Πάρος: ένα απρόσμενο ταξίδι




Μετά την Ζάκυνθο, ευχαριστημένη που κατάφερα έστω και πέντε μέρες να πάω κάπου, άρχισα να συνηθίζω στην ιδέα της άδειας Αθήνας όταν ήρθε η έκπληξη-δώρο από τον Κ. με προορισμό το αγαπημένο του νησί, την Πάρο! Για έκτη μου φορά και κοινή μας τρίτη, πήγαμε στο νησί που δεν βαριέσαι ποτέ.. Tρεις μέρες και κάτι που τις ένιωσα σαν διπλάσιες, τόσο γεμάτες ήταν. 



Προλάβαμε και φύγαμε μία μέρα πριν χαλάσει ο καιρός και βγει απαγορευτικό.. Για δυο μέρες κολυμπήσαμε σε γαλήνια νερά. Τα βράδια ξεπαγιάζαμε, χειμωνιάτικες νύχτες μέσα στον Αύγουστο..μια ακόμα εμπειρία! Τα κύματα δεν μας επέτρεψαν να πάμε στην αγαπημένη μας παραλία το Μοναστήρι, μιας και μπορούσαμε να πάμε μόνο με καραβάκι λόγω έλλειψης αυτοκινήτου. Έτσι όμως γνωρίσαμε μία νέα παραλία που είχα την τύχη στο τελειώμά της να την χαρούμε σχεδόν σαν ιδιωτική! Την μικρή Σάντα Μαρία. Και βεβαίως την Χρυσή Ακτή, που είναι όντως χρυσή αν αποκαλύψω το κόστος για τις ξαπλώστρες. Αλλά καλύτερα να μην γκρινιάξω τώρα για το πως καταντήσαμε, να θέλεις μια περιουσία παντού για να κάνεις ένα αξιοπρεπές μπάνιο στην θάλασσα!!



Περπατήσαμε πολύ περισσότερο αυτή τη φορά στα σοκάκια του παραδοσιακού οικισμού της Παροικιάς, κάτι που δεν είχα κάνει μέχρι τώρα και αναρωτιόμουν γιατί! Ανακαλύψαμε ομορφιές που προηγουμένως δεν είχαμε δει. Η Παροικιά σε κερδίζει την ημέρα και η Νάουσα το βράδυ..ξεκάθαρα!

Το ξενοδοχείο που μέναμε για δεύτερη φορά, το αγαπημένο μας Marinero, μικρό αλλά θαυματουργό! Γραφικό, με φοβερή διακοσμητική άποψη, ζεστή αύρα και φιλικούς ανθρώπους! Ανανεωμένο και υπέροχο!




Κάναμε μια καταπληκτική διαδρομή μέχρι το κέντρο της Νάουσας, όπου γέμιζε το μάτι σου ομορφιά.. Τα βράδια γινόταν το αδιαχώρητο, κόσμος πολύς και έπρεπε να έχεις τεράστια υπομονή περιμένοντας το φαγητό σου.. Επειδή ήμασταν από τους πιο ευγενικούς και με κατανόηση, οι σερβιτόροι μόνο που δεν μας αγκάλιαζαν!




Η επιστροφή, για εμένα δραματική.. Δεν μπορώ τα μποφόρ σε ταξίδι και ενώ επιστρέφω πάντα με καράβι που δεν κουνάει αυτή τη φορά έζησα ακόμα μια εμπειρία. Με το highspeed που γέρνει νομίζοντας ότι θα αναποδογυρίσει προκαλώντας μου φόβο! Ο Κ. βέβαια που του αρέσουν αυτά γέλαγε όταν με έβλεπε κάτασπρη! Η καλύτερη στιγμή όμως στο ταξίδι αυτό, όταν βλέπαμε την εντυπωσιακή εμφάνιση του Πετρούνια στους Ολυμπιακούς στο Ρίο. Όταν τελείωσε την εμφάνισή του λες και ήμασταν συνεννοημένοι ξεσπάσαμε σε έντονα χειροκροτήματα!

Το σύμπαν μας ταλαιπωρούσε και μας ταλαιπωρεί ακόμα.. Εμείς όμως σε πείσμα, θα βρίσκουμε πάντα διεξόδους.. γιατί η ζωή είναι πολύ μικρή για να είναι θλιβερή! Αυτό που δεν θα συγχωρήσω στην εκάστοτε κυβέρνηση, ότι μας έκανε να χάσουμε ακόμα και τα αυτονόητα.. Γι'αυτό δεν το δέχομαι και δεν υποκύπτω.. θα παλεύω όσο μπορώ και όταν δεν θα μπορώ..θα βρίσκω τρόπους για εφοδιασμό! 






Ένα από τα καλύτερα καλοκαίρια της ζωής μου τελειώνει σε λίγες εβδομάδες και είμαι τρομερά ευγνώμων που γέμισα τις αποσκευές μου με όμορφες αναμνήσεις.. 


Στα καλύτερα που έρχονται.. 

















Σχόλια

  1. Κατερίνα μου σου εύχομαι τα καλοκαίρια σου να είναι πάντα όμορφα και ναι, τα καλύτερα έρχονται!
    Χάλασε ο καιρός και ταλαιπώρησε πολλούς και χαίρομαι που τα καταφέρατε να απολαύσετε το αγαπημένο σας νησί χωρίς ιδιαίτερη ταλαιπωρία!
    Πάρα πολύ όμορφες οι φωτογραφίες σου, με ταξίδεψαν κι εμένα εκεί!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ένα σου λέω.. 220 φωτογραφίες μαζί με βίντεο σε μόνο 3 μέρες..
      Δεν ήξερα ποια να πρωτοδιαλέξω για να σας Πάρ-ο μαζί μου!! ;)

      Διαγραφή
  2. Ρε συ Κατερίνα τι όμορφες φωτογραφίες!!!! Δεν έχω πάει Πάρο.... αλλά με τέτοιες εικόνες σίγουρα θέλω!!!!!
    Να περνάς έτσι πάντα όμορφα!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ωωω σ'ευχαριστώ πολύ!! και δεν έχω πάρει ακόμα μια καλή φωτ.μηχανή! Με το smartphone την παλεύω :) Σ'ευχαριστώ πολύ καλή συνέχεια!!

      Διαγραφή
  3. Αγαπημένος προορισμός, αν και έχω 2-3 χρόνια να πάω...
    Κατερινάκι, χαίρομαι που αυτό το καλοκαίρι πήρατε δόση και από τα 2 πελάγη μας, κ ελπίζω κάθε φορά να σας έρχονται βολικά τα πράγματα κ να γεμίζετε μπαταρίες, μνήμες κ... Φωτογραφικές μηχανές!

    ΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ! Καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσύ είσαι και δίπλα!! Α να μην ξεχάσω, μετά το δικό σας νησί κούναγε ανελέητα.. Να είσαι καλά κοριτσάκι μου!! Κι εσείς!! Φιλάκια πολλά!!

      Διαγραφή
  4. Αγαπημενη μου! Τουλάχιστον η μια από τις δυο μας πέρασε σουπερ αυτο το καλοκαίρι! Γέμισες μπαταρίες και για μενα!!!
    Οι φωτος σου τέλειες! Αντε του χρονου να καταφερουμε να ξεκλέψουμε καπου να παμε και μαζί πρώτα ο Θεός!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το πάμε εναλλάξ! Τον χειμώνα που πέρασα δύσκολα, ήσουν καλύτερα! ;)
      Τώρα θα το αλλάξουμε να είμαστε και οι δύο καλά ναι;; ❤❤

      Διαγραφή
  5. Φύλαξε τ γαλάζιο του Αιγαίου
    για τον χειμώνα!!!!
    Θα μας παρηγορεί στα σίγουρα...

    Σε φιλώ πολύ ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εκείνα τα κεφτεδάκια με τις τηγανητές πατάτες ζήλεψα!!Δεν έχω πάει στην Πάρο,αλλά πολύ θα το ήθελα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα κεφτεδάκια ήταν πράγματι απίθανα, οι πατάτες όχι και τόσο αν σε παρηγορεί έστω και λίγο.. ;) Στο εύχομαι να πας!!

      Διαγραφή
  7. Ωραία αυτα τα απρόσμενα με ανθρωπους που σ αγαπουν και αγαπας!
    Να περνατε υπέροχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αριάδνη η αιώρα σου μου έχει καρφωθεί στο μυαλό χαχαχα
      Σ'έυχαριστούμε πολύ!! Τώρα αρχίζουν τα δύσκολα..αιτήσεις για δουλειά κλπ κλπ..!

      Διαγραφή
  8. Πάντα τέτοια ταξίδια Κατερίνα μου, υπέροχες εικόνες από ένα νησί που δεν επισκέφηκα δυστυχώς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεωργία μου εκτός από Ιούλιο και 15Αύγουστο, όποτε καταφέρετε να πάτε θα είναι πολύ καλά! Σ'ευχαριστώ πάρα πολύ!!

      Διαγραφή
  9. Μπράβο, Κατερίνα, που κατάφερες να πας διακοπές και να περάσεις και τόσο ωραία, αν και αυτό θα έπρεπε να θεωρείται δεδομένο, τόσο θετικός άνθρωπος που είσαι! Και εις άλλα, με υγεία, εύχομαι, το λοιπόν, και καλή συνέχεια σε όλα αυτά που κάνεις.
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε, είχαμε δύο χρόνια να πάμε κάπου οπότε το χαρήκαμε! Περάσαμε και δύσκολους χειμώνες με αρρώστιες, νοσοκομεία, ανεργία οπότε απολαμβάνουμε περισσότερο το κάθε τι όταν έχουμε την ευκαιρία.. Να είσαι καλά επίσης!

      Διαγραφή
  10. Τι λες ρε θηρίο; 6η φορά; Μία μόνο έχω πάει, το '93, αμέσως μετά την ορκωμοσία μου, Ιούνιο είχα πάει, σχετικά ήσυχα ήταν. Περισσότερο τη θυμάμαι μέσα από τις φωτογραφίες, μετά από τόσα χρόνια.
    Χαίρομαι που φέτος πέρασες όμορφα και χορταστικά το καλοκαίρι σου!
    Και του χρόνου θα σου ευχηθώ!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι ναι και οι 4 πρώτες ήταν σε εντελώς διαφορετική φάση η καθεμία (οικογένεια, φίλοι-αδερφός, φιλοξενούμενη, ζευγάρι) Την έχω ζήσει σε όλες τις περιόδους! Ιούνιο λογικό να ήταν ήρεμα, τώρα θα σε έπιανε αγοραφοβία..! Βούλιαξε το νησί!
      Σ'ευχαριστώ πολύ!! Σκοπός είναι και τον χειμώνα να μπορούμε να κάνουμε εκδρομές, αλλά είναι πολυτέλεια πλέον. Φιλάκια πολλά!!

      Διαγραφή
  11. Κατερίνα μου με την Πάρο με συνδέουν δεσμοί μεγάλοι. Η Γυναίκα μου είναι από εκεί. Έχουμε ταξιδέψει οικογενειακά σε παλιότερα χρόνια και θα έλεγα καλύτερα. Γιατί η σημερινή Πάρος "Μυκονοποιείται" ραγδαία και ως κακέκτυπο δυστυχώς με την ανοχή των κατοίκων της και το σαράκι του νεοπλουτισμού.
    Δεν ξέρω αν σου χαλάω το "όνειρο", κανείς δεν αμφισβητεί την απέραντη ομορφιά της αλλά δυστυχώς τα πράγματα έχουν πάρει πολύ άσχημο δρόμο.
    Τις καλησπέρες μου και τις ευχές μου να είσαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν μου χαλάς κανένα όνειρο γιατί όλα αυτά τα έχω διαπιστώσει χρόνια τώρα!
      Απλά διαφέρουμε σε κάτι.. Εγώ κοιτάω πάντα να βρω οπουδήποτε την ομορφιά, δεν αφήνω να με νικήσει η άλλη πλευρά!Και πάντα υπάρχουν μέρη ακόμα και στο ίδιο νησί απλά και ωραία για να ζήσεις όμορφες στιγμές όχι μυκονοποιημένες! :)

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Άφησε το αποτύπωμά σου εδώ..

Newsletter Εγγραφή