άπειρη στον τομέα της ποίησης και ο πήχης στο συγκεκριμένο δρώμενο πολύ υψηλός! (κι αυτό φυσικά το αναφέρω για την ποιότητα των ποιημάτων και όχι για την βαθμολογία) Έλα όμως που λίγες μέρες πριν την λήξη ήρθε η έμπνευση και τόλμησα να την μοιραστώ.

Ευχαριστώ τόσο πολύ για τα όμορφα σχόλιά σας όταν το ψηφίζατε, ήταν μια ιδιαίτερη δική μου στιγμή και το γεγονός ότι άγγιξε κι άλλους σημαίνει ότι είμαστε αρκετοί απομείναντες..




Και εις άλλα..με δημιουργία!



****


ΥΓ: Το "Οι απομείναντες" φυσικά και είναι από το ποίημα του Μίλτου Σαχτούρη



Όμως υπάρχουν ακόμα 
λίγοι άνθρωποι 
που δεν είναι κόλαση 
η ζωή τους 
υπάρχει το μικρό πουλί ο κιτρινολαίμης 
η Fraulein Ramser και πάντοτε του ήλιου οι απομείναντες 
οι ερωτευμένοι με ήλιο ή με φεγγάρι 
ψάξε καλά βρες τους, Ποιητή! 
κατάγραψέ τους προσεχτικά 
γιατί όσο παν και λιγοστεύουν 
λιγοστεύουν 


«Οι απομείναντες», Χρωμοτραύματα,  
Εκδόσεις Κέδρος,  Αθήνα 1995,  Πρώτη Έκδοση Έργου:1980


Σχόλια

  1. Συγχαρητήρια Κατερίνα μου τόσο για την δημιουργία, την συμμετοχή αλλά και των μηνυμάτων που περνάς.
    Τελικά, η χρονική στιγμή της έμπνευσης είναι κάτι παρά πανω από σημαντική.
    Εκπέμπουμε λοιπόν S.O.S μαζι σου για όλα αυτά που μας παρουσίασες με τον άκρως ευρηματικό σου τρόπο. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κική μου να είσαι καλά για τα υπέροχα λόγια σου!!
      Ευρηματική μου φάνηκε η δική σου συμμετοχή πάντως, όχι η δική μου! :)
      Να είμαστε δυνατοί να γράφουμε.. Σε φιλώ!!

      Διαγραφή
  2. Μπράβο σου, Κατερινάκι μου! Το νόημά του με συγκίνησε. Και, φυσικά, μου άρεσε.
    Καλό Σαββατοκύριακο. Και μην ξεχνάς να γράφεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου αγαπημένη!! Δεν το ξεχνάω.. Κάνω και τίποτα άλλο;; χιχι

      Διαγραφή
  3. Λοιπον, το ποιήμα σου ξεχώρισε! Και τώρα που το ξαναδιαβάζω το εκτιμώ ακόμη περισσοτερο! Εύγε! Οσο για το τέλος, είσαι πραγματικά απο τους απομείναντες! Απο αυτούς τους ανθρώπους που κάθε τους κίνηση αποπνέει άισθημα αισιοδοξίας! Είναι πολύ σημαντικο αυτό στους καιρούς μας. Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και κάπου εδώ κοκκινίζω και δεν ξέρω τι να πω.

      Διαγραφή
  4. Χαίρομαι που έδωσα το δυαράκι μου εδώ, είδες τελικά που οι συγκυρίες με κάνουν να σε βρίσκω? χαχαχα
    Πολύ όμορφο, συγχαρητήρια και σε σένα Κατερίνα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι ναι με έχεις φάει στην μάπα πολύ αυτόν τον μήνα χαχα :P

      Σ'ευχαριστώ πάρα πολύ!!

      Διαγραφή
  5. χεχε! Και θα συνεχίσω να σε σκουντάω και έχω ακόμα περισσότερους λόγους τώρα πια! Αποδεικνύεται πως το ένστικτο μου λειτουργεί ακόμα αλάνθαστα (ενώ άλλα όργανά μου δεν λειτουργάνε πια...☺ χοχο!!!)
    Ναι Κατερινάκι μου, μπορεί να είσαι άπειρη ακόμα αλλά ο δρόμος είναι στρωμένος με ροδοπέταλα. Κι έχεις χρόνο και περιθώρια να ωριμάσεις!
    Κι επειδή λατρεύω να βλέπω εξελίξεις , το νου σου, σε παρακολουθώ στενά !!!!
    Και σε λατρεύω που δουλεύεις σαν το μυρμηγκάκι....

    Να πω κι άλλα; (βρε άσε κι ακολουθεί σχετική ανάρτηση με τα παραλειπόμενα...μην κάψω όλα τα χαρτιά μου ☺)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ευχαριστίες και τα σχετικά εννοούνται ε; ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τώρα με προκαλείς να ρωτήσω ποια όργανά σου ακριβώς δεν λειτουργούν γιατί με τόσα που κάνεις μου φαίνεται αδιανόητο να το πιστέψω!! Αλλά θα σε αφήσω καρκινάκι γλυκό να γκρινιάζεις χαριτωμένα!!
      Ήθελα να γράψω παραπάνω για την παρακίνησή σου γιατί μη νομίζεις ότι αυτά δεν τα μετράω ή τα προσπερνώ. Αντιθέτως δίνω τεράστια βαρύτητα και με συγκινούν αφάνταστα κι ας μη το δείχνω! (είναι το απρόσωπο του ίντερνετ, λειτουργώ από κοντά καλύτερα και όταν έχω χημεία)
      Δεν έγραψα όμως παραπάνω λόγια ούτε για αυτά που μου είπες όταν διάβασες την συμμετοχή μου ούτε που τόσο καιρό με σκουντάς, γιατί κάποια πράγματα τα κρατάμε για εμάς. Είσαι από εκείνους πάντως, που ενώ έχεις συνεχόμενη επικοινωνία με πολλούς (bloggers εν προκειμένω), δεν θα αμελήσεις όταν έρθει η κατάλληλη στιγμή να ασχοληθείς και με κάποιους που δεν μιλάτε καθημερινά.
      Ωχ ωχ τύπου big brother is watching you?? μη γίνουμε και reality μόνο!! (αν και είμαστε λιγουλάκι χιχι)
      Εννοούνται φυσικά οι ευχαριστίες, τις δείχνουμε με κάθε τρόπο μετά από τόσα χρόνια έτσι δεν είναι; Κι ας χανόμαστε καμιά φορά, αυτό δεν έχει σημασία.
      Ανάρτηση με παραλειπόμενα;; Ιντρίγκαρε μας κι άλλο!! Από το σχόλιο της Αλεξάνδρας προέκυψε;; Θα έχει πολύ ενδιαφέρον είμαι σίγουρη!!

      Σ'ευχαριστώ για την ηθική στήριξη, να ξέρεις είμαι από αυτούς που δεν ξεχνάνε!♥

      Διαγραφή
  7. Του έδωσα τρεις βαθμούς γιατί είχε δυνατό στίχο και πέρναγε πολλά μηνύματα! Συγχαρητήρια για την έμπνευση σου Κατερίνα μου! Είχες μια υπέροχη συμμετοχή!
    Ένα όμορφο Σ-κ σου εύχομαι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ πολύ..! Για ακόμα μια φορά ξεχώρισα και την δική σου συμμετοχή!
      Ήταν η δεύτερη τελική επιλογή μου αφού κονταροχτυπήθηκε-μέσα μου- με της Ελένης!
      Συγχαρητήρια, ήταν υπέροχο ποίημα!!

      Διαγραφή
  8. Κατερίνα μου συγχαρητήρια!!!Είναι ένα πολύ όμορφο ποίημα και εκπέμπω και εγώ μαζί σου S.O.S
    Γιατί δυστυχώς κάθε μέρα ο κόσμος μας γίνεται όλο και πιο τρομακτικός.
    Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ Ελένη μου μάλλον πρέπει να εκπέμπουμε S.O.S πιο έντονα..
      Σ'ευχαριστώ πάρα πολύ.. Καλό σαββατοκύριακο να έχεις!

      Διαγραφή
  9. Κατερινάκι μου συγχαρητήρια για τη συμμετοχή σου
    Στο ίδιο μήκος κύματος είμαστε...

    Σε φιλώ πολύ πολύ ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη μου σ'ευχαριστώ.. Χαίρομαι που στους απομείναντες είναι άνθρωποι σαν κι εσένα..

      Διαγραφή
  10. Αν είναι για συμπόσιο το δέχομαι, αλλιώς δε σε αφήνω να είσαι λυπημένη. Φιλάκι Κατερινάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Α ρε Κατερίνα με τις ομορφιές σου. Τι να πω ο έρμος σαν πέφτω σε τόσο εμπνευσμένες δημιουργίες. Πάρα πολύ όμορφο, αρέσει, τραβάει, εκφράζει πάρα πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α ρε Γιάννη με τα επικά σου σχόλια που μας σκλαβώνεις!!

      Διαγραφή
  12. Υπέροχο Κατερίνα μου. Από τις επιλογές μου. Το λάτρεψα μαζί με πολλά άλλα.
    Συγχαρητήρια
    Φαντάσου να μην ήσουν άπειρη στη γραφή ποίησης!!!!
    Συνέχισε μάτια μου γράφεις υπέροχα
    Φιλιά πολλά
    Καλό Σ/Κο να περάσεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το είδα και με συγκίνησε πολύ το σχόλιό σου!!
      Σ'ευχαριστώ για όλα Άννα μου..
      καλή δύναμη σε φιλώ!

      Διαγραφή
  13. Noμίζω δεν θέλει εμπειρία στη γραφή, αλλά μάτια στην ψυχή για να γράψεις έτσι.
    Θέλω να πιστεύω πως είμαστε πολλοί οι "απομείναντες" που σε πείσμα των καιρών, εκπέμπουμε λόγο και έργα, ο καθένας με τα όπλα που διαθέτει.
    Συγχαρητήρια Κατερινάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Και πολύ καλά έκανες ακομη και την τελευταία στιγμή και συμμετείχες Κατερίνα μου!
    Πολλά μπραβο και σε εσενα.
    Φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πολύ όμορφο ποίημα Κατερίνα μου συγχαρητήρια. Γεννά πολλά συναισθήματα! Πάντα δημιουργίες κορίτσι μου μπράβο! Να είσαι πάντα καλά και δυνατή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ πολύ..
      Για το δικό σου στα έγραψα εκεί!! :)
      Καλή εβδομάδα να έχεις με χαμόγελο!!

      Διαγραφή
  16. Συγχαρητήρια για το ποίημα που αποτελεί μια ζωγραφιά συμμετοχής στο συμπόσιο ποίησης, Κατερίνα μου!
    Σε χαίρομαι.. οι πηγές έμπνευσης σου είναι τόσο ξεχωριστές, όπως και όλα όσα γράφεις! ♥♥♥
    Σου εύχομαι πολλές πολλές δημιουργίες!
    Να είσαι καλά και να περνάς μοναδικά!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κωνσταντίνα μου, καλώς ήρθες και πάλι!!
      Σε περιμένουμε στα δρώμενα γιατί μας έχεις λείψει!!
      Σ'ευχαριστώ τόσο πολύ για τα συγκινητικά σου λόγια..

      Διαγραφή
  17. Συγχαρητηρια Κατερινα μου για το SOS σου.. και ποιος δεν θα το έλεγε μαζί σου.... εκπεμπω SOS.. Συμμετοχή ξεχωριστή και μονο για το μηνυμα της να είσαι καλα και να γρφεις παντα ομορφιες.. φιλακιαααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πάρα πολύ.. Καλή σου εβδομάδα Ρούλα μου!!

      Διαγραφή
  18. Τι ωραία συμμετοχή! Συγχαρητήρια, αγαπημένη μου!
    Το έγραψα και αλλού, θα το πω και σε εσένα: αυτή τη φορά δεν ξέρω πώς τα κατάφερα... ενώ είχα καταλήξει στους βαθμούς, μπερδεύτηκα με το χρονικό όριο και πήγα να ψηφίσω την τελευταία μέρα, και μάλιστα κατόπιν εορτής. Δεν ξέρω πού είχα το μυαλό μου!! Τέλος πάντων... προς γνώση και συμμόρφωση (μου)
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Και χαίρομαι ιδιαίτερα που συμμετείχες και που μας χάρισες ένα τόσο όμορφο ποίημα!
    Συγχαρητήρια πολλά Κατερίνα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Άφησε το αποτύπωμά σου εδώ..

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αλάτι, ζάχαρη κι αλληλεγγύη / το e-book

Φωτογραφίζειν: κατά βάθος είμαι ζήτημα φωτός

καληνύχτα καρδιά μου!

Ημερολόγιο Αισιοδοξίας 2013-2017 : Οι 32 συμμετοχές

Αναγνώστες

Google+ Society