Παίζοντας με τις λέξεις x2






Το μήνυμα με την κιμωλία



Κλείστηκε μες το παλάτι του

να καταχωνιάσει τους φόβους,
να κρύψει τις ανασφάλειές του.
Και ύστερα βγαίνοντας στην πόλη
να χαιρετά τον κόσμο καμαρωτός και λαμπερός.



Γιατί ο κόσμος είχε απαιτήσεις υψηλές.

Μόνο τα βράδια ηρεμούσε κοιτώντας τον ουρανό.
Αναλογιζόταν τα νεανικά σχολικά χρόνια,
όταν έγραφαν με κιμωλία στον πίνακα:
Να μη ξεχάσω να ζω.
Ένα αστέρι έπεσε.
Δεν χρειαζόταν ευχή.
Θα έκανε από αύριο κιόλας πράξη όσα λαχταρούσε
χωρίς να υπολογίζει τον κόσμο γύρω του.
Και θα αγόραζε έναν πίνακα για να γράφει 
κάθε μέρα κάτι πολύτιμο.








Αναγέννηση

Όταν ο ουρανός σκοτείνιαζε και τα φώτα έσβηναν, πήγαινε κοντά της και καθόταν ήσυχα δίπλα της. Πριν καταπιεί τα αμέτρητα χάπια που της έδιναν, μπορούσε να συζητήσει μαζί του κάτω από άλλες συνθήκες. Κι εκείνος την άκουγε. Και την κοιτούσε στα μάτια. Χωρίς να βλέπει τους μαύρους κύκλους, τα πρησμένα μάτια, τα γεμάτα αγωνία. Τον φόβο, για τον ίδιο της τον εαυτό.

-Αν είχαμε γνωριστεί έξω στην πόλη, θα με πρόσεχες;
-Και τώρα σε προσέχω.
-Εννοώ με άλλον τρόπο, ξέρεις τώρα.
Της χαμογέλασε τρυφερά.
-Θα σε βοηθούσε η απάντησή μου;
-Όσο δεν φαντάζεσαι.
-Θα σε πρόσεχα όπου και να ήσουν, όπως και να ήσουν. Με έναν ανεξήγητο τρόπο με έχεις σημαδέψει.
-Θα παλέψω και για σενα, να βγω το συντομότερο. Θα με περιμένεις;
-Δεν υπάρχει λόγος να σε περιμένω. Είμαι ήδη εδώ.


Της φίλησε το χέρι και την άφησε να κοιμηθεί.
Πριν από τέσσερις μήνες, η άφιξή της στην κλινική του είχε αλλάξει την ζωή.
Ήταν το πιο ελαφρύ περιστατικό και σύντομα θα έβγαινε. Με βαρύ ιστορικό στις πλάτες της. Τροχαίο από το οποίο σώθηκε μόνο εκείνη και χάθηκε ο άντρας της και το μικρό τους παιδί. Την θαύμαζε. Κι ας υπέκυψε στις πληγές της. Ήταν σίγουρος πως θα γεννηθεί ξανά, το βλέπει κάθε μέρα στα μάτια της.
Κάποιες φορές έπιανε τον εαυτό του να τρομάζει για το μετά. Εκεί ήταν το δικό τους παλάτι, προστατευμένοι και είχαν τα δικά τους βράδια ανενόχλητοι. Μετά;

Την ίδια μέρα που θα έβγαινε, της έφερε έναν μαυροπίνακα στο δωμάτιο γράφοντας πάνω με άσπρη κιμωλία το αγαπημένο τους τραγούδι.

Στα χέρια της, τής έκλεισε ένα χαρτάκι και αποχώρησε για να μη γίνει αντιληπτός από το υπόλοιπο προσωπικό.


"Από σήμερα ξεκινά η δεύτερη ζωή σου.
Θα σε περιμένω αύριο στις 8μμ
στο μέρος που σου υποσχέθηκα."

Τα σημάδια στα χέρια της είχαν αρχίσει να υποχωρούν..


✍✍

Αυτές ήταν οι δύο συμμετοχές μου στο Παίζοντας με τις Λέξεις,
που διοργανώνει η Μαρία από το Mytripsonblog!
Ευχαριστώ όσους τα ξεχωρίσατε!!



Σχόλια

  1. Καλημέρα κατερινιώ μου!
    Πόσο χάρηκα όταν είδα ότι ξαναδοκιμάστηκες στην ποίηση και μάλιστα τόσο όμορφα! Καλή συνέχεια να έχεις, μάτια μου!
    Μπράβο σου και για τις δύο σου συμμετοχές!
    Τώρα ξέρεις... ένα ταξίδι και στο Συμπόσιο ... θα το προσπαθήσεις ! :))
    Καλή έμπνευση εύχομαι απλά!
    Φιλάκια πολλά και καλό ΣΚ :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα ξεχασιάρα μου!! Έχω λάβει μέρος στο Συμπόσιο! :)

      Διαγραφή
  2. Μπράβο σου για τις συμμετοχές σου Κατερίνα μου, την πρώτη κιόλας νομίζω την ψήφισα!!
    Εύχομαι πάντα να έχεις όμορφες εμπνεύσεις. Σε φιλώ γλυκά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Μαρίνα μου!! Κι εσύ το ίδιο!!

      Διαγραφή
  3. Καλέ δεν το έχω ξεχάσει! Για αυτό το Συμπόσιο έλεγα! Γράψτε εσείς που λατρεύετε τα ταξίδια γιατί εγώ θα το πάω μάλλον πάλι σε καμιά κατάβαση εντός μου! :))
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αα μα είπα κι εγώ τόσο νέα γυναίκα από τώρα αλτσχάιμερ;; ;)

      Διαγραφή
  4. Πολύ όμορφες και αξιοπρόσεκτες συμμετοχές Κατερίνα μου. Με πολλά μηνύματα. Μπράβο σου. Και ποίηση και πεζό...Ωραιότατα. Καλή συνέχεια
    Καλό Σ/Κο να περάσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Από όλα είχε ο μπαξές!! :) Ευχαριστώ πολύ Αννα μου!!
      Να έχεις ένα όμορφο και ξεκούραστο σαβ/κο!!

      Διαγραφή
  5. Α, έχεις πάρει φοβερή φόρα, Κατερινάκι!!!
    Σε κάθε συμμετοχή φροντίζεις να περνάς ένα σημαντικό μήνυμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κατερίνα μου πολλά συγχαρητήρια και για τις δυο σου συμμετοχές!
    Και οι δυο μου άρεσαν πολύ και δεν ξέρεις πόσο χαίρομαι που στο παιχνίδι μας δε βαθμολογώ!
    Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για όλα!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είσαι στην καλύτερη θέση, απολαμβάνεις δίχως ενοχές! ;)

      Διαγραφή
  7. Κατερίνα μου καλησπέρα σου. Συγχαρητήρια για τις δύο πολύ καλές συμμετοχές σου.
    Η "Αναγέννηση", όπως διάβασες αποτέλεσε αυτή τη φορά την πρώτη μου επιλογή. Την άξιζες για τα συναισθήματα που προσωπικά μου προκάλεσες.
    Τώρα που είδα και την ταυτότητά σου ως γράφοντα, γνωρίζοντας τον κόσμο που ζεις και κινείσαι, κατανόησα ακόμα βαθύτερα την φωτιά που σφυρηλάτησε στην καρδιά σου την "ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ" και για μια ακόμα φορά κάτι ρίγησε μέσα μου.
    Με συγκίνησε με τη μία το δημιούργημά σου. Μου έφερε έναν κόμπο στο λαιμό. Έμεινα εκεί και μένω ακόμα.
    Μπράβο κορίτσι μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πωπω βρε συ Γιάννη τι να πω τώρα μετά από αυτά, με τιμάς αφάνταστα.

      Διαγραφή
  8. Άλλη μια έκπληξη. Μου άρεσε αυτό το παιχνίδι γιατί πραγματικά εξεπλάγην από κάποιες συμμετοχές.
    Μπράβο Κατερίνα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πολύ που το λες αυτό γιατί συνήθως με θεωρούν λιγάκι προβλέψιμη!
      (μετά από τόσα χρόνια αναγνωρίζει κάπως ο ένας τον άλλον..)
      Και σε σενα Μαρία μου φιλιά!!

      Διαγραφή
  9. Μπραβο Κατερινα μου!! Και τα δυο μου αρεσαν αλλα το δευτερο ενα τσακ παραπανω. Σκεφτηκα το δικαιωμα καθε ανθρωπου σε μια δευτερη ευκαιρια μια δευτερη ζωη χωρις να φοβαται την κριση των αλλων χωρις δευτερες σκεψεις! Φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Χριστίνα μου!!
      Όλοι δικαιούμαστε πολλές ευκαιρίες στην ζωή.. να μην τις αφήσουμε να χαθούν μόνο!!

      Διαγραφή
  10. Συγχαρητήρια!! Και οι δυο συμμετοχές σου μου άρεσαν πολύ, μα η δεύτερη μπήκε κατευθείαν στην καρδιά μου. Ήθελα τόσο να πάνε όλα καλά γι΄αυτό το ζευγάρι...
    Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τα διαβαζουμε στης Μαρίας Κατερινα μου αλλα εδώ στο χωρο σου είναι διαφορετικα γιατί ισως δινουμε περισσοτερη προσοχή μεσα σε τόσα που διαβαζουμε εκεί..υπέροχα και τα δύο σου φιλη μου συγχαρητηρια για τις συμμετοχες σου.. και σε αλλα με το καλό...να περνας ομορφα .. φιλακιααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μπράβο Μαράκι μου, υπέροχες οι συμμετοχές σου , αλλά η δεύτερη με συγκλόνισε.
    Να είσαι καλά.
    Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συγγνώμη που σου άλλαξα το όνομα Κατερίνα μου.

      Διαγραφή
  13. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Θέματα που θα διαβάσεις στο Just K..