Keep a 5 year journal: August 2016 part 2

By Katerina Verigka - Αυγούστου 19, 2016

Και συνεχίζουμε ακάθεκτοι το αγαπημένο μας project..






12. Ένα λουλούδι 


Αυτό το υπέροχο λουλούδι που ξεφυτρώνει παντού όχι
μόνο στην Πάρο αλλά σε πολλά μέρη της Ελλάδας μας.







13. Ένα φαγητό

Το τελευταίο πρωινό στο ξενοδοχείο..












14. Ένα ποτό


Υπάρχει κάτι πιο δροσιστικό από την γρανίτα φράουλα στην θάλασσα;;













15. Μια γιορτή



Παναγία η Εκατονταπυλιανή, Πάρος.











16. Ένα χρώμα



Αυτό το μαγικό γαλαζοπράσινο του Ιονίου..









17. Μια παράσταση


Αριστοφανιάδα στο Ηρώδειο, από την Ομάδα Ιδέα, για την οποία είχα γράψει εδώ ένα άρθρο.






18. Μια συναυλία


Athens Release Festival 2016, με τους εξαιρετικούς Afformance να ανοίγουν την μέρα για να ακολουθήσουν γνωστά ξένα συγκροτήματα.






19. Ένα ποίημα



Ελίζαμπεθ Μπάρετ Μπράουνινγκ (1806-1861)

XLIII
Πώς σ' αγαπώ; Άσε με να μετρήσω τρόπους.
Σε αγαπώ στο βάθος και στο πλάτος και στο ύψος
Που η ψυχή μου μπορεί να κατακτήσει, όταν νιώθει αμήχανη
Για τους σκοπούς της ύπαρξης και της γοητείας της ιδεατής.
Σε αγαπώ στο επίπεδο της καθημερινής
Της πλέον ήρεμης ανάγκης, στο φως του ήλιου και του κεριού.
Σε αγαπώ ελεύθερα, όπως όταν οι άνθρωποι αγωνίζονται για τη νίκη του καλού
Σε αγαπώ αγνά, όπως όταν γυρίζουν από προσευχή.
Σε αγαπώ με ένα πάθος που έβαλα σε χρήση
Μες στις παλιές μου λύπες και με μια πίστη
από την ηλικία μου την παιδική.
Σε αγαπώ με μιαν αγάπη που φαινόταν πως θα χάσω
Με τους χαμένους μου άγιους - Σε αγαπώ με την αναπνοή,
Με τα χαμόγελα και τα δάκρυα όλης της ζωής μου! Κι αν ο Θεός θελήσει,
Μετά τον θάνατο θα σ' αγαπώ ακόμα πιο πολύ
(Μτφ.: Χρίστος Γούδης)


  • Share:

You Might Also Like

17 σχόλια

  1. Γεμίσαμε εικόνες, γεύσεις και χρώματα.
    Σ΄ευχαριστώ πολύ Κατερίνα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι καλοκαιρινή ταξιδιάρικη η λίστα σου :)
      Ταίριαξαν όλα! Να είσαι καλά πολλά φιλιά!!

      Διαγραφή
  2. Πλημμύρα ομορφιάς!
    Μοσχομυρίζει καλοκαίρι η κάθε φωτογραφία σου!
    Το ποίημα που επέλεξες το βρήκα εξαιρετικό! Δεν το γνώριζα!
    ΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά, κορίτσι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το σηκώνει η εποχή :)
      Κόλλησα άσχημα με το ποίημα, είχα καιρό να βρω κάτι που να με εκφράζει έτσι βαθιά!
      Καλό σαββατοκύριακο!! ❤

      Διαγραφή
  3. Καλημέρα ομορφιά μου!!!
    Απολαυστικές στιγμές και τρόποι....

    Σε φιλώ πολύ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αγαπώ Μπουκαμβίλιες!!! κοριτσακι μου ευχομαι το επομενο καλοκαιρι να ειναι ακομα πιο γεμάτο :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ένα προς ένα εξαίρετα και πανέμορφα. Μας έφτιαξες τη διάθεση Κατερίνα. Να είσαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πολύ Γιάννη μου αν σας την έφτιαξα έστω και λίγο!!
      Σ'ευχαριστώ καλή σου μέρα!!

      Διαγραφή
  6. Πάντα να γεμίζεις με τόσες όμορφες στιγμές, Κατερίνα μου.
    Το ποίημα πόσο υπέροχο;! Κόλλησα άσχημα!!

    Σε φιλώ! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήρθε η μουσικοσυμπεθέρα μου, τι χαρά!! Και δεν έχω καθαρίσει, δεν έχω κάτι να την τρατάρω!! ;) Θα την κεράσω μουσικές, εε;; :)
      Κόλλησα άσχημα κι εγώ με το ποίημα αυτό το οποίο το βρήκα τυχαία..
      Να είσαι καλά κοριτσάκι μου φιλάκια πολλά!!

      Διαγραφή
    2. Χεχε! Να σε προλάβω, δίνοντάς σου αυτό; Εντάξει, γνωστό, αλλά πόσο ανεβαστικό; Το θυμήθηκα αυτές τις ημέρες, και δεν έχω σταματήσει να κοπανιέμαι. :P

      https://www.youtube.com/watch?v=xqovGKdgAXY

      Ps. Χάζευα και τις φωτογραφίες σας απ' την Πάρο, αλλά ξεχάστηκα να γράψω. Πόσο λατρεύω τις φωτογραφίες σας. Και πόσο λατρεύω το στιλ σου, κυρία μου;! Σου βάζω τζίτζι - με τόνο. :D

      Διαγραφή
    3. Κι όμως..δεν το ξέρω!! Ωραίο..!!
      Τέτοια Ps να μου γράφεις να με ανεβάζεις μικρή μου τετραπέρατη..Λες και το ξερες ότι σήμερα είμαι ολίγον πεσμένη!Η αλήθεια είναι πως απέχω πολύ από το στιλ που θα ήθελα, γιατί οι τσεπούλες είναι πολύ άδειες..Και για να μην παρεξηγηθώ δεν εννοώ μάρκες αλλά καλύτερα υφάσματα για να μπορώ να πειραματιστώ και φτιάξω κάτι πιο ιδιαίτερο.Τώρα όμως έχουν άλλα σημαντικά προτεραιότητα και δεν γκρινιάζω είμαι ευγνώμων που έχω και 10 ρούχα παραπάνω..(Ας είναι καλά κάτι οικογενειακοί φίλοι που μου χάρισαν πολλά από δεύτερο χέρι) Εδώ άλλοι άνθρωποι δεν έχουν φαγητό.
      Σ'ευχαριστώ τόσο μα τόσο πολύ.. Γιατί ξέρω πόσο τα εννοείς όλα, κάθε φορά!
      Στο έχω ξαναπεί, θα σε ήθελα για μικρότερη μου αδελφή!! Τυχερό το διδυμάκι σου!!

      Διαγραφή
    4. Να, κάτι τέτοια μου λες και με κάνεις λιώμα. Ελπίζω σήμερα να ήσουν καλύτερα, ε; Φιλί & σφιχτή αγκαλίτσα! <3

      Διαγραφή
  7. Ποσα χρωματα και αρωματα απο όλη την Ελλάδα!!!!!!!
    Καλή συνέχεια
    Φιλια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είμαστε μια ευλογημένη χώρα που "έπεσε" σε λάθος χέρια..

      Διαγραφή

Άφησε το αποτύπωμά σου εδώ..