Καλοπιάνοντας τα 31..

By Katerina Verigka - Αυγούστου 31, 2016


Προ ημερών σαν παιδί του Αυγούστου υποδέχτηκα τα 31.. τα οποία δεν με βρήκαν και στις καλύτερες ημέρες! Σημασία έχει ότι με βρήκαν ζωντανή να παλεύω όσο καλύτερα μπορώ κι όλα τα υπόλοιπα ξεπερνιούνται. Όπως λέω με το αγαπημένο μου συνεταιράκι, αυτό το γκαντεμοσύννεφο έχει κάτσει από πάνω μας.. Φύσα φύσα θα φύγει κάποια στιγμή! 

Μία εβδομάδα νωρίτερα ήταν να κάνω την είσοδό μου στον κόσμο(και όχι στις 28) αλλά την παίδεψα την μανούλα μου και δεν βγήκα λιονταρίνα, μοναχά τον ωροσκόπο πήρα. Τι σχέση έχουν τα ζώδια; Κουβέντα να γίνεται! Ένα όμως zodiac bullying το έχω υποστεί γιατί είναι να μη σου βγει το όνομα, κι όσοι ανήκουμε στον αστερισμό του παρθένου βιώνουμε έναν ρατσισμό γερό! Σε σημείο που να σου βάζουν τοίχο (οι γυναίκες πάντα). Κλασική ατάκα όταν με γνωρίζουν καλύτερα "δεν θυμίζεις και πολύ παρθένο πάντως". Αυτό που κολλάμε σε 1-2 αρνητικά χαρακτηριστικά και δεν θέλουμε να γνωρίσουμε ό,τι καλό έχει μέσα του ο άλλος ποτέ δεν το κατάλαβα.


Το τέλος του καλοκαιριού είναι πάντα έντονο σε συναισθήματα. Είναι ακόμα φρέσκες οι εμπειρίες του καλοκαιριού, ύστερα αρχίζει πάλι ο αγώνας και η προσπάθεια να βάλεις ισορροπίες και προτεραιότητες. Έτσι το τέλος του Αυγούστου με βρήκε ανάμεσα σε αιτήσεις για δουλειές, για επιπλέον σπουδές, σε δημιουργικό οίστρο με το περιοδικό μας και σε εναλλαγές διάθεσης! Από την μία τρελό γέλιο, αστεία, πειράγματα και αυτοσαρκασμός, από την άλλη μελαγχολία για όλα αυτά που καθυστερούν και άγχος. Όμορφες στιγμές με τους ανθρώπους που αγαπώ αλλά παράλληλα και έντονες στερήσεις για όλους μας. Ήταν όμως ένα όμορφο καλοκαίρι, χωρίς νοσοκομεία, γι'αυτόν και για πολλούς ακόμα προσωπικούς λόγους δεν γκρινιάζω και νιώθω ευγνωμοσύνη.





Την ημέρα των γενεθλίων, ειδικά τα τελευταία χρόνια που έχω γνωρίσει αρκετούς ανθρώπους μέσα από το blogging ,όπως και μέσα από άλλους χώρους, την απολαμβάνω διαβάζοντας ξεχωριστές ευχές που ελπίζω να πιάσουν τόπο!! Ειδικά στα προσωπικά μηνύματα είχα το χαμόγελο εκείνο το χαζό που έχουμε τον πρώτο καιρό οι ερωτευμένοι..ε κάπως έτσι! Από την πλευρά μου όταν εύχομαι σε φίλους και γνωστούς θέλω να επιστρατεύω όλη την θετική μου ενέργεια, γι'αυτό αποφεύγω να μιλάω και να γράφω όταν είμαι στις μαύρες μου. Έτσι μου έμεινε αργά το βράδυ μέχρι και σήμερα,που λαμβάνω μηνύματα από όσους έλειπαν, μια γλυκιά γεύση! Και άρχισα από νωρίς να καλοπιάνω τα 31.. το νου σας ρεμάλια, τους είπα!! Γέλασα πολύ με σχόλια στα κοινωνικά δίκτυα, του τύπου είσαι μικρούλα ακόμα.. Δεν μετράω την ηλικία! Είναι αυτά που βιώνουμε, αυτά που ονειρευόμαστε και πως αντιλαμβανόμαστε ο καθένας μας ξεχωριστά την ουσία και το ότι δεν θα ζήσουμε αιώνια για να τα αφήνουμε όλα στην τύχη τους! 




Δεν θα ευχηθώ από τώρα Καλό Φθινόπωρο μιας και "ξεκινάει" μετά τις 21 Σεπτεμβρίου, θα ευχηθώ καλό κουράγιο για όλα αυτά που ερχόμαστε αντιμέτωποι και να έχουμε την δύναμη να χαιρόμαστε στις πιο βαθιές μας χαρές!  

Σας χαιρετώ με τα λατρεμένα χεράκια του ανιψιού μας..γιατί δεν υπάρχει τίποτα καλύτερο από τα χέρια ενός παιδιού που αγγίζουν τις απλές έννοιες της ζωής!






















  • Share:

You Might Also Like

22 σχόλια

  1. Χρόνια σου πολλά, Κατερίνα! Να είσαι πάντα γερή, θετική και δημιουργική, και μην ανησυχείς καθόλου για την ηλικία, όπως έχεις καταλάβει, και ο χρόνος μια ανθρώπινη εφεύρεση είναι!
    Πολλά φιλάκια, και του χρόνου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πάρα πολύ!! Ανταποδίδω, ό,τι καλύτερο με υγεία!!
      Δεν ανησυχώ για την ηλικία αλλά για όλα αυτά που καθυστερούν μένοντας πίσω ενώ το μυαλό σου, τα όνειρα και ο αγώνας που κάνεις είναι μόνο για μπροστά..! ;)

      Διαγραφή
  2. Πρέπει να ξέρεις πως προσθέτοντας κάθε χρόνο ένα κεράκι στην τούρτα σου δεν γερνάς,απλά κάνεις την ζωή σου πιο φωτεινή!Χρόνια σου πολλά κοριτσάκι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Βάσω μου!! Δεν το νιώθω μοιρολατρικά, αστειεύομαι με την ηλικία! :)
      Γερνάει εκείνος που γερνούν οι ιδέες του..
      Σ'ευχαριστώ πολύ πολύ!! Καλή συνέχεια!!

      Διαγραφή
  3. Πολύχρονη Κατερινουλα μου
    Δύναμη κουράγιο αυτοπεποίθηση
    Είσαι τοσο μικρη....

    Σε φιλώ πολύ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη μου σ'ευχαριστώ πολύ!
      Μπορεί να με βλέπεις μικρή, αλλά αντιμετωπίζω πολύ παραπάνω προβλήματα από όσα θα έπρεπε για την ηλικία μου, πληρώνω αδικίες άλλων.. που στην ηλικία μου ζούσαν καλύτερα! Οπότε αυτό να σκέφτεστε.. Οι σημερινοί 30άρηδες δεν είμαστε όπως εσείς παλαιότερα!
      Στα λέω με αγάπη και το ξέρεις! Πολλά φιλιά!!

      Διαγραφή
  4. Μικρό μου συνεταιράκι το βρωμοσύννεφο θα φύγει που θα πάει??? Θα φύγει και θα έρθουν τα καλύτερα!!! Το φουυυυυυυ σ'αυτή τη περίπτωση δεν πιάνει χρειάζεται θετική ενέργεια!!! Και απο αυτή έχουμε μπόλικα αποθέματα κι ας το έχω ξεχάσει φέτος το καλοκαίρι λίγο!
    Σε γλυκοφιλώ και να θυμάσαι....
    ...είσαι μικρούλα ακόμα :P :P :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ήρθα να σε πειράξω...πιτσιρίκα μου!
    Και παρθένος! Πωπω :-P
    ΣΛ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά κάνεις γιατί ξέρεις πόσο αγαπώ τα πειράγματα!!
      Είμαι και χειρότερα από χθες από υγεία οπότε.. ελάτε να κάνουμε χαμό!!

      Το πωπω να συνοδεύεται παρακαλώ από έκφραση προσώπου αηδίας και το χέρι να σαν λέει μακριά από εμένα!! Μην κάνουμε μισές δουλειές!! (ναι ναι το έχω βιώσει και αυτό!!)

      😘😘 καλή δημιουργική συνέχεια!!

      Διαγραφή
  6. Φυσικά Κατερίνα και δεν θα ευχηθείς από τώρα "Καλό Φθινόπωρο" γιατί θα σε ...μαλώσω....! Το καλοκαίρι συνεχίζεται, άσε την καρδιά σου να το χαρεί και εμείς μαζί όλοι.
    Για τα γεννέθλιά σου, συμβολικά "νικητήριο" το 31, σου στέλνω ολόψυχα τις ευχές μου. Πάντα κορίτσι μου να είσαι νικήτρια στη ζωή σου. Να σε καμαρώνουμε όπως ξέρεις εσύ να δίνεις φως, να προσφέρεις αγάπη στους γύρω σου, να χαμογελάς, να αγωνίζεσαι.
    Πάντα το φως να λάμπει στη ζωή σου γιατί το αξίζεις.
    Χρόνια σου Πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννη μου χίλια ευχαριστώ!!
      Καλό Σεπτέμβρη να έχουμε!!

      Διαγραφή
  7. Αγαπάκι μου!!!
    Τον τελευταίο καιρό ένα γκαντεμοσύννεφο έχει έρθει και προς τα δικά μου μέρη και γι' αυτό χάνομαι...
    Ελπίζω αυτό να είναι το τελευταίο στη ζωή σου και από εδώ και πέρα, λάμψη! Μόνο λάμψη!
    Κάθε καλό, Κατερινάκι μου! Αξίζεις τα καλύτερα!
    Εγώ λέω να μείνω στάσιμη για εφέτος, μήπως και είμαστε συνομήλικες του χρόνου! Ε, τί λες?!
    ;-)
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά-πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για να είμαστε ρεαλιστές γκαντεμοσύννεφα θα συναντάμε συχνά ειδικά σε αυτή την χώρα.. Το θέμα είναι να μη μας ρίχνουν για πολύ ναι;
      Με συγκινείς πολύ κοριτσάκι μου.. Σ'ευχαριστώ πολύ και σου ανταποδίδω ό,τι καλύτερο..να είσαι δυνατή και με αυτό το ωραίο σου χιούμορ πάντα!!

      Διαγραφή
  8. Να ευχηθώ και από δω και να σου πω να έχεις πάντα καλές στιγμές!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Κατερινάκι, θα με βρουν κι εμένα μπροστά τους τα... ρεμάλια, αν σου δημιουργήσουν προβλήματα! Δεν γίνεται αλλιώς, μόνο μαζί θα αντιμετωπίσουμε αποτελεσματικά τις ιδιοτροπίες τους!
    Φιλιά, κοριτσάκι! Και πάλι χρόνια καλά, χρόνια όμορφα σαν το χαμόγελό σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν με υπάκουσαν αλλά θα τα τιθασεύσω!! Δεν θα τους περάσει..!
      Ευχαριστώ πολύ Αλεξάνδρα μου και σε σενα όσα επιθυμείς και ονειρεύεσαι να σου έρθουν το συντομότερο.. Φιλάκια πολλά!!

      Διαγραφή
  10. Κατερίνα μου χρόνια πολλά κι από δω κι ό, τι επιθυμείς σου εύχομαι..
    Να πάνε όλα καλά και να δεις τα όνειρά σου να πραγματοποιούνται γρήγορα!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ και πάλι Μαρία μου!!
      Για όλους το εύχομαι αυτό..
      Καλή εβδομάδα!!

      Διαγραφή
  11. Α....μην ακούς να κακολογούν τις Παρθένους! Κομπλεξ είναι μάτια μου. Πολύχρονη έστω και καθυστερημένα μια και έλειπα. Να δεις όλα σου τα όνειρα να πραγματοποιούνται ακόμη και αν γίνουν δύσκολα. Δύναμη για να παλέψεις γι αυτα.
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Άννα μου!! Και ανταποδίδω!!

      Διαγραφή

Άφησε το αποτύπωμά σου εδώ..