Παιδί μου



Παιδί μου,


αυτό το γράμμα στο χρωστάω καιρό τώρα. Ίσως και να το έχω γράψει αμέτρητες φορές. Χωρίς μελάνι, χωρίς λέξεις. Κι έτσι πονούσε πιο πολύ. Θα ήθελα να μας είχες γνωρίσει νωρίτερα κι ας μη βάζω ποτέ σχέδια στα συγκεκριμένα ζητήματα. Το μόνο που ήθελα είναι να ζήσω, όχι απλά τον αληθινό έρωτα αλλά έναν έρωτα που να εξελίσσεται και να μην είναι ποτέ εύκολο το αντίο. Κι έγινε, όταν δεν το περίμενα.  Είμαστε έτοιμοι για σενα, όμως έχουμε την ατυχία να ζούμε σε μία χώρα που μας σκοτώνει καθημερινά. Κι εμείς παλεύουμε να κρατηθούμε όρθιοι αξιοπρεπώς. Κι ας βλέπουμε τα όνειρά μας να λιθοβολούνται καθημερινά, κι ας βλέπουμε πόρτες να κλείνουν ορμητικά. Κι έτσι εσύ καθυστερείς.. και η απουσία σου γίνεται κάθε μέρα και πιο δύσκολη. Γιατί σε θέλουμε στην ζωή μας. Έχουμε ακόμα πολλά να ζήσουμε, μα αυτό μπορεί να γίνει και παράλληλα αν υπάρχει θέληση. Και υπάρχει. Με τον μπαμπά σου είχαμε αγαπηθεί πριν μας δούμε μαζί. Έτσι και με σενα. Σε έχουμε ήδη αγαπήσει κι ας μην υπάρχεις. Κι ας μην ξέρουμε σίγουρα αν θα έρθεις κοντά μας. Άσε μας να ελπίζουμε μόνο, σε κάτι καλύτερο, σε μία ευτυχία πιο ολοκληρωμένη. Ελπίζω να μας συγχωρέσεις για αυτή την αργοπορία, όταν δεις πόσο όμορφα παλεύουμε καθημερινά ενωμένοι.. 


ΚΚ










Σχόλια

  1. Κατερίνα μου.
    Στ΄αλήθεια μια φωνή ενάντια σε όλα αυτά τα δεινά που φόρτωσαν πάνω στην πατρίδα μας οι ανάξιοι πολιτικοί της.
    Την αγάπη μου καλή μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ όμορφο το γράμμα σου, Κατερίνα μου. Εύχομαι οι συνθήκες να το επιτρέψουν και να συναντηθείτε οι τρεις σας σύντομα. Και ίσως αργότερα να συναντηθείτε και με κάποιον τέταρτο, ποιος ξέρει; Σίγουρα το αξίζετε.
    Πολλά φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κατερινάκι μου.....λίγα αλλά δυνατά λόγια...εύχομαι σύντομα να έρθει κι ας ζούμε σε μια χώρα που δεν μας το επιτρέπει...τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Η αγάπη όλα τα μπορεί, Κατερινάκι! Όλα θα γίνουν, τα εύχομαι κι εγώ μαζί σου, ακόμα κι αν αργήσουν...
    Φιλιά! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κατερινακι... Με αγγιξες τόσο πολύ... Εύχομαι να συναντηθείτε σύντομα. Πολλές φορές αρκεί είναι απαραίτητο να πάρουμε το ρίσκο, παρά την αβεβαιότητα γύρω μας. Το έχω ζήσει και το ζω συνεχώς. θα ηθελα πολλα ακομα να σου γραψω, αλλα ειμαι σιγουρη τα ξερεις.Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΑΧ Κατερίνα με το υπέροχο γράψιμο σου. Διάβαζα το παλιό σου blog αλλά μετά για διάφορους λόγους έκανα ένα διάλειμμα από τα social media.Τώρα επανήλθα και σε ξαναβρήκα. Καλό είναι να ακούγονται κι αυτά τα γράμματα, γιατί τίποτα δεν είναι δεδομένο σ' αυτή την ζωή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Κόμπο στο λαιμό έχω!! Δεν μπορεί, θα γίνει Κατερίνα μου. Όλα γίνονται όταν το θέλουμε. Και μην αργείς, όλα θα τα καταφέρετε με αγάπη! Όλα!
    Φιλί γλυκό !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Με συγκινησε το γραμμα σου! Ευχομαι να νιωσετε συντομα τις συνθηκες καταλληλες και να γινει αυτο το ονειρο πραγματικοτητα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Συγκινήθηκα όσο δε φαντάζεσαι... και σε/σας νιώθω.
    Από τη μία ξέρω τις συνθήκες και δεν μπορώ να πω λόγια του αέρα πάνω σ΄αυτό το θέμα, από την άλλη μου τη δίνει άγρια που αναγκάζεστε να σκέφτεστε έτσι. Κανείς δε θα έπρεπε να αναγκάζεται (από τις συνθήκες στη χώρα του) να βάλει πρόγραμμα και χρονοκαθυστέρηση σε κάτι τέτοιο.
    Ελπίζω και εύχομαι για σας τα καλύτερα... Είμαι σίγουρη πως θα γίνετε υπέροχοι γονείς, και σας εύχομαι να το καταφέρετε σύντομα.
    Σε φιλώ! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Με συγκίνησες!
    Δεν έχω κάτι άλλο να σου γράψω αυτή τη στιγμή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Με συγκίνησες!
    Δεν έχω κάτι άλλο να σου γράψω αυτή τη στιγμή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Άφησε το αποτύπωμά σου εδώ..

Newsletter Εγγραφή