Μα είσαι παιδί..





Μα είσαι παιδί..


Σε κοιτώ πόσο εύκολα σκοτεινιάζεις κάθε φορά που πάει κάτι στραβά.

Σε κοιτώ πόσο εύκολα αγχώνεσαι να τα προλάβεις όλα.
Σε κοιτώ πόσο εύκολα απογοητεύεσαι με τους ανθρώπους.
Σε κοιτώ όταν μαγειρεύεις,πόσο σπουδαία παίρνεις τον ρόλο σου.
Σε κοιτώ όταν γελάς και νιώθω απέραντη ευτυχία.
Σε κοιτώ όταν κλαις και θυμώνω.
Σε κοιτώ όταν δείχνεις την αγάπη σου πόσο όμορφη γίνεσαι.

Μα είσαι παιδί, μου λες, πως είναι δυνατόν να τα καταλαβαίνεις όλα;
Κι όμως μαμά, αν ερχόσουν πάλι να ζήσεις στον κόσμο τον δικό μου
όλα θα ήταν αλλιώς.

Είμαι παιδί, δεν σημαίνει πως δεν καταλαβαίνω.
Είμαι απλώς ένας άνθρωπος σε μικροσκοπική συσκευασία,
με τεράστιες αποσκευές που θα γεμίσουν σιγά σιγά..








Αυτή ήταν η συμμετοχή μου στο Συμπόσιο Ποίησης που διοργανώνει το blog Η Ζωή είναι ωραία, με θέμα το παιδί! Θα μπορούσα να γράψω πάρα πολλά.. Όχι τα πάντα γιατί δεν είμαι μητέρα ακόμα. Επομένως βλέπω το παιδί από άλλη σκοπιά.
Φέτος είχα την τύχη έστω και για λίγους μήνες να εργάζομαι με παιδιά σε Ειδικό Σχολείο. Απερίγραπτα συναισθήματα. Επίσης, το παιδί μέσα μου δεν σταματάει ποτέ να συνυπάρχει μαζί μου. Δεν το αφήνω να φύγει. Και ο σύντροφός μου κουβαλάει το δικό του, τυχαίο πως ταιριάξαμε επτά χρόνια; Αγαπώ τους ανθρώπους με παιδική ψυχή αλλά όχι παιδιάστικη-ανώριμη συμπεριφορά. Πριν λίγες ημέρες γέννησε φίλη φίλης μου και το πρώτο πράγμα που της είπα ήταν το εξής "δεν αισθάνεσαι μια ελπίδα κάθε φορά που γεννιέται ένα παιδί;"
Θα μπορούσα να γράψω για τα παιδιά που χάνονται άδικα με οποιοδήποτε τρόπο. Το πρώτο πράγμα όμως που μου ήρθε στο μυαλό αυθόρμητα ήταν το παραπάνω. Έγραψα μέσα από τα μάτια ενός παιδιού για απλά πράγματα καθημερινά που κι όμως.. κάνουν την διαφορά! 



Εδώ μπορείτε να διαβάσετε τις υπόλοιπες εξαιρετικές συμμετοχές.


Ευχαριστώ την Αριστέα για την φιλοξενία ενός -όχι και τόσο στα σωστά πρότυπα- ποιήματος,που το αγκάλιασε πολύ θερμά και το συμπεριέλαβε με άλλες 29 συμμετοχές!
Κλείνοντας παραθέτω το σχόλιο του Δημήτρη για τα ποιήματα όλων μας που με συγκίνησε απίστευτα. Μία γραμμή περιληπτική για τις συμμετοχές μας με την σειρά που δημοσιεύτηκαν:




ΣΤΙΧΟΙ ΣΤΟΙΧΙΖΟΝΤΑΣ ΔΕΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝΟΥΝ


Λέξεις λουλούδια, π’ αρώματ’ αναβλύζετε
Της Αριστέας το κήπο, μαγευτικά στολίζετε.

Του Μάκη η πάλη του χαμόγελου, μ’ αγέρωχου αετού φτερούγες
Της Αριάδνης η Άνοιξη η χορτάτη, απλώχερα δοσμένη
Της Κατερίνας η ματιά, στης παιδικής καρδιάς τις ρούγες
Της Άννας η κατάθεση, ροδόχρωμα, με προσευχές φτιαγμένη.

Του Τάσου η αθωότητα, αντιφεγγίζει ένα χαμόγελο πλατύ
Της Mary’s οι λαβύρινθοι,σπαρμένοι με τ’ ονείρου τα μπουμπούκια
Της Ινούς η πλατεία, με φιλία, μ’ αγάπη, με χαρ’ αληθινή 
Της Ανέσπερης η Ευτυχία, στου ονείρου κατοικεί τα σεντούκια

Της Μαρίνας η απολογία, στο κόσμο ρίχνει φως με συγχώρια
Της Ελένης το αρκουδάκι, προσφυγιάς δάκρυ σφουγγίζει
BUTTERLY’S ξέχειλη ντροπή, μιά συγνώμη ζητάει πελώρια
Μαρίας Κανελλάκη ο λόγος, σε ρυθμούς, που συνειδήσεις ραγίζει.

Μαρίας Νικολάου ο κλέφτης, με τα αθώα κι άβγαλτα κάλλη
Της Ρούλας το χαμογελαστό ευχαριστώ, από τα παιδικά τα χείλη
Της Στέλλας το πεζούλι, ντυμένο από της Ευτυχίας τη προσμονή
Woman’s φιλοσοφία αγάπης, με όρκο, που δεν σηκώνει συμβουλή

Βασιλικής ο χορός, με στροβιλισμούς παιδικής, αγνής υπόστασης
Της Γλαύκης οι ακτές,που ξεβράζουν αθώες παιδικές ψυχές
Της Μαριαλένας θρύμματα ψυχής,απ΄το ξεφλούδισμα της ανάστασης
Marias me της κούκλας θρήνοι, αντιλαλούν ορφάνια, τις νυχτιές. 


Της Πέτρας το παιχνίδι, μαγικά αγναντεύει της ψυχής τα θεμέλια
Andromeda’s η γέννηση, μέσ’ του ήλιου τα καυτά τα λημέρια
Kafyatis οι σελίδες οι λεκιασμένες,οι σχισμένες, με μπαρούτι καμμένες
Lysippe φύλακας, του παιδιού, πούχει τις μέρες ξεχασμένες

Του Πέτρου το κλειδί, λυτρωμό και ανάσα γιά το κρυμμένο το παιδί
Ο Στυλιανός μας κέρασε,της Κυρα-Στέλλας ονειρικά «αγάπης φοντανάκια»
Του Μαζεστίξ η Ελπίδα δυνατή, αν το παδί στα σωθηκά μας τραγουδεί
Της Μαρίνας οι λέξεις σε ταξίδι, στης παιδικής ψυχής, τ’ αθώα τα σοκάκια 

Μένει της Κατερίνας η «Ηλιαχτίδα», με μετρησιά, που όμοια δεν είδα
Μένει η υπόκλιση στης Αριστέας την ακούραστη φροντίδα
Μένει να υμνήσω των ματιών, το τρέξιμο στις λέξεις
Μένει η Ευχή ν’ αφήσω ν’ ανοιχτούν, δρόμοι γιά άλλες σκέψεις.

Δ.Λ.Α.


ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΟΛΟΥΣ








Η δημιουργικότητα είναι από τις μεγαλύτερες μορφές επανάστασης.












Σχόλια

  1. Πολύ μου άρεσε, Κατερίνα μου και η δική σου οπτική!
    Άνετα θα μπορούσε να γίνει και αφιέρωση για τη γιορτή της Μητέρας σχεδόν ολόκληρο!
    Ποτέ να μην αφήσεις αυτό το παιδί να φύγει από μέσα, κορίτσι μου! Ποτέ!
    Αχ, το διάβασα το σχόλιο του κυριου Ασλάνογλου! Πάντα βρίσκει τον τρόπο να με συγκινεί απίστευτα!
    Να είσαι καλά κορίτσι μου! ΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά! Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ τι ωραία η ιδέα σου.. Κρίμα που δεν θα είναι ανοιχτό το σχολείο να το κάνω δώρο σε μαθητή μου για την μαμά του! :)
      Μα δεν ήταν υπέροχο αυτό που έκανε; Τιμητικό και συγκινητικό..
      Καλό σαββατοκύριακο κοπέλα μου και σ'ευχαριστώ που πάντα μας αφιερώνεις χρόνο και έχεις ποιοτική σκέψη και συναίσθημα! Φιλάκια πολλά πολλά

      Διαγραφή
  2. Μην το ξαναπείς ότι δεν ήταν ποίημα γιατί θα σε ρωτήσω να μου πεις τι είναι ποίημα!
    Έχω ξαναπεί ότι αγαπώ τα απλά, τα ταπεινά που όμως λένε τόσα πολλά!
    Και ήταν πολύ τρυφερή η γραφή σου Κατερινιώ μου!

    " Σε κοιτώ όταν δείχνεις την αγάπη σου πόσο όμορφη γίνεσαι."
    Με έλιωσε ο στίχος.

    "Ότι είμαι παιδί δεν σημαίνει ότι δεν καταλαβαίνω! "
    Τεράστια αλήθεια!!!

    Όσο για τον Δημήτρη μας, δεν μπόρεσε να το κάνει στο προηγούμενο Συμπόσιο (γιατί είχε προσωπικά θέματα) και νομίζω ότι τώρα το έκανε εις διπλούν! Μας τίμησε όλους και με το παραπάνω!
    Μου άρεσε που έφερες εδώ το σχόλιό του!

    Να'σαι καλά και εύχομαι να συνεχίσεις την ποιητική σου πορεία. Έχεις να δώσεις κι άλλα μάτια μου !
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχα μα δεν είμαι καλά μελετημένη γι'αυτό!!
      Σ'ευχαριστώ για την ενθάρρυνση και πάλι!!
      Δεν γινόταν να μην το φέρω, ήταν εξαιρετική κίνηση και ο χρόνος που αφιέρωσε να μας τιμήσει έτσι..
      Καλή Κυριακή φιλάκια!!

      Διαγραφή
  3. Μα ποιος άλλος θα ήταν πίσω από αυτά τα λόγια! Πώς δεν το σκέφτηκα;
    Ο Δημήτρης κι εμένα με συγκίνησε.
    Μου άρεσε πολύ η ιδέα σου!
    Καλό Σ/Κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωωω! Όπως είπε και ο φίλος μου ο Μάκης η σκέψη μου ήταν κοινωνικολειτουργική.. Τι να κάνω η καψερή, δεν μπορώ να ξεφύγω εύκολα!! ;)
      Σ'ευχαριστώ πολύ πολύ Αλεξάνδρα μου!! Καλή Κυριακή!!

      Διαγραφή
  4. "Είμαι παιδί, δεν σημαίνει πως δεν καταλαβαίνω.
    Είμαι απλώς ένας άνθρωπος σε μικροσκοπική συσκευασία,
    με τεράστιες αποσκευές που θα γεμίσουν σιγά σιγά..."

    Υ.Γ. Τα λες όλα εδώ, τα είπαμε και πιο αναλυτικά εμείς. Τελικά σημασία δεν έχει αν αυτό που γράφουμε είναι βασισμένο στις αρχές που διέπουν ένα ποιήμα ή ένα κείμενο. Σημασία έχει να νιώθουμε, να αφουγκραζόμαστε και μετά να γράφουμε. Αυτό έκανες εσύ εδώ. Φιλιά Κατερίνα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμείς θα σχολιάζουμε μόνο με ΥΓ τέλος! :) Ποιος το κόλλησε σε ποιον αυτό ή μήπως μας βγήκε ταυτόχρονα;;

      Διαγραφή
  5. Απολαμβάνουμε τη δημιουργικότητα σε όλες τις τις εκφανσεις! Εξαιρετικη η συμμετοχή σου Κατερίνα και ηταν συντροφιά εξαιρετική μιας και ήσουν ακριβως μετα απο μενα στη σειρα :)
    Καλό υπόλοιπο στη μέρα μας!
    Φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κατερίνα μου συγχαρητήρια γα τη συμμετοχή σου!
    Με λίγα λόγια είπες τόσα πολλά!
    Μου άρεσε πολύ που έβαλες και το σχόλιο του Δημήτρη...πάντα μας τιμά όλους με το ταλέντο του!
    Φιλιά πολλά και καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Μαρία μου!!
      Μα ήταν τόσο συγκινητικό..
      Καλή συνέχεια!!

      Διαγραφή
  7. Κατερίνα μου,
    Τι κι αν δεν είσαι μαμά;; Ήταν υπέροχη η συμμετοχή σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα έχω το έντονο το μητρικό ένστικτο.. ποιος ξέρει! ;)
      Σ΄ευχαριστώ πολύ πολύ Μάρθα μου!!

      Διαγραφή
  8. Κατερίνα μου συγχαρητήρια.....! πανέμορφο....! θαρρώ από τα καλύτερα με αναφορά στο μεγάλο θέμα "παιδί". Μπράβο για τη σκέψη σου και τον τρόπο που το έδωσες.
    Καλό Σ/Κ σου εύχομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Γιάννη μου!! Πολλά ευχαριστώ για τα τιμητικά σου λόγια!!

      Διαγραφή
  9. Μπράβο σου Κατερίνα μου. Και δεν έχεις παιδιά...σκέψου να αποκτήσεις.Τα συναισθήματά σου δείχνει το ποίημά σου. Καλά λέω ότι αν μπορείς να αγαπήσεις αληθινά ένα παιδί -αληθινά όμως όχι εγωιστικά- τότε τα αγαπάς όλα και φυσικά ισχύει και το αντίστροφο. ''Είμαι ένας άνθρωπος σε μικροσκοπική συσκευασία'' Ακριβώς αυτό είναι το παιδί, καιρός να το αντιληφθούμε.
    Καλό Σ/Κο να περάσεις μάτια μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Συγχαρητήρια Κατερίνα μου!
    Κράτα το παιδί μέσα σου για πάντα, άλλωστε "είμαι παιδί δεν σημαίνει ότι δεν καταλαβαίνω"...
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αφού πέρασε αισίως μαζί μου τα 30, θα το συνεχίσουμε! :) :)
      Να είσαι καλά Ελένη μου!!

      Διαγραφή
  11. Ευτυχώς που δεν άφησες τα "σωστά πρότυπα" να απορροφήσουν τη σκέψη σου κι έγραψες απ' την αντιπέρα όχθη. Ως παιδί. Απίθανη ιδέα!
    Κατερίνα μου τα πρότυπα τα καθορίζουμε εμείς και για μένα το ιδανικό ποίημα, είναι αυτό που αφήνει το σημάδι του μέσα μου. Συγχαρητήρια για τη σκέψη σου να γίνεις η φωνή ενός παιδιού, αυτό δείχνει πόσο έτοιμη είσαι να ανταποκριθείς στο ρόλο σου ως μητέρα. Ήδη του παραχώρησες το βήμα να μιλήσει...
    Ο Δημήτρης μας είναι ο ποιητής της παρέας και της καρδιάς μας. Πολύ ευγενική η αναφορά σου στο μικρό αριστούργημα που έγραψε για να μας τιμήσει. Μπράβο σου Κατερίνα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όταν της το έστειλα, ήμουν 90% βέβαιη πως δεν πρόκειται για ποίημα! Είναι αυτό που της έγραψα και πιο πάνω, δεν είμαι καλά μελετημένη γι'αυτό και η ανασφάλεια! Έχω πολύ δρόμο να διανύσω ακόμα και αυτές οι συμμετοχές μου κάνουν πολύ καλό και είμαι ευγνώμων.
      Ευχαριστώ πολύ πολύ για όλα.. Θεωρητικά ναι είμαι έτοιμη, πρακτικό είναι το θέμα μας.. μεγάλο (πικρό) ζήτημα!
      Καλό Πάσχα Μαρία μου με υγεία και αγάπη να είσαι καλά!!

      Διαγραφή
  12. "Της Κατερίνας η ματιά, στης παιδικής καρδιάς τις ρούγες"
    O στίχος αυτός θέλει να πει ακριβώς όσα ένιωσα με το λόγο σου. Κι ήταν πολύ έντονη η βόλτα σου στις παιδικές καρδιές μέσα από τις λέξεις σου. Νάσαι καλά να μας ταξιδεύεις με τη σκέψης΄και σ' άλλα μονοπάτια που διαβαίνεις.
    Χαίρομαι όταν οι σκέψεις ενώνονται όλες μαζί και γίνονται σίφουνες ιδεών και συναισθημάτων. Καλό Πάσχα νάχεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς τον! Δημήτρη δεν ξέρεις πόσο συγκινήθηκα με το σχόλιό σου στης Αριστέας, δεν σε ρώτησα καν αν μου επιτρέπεις να το μεταφέρω λειτούργησα αυθόρμητα! Σ'ευχαριστούμε πάρα πολύ!! Καλό Πάσχα και σε εσένα, ό,τι καλύτερο!!

      Διαγραφή
    2. ¨όταν μοιραζόμαστε, η μοιρασιά δεν έχει περιορισμούς. Καλά έκανες και το μοιρασες κι εσύ το σχόλιό μου. Νάσαι καλά πάντα και να γράφεις όταν νιώθεις ότι κάτι ζητάει να σε χτυπήσει ή και να σε χαΪδέψει.

      Διαγραφή
  13. Ποσα ομορφα αισθηματα γεννηθηκαν! Ποσες αναμνησεις και αναπολησεις! Και μια συνειδητοποιηση που οταν γινεσαι γονιος εντεινεται... εχεις να κανεις με εναν ανθρωπο! Μικρο, αλλα ανθρωπο! Υπεροχο!
    Ο Δημητρης μας τιμησε ομολογω με εναν μοναδικο τροπο!
    Φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πάρα πολύ Χριστίνα μου!!
      Περαστικά σας και καλό Πάσχα με υγεία και δύναμη!!

      Διαγραφή
  14. Καλημέρα Κατερίνα μου!! Από τα πιο τρυφερά κι αισιόδοξα ποιήματα του συμποσίου!! Συγχαρητήρια για την συμμετοχή σου!! ειδικά η τελευταία στροφή σου πόση ελπίδα!!
    Υπέροχη κι κίνησή σου να αναφέρεις το ποίημα του κύριου Δημητρη που μας συγκίνησε όλους!! Φιλάκια πολλά κοπέλα μου καλή ξεκούραση να χεις και καλή Μεγαλοβδομάδα!!
    Για ευχές θα ξαναπεράσω!!! :)) ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω τιμή μου να το λέτε εσείς αυτό κυρία μου!! ♥

      Διαγραφή
  15. Υπέροχο!Με συνεπήρε από την αρχή έως το τέλος!
    Καλή Μεγάλη εβδομάδα σου εύχομαι!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήρθες σ'ευχαριστώ πάρα πολύ!!
      Επίσης, καλή Ανάσταση και καλό Πάσχα με υγεία!

      Διαγραφή
  16. Ξεχωριστή οπτική, με άγγιξε τόσο το ποίημά σου! Το λάτρεψα. Μπράβο, Κατερίνα μου!
    Φιλιά πολλά-πολλά! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Άφησε το αποτύπωμά σου εδώ..

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αλάτι, ζάχαρη κι αλληλεγγύη / το e-book

Φωτογραφίζειν: κατά βάθος είμαι ζήτημα φωτός

καληνύχτα καρδιά μου!

Ημερολόγιο Αισιοδοξίας 2013-2017 : Οι 32 συμμετοχές

Αναγνώστες

Google+ Society