Ο Batman και ο Robin


Ο Batman και ο Robin




Ο ήχος από το ξυπνητήρι ήχησε πάλι βάρβαρα στα αυτιά της. Πόσο θα ήθελε να το σπάσει και να συνεχίσει τον ύπνο της για ώρες. Ήξερε όμως ότι αυτή την πολυτέλεια την έχασε όταν απέκτησε τα δίδυμα. Δεν μετάνιωνε ούτε λεπτό που έγινε μητέρα νωρίς κι ας θυσίασε πολλά. Τώρα στα 38 της η Νόρα, έχει δύο αγοράκια στο Γυμνάσιο. Και δίπλα της βράχος όλα αυτά τα χρόνια, τόσο ο άντρας της, όσο και η μητέρα τηςΣήμερα ήταν η μεγάλη μέρα. Τα δίδυμα είχαν αγώνα κολύμβησης και είχαν προετοιμαστεί πολύ σκληρά. Αναγκάστηκαν να ελαττώσουν και το playstation, πράγμα απορίας άξιο για όλους. Ο πρώτος νικητής θα είχε χρηματικό έπαθλο και για κάποιους μήνες δωρεάν συνδρομή στο κολυμβητήριο. Αυτό από μόνο του έδινε στα παιδιά ισχυρό κίνητρο! Ο Πέτρος είχε αφοσιωθεί περισσότερο, όπως έκανε πάντα μιας και ήταν δική του επιθυμία η συμμετοχή σε αυτόν τον αγώνα. Ο Θάνος, το δέχτηκε με φανερή αδιαφορία κι ας έκανε πολλές προπονήσεις μετέπειτα. Θα ήταν εκεί και το κορίτσι του, να μην το απογοητεύσει με μια χάλια εμφάνιση, σκέφτηκε κρυφογελώντας.

- Τι χαμογελάκι είναι αυτό Θανούλη; Έχουμε κρυφές σκέψεις από τη μανούλα;
- Αυτό έλειπε και να μην είχε.. πετάχτηκε από το σαλόνι ο Ανδρέας. Ο γιος σου θα γίνει σε ένα μήνα 15 αγάπη μου, στο υπενθυμίζω γιατί μάλλον το ξεχνάς συχνά!
- Καλά καλά.. λέγε εσύ.. Η σχέση μάνας και γιού έχει γερά θεμέλια, ε αγόρι μου;
- πωωω όρεξη που την έχεις όμως πρωί πρωί βρε μαμά..
- χαχα τα γερά θεμέλια πρόσεχε εσύ, την πείραζε πάλι ο Ανδρέας.
- Ο γιόκας σου μαμά, θα αγωνιστεί σήμερα μπροστά στο κορίτσι του για πρώτη φορά, μάλλον την σκέφτεται και έχει αυτή τη μούρη.. πρόλαβε ο Πέτρος να τον ξεσκεπάσει αλλά και να φάει μια ελαφριά σφαλιάρα από τον αδερφό του.
- Αχά.. μονολόγησε σκεφτική η Νόρα και το άφησε εκεί για να μην τον φέρει σε δύσκολη θέση.Παίδες σήμερα θα φάτε ελαφριά αλλά με πρωτεϊνες, όπως με συμβούλευσε ο προπονητής σας. οκ;Πέτρο, δεν σε βλέπω ορεξάτο και μάχιμο ως συνήθως, τι σε απασχολεί;
-Τίποτα, απλά θέλω πολύ να κερδίσω. Είναι κάτι τύποι που στοιχημάτισαν στον Γιάννη ότι θα με κερδίσει και θέλω να τους μπω στο μάτι.

Η Νόρα ξεφύσηξε, κοίταξε τον Ανδρέα που άφησε την εφημερίδα του και κάθησε δίπλα στον γιο της.
-Δεν θα σου δώσω βαρετές συμβουλές, μόνο και μόνο επειδή είμαι μαμά σου. Δεν σου κρύβω όμως ότι με ανησυχεί ο λόγος που θέλεις να κερδίσεις. Θα προτιμούσα να ήταν άλλος. Όπως και να έχει (πήρε μια βαθειά ανάσα και συνέχισε), όλοι γνωρίζουμε πως ο Γιάννης προπονείται περισσότερα χρόνια από εσένα και αυτό έχει ως αποτέλεσμα καλύτερες επιδόσεις και μια πιθανή νίκη. Αυτό τι σημαίνει; Ότι εσύ δεν είσαι ικανός και άξιος; Ξέρεις, δεν μπορούμε όλοι να είμαστε ο Batman και δεν χρειάζεται. Υπάρχει και ο Robin και είναι εξίσου σημαντικός. Μια ιδέα είναι όλα. Κάποιοι άνθρωποι διεκδικούν με μανία την πρωτιά και κάποιοι δεν αντέχουν να έρχονται δεύτεροι, τρίτοι.. Λες και σημασία έχουν τα νούμερα! Δεν αξιολογούμαστε στην ζωή μας με βάση την σειρά κατάταξης, ο προσωπικός αγώνας του καθενός δεν σηκώνει ταμπέλες. Αυτό θέλω να θυμάσαι αγόρι μου.. και να βεβαιωθείς ότι τα κίνητρα συμμετοχής σου σε αυτόν τον αγώνα θα αφορούν εσένα και όχι προσδοκίες άλλων, ακόμα και αν αυτές ήταν των γονιών σου.

Ο Ανδρέας κοίταζε περήφανος την γυναίκα του, δικαιωμένος για άλλη μια φορά για την επιλογή του κι ας είναι 10 χρόνια νεότερη.. κι ας πίστευε ο κύκλος του πως δεν θα ανταποκριθεί κι άλλα τέτοια χαζά. Εκείνος πάντα πίστευε στην προσωπικότητά της και δεν στεκόταν στην ηλικία της. 

Όσο για την Νόρα, η αγκαλιά του παιδιού της και το βλέμμα του άντρα της ήταν η καλύτερη ανταμοιβή!








Σχόλια

  1. "ο προσωπικός αγώνας του καθενός δεν σηκώνει ταμπέλες"
    Έτσι είναι Κατερινάκι μου!!

    Σε γλυκοφιλώ ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι δεν είναι Ελένη μου;
      Όσο πιο νωρίς το μαθαίνουν αυτό τα παιδιά τόσο πιο υγιείς διαπροσωπικές σχέσεις θα δημιουργούν μεγαλώνοντας! :)

      Διαγραφή
  2. Πολύ όμορφη και γλυκιά ιστορία Κατερίνα. Χαίρεσαι έτσι να βλέπεις υγιείς σχέσεις, προσωπικές και οικογενειακές. Τέτοιες που να αποτελούν κάτι σαν μέτρο, σαν έναυσμα.
    Καλή βδομάδα να έχεις εύχομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή εβδομάδα Γιάννη μου!
      Μ'αρέσει η λέξη έναυσμα, σ'ευχαριστώ πάρα πολύ!!

      Διαγραφή
  3. Μια ιδέα είναι όλα... έχεις δίκιο!
    Μου άρεσε τόσο η δική σου ιδέα γι΄αυτό το υπέροχο κείμενο, και ο παραλληλισμός που έκανες (Batman/Robin). Έτσι είναι. Όλοι είμαστε σημαντικοί με τον τρόπο μας!
    Φιλιά πολλά! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ωωωω!!! Όμορφη ιστορία και εγώ τώρα πήρα πρέφα το χώρο, χαχαχα.
    Προσπαθώ να βρω το κουτάκι για να γίνω μέλος, αλλά δεν το βλέπω.
    Κάτι έστειλα με το mail για εγγραφή, δεν ξέρω τι έκανα, όπως
    και να έχει πάντως θα περνάω.
    Καλώς σε βρήκα και φιλιάααα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς την!! Σου άφησα πρώτα σχόλιο στο blog σου. Το gadget αναγνωστών δεν λειτουργούσε γιατί εγκατέστησα template που δεν ήταν μέσα στον blogger και τώρα με τις αλλαγές που κάνει στους κώδικες έχει γίνει ένα μπάχαλο.. Κοιτάζω μήπως μετακομίσω στην wordpress που έχει περισσότερες προοπτικές και λειτουργίες!
      Σ'ευχαριστώ που με ειδοποίησες γιατί τώρα είδα πως δεν λειτουργεί ούτε η εγγραφή.. 4,5 χρόνια στον μπλόγκερ και κοίτα συμπεριφορά χαχαχα

      Θα χαρώ να τα λέμε καλή συνέχεια!!

      Διαγραφή
  5. Καλημέρα γλυκιά μου Κατερίνα.
    Ομορφη πολύ η ιστορια και οι συμβολισμοι αρτια δοσμενοι.
    Μου αρεσε και η εικονα, μου εδωσε μια χαρα απο την αρχη που την ειδα!

    Φιλια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Κική μου!!
      Χαίρομαι που το εισέπραξες..

      Διαγραφή
  6. Πολύ με άγγιξε η ιστορία σου, Κατερίνα! Απεχθάνομαι τη σειρά κατάταξης, βάζει τους ανθρώπους να καταναλώνουν τις στιγμές τους σε πράγματα που δεν αξίζουν. Ποτέ δεν την κυνήγησα, ποτέ οι γονείς μου δεν την εκτίμησαν και μάλλον γι' αυτό κι εγώ δεν της δίνω καμιά σημασία.
    ♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Me too..!!Κι εμάς έτσι μας μεγάλωσαν, ίσως γι'αυτό δεν είμαι ποτέ ανταγωνιστική και δεν μου αρέσουν οι ταμπέλες, το βάθρο και τα συναφή. Βέβαια αυτό μου είχε δημιουργήσει πολλά ζητήματα, γιατί δεν μπορείς να ταιριάξεις εύκολα με τους άλλους που λειτουργούν έτσι. Καλύτερα όμως, γιατί δεν εμπλέκεσαι σε ανούσιες καταστάσεις! Είναι μια στάση ζωής που σου χαρίζει γαλήνη.

      Διαγραφή
  7. Πολυ γλυκεια ιστορια!Μακαρι να εχω κι εγω με το γιο μου τετοια σχεση οταν μεγαλωσει! Καλημερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά!! Αν το θέλεις πραγματικά, θα την έχεις :) (μπορεί και να την έχεις χτίσει ήδη και να μη το ξέρεις)

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Άφησε το αποτύπωμά σου εδώ..

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αλάτι, ζάχαρη κι αλληλεγγύη / το e-book

Φωτογραφίζειν: κατά βάθος είμαι ζήτημα φωτός

καληνύχτα καρδιά μου!

Ημερολόγιο Αισιοδοξίας 2013-2017 : Οι 32 συμμετοχές

Αναγνώστες

Google+ Society