Keep a 5 year journal: Αύγουστος 2016




1. Ένα Καλοκαίρι

Το φετινό..ασυζητητί! Μετά από πολλά δύσκολα καλοκαίρια που ζήσαμε στιγμές στενάχωρες σε νοσοκομεία, φέτος ηρεμήσαμε από αυτά (γιατί υπάρχουν ακόμα και τα επαγγελματοοικονομικά). Με λιγότερο άγχος, μπόλικη δόση χιούμορ και τρέλας το βγάζουμε αυτό το καλοκαίρι πιο όμορφα!


2. Μια εκδρομή

Ανάμνηση από ημερήσια εκδρομή στην Ύδρα, όταν ήμουν στο γυμνάσιο. Πόσο θετική εντύπωση μου είχε κάνει που στο νησί δεν υπήρχαν αυτοκίνητα! Ήταν μια υπέροχη ημέρα.


3. Ένα νησί

Για να πρωτοτυπήσω δεν θα πω την Ζάκυνθο, αλλά ένα που θα ήθελα πολύ να πάω. Στους Παξούς, όσες εικόνες έχω δει με μαγεύουν. Είμαι παιδί του Ιονίου τι να κάνουμε!


4. Μια απόφαση

Να ολοκληρώσω την πρώτη μου συλλογή διηγημάτων. Κάτι που έγινε και μένει ακόμα να τελειοποιηθεί η μορφή και να ακολουθηθεί η μετέπειτα διαδικασία.. όντας προετοιμασμένη και για αρνητική εξέλιξη!


5. Ένα απόγευμα

Το απόγευμα είναι η λατρεμένη μου ώρα κατά την διάρκεια μιας ημέρας. Δύσκολο να ξεχωρίσω μόνο ένα. Θα γράψω για την πρώτη εικόνα που μου ήρθε στο μυαλό, στο πρώτο μου ταξίδι στην Πάρο. Μέναμε κοντά στις Κολυμπήθρες και τα δωμάτια εκεί ήταν ψηλά σε λόφο. Κλασικά είχα βρει το "μέρος" μου, ένα πεζουλάκι με φοβερή θέα όπου πήγαινα αργά το απόγευμα πριν βγούμε βόλτα, άκουγα μουσική κι έκανα τις εφηβικές μου-τότε-σκέψεις. 


6. Ένα Σάββατο

Πριν από κάποια χρόνια το Σάββατο ήταν η δεύτερη αγαπημένη μου μέρα, μετά την Παρασκευή. Τα περνούσαμε στο σπίτι του Κ., όλη μέρα αγκαλιά ή βόλτες έξω. Μετά συνέβησαν κάποιες οικογενειακές αναποδιές και τα χάσαμε, δεν είχαμε πια τον χώρο μας. Και ξαφνικά κανένα Σάββατο από τότε δεν είναι το ίδιο καλό.. μέχρι να αποκτήσουμε πάλι τον δικό μας χώρο και χρόνο.. Θα ξεχωρίσω ένα Σάββατο που συνειδητοποίησα ότι με αυτόν τον άνθρωπο θέλω να ζήσω τα πάντα κι ότι μόνο εκείνον θέλω για πατέρα του παιδιού μου. (μόλις το έγραψα αυτό με πήρε τηλέφωνο..τυχαίο;;)


7. Μια Κυριακή

Κυριακή του Πάσχα φέτος στο Σούνιο, μια όμορφη μέρα με αγαπημένους ανθρώπους.


8. Ένα βιβλίο

Το Πριν Έρθεις Εσύ, καταπληκτικό βιβλίο για το οποίο έγραψα άρθρο στο MaKaZine! Καμία σχέση με την ταινία που ακολούθησε, η οποία παραλείπει σημαντικά γεγονότα..


9. Ένα τραγούδι


Ένα τραγούδι που μας εκφράζει, μιας και είμαστε absolute beginners..δεν φοβόμαστε τις αλλαγές, τα νέα ξεκινήματα, να δοκιμαζόμαστε!



As long as we're together
The rest can go to hell
I absolutely love you
But we're absolute beginners
With eyes completely open
But nervous all the same



10. Μία ταινία

Από τις πιο ωραίες φευγάτες..το The Fountain.


11. Μία εικόνα





μόλις την βλέπω ηρεμώ! κυκλοφορεί ελεύθερα στο διαδίκτυο
για να μας αναστατώνει! 





Καλό δεκαπενταύγουστο, να γεμίσετε ήλιο και ζεστασιά και να σκορπίζετε απλόχερα την λάμψη του!




*Ευχαριστούμε την Μαρία με την υπέροχη λίστα της!!

Σχόλια

  1. Τι όμορφο που είναι να βλέπω την λίστα μου και αλλού.
    Σου εύχομαι τα καλύτερα για το μέλλον!
    Καλό Δεκαπενταύγουστο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Α, τί όμορφη η εικόνα!!! "Κρεμαστές σταγόνες" τις λέω και πολύ θα ήθελα να έχω μία!
    Με ΄χει ιντριγκάρει και η απάντηση που έδωσες στο Νο4!!! ;-)
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά, κούκλα μου! Να περνάτε όμορφα και μόνο ομορφιά στη ζωή σας!
    Καλό Δεκαπεναύγουστο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κάθε φορά που βλέπω τέτοιες αναρτήσεις ζηλεύωωωω! Υπέροχο να διαβάζεις κάτι τέτοια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Άφησε το αποτύπωμά σου εδώ..

Newsletter Εγγραφή