Πρόσκληση Σε Ταξίδι Μουσικό

By Katerina Verigka - Ιουνίου 16, 2016



Πρόσκληση Σε Ταξίδι Μουσικό

από την Ελένη και το Καρυδότσουφλο, άκουσα και έσπευσα σαν λάτρης της μουσικής!Σπάνια να περάσει μέρα χωρίς να ακούσω τίποτα, κι αυτό όταν νιώθω πολύ άρρωστη.. Δηλαδή σπανιότατα. Είμαι από τις εξαιρέσεις καθώς όταν είμαι καλά ακούω μελαγχολικά κομμάτια και όταν δεν είμαι βάζω χαρούμενες μελωδίες.. για να μη σκέφτομαι πολύ. Ναι γίνονται κι αυτά! 


Μεγάλωσα με πολύ.. Παπακωνσταντίνου, Χάρις Αλεξίου, Κατσιμιχαίους, Σαββόπουλο και πολλά πολλά ακόμα.. Στην πορεία προστέθηκε από τον αδερφό μου η επιρροή στην ροκ μουσική, στην metal και δεν συμμαζεύεται..! Έκανα εκεί στο λύκειο μια παραδρομή και ξέφυγα λιγάκι στα μουσικά ακούσματα, ευτυχώς όμως επέστρεψα εκεί που ανήκω και εκεί που εκφράζομαι! Πλέον είναι αμέτρητα τα μουσικά ακούσματα, χωρίς αυτό να σημαίνει πως δεν θα μου αρέσουν επιλεκτικά τραγούδια από καλλιτέχνες λαϊκούς ή ποπ. Κυρίως όμως λατρεύω την ηλεκτρονική μουσική, την εναλλακτική ροκ, την indie, post rock, deep house, chill out. 



Μα ας τα πάρουμε από την αρχή.. 




Υπάρχει καλύτερος τρόπος να σαλπάρουμε στο μουσικό ταξίδι;




Πάντα λάτρευα τις συναυλίες και το συγκεκριμένο τραγούδι..





Και ύστερα μπήκαν στη ζωή μου οι Depeche Mode
που είχα την τύχη να τους δω 2 φορές live.



.. αλλά και οι U2 που το σύμπαν συνωμότησε για
να βρεθώ με έναν μαγικό τρόπο τελευταία στιγμή
στην συναυλία τους στο ΟΑΚΑ. 




Οι Pink Floyd που σε ταξιδεύουν απίστευτα πάντα.



.. η σέξι αγριάδα των Doors



οι αξεπέραστοι Queen





η προβληματισμένη εφηβεία με τα Ξύλινα Σπαθιά
να συντροφεύουν τις μοναχικές μας στιγμές.



η μικρή μα σπουδαία παρουσία στη μουσική



και μία πρόσφατη προσθήκη..



οι πάντα διαχρονικοί Στέρεο Νόβα
με τους αφοπλιστικούς στίχους..





με μεγάλη δυσκολία κλείνω το μουσικό ταξίδι, αφήνοντας
πολλά απ'έξω! αλλά δεν υπάρχει καλύτερος τρόπος από
το να κλείσει με τους Sigur Ros που άκουσα live πρόσφατα.
Φωνή από άλλο πλανήτη!!




Ελπίζω να το απολαύσατε όπως κι εγώ..








  • Share:

You Might Also Like

19 σχόλια

  1. Ταιριάζουμε μουσικά σχεδόν σε ολα!!!!

    Υπέροχα μας ταξίδεψες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα Κατερίνα!
    Ξεκινάμε όμορφα την μέρα μας!
    Πολύ όμορφες μουσικές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλό απόγευμα Κατερίνα!!!! Υπέροχα ολα τα μουσικά κομμάτια της επιλογής σου για ομορφες μουσικές αναμνήσεις καλοτάξιδες για πάντα!!
    Ομορφη συνέχεια σου εύχομαι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Να μαι κι εγώ!!!!
    Υπέροχο ταξίδι στα πέρατα των μουσικών!!!!!
    Αγαπημένος Βασίλης Παπακωνσταντίνου!!! λατρεμένος εδώ και πολλά χρόνια!!!!
    Χάρις Αλεξίου...!!! νομίζω δεν υπάρχουν λόγια για μια τέτοια φωνή!!!!!
    Αχ αυτή η σέξι αγριάδα των doors!!!! Κι ακόμη πιο αχ αυτοί οι ταξιδευτές που ακούν στο όνομα Floyd!!!!
    Κατερίνα υπέροχα κομμάτια που γέμισαν το απόγευμα μας!!!!!
    Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τη συμμετοχή!!!!!
    Χάρηκα που σε συνάντησα!!!!!!!
    Τα φιλιά μου!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πολύ που σου άρεσαν οι επιλογές από τα αγαπημένα μου!!
      Είχαμε ξαναγνωριστεί στο παλιό μου blog! :) :)

      Καλή συνέχεια φιλιά!!

      Διαγραφή
  5. Δημιουργώ και μου κρατάς υπέροχη συντροφιά Κατερινιώ μου!
    Πολλές επιλογές σου έχουν υπάρξει κατά καιρούς και δικές μου!
    Παπακωνσταντίνου, Αλεξίου, Pink Floyd, Doors, U2...
    Το τελευταίο δεν ήξερα ...με καθήλωσε!
    Πολλά φιλιά "πιτσιρίκα μου" ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το τελευταίο είναι ένα συγκρότημα 20 χρόνων, που πραγματικά είναι από άλλο πλανήτη!!
      Ψάξε να βρεις κι άλλα τραγούδια τους, είναι απίστευτοι. Και ζωντανά είχε την ίδια φωνή...πράγμα σπάνιο!

      Διαγραφή
  6. Τι όμορφο μουσικό ταξίδι μας πήγες!
    (δε χρειάζεται να πω ότι συμφωνώ με όλες τις μουσικές σου επιλογές, ε;)
    Φιλάκια πολλά-πολλά! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω πως δεν χρειάζεται!! ;)
      Άφησα απ'έξω Madrugada όμως..!

      Διαγραφή
  7. *Την τελευταία επιλογή, τώρα την πρωτοσυναντώ!!! (Thanks! Και το εννοώ!)
    Στα κλασσικά ροκ, έχουμε την απόλυτη ταύτιση!!!
    :-)
    Απίθανη αυτή η μουσική βουτιά! (Ξυπνάνε και μνήμες και συναισθήματα και δεν συμμαζεύεται!)
    ;-)
    ΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά, κούκλα μου! Καλό βραδάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όπως είπα και στην Αριστέα είναι απίστευτοι, ψάξε να ακούσεις κι άλλα δικά τους και θα με θυμηθείς! Όντως ξυπνάνε πολλά και δημιουργούνται καινούργια.. Γιατί με άλλη ματιά πλέον ζεις το κάθε κομμάτι!

      Διαγραφή
  8. και μόνο που ξεκίνησες με Βασίλη δεν θα μπορούσα να μην σχολιάσω!Όμορφο ταξ'ιδι,όμορφα τραγούδια!Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα σας έριξα κανονικά δηλαδή με τον Βασίλη!
      Ε δεν γινόταν.. Στο λύκειο σκέψου οι καθηγήτριες αναγνώριζαν το θρανίο μου ακόμα κι αν είχε μετακινηθεί από τους στίχους σε τραγούδια του! :)

      Διαγραφή
  9. Εκλεκτές οι επιλογές σου. Προτιμώ την Αλεξίου.
    Νάσαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η Αλεξίου αποτελεί αναμφίβολα ένα μεγάλο σταθμό στην ελληνική μουσική.
      Καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  10. Α ξεκίνησες με λατρεμένο τραγούδι και συνέχισες το ίδιο όμορφα!
    Τραγουδάω ήδη το πρώτο και θα περάσω από όλα, γιατί περιττό να στο πω, είναι ακριβώς του γούστου μου!!
    Χαίρομαι ιδιαίτερα που έβαλες και Pink Floyd και Doors!!
    Απολαυστικότατο το ταξίδι σου!

    ΥΓ:πέρασα ήδη στο επόμενο...λατρεμένη Αλεξίου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Άφησε το αποτύπωμά σου εδώ..