Κάτι έχω ξεχάσει..

By Katerina Verigka - Απριλίου 20, 2016







Θυμήθηκα να κλείσω το καλοριφέρ;
Να κλειδώσω την πόρτα φεύγοντας;
Θυμήθηκα να πετάξω τα σκουπίδια;
Να πάρω το χάπι μου;
Θυμήθηκα τα ψώνια της εβδομάδας;
Τις υποχρεώσεις μου στην δουλειά;
Θυμήθηκα το pin της κάρτας μου;
Τον κωδικό πρόσβασης στα social media;
Θυμήθηκα τις γιορτές και τα γενέθλια όλων;
Της επετείου μου;
Θυμήθηκα τι να μη ξεχάσω;
Θυμήθηκα να προσέχω τον εαυτό μου;
Θυμήθηκα να αγαπώ και να κατανοώ περισσότερο τους γύρω μου;
Θυμήθηκα να μην ξεχνάω τα όνειρά μου;
Θυμήθηκα να μην αφήνω να με εκμεταλλεύονται;
Θυμήθηκα να υπερασπίζομαι τα δικαιώματά μας;
Θυμήθηκα να μην κλείνω τα μάτια στο έγκλημα;
Θυμήθηκα να απολαμβάνω την κάθε στιγμή;
Θυμήθηκα να ζω σαν άνθρωπος;



Τότε γιατί έχω το μόνιμο συναίσθημα πως κάτι έχω ξεχάσει;


οποία ομοιότης με πρόσωπα και καταστάσεις του παρόντος είναι συμπτωματική.




  • Share:

You Might Also Like

17 σχόλια

  1. Γιατί είναι τέτοιοι οι ρυθμοί της ζωής μας που ακόμα κι όταν είμαστε σε ηρεμία δεν το πιστεύουμε :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς το κορίτσι μου!! Που είχε να έρθει αιώνες και άφησε τρία σχόλια χαχαχα
      Κράτησα το πρώτο :) Κάπως έτσι.. Και η ηρεμία κρατάει λίγο βέβαια!

      Διαγραφή
  2. Η ομοιοτητες με την πραγματικοτητα καθε αλλο παρα συμτωματικες ειναι... Ας προσπαθησουμε να μην ξεχναμε κυριως τον εαυτο μας καπου στην καθημερινοτητα!
    Φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα εννοείται Χριστίνα! Αστειευόμενη το έγραψα! :)

      Διαγραφή
  3. Επειδή τα περισσότερα ξεχνάμε να τα θυμηθούμε! Μας χρειάζεται λίστα; Μπας και ζήσουμε σαν άνθρωποι....
    Καλησπέρα Κατερινάκι μου
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φαντάζεσαι να ξεκινήσουμε και τέτοιες λίστες..;;

      Διαγραφή
  4. Θυμήθηκα όλα τα άλλα κι έχω ξεχάσει εντελώς εμένα...
    ή
    Θυμήθηκα τα πάντα κι έχω ξεχάσει πώς είναι να μη θυμάμαι τα πάντα, έχω ξεχάσει πώς είναι να αφήνω στον εαυτό μου το περιθώριο να χαλαρώνει...
    Πολύ ωραίο κείμενο, φίλη μου! Φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχω ξεχάσει πως είναι να μη θυμάμαι τα πάντα.. τςςς
      Έγραψες! Και με συμπλήρωσες ιδανικά!!

      Διαγραφή
  5. Πφφφ... Ευτυχώς που είναι συμπτωματική η όποια ομοιότητα με πρόσωπα γιατί θα έλεγα πως με φωτογράφισες...
    ;-)
    Και πόσα ακόμη χωράνε σε αυτή τη λίστα? Τελειωμό δεν έχει...
    Πάρε ένα ΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ τώρα που το θυμάμαι! (Αν και δεν το ξεχνάω εύκολα αυτό!
    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε μα ναιι!! Group photo θα ήταν βασικά..!
      Φιλάκια πολλά κοπέλα μου όμορφη!!

      Διαγραφή
  6. Θα συμφωνήσω Κατερίνα με τους ρυθμούς που δεν σε αφήνουν να χαλαρώσεις. Ο Ελεύθερος χρόνος και η σκέψη είναι υπό διωγμόν.
    Καλό βράδυ να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Όου ναι! Αναλωνόμαστε μονίμως με τα καθημερινά για να είμαστε συνεπείς στους ψυχαναγκασμούς των άλλων. Μπράβο ρε Κατερινάκι μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Βρε Κατερινάκι μου, εμένα είχες στο μυαλό σου όταν το έγραφες??...
    Ευτυχώς βέβαια θυμάμαι τα βασικά κι όταν λέω βασικά, εννοώ τα 8 τελευταία που γράφεις. Αυτά δεν τα ξεχνάω, για τα άλλα όμως... άστα!
    Σε φιλώ γλυκά, το απόλαυσα πραγματικά!!!
    Καλημέρα σου
    Μαρίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τι άγχος!!! Κι όσο πιο ευαίσθητος είναι κανείς, τόσο περισσότερο γεμίζει η λίστα...
    Χρειάζετα καλό ξεκαθάρισμα και... χαρτί και μολύβι.
    Καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Έτσι όπως έχει γίνει η ζωή μας, καλή μου φίλη, ένα μυαλό είναι λίγο, αλλά που να βρούμε άλλο ένα;
    Καλό Πάσχα σου εύχομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αχ αυτά που λες ξαναπές τα... Μακάρι όσο μπορούμε να μην ξεχνάμε τα ουσιώδη και σημαντικά!! Ιδιαιτέρως πως να ήμαστε ακόμα άνθρωποι έτσι που χει γίνει ζούγκλα η ζωή..
    Τώρα για ημερομηνίες.. αστα.. Χαχαχαχα!! Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Να θυμηθω να αφησω εδώ τις Αναστασιμες ευχες μου για αγαπη παντου μεσα μας και γυρω μας.. να περνας ομορφα.. και αν ξεχασεις κατι δεν πειραζει θα το θυμηθεις την επομενη φορα..να εχεις ενα χαρουμενο διχως εννοιες Μαιο Κατερινα μου και ασε τα δυσκολα για αργοτερα.. φιλακιααααα ..!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Άφησε το αποτύπωμά σου εδώ..