Μπλογκοδιαθήκη και δεν παιζόμαστε!



Τέτοια παθαίνεις όταν μπλέκεις με κακές παρέες.. Και να πεις ότι είμαι άνθρωπος που παρασύρομαι εύκολα..! Με λίγους ανθρώπους μοιράζομαι την τρέλα μου κι αυτό γιατί οι περισσότεροι σε κρίνουν εύκολα και από μεμονωμένα περιστατικά! Μου αρέσει να γελάω πολύ, να πειράζω τους αγαπημένους μου, να λέμε τα inside jokes μας που λένε και στο χωριό που δεν έχω.. να αυτοσαρκάζομαι και να δίνω άλλη διάσταση στις σκοτεινές πτυχές και συζητήσεις.  Άπειρες φορές ο ταλαίπωρος Κ έχει ανεχτεί κουβέντες μου γύρω από τον θάνατό μου, τον οποίο προσπαθώ απλώς να αποφορτίσω, γιατί όσο πιο πολύ φοβάσαι κάτι είναι σαν να μην επιτρέπεις στον εαυτό σου να ζήσει το σήμερα. Βέβαια αναλόγως τους σκοπούς που θέλω να πετύχω, το ζήτημα παίρνει και την διάσταση που του αναλογεί.

Σε πλήρη ταύτιση με το μελαχρινάκι, δεν γουστάρω αηδίες στην κηδεία μου. Αυτά τα τυπικά δακρύβρεχτα, μίζερα. Βασικά δεν γουστάρω κηδεία, αυτή είναι η επιθυμία μου, να μη μπω σε νεκροταφείο γιατί δεν θα έχει καμία σημασία τότε. Η ψυχούλα θα έχει ταξιδέψει για άλλα μέρη.. (ελπίζω εκεί να έχει τον έρωτά μου που δεν αλλάζω σε όσες ζωές κι αν ζήσω, σοκολάτες και μουσική!) Θέλω αυτοί που με αγάπησαν πιο πολύ να κάνουν μια γιορτή. Να μη φοράνε μαύρα εκτός κι αν τους πάει και τους αρέσει! Να ακούσουν όμορφες μουσικές, να γελάσουν, να θυμηθούν τις στιγμές μας και στο τέλος να κλείσουν μια λέξη που πιστεύουν ότι με αντιπροσωπεύει σε ένα μπαλόνι ή σε ένα φαναράκι και να το αφήσουν να πετάξει σε μενα. (Κινηματογραφικό αλλά εφικτό.) Νομίζω πως αν αποχωριζόμασταν έτσι όσους φεύγουν από την ζωή, ο πόνος θα μαλάκωνε, ο θυμός θα γινόταν τρυφερότητα και θα αφήναμε την ψυχή τους να γαληνέψει γρηγορότερα. 

Πάμε τώρα στο ζητούμενο.. Με παρέσυραν τα τρελοκόριτσα στο blogging και άλλο που δεν ήθελα θα παίξω..  Εξηγούμαστε από την αρχή για να μη κολλήσουμε στις επιλογές. Δεν είμαστε παιδιά (λέμε τώρα), επειδή δεν θα γράψω για όλους δεν σημαίνει ότι δεν εκτιμώ τους υπόλοιπους. Μη σταθούμε σε αυτά, περνάμε τον χρόνο μας ευχάριστα και αποφορτίζουμε την σκληρή καθημερινότητα! Είστε τόσοι πολλοί αυτά τα 4 χρόνια blogging, που εκτιμώ, που συμπαθώ και που έχουμε μοιραστεί τόσα ξεχωριστά πράγματα.. Οπότε θα πρέπει να γράψω βιβλίο!


∞ Στην 'Ελλη μου, σαν πνευματική παρακαταθήκη, αφήνω τις ιστορίες μου,τα κείμενα και τα άρθρα μου, να κάνει εικονογράφηση και να τις ολοκληρώσει όπως αλλιώς φανταστεί το ανήσυχο μυαλό της και το ταλαντούχο χέρι της! Επίσης, έναν οργανισμό με αδέσποτα ζωάκια να τον κουμαντάρει με τον μοναδικό της τρόπο!
∞ Στο συνεταιράκι μου, εκτός από το site μας, θα της άφηνα ότι gadget υπάρχει στην ιδιοκτησία μου γιατί το κορίτσι μας δεν υπάρχει,παίζει την τεχνολογία στα δάχτυλα! Α και φυσικά το ταλαιπωρημένο μου laptop, που ακόμα και τότε θα είναι πρακτική άσκηση και εργασιοθεραπεία για εκείνη! (της χρωστάω και το τωρινό)
∞ Στον Μάκη, θα άφηνα παραμύθια του Τριβιζά που ξέρω ότι του αρέσουν πολύ. Και θα του έφτιαχνα ένα συλλεκτικό βιβλίο με τα άρθρα που έχει γράψει στο περιοδικό μας. (και για να μη συγκινηθούμε πολύ και μας πειράξει, κι ένα μελαχρινάκι για τα γεράματα)
∞ Στην Αριστέα, θα πρωτοτυπήσω και δεν θα της άφηνα τα μπουκαλάκια που λύσσαξαν οι προηγούμενες. Να καεί στο ντεκουπάζ; Όχι! Θα της άφηνα έναν χώρο για μπουν οι δημιουργίες της. Και μία πισίνα με θαλασσινό νερό στην αυλή της. (θα καταλάβει εκείνη!)
∞  Στον Γιάννη, εκτός από ταινίες φυσικά.. ένα εισιτήριο σε Ευρωπαϊκό Φεστιβάλ.
∞  Στο Χριστινιώ μου, τον καλύτερο εξοπλισμό για να κάνει τα σχέδιά της τα αρχιτεκτονικά γιατί είναι ταλεντάκι και της αξίζουν πολλά. Και τα παιδιά των παιδιών των παιδιών (+..) του γάτου μας του Όσκαρ. (που λόγω αλλεργίας μου ζει στην αυλή της πολυκατοικίας, είναι δώρο λατρεμένων ψυχών και τον αγαπάμε πολύ)
∞  Στην Αλεξάνδρα, ένα εισιτήριο ταξιδιού για όπου ονειρεύεται!
∞  Στην Γιάννα μας, άπειρα υλικά να δημιουργεί αυτές τις μοναδικές της κάρτες! Και ημερολόγια χιουμοριστικά για να φτιάχνει η κάθε ημέρα της, έτσι όπως έφτιαχνε την διάθεση όλης της μπλογκόσφαιρας με το ωραίο της χιούμορ και την καλοπροαίρετη διάθεσή της.
∞  Στην Μαρίνα ό,τι χριστουγεννιάτικο έχω στην κατοχή μου..! Κι αν ανακαλυφθεί, μια φόρμουλα να μην της κλέβουν ασύστολα τα άρθρα στο blog της!!
∞ Στην ποιώ-Ελένη, μια ιδιαίτερη ευχή που δεν θέλω να γράψω δημοσίως γιατί είναι πολύ προσωπικό της θέμα, με όλη μου την καρδιά.
∞ Στην Ελένη Β και στην Βάσω, ό,τι album υπάρχει από Βασίλη Παπακωνσταντίνου και εισιτήρια για συναυλίες!
∞ Στην Memaria θα είμαι πάλι large.. ένα  μικρό και ζεστό χώρο για να φτιάξει το βιβλιοπωλείο που ονειρεύεται!
∞ Στην Γιώτα μας, το μικρό μας τετραπέρατο νιάτο, εισιτήρια διαρκείας για Μποφίλιου (λέμε και κλαίμε!) Κι έναν ραδιοφωνικό σταθμό μόνο για την πάρτη της!
∞ Στην Κωνσταντίνα, εκδρομές με τους φίλους της!
∞ Στην Βάσια εισιτήριο για Κεφαλονιά , με ανοικτή ημερομηνία επιστροφής!
∞ Και όπως πολύ πετυχημένα αναφέρθηκε εδώ, θα έδινα κι εγώ το κατιτίς μου στο σπίτι του άνεργου blogger!




Και σε όλους την αγάπη μου και την θετική μου σκέψη!!

Και το παρακάτω επιβάλλεται, γιατί οι ιδέες και το αποτύπωμά μας
δεν πεθαίνει.. 
Γι'αυτό ας είμαστε προσεκτικοί στο τι θέλουμε να αφήσουμε πίσω μας!

θυμηθείτε.. 
και δεν θα πεθάνουμε ποτέ...


κι ένα τελευταίο και ας αφήσουμε τις πολλές κουβέντες..

να συνεχίσουμε να ζούμε με πάθος ό,τι κι αν γίνει!!








Σχόλια

  1. αχαχαχαχαχα! Για να βρέχω το κεφάλι ; Δεν σφάξανε! Αλλά το εκτίμησα Κατερινιώ μου το δώρο σου, γιατί τη θάλασσα δυο χρονιές δεν την έχω δει το καημένο, οπότε στην αυλή που την έχω και μεγάλη θα την απολάμβανα όσο θα ήθελα! Δεν πιστεύω να πλερώνω φόρο πολυτελείας μετά; ☺
    Καλά μου αφήνεις το χώρο, δημιουργίες που θα βρω που όλες τις δίνω οεο;

    Δεν θα σου πω ευχαριστώ σήμερα γιατί εγώ ως προνοητικιά που είμαι, την έχω ήδη έτοιμη τη διαθήκη μου,και ήδη έχεις να λαμβάνεις, απλά με το Συμπόσιο, τα παραλειπόμενά του και μια φιλοξενία της Γιούλης που έπεται σήμερα, πάει καλώς εχόντων των πραγμάτων για αύριο.

    Πολλά φιλιά και ευχές για μια χαρούμενη εβδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ολάκερη να βραχείς παιδί μου!! Χαίρομαι που το εκτίμησες χεχε :)

      Διαγραφή
  2. Καλημέρα Κατερινάκι και καλή εβδομάδα
    Σ' ευχαριστώ που με "θυμήθηκες" και κατάλαβα
    τι ήταν αυτό που μου θα μου άφηνες (μετά
    από πολλά πολλά χρόνια)

    Σε φιλώ πολύ πολύ ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χαχαχαχαχα μπήκες κι εσύ στο τρυπάκι ε? χαχαχαχα
    Απολαυστικότατη, γέλασα, έλιωσα μη σου πω.
    Θα έρθω με ένα μπαλόνι στο ένα χέρι και το φαναράκι
    μου στο άλλο, για να σταθώ επάξια, χαχαχα.
    Σε φιλώ και ένα παραπάνω φιλί που έβαλες Παπακωνσταντίνου.
    Σμούτς :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με παρασύρατε χαχαχα
      Παπακωνσταντίνου είναι σταθμός από την παιδική μου ηλικία μέχρι σήμερα!
      Βέβαια δεν φανταζόμουν ποτέ ότι θα έβαζα στο blog το συγκεκριμένο απόσπασμα χαχαχα
      καλή εβδομάδα!!

      Διαγραφή
  4. Αααα, ευχαριστώ πάρα πολύ, μακάβριο κι αγαπημένο μου Κατερινάκι! Την... κληρονομιά μου θα τη χρησιμοποιήσω άμεσα, μου έδωσες ιδέα! (Βέβαια, αν έχεις ράψει μετρητά στη μαξιλαροθήκη, θα ήθελα κι από αυτά!!!)
    Κάνω κι εγώ πολλά αστεία με το θέμα, σκιάζονται οι γύρω μου, ξελαφρώνω εγώ!
    ♥♥♥ Καλή εβδομάδα! ♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα έτσι ακριβώς εμείς ξαλαφρώνουμε και οι γύρω μας σκιάζονται!! δεν πειράζει να το ξεπερνάμε το θέμα και να βλέπουμε τον φόβο κατάματα!!
      Στην μαξιλαροθήκη θα ήταν πολύ κλισέ και ξέρεις δεν μου αρέσουν τα κλισέ!!
      Με την επαγγελματική σταδιοδρομία που έχω μέχρι τώρα, ούτε κομπόδεμα σε κουμπαρά δεν θα μπορώ να κάνω κλαψ κλαψ!!
      Φιλιά πολλά Αλεξάνδρα μου!!

      Διαγραφή
  5. χα! Μαρέσει πολύ η σκέψη σου! Τριβιζάς και συλλεκτικό βιβλίο με τα άρθρα μου στο MaKaZine? Σούπερ ουάουυ! λλά πραγματικά εκεί που με σκλάβωσες είναι με το μελαχρινό για τα γεράματα. Σε παρακαλώ πρόσθεσε αν γίνεται να μην μεγαλώνει! Να μείνει μωρό μελαχρινό δηλαδή! χαχαχα!

    Υ.Γ. Fredieeeeeeee!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες; Πρώτα σου τα ψέλνω και μετά σου κληρονομώ ένα χαχαχα
      Όταν θα γεράσουμε εμείς μπορεί να έχουν κυκλοφορήσει ρομπότ, οπότε θα σου το φτιάξουμε όπως το θέλεις για να μη μας πρήζεις ντάξει;;
      :)

      Διαγραφή
    2. Μάκηηηη, εντάξει, το χω χαχαχα !!! Μην ανησυχείς, πάντα πιπίνι θα μείνω, να σε κοιτάω που θα σου πέφτει μέρα με τη μέρα (το ηθικό εννοώ, πού πήγε ο νούς σας, τς τς τς).
      :p :p :p

      Διαγραφή
  6. Να ξερεις Μελαχρινάκι, ηθικόν... ακμαιότατον!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μέχρι πότε? Μουάχαχαχαχα
      Κάποια στιγμή μαραζώνει θες δε θες...
      Εμάς εκεί σταθερά ακμαιότατον, μέχρι θανάτου, χαχαχαχα
      Κλαίωωωωω :p

      Διαγραφή
    2. της έχεις πει το ζώδιό σου; μάλλον όχι! πες της το να πέσει ξερή! 😂

      Διαγραφή
  7. Χαχαχαχα αν είναι Σκορπιός, σηκώνω τα χέρια ψηλά, χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 😂😂 το πόσο μου φτιάχνετε την διάθεση δεν λέγεται!!
      Να είστε καλά παιδιά μου.

      Διαγραφή
  8. Της το είπα Κάθριν. Έχει άγνοια κινδύνου το κορίτσι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Εσύ έχεις άγνοια για το τι σε περιμένει, αν αναλάβω αποκλειστική σου, μουάχαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εδώ κυρίες και κύριοι τα σχόλια μετατράπηκαν σε "οικογενειακές" ιστορίες αχαχαχα Reality το κάματε, τύφλα να έχει η Καρντάσιαν.
      Λοιπόν θα με αναγκάσετε να αλλάξω την μπλογκοδιαθήκη μου και να κληρονομήσω τον έναν στον άλλον! να ζήσεις την εμπειρία με σκορπιό που δεν υπολογίζει ηλικίες και χρόνια! χαχαχα

      Διαγραφή
  10. Ετσι γινονται οι διαθήκες Κατερινιώ μου όχι ψεματα..χα..χα σωστη σε βρισκω.. καποτε είχαμε γραψει κατι παρομοιο πως θελαμε την κηδεια μας..χα..χα.. εκει να δεις!!!! στο ιδιο μηκος κυματος ειμαστε...!! ωραια περναμε στο παρδεισο..!! χα.χα. φιλακιαααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τώρα που το λες, το θυμήθηκα!! το είχα διαβάσει σε φίλες αλλά δεν συμμετείχα! :)

      Διαγραφή
  11. Χαχαχαχ μα τι να πω, τι να πωωωωω!!! Τα καλύτερα μου αφήνεις βέβαια, παράπονο δεν έχω!
    Απολαυστικότατο το κείμενό σου! Εύχομαι όμως ολόψυχα να ζήσεις πολλά ακόμα χρόνια, με υγεία και χαρές μόνο!
    Κάθε Κυριακή (ξεκινώντας απ' την άλλη βδομάδα) 6-8 έχουμε εκπομπή... Όλες οι εκπομπές αφιερωμένες σε 'σένα!!!
    Φιλιά πολλάαααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μα τι έχετε πάθει όλοι με τις διαθήκεεεες;!
    Τέλος πάντων, επικεντρώνομαι εκεί που με συμφέρει: δε θα πεθάνουμε ποτέ, κουφάλα νεκροθάφτη!
    (κι αν θα πεθάνω, σιγά μην σου έρθω κύριε νεκροθάφτα μου. Εγώ για καύση είμαι αποφασισμένη κι αν δεν με πάνε προς τα εκεί, θα σηκωθώ και θα πάω μόνη μου - κι αυτό είναι και απειλή, και προειδοποίηση!!)
    Στο θέμα μας τώρα: Αχ μωρέεεεε... πόσο συγκινήθηκα με τη σκέψη σου! Μα αφήνεις τα γραπτά σου σε εμένα; ♥ ♥ ♥ Και με τα αδέσποτα τι να σου πω, με τερμάτισες... Γλυκούλα μου σε ευχαριστώ! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Εγώ!!! εγώ!!! τα εισιτήρια μου περικαλώ!!!! να λιώσω στις συναυλίες με το γέρο μου!!! χε χε χε
    Το καλύτερο τσάκωσα εγώ!!!!
    Τα φιλιά μου!!!!!!!!!!!
    Ωραίο ρε συ αυτό το παιχνίδι!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ωωωωωω...πνίγω τη συγκίνησή μου, καταπίνω το δάκρυ μου και σου λέω ευχαριστώ...πολλά ευχαριστώ επειδή και large είσαι, αλλά και από όλα!
    Αααα για το σπίτι του μπλόγκερ σκέφτηκα στη δική μου μπλογκοδιαθήκη να φερθείτε έξυπνα και να φάτε, ε να πάρετε ήθελα να πω ΕΣΠΑ...
    Φιλιά πολλά Κατερίνα μου και να είμαστε καλά να γελάμε με τις μπλογκοδιαθήκες μας και όχι μόνο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Άφησε το αποτύπωμά σου εδώ..

Newsletter Εγγραφή