Έχεις carte postale..

By Katerina Verigka - Ιουλίου 25, 2016




Όπου project και χαρά, η αφεντιά μου πρώτη! Αυτή τη φορά συμμετέχω σε ένα super καλοκαιρινό project που αφορά ανταλλαγή carte postale.. Η διοργάνωση ανήκει στην δημιουργική Μαρία Νικολάου και η ιδέα του postcrossing πηγάζει από το εξωτερικό! Πάντα με ξετρέλαινε να στέλνω και να λαμβάνω γράμματα με carte postales, από τόπους που επισκέπτομαι και από μέρη που δεν έχω δει ποτέ! Είναι ένας ωραίος τρόπος να επιστρέφουμε στις παλιές καλές συνήθειες και να αφήσουμε στην άκρη τα χαζά pokemon-κολλήματα της εποχής..


Χθες επέστρεψα από ολιγοήμερες διακοπές στον τόπο καταγωγής μου που είχα να επισκεφθώ 12 χρόνια, θα γίνει ξεχωριστό αφιέρωμα σύντομα.. Όταν επέστρεψα με περίμενε το δέμα της αγαπημένης μου Αριάδνης που επικοινωνούμε μέσα από το blogging πάνω από ένα χρόνο.







Δεν μου έστειλε μόνο δύο carte postales αλλά και κηραλοιφές που έφτιαξε μόνη της και η μυρωδιά τους σε τρελαίνει αλλά και ένα βιβλίο πάνω στο αντικείμενο της δουλειάς μου.. Και μόνο η σκέψη της με συγκίνησε! Αριάδνη μου σε ευχαριστώ πάρα μα πάρα πολύ και σου εύχομαι τα καλύτερα σε όλους τους τομείς της ζωής σου..


Το blogging είναι ένα μαγικός μικρόκοσμος, 
αν βγάλεις έξω τα αρνητικά και κρατήσεις όσα έχουν αξία..








  • Share:

You Might Also Like

20 σχόλια

  1. Τέλεια!!! Πολύ χάρηκα τελικά που διοργάνωσα αυτό το δρώμενο. Θα δούμε πολύ όμορφα πράγματα και μέρη.
    Στις Σέρρες έμεινα 16 χρόνια. Ιδιαίτερη για μένα αυτή η επιλογή. Έχω πάει και στα δύο μέρη.
    Να χαρείς τι δωράκι σου Κατερίνα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν έχω πάει ποτέ Σέρρες δυστυχώς!! Θα δούμε σίγουρα καταπληκτικά πράγματα και θα νιώσουμε ακόμα περισσότερα!! Σ'ευχαριστούμε που το διοργάνωσες!!

      Διαγραφή
  2. "Γυρίιισατεεεε????"
    ;-)
    Μα τί όμορφα πραγματάκια που έστειλε η Αριάδνη μας!
    Ούτε εγώ έχω πάει στα μέρη αυτά, μα είμαι απόλυτα σίγουρη πως είναι ονειρικά!
    Να χαρείς όλα τα δωράκια σου, κορίτσι μου!
    ΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά! Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γυριιιιίσαμε αγαπημένη!! Αλλά το μυαλό το αφήσαμε εκεί προς το παρόν, θα πάρει τον χρόνο του και θα επιστρέψει κάποια στιγμή!! Καλώς σας βρήκα!!

      Διαγραφή
  3. Πολύ την χάρηκα αυτή τη συναναστροφή!!!

    Καλά να περνάς Κατερινιώ μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χαιρομαι τοσο που σου αρεσαν Κατερινα μου και την ελαβες, γιατι ειχα μια ανυσυχια με τα ΕΛΤΑ. Κοριτσια οπως ειπα και στην Κατερινα, οποτε θελετε ερχεστε. Εχετε ανοιχτη προσκληση απο μενα. Αναμενω την αναρτηση για το πανεμορφο νησι σου. Φιλια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλώς όρισες Κατερίνα. Ελπίζω να πέρασες όμορφα. Μου φαίνεται σαν όμορφη αυτή η ιδέα με τις κάρτες. Για να την παρακολουθήσουμε. Καλή συνέχεια να σου ευχηθώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς σας βρήκα Γιάννη μου!
      Ήταν απλά και όμορφα, ό,τι έπρεπε μετά από δύο συνεχόμενα ζόρικα καλοκαίρια..
      Και σε σενα, καλή δύναμη!!

      Διαγραφή
  6. Και το πιο όμορφο ξέρεις ποιο είναι σε αυτό το δρώμενο?
    Πως κάθε κάρτα, κάθε δωράκι είναι σαν να τα παίρνουμε όλοι...ή έστω παίρνουμε τη χαρά!Τουλάχιστον έτσι το αντιλαμβάνομαι εγώ!
    Μπράβο στην Αριάδνη για όσα όμορφα σου έστειλε!
    Ανυπομονώ να διαβάσω και για τη Ζάκυνθο!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι ακριβώς! Χαιρόμαστε ο ένας με τον άλλον!

      Διαγραφή
  7. Υπέροχο ταξίδι!!!
    Υπέροχα όλα όσα έλαβες Κατερίνα!!!!
    Αυτή η χώρα άλλωστε μια ομορφιά είναι!!!
    Τα φιλιά μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τέλειος συγχρονισμός!
    Να τα χαρείς όλα!
    Νιώθω αυτό που γράφει η Μαρία κι επιπλέον, μετά από τόσες ανταλλαγές, έχουμε ακόμα την περιέργεια να δούμε από πού θα λάβει κάρτα κάθε blogger!!!
    Περιμένω... ρεπορτάζ από τις διακοπές σου! Χάρηκα πολύ που κατάφερες να πας στην πατρίδα, Κατερινάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. είδες;; ούτε συνεννοημένες να ήμασταν! :)
      Να είσαι καλά Αλεξάνδρα μου ♡♡

      Διαγραφή
  9. Μα δεν είναι υπέροχο το πρότζεκτ αυτό;
    Εγώ το απόλαυσα, τόσο όταν έφτιαχνα το δικό μου δέμα όσο και τώρα που βλέπω τις αφίξεις κι ας ήμουν εγώ ο παραλήπτης! Χαίρομαι που δεν είναι απλά μια καρτ ποστάλ.
    Κι εγώ το νιώθω αυτό που έγραψε η Μεμαρία μας!
    Φιλάκια πολλά κοριτσάρα μου!
    Καλά να περνάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι δεν είναι απλά μια καρτ ποστάλ! Το συνειδητοποίησα όταν χθες ετοίμαζα το δέμα, βγήκα να αγοράσω και κάτι ακόμα..και κάτι ακόμα.. Κι ένα γραμματάκι! Και μετά λέω στοπ μην την βομβαρδίσεις την γυναίκα ;)
      Σ'ευχαριστώ πολύ Αριστέα μου κι εσύ!!

      Διαγραφή
  10. Καλη αρχή εγινε Κατερινα μου..θα ταξιδεψες και εσύ μεσα απο την καρτα της Αριαδνης σιγουρα οπως όλοι μας οταν βλεπουμε εικονες που δεν μπορουμε να τις δουμε απο κοντα... μπραβο στην Αριαδνη να για τις ομορφιες που σου εστηλε... καλο σου μηνα... να περνας ομορφα..καλες ανταλαγες...φιλακιααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εννοείται! :) Σ'ευχαριστώ πολύ Ρούλα μου, και σε εσένα καλό μήνα!!

      Διαγραφή

Άφησε το αποτύπωμά σου εδώ..