Diary of Bliss Easter 2016



Μια διαφορετική Μεγάλη Εβδομάδα διανύω για πρώτη φορά, καθώς με βρίσκει σε ένα δημιουργικό κλίμα, σε μία θετική ενέργεια μπορώ να πω. Με λίγες μελαγχολίες, λιγότερο άγχος κι ας υπάρχει ο έντονος προβληματισμός για το τι θα ακολουθήσει τον Ιούνιο που θα είμαι ξανά σε αναζήτηση εργασίας.  

Εδώ και καιρό ανυπομονώ να μοιραστώ μαζί σας κάτι που ετοιμάζουμε εδώ και μεγάλο χρονικό διάστημα. Με όσους είμαστε φίλοι σε άλλα κοινωνικά δίκτυα, το έχετε ήδη μάθει σαφώς, γιατί χαιρόμαστε σαν μικρά παιδιά και το έχουμε διαφημίσει από τον προηγούμενο μήνα. 

Ας τα πάρουμε από την αρχή τα πράγματα! Περίπου δύο χρόνια τώρα (ίσως και λίγο παραπάνω) μέσα από το blogging ήρθα πιο κοντά με ορισμένους ανθρώπους. Ταίριαξα με λίγους στην πορεία και δεν το κρύβω, έτσι συμβαίνει και όταν γνωρίζεσαι κάτω από άλλες συνθήκες. Με όσους όμως δέσαμε, έγινε τόσο όμορφα και αβίαστα που μόνο ευγνωμοσύνη μπορείς να νιώθεις για αυτό. Γιατί είναι πραγματικά σπάνιο. Ένας από αυτούς τους ανθρώπους ήταν η Μαρία μου, το γλυκό μου καρκινάκι που ήρθε σαν σίφουνας! Και κάθε μέρα μου δίνει πολλά πολλά μαθήματα ζωής χωρίς να το ξέρει (γιατί οι υπέροχοι άνθρωποι δεν έχουν επίγνωση πόσο θετικά επηρεάζουν τις ζωές των άλλων). Μία μέρα μου πέταξε την ιδέα και έμεινα άφωνη καθώς από μικρό παιδί ήθελα κάτι παρόμοιο. Να δημιουργήσουμε το δικό μας περιοδικό. 


Και το δημιουργήσαμε..! 


Δεν ήταν και εξακολουθεί να μην είναι τόσο εύκολο όσο δείχνει, ένα διαδικτυακό περιοδικό. Εκείνη ανέλαβε το τεχνικό κομμάτι μιας και κατασκευάζει ιστοσελίδες και γενικότερα ασχολείται πολύ με την τεχνολογία, κάνοντας εκπληκτική δουλειά και συνεργαζόμενη άψογα μαζί μου για να είναι κοντά στα γούστα και των δυο μας! (Αλλά και μόνιμες στήλες) Η αφεντιά μου ανέλαβε κυρίως το κομμάτι των άρθρων και των συνεργασιών. Και τώρα έρχεται η επόμενη..αναφορά ευγνωμοσύνης. Πως γίνεται κάποιοι άνθρωποι να εμπιστεύονται το δημιούργημά μας χωρίς καν να το δουν; Κι όμως γίνεται.. Οι πρώτοι μας συνεργάτες, ο Makis Del και η Μυρτώ Γκιούλη ανήκουν κιόλας στην ομάδα μας και τους ευχαριστώ και δημοσίως! Τον Μάκη τον γνωρίζω διαδικτυακά αρκετά χρόνια μέσα από τα blogs και πρόσφατα τον γνώρισα και από κοντά. Η Μυρτώ, παιδική φίλη που χαθήκαμε για χρόνια και ξαναβρεθήκαμε με αφορμή την έκδοση του πρώτου της βιβλίου-comic αλλά και ενός καταπληκτικού λευκώματος με τις επαγγελματικές της φωτογραφίες! Και έπεται συνέχεια με το κομμάτι των συνεργασιών γιατί ήδη ετοιμάζουμε και τις επόμενες..

Το όνομα αυτού..;  MaKaZine! Προέκυψε όπως συνηθίζω να λέω με τον επιστημονικό τρόπο κόψε-ράψε.. από τα αρχικά μας ονόματα! Στις 4 Μαΐου θα είναι στις οθόνες σας και σας έχω ένα trailer με μια μικρή γεύση για όσα ετοιμάζουμε γιατί έχουμε αφήσει και εκπλήξεις.. όπως και στήλες που θα ξεκινήσουν το Φθινόπωρο.



video




Αυτός είναι ο λόγος που ο χρόνος μου στο blogging περιορίστηκε μέχρι να ξαναβρώ πάλι τις ισορροπίες γιατί αγαπώ το ίδιο και τις δύο αυτές κατηγορίες ενασχόλησης!

💐💐💐

Δημιουργούμε όχι επειδή αντέχουμε αλλά για να αντέχουμε! 

💐💐💐


Το δώρο μου για το..Πάσχα για όσους χρησιμοποιείτε τις λίστες του project Keep a 5 year journal, είναι έτοιμο για τον μήνα Μάιο! Θα παρατηρήσετε ότι την έκανα πιο λιτή.. Είναι μια νέα ιδέα που είχα,για να απλοποιούμε και να έχουμε αποτυπωμένα πιο ξεκάθαρα τα συναισθήματα, τις εμπειρίες και τους στόχους! Οπότε.. κάπου εδώ αποχωρώ για λίγες διακοπές (εντός Αττικής τώρα που άδειασε και είναι καλύτερη) και σας εύχομαι από καρδιάς καλό Πάσχα με υγεία, δύναμη και αγάπη κοντά στους αγαπημένους σας!!












Σχόλια

  1. Κατερινάκι μου,
    ομολογώ ότι μου έχετε κινήσει το ενδιαφέρον! Η συνεργασία με την Μαρία πιστεύω θα έχει πολύ ιδιαίτερο και ξεχωριστό αποτέλεσμα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πολύ!! Ελπίζω να μη σας απογοητεύσουμε και να μας δώσετε περιθώρια χρόνου να βελτιωνόμαστε συνέχεια! :) Θα έχω θέματα και για γονείς, απλά θα ξεκινήσω πρώτα με ειδική αγωγή και ύστερα με τα υπόλοιπα! Η συνεργασία με την Μαρία είναι μία όμορφη περιπέτεια! Έχουμε συνέχεια ιδέες και συμπληρώνουμε η μία την άλλη. Καλό Πάσχα Μάρθα μου!!

      Διαγραφή
  2. Πολύ όμορφο φαίνεται το περιοδικό σας, μπράβο, εύχομαι να έχετε πάντα ενέργεια και ιδέες να το τροφοδοτείτε!
    Να έχεις ένα πολύ όμορφο Πάσχα, Κατερίνα μου, και να ξέρεις ότι και εσύ αποτελείς έμπνευση για πολλούς...
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελπίζω να σου αρέσει και live!! Σ'ευχαριστώ τόσο πολύ για το τιμητικό σου σχόλιο..
      Καλή Ανάσταση και καλό Πάσχα με υγεία!! Φιλιά

      Διαγραφή
  3. Ο ενθουσιασμός σου... ουρλιάζει!!! Τον ακούω εδώ και μέρες (και πλέον πιο επίσημα!)
    Νομίζω πως μόνο σε καλό μπορεί να σας βγει αυτή η προσπάθεια/εγχείρημα/απόφαση και σας το εύχομαι ολόψυχα!
    Καλό Πάσχα, ομορφιά μου! Να περάσετε όπως ακριβώς το θέλετε!
    ΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά-πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πωπω ναι;; ευχαριστώ που με ανέχεστε τόσο καιρό!!
      ε δε μπορείς να πεις σπάνια τα κάνω αυτά, αλλά και πάλι με μέτρο!
      Δεν σας πρήζω συχνά χαχα
      Επίσης καλό μου, να περάσετε όμορφα αγαπημένοι με όσα σας γεμίζουν!!

      Διαγραφή
  4. Πάλι πρωτοπορία σε κάτι όμορφο και δημιουργικό. Μπράβο Κατερίνα. Θα είμαστε από κοντά να παρακολουθούμε.
    Να ευχηθώ Καλή Ανάσταση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Γιάννη μου για την στήριξη, είναι πολύ σημαντική!!
      Είστε οι πιο καλοί "κριτές" άλλωστε και ξέρω πως και οι παρατηρήσεις σας θα είναι καλοπροαίρετες γιατί εμπεριέχουν σεβασμό.
      Καλή Ανάσταση!

      Διαγραφή
  5. Κατερινακι μου καλη αρχη και απο εδω!!! Θα σκισετε!
    Καλη Ανασταση και καλη ξεκουραση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κατερινακι μου καλη αρχη και απο εδω!!! Θα σκισετε!
    Καλη Ανασταση και καλη ξεκουραση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Κατερίνα μου δεν σου κρύβω πως ανυπομονώ να χαρώ το περιοδικό σας!
    Εύχομαι τα καλύτερα!!
    Καλή Ανάσταση και καλό Πάσχα! Να περάσετε υπέροχα!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου δεν ξέρεις πόσο χαίρομαι γι'αυτό που λες!!
      Και ξέχασα να σας πω ότι είμαστε ανοικτές για συνεργασίες.
      Καλή Ανάσταση!! Πολλά φιλιά!!

      Διαγραφή
  8. Κατερίνα μου να ευχηθώ καλή Ανάσταση και καλό Πάσχα.
    Πάντα δημιουργική και εμπνευσμένη να είσαι.
    Όσο για δουλειά, μην αγχώνεσαι. Θα έρθει και αυτή. Αν θες μπορώ να βοηθήσω κιόλας. Θα σου στείλω email.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου σ'ευχαριστώ για όλα!!
      Με συγκινεί η σκέψη σου, θα μιλήσουμε και προσωπικά.
      Στα 6 χρόνια που έχω το πτυχίο τα 4 είμαι άνεργη, γι'αυτό ο προβληματισμός.
      Προσπάθησα να κάνω άλλες δουλειές αλλά δεν πέτυχαν. Είτε έπεφτα σε απατεώνες είτε δεν έβρισκα κατάλληλους ανθρώπους για συνεργασία όταν πήγαμε να κάνουμε κάτι δικό μας. Μεγάλο ζήτημα! Έχω ζήσει τρελές καταστάσεις.
      Καλό Πάσχα με υγεία να περάσεις όμορφα!

      Διαγραφή
  9. Καλό δρόμο σας εύχομαι.
    Υπέροχο το έργο σας και κάτι που θα αρέσει.
    Να ευχηθώ καλή Ανάσταση κι΄ένα όμορφο και χαρούμενο Πάσχα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε πάρα πάρα πολύ!!
      Καλή Ανάσταση και καλό Πάσχα με υγεία και χαρά!!

      Διαγραφή
  10. Ωραίος τίτλος!
    Ολόψυχα εύχομαι να πάνε όλα καλά Κατερίνα μου !
    Καλή Ανάσταση να έχεις και καλά να περάσεις με όσους αγαπάς!
    Πολλά, γλυκά φιλιά :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'έχουμε προσκαλέσει κυρία μου καιροοοοό τώρα αλλά δεν μας έκανες την τιμή να έρθεις! :P Σ'ευχαριστούμε πολύ!!
      Καλή Ανάσταση και καλό Πάσχα φιλάκια!!

      Διαγραφή
    2. Πού καλέ; Κάντε μία επισύναψη να έρθει σε μέιλ κάτι... δεν βλέπω πια καμία ενημέρωση στο φέις ! Πού να προλάβω;
      Πείτε μου τι θέτε κι εγώ εδώ είμαι .... Να σας ζωγραφίσω; Να κάμω ευγενική προσφορά έργων μου κι εσείς διαγωνισμούς Ό,τι θέτε πείτε το σε ΜΕΙΛΛΛΛ μόνο το μέιλ έχω ανοιχτό αυτές τις μέρες!
      Εγώ δώκε μου προσφορά.... Α έκλεισα 6 προγράμματα-δράσεις (εθελοντικά πάντα) στη Δημόσια Βιβλιοθήκη μας για το καλοκαίρι... Ρε κολλώνει πουθενά η θείτσα άιρις;

      Διαγραφή
  11. Χρόνια πολλά Κατερίνα μου!! Είναι δεδομένη η στήριξη στο καινούριο σας βήμα!!! Με το καλό να ανοίξετε να μας υποδεχτείτε βρε!!! Χαχαχαχα!! Φαίνεται ο ενθουσιασμός κι η λαχτάρα σου!!
    Καλή Ανάσταση εύχομαι για σένα και τους αγαπημένους σου!! Να ξεκουραστείς, να περάσεις όμορφα κοπέλα μου!! Φιλάκια ολόγλυκα!! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια Πολλά Μαριλένα μου Χριστός Ανέστη!!
      Πολύ με συγκινείτε όμως!! Θα είμαστε ανοικτές τόσο σε προτάσεις όσο και σε κριτικές, μετράει πολύ η γνώμη σας! Καλό μήνα με όσα επιθυμείς, θα μιλήσουμε και προσωπικά φιλάκια πολλά!!

      Διαγραφή
  12. Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ πολύ βρε Κάθριν!

      Διαγραφή
  13. Πέρασα να πω χρόνια πολλά λόγω των ημερών και καλορίζικο για το MaKaZine, το οποίο εκτός από τέλειο όνομα έχει και πολύ ωραία εμφάνιση και θεματολογία!!! Περιμένουμε και τη συνέχεια!!!
    Πολλά φιλιά! ☺

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι ευχάριστη έκπληξη!! Να είσαι καλά σ'ευχαριστούμε πολύ πολύ!!
      Καλό μήνα με υγεία και δύναμη!!

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Άφησε το αποτύπωμά σου εδώ..

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αλάτι, ζάχαρη κι αλληλεγγύη / το e-book

Φωτογραφίζειν: κατά βάθος είμαι ζήτημα φωτός

καληνύχτα καρδιά μου!

Ημερολόγιο Αισιοδοξίας 2013-2017 : Οι 32 συμμετοχές

Αναγνώστες

Google+ Society