Το μπαλόνι που είδε το φεγγάρι




Από κάποιο χέρι γλίστρησε και αφέθηκε ελεύθερο.
Το περήφανο μπαλόνι.
Πετούσε ψηλά για ώρες, ξεκίνησε με ήλιο.
Έβλεπε καθαρά την γη, τους ανθρώπους μυρμήγκια.
Πόσο εκκωφαντικά ανόητα φαίνονται όλα τα άγχη τους
από ψηλά.
Πόσο αστεία τρέχουν να προλάβουν τον χρόνο
κι εκείνος πάντα να φεύγει
ούτως ή άλλως.


Οι ώρες περνούσαν, ο αέρας δυνάμωνε..
Έκανε τον γύρο της Αθήνας.
Χωρίς εμπόδια.
Είχε για συντροφιά του το φεγγάρι.
Κοιτώντας το κατάματα, αναρωτήθηκε.
Αν πράγματι οι άνθρωποι καταλαβαίνουν
την ουσία του να ζεις ελεύθερος.
Ελεύθερος από όλα όσα σε δεσμεύουν.


Τώρα μπορούσε να σταματήσει το ταξίδι του
φεύγοντας γεμάτο εικόνες.

Μπαμ!





****


αυτή η μικρή έμπνευση μου δόθηκε όταν είδα ένα μπαλόνι
να πετάει αντικριστά από το φεγγάρι ένα απόγευμα
με πολλά μποφόρ..




Σχόλια

  1. Τυχερό το μπαλόνι που έζησε ελεύθερο, αλλά ακόμα πιο τυχεροί εμείς για την έμπνευση που σου έδωσε!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να παίρνουμε παράδειγμα ε;;
      Σ'ευχαριστώ Μαρία μου 😘

      Διαγραφή
  2. Αποστολή εξετελέσθη!
    Ωραίο σαν όνειρο!!!

    Σε φιλώ πολύ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αποστολή εξετελέστη :)
      Πολλά ευχαριστώ.. ♡

      Διαγραφή
  3. Βρε Κατερίνα κορίτσι μου..... δηλαδή έχεις την ικανότητα να μας συγκινείς κιόλας και μάλιστα πολύ έτσι ;; τελικά κάθε φορά (το έχω δει και στο "Παιχνίδι με τις λέξεις"), θα έχεις να μας δώσεις κάτι πολύ διαφορετικό, κάτι πολύ έντονο και όμορφο αληθινά.
    Σε παρακαλώ να δεχτείς τη συγκίνησή μου για αυτό που έγραψες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι όταν συγκινείστε εσείς συγκινούμαι διπλά να ξέρεις!!
      Σ'ευχαριστώ τόσο πολύ..

      Διαγραφή
  4. Κατερίνα μου καλημέρα.
    Με κέρδισε ο τίτλος, με εντυπωσίασε το ποίημα πολύ, με γοήτευσεε ο τρόπος που το εμπνεύστηκες και μου θύμησε απόσπασμα που αγαπώ του ποιήματος "Κρυφτό" από το νέο μου βιβλίο.
    Συγχαρητήρια!
    Την αγάπη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Βρε 'συ! Τί πλάσμα είσαι εσύ?!
    Είχες εκπληκτική έμπνευση! Μου έβγαλε γλύκα και πληρότητα!
    (Άνετα αντικαθιστώ το μπαλόνι με αερόστατο και φεύγω μαζί του! Ε, κι ας γίνει και "Μπαμ" στο τέλος!)
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά, Κατερινάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ... Πόσο εκκωφαντικά ανόητα φαίνονται όλα τα άγχη τους
    από ψηλά...
    Υπέροχη έμπνεση, τέλειο!
    Καλό καλοκαίρι!!!!
    φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ελευθερια... υπαρχει αραγε στα αληθεια; ποσα πρεπει να απαρνηθουμε για να την αποκτησουμε;; και μηπως γινομαστε δεσμιοι της μετα; κι η αγαπη; εχει ελευθερια η αγαπη η ειναι μια δεσμευση αιωνια; την επιλεγουμε ελευθερα;
    Σκορπιες σκεψεις απλα....
    Με παρεσυρε το ομορφο μπαλονι σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Θέματα που θα διαβάσεις στο Just K..