Η Σοφίτα: Δύο αλήθειες

By Katerina Verigka - Απριλίου 13, 2016



Νοέμβριος 1983


Το κρύο νερό έπεφτε με δύναμη στα λαρύγγια του, όπως και στο πλοίο EVIQUEEN στην μέση του ωκεανού. Προσπαθούσε μάταια με τη δουλειά να ξεχαστεί ή έστω να ξεμπλέξει το κουβάρι στο μυαλό του που τον ταλαιπωρούσε μήνες τώρα. 

- Ε, Γιώργο! Σε θέλει ο Αναγνώστου πάνω, επείγει λέει. Θα σε αντικαταστήσω μέχρι να γυρίσεις.
- Πως τον είδες, θυμωμένο;
- Τι να σου πω.. σκεπτικός φαινόταν ο άνθρωπος. Άντε μην αργείς!

Το φιλικό χτύπημα στην πλάτη, λες και τον ξύπνησε ταρακουνώντας τον. "Μόλις γυρίσω στην Ελλάδα, όλα θα αλλάξουν. Αυτό δεν μπορεί, δεν πρέπει να συνεχιστεί." μονολόγησε και η γροθιά του άφησε ένα βαθούλωμα στον τοίχο. Αδιαφόρησε για τα περίεργα βλέμματα των ναυτικών ανεβαίνοντας δυο-δυο τις σκάλες. Μπήκε μέσα φουριόζος, αφού μετά το χτύπημα της πόρτας έλαβε την απαραίτητη συγκατάθεση.

-Γιώργο, ο κλοιός στενεύει. Πρέπει να τελειώνουμε με αυτή την ιστορία. Όσα κερδίσαμε κερδίσαμε. Ας σκεφτούμε τώρα τις οικογένειές μας πως θα καταστραφούν αν μας πιάσουν.
-Με πρόλαβες Δημήτρη,αυτό ερχόμουν να σου πω. Δεν θέλω να βρεθώ μπλεγμένος τώρα και να πληγωθεί η Κατερίνα. Ειδικά μετά από όσα έγιναν που είδα και έπαθα να την πείσω τόσους μήνες πως δεν συνέβη τίποτα με την αδελφή της.
- Με την Τούλα ε;
- Ε ναι με αυτή την τρελή. Έχει και άλλη; Αν είναι να προφυλακτώ.
- Σε παρακαλώ, μην παρεκτρέπεσαι. Ξεχνάς ότι είναι παιδικές φίλες με την κόρη μου.
- Για να τα λέω κάτι ξέρω Δημήτρη.
- Γιατί δεν παντρευτήκατε με την Κατερίνα, να την πάρεις και να φύγετε μακριά από όλα αυτά; 
- Στην κατάστασή της; Δεν ήθελα να το διακινδυνέψω. Όταν γεννηθεί με το καλό το παιδί θα την πάρω να ζήσουμε αλλού. Θα ψάξω να βρω και μια δουλειά στην στεριά. Κουράστηκα! Εντάξει το ξέρω ότι οι γονείς της είναι έξαλλοι που θα παντρευτούμε μετά, αλλά δεν γινόταν αλλιώς.
- Γιώργο ακούγονται πολλά. Εννοώ.. μόλις μαθεύτηκε η εγκυμοσύνη της Κατερίνας, η Τούλα έφυγε και δεν ξέρει κανείς που πήγε. Ούτε η κόρη μου. Και την Κατερίνα δεν την βλέπουν συχνά εκεί. Ελπίζω να μη λες ψέμματα και σε εμένα.
- Δεν καταλαβαίνω τι μου λες, πρέπει να γυρίσω και στη δουλειά μου.
- Να προσέχετε. Έχω κακό προαίσθημα.., είπε ανήσυχος και δικαιώθηκε.






Λίγες ημέρες μετά την γέννηση της Σόφης, τον φυλάκισαν. Κανείς δεν έμαθε τίποτα, μιας και τα κανόνισε όλα ο Αναγνώστου. Του το όφειλε. Εκείνος τον έμπλεξε, εκείνος έπρεπε τώρα να τον βγάλει μια και καλή από αυτή την ιστορία. Όταν βγήκε από την φυλακή ο Γιώργος δεν ήταν πια ο ίδιος. Από μισόλογα κατάλαβε ο Αναγνώστου πως η Τούλα επικοινώνησε μαζί του. Και από τότε βυθίστηκε στα σκοτάδια του πιάνοντας πάτο. Ένα βράδυ γυρνώντας στο πλοίο, στο λιμάνι της Γιοκοχάμα, θολωμένος από το πολύ αλκοόλ δεν παρατήρησε τον κίνδυνο που βρισκόταν απέναντί του. Δύο ληστές είχαν ακινητοποιήσει μια νεαρή κοπέλα που έμοιαζε μοιραία στην Κατερίνα. Χωρίς δεύτερη σκέψη μπήκε στην μέση. Σκόρπιες εικόνες. Τα λάθη του, τα πάθη του, ο πληγωμένος του εγωϊσμός ύστερα από την απόρριψη της Τούλας, τα ατελείωτα ψέματα και μια καθυστερημένη συγνώμη χωρίς παραλήπτες. Η αυλαία έπεσε. 
Κι έμεινε μοναχά το σημάδι του, κάπου εκεί στο πλοίο και στις ψυχές δύο γυναικών..

Μετά από ένα μήνα, τον Ιανουάριο του 1984 έγινε η μυστική τους συνάντηση. Η μητέρα της Τούλας και της Κατερίνας κοιτούσε συγκλονισμένη τον Αναγνώστου. Αργότερα ήρθε η σειρά εκείνου να παγώσει με όσα του εξιστορούσε η στενή του φίλη Ωραιοζήλη. Η βροχή που έπεφτε με δύναμη, κάλυπτε την σιωπή τους μέχρι να αποχωριστούν κουβαλώντας το βάρος της αλήθειας.



Μάρτιος 1983


Η Τούλα κοιτούσε την αδελφή της που περίμενε μια απάντηση. Έβλεπε τον πόνο της, μα ένιωθε τόσο ανήμπορη.. Πήγε να της πιάσει το χέρι για να πάρει δύναμη και η βίαιη αντίδραση της Κατερίνας την πάγωσε. Ποια αλήθεια να της πει; Την δική της ή την δική του; 




Η Κατερίνα βγήκε έξω τρέχοντας ξεσπώντας σε λυγμούς. Σκούπισε τα μάτια της και κατευθύνθηκε στον γιατρό. Από εκεί και πέρα όλα έγιναν τόσο γρήγορα, σαν ταινία.. Όταν βγήκε η διάγνωση της Τούλας, η οικογένεια έπρεπε να σταθεί στα πόδια της. Δεν γνώριζαν τίποτα για την ψυχική της νόσο, ήθελαν όμως το καλό της. 

- Η Τούλα δεν θα μπορέσει να μεγαλώσει το παιδί της με ασφάλεια.. Μπορεί να του κάνει και κακό.. Τι μας βρήκε κόρη μου.. γιατί σε εμάς; 
- Μάνα σταμάτα. Το παιδί θα το μεγαλώσω εγώ. Δεν θα το μάθει κανείς. Μόνο οι τέσσερις μας θα γνωρίζουμε. Ούτε ο Γιώργος, δήλωσε αποφασιστικά αλλά με τρεμάμενη φωνή όταν το στόμα της σχημάτιζε το όνομά του.



Ανέβηκε στην σοφίτα για να βρεθεί μόνη με τις σκέψεις της μέχρι να αντιμετωπίσει την Τούλα. Θα επέστρεφε από ώρα σε ώρα.. Ήταν τα πιο δραματικά λεπτά της ζωής της. Ποτέ δεν φανταζόταν πόσο θα της στοίχιζε η απόφασή της εκείνη την ημέρα.. Λες και ο καρκίνος άρχισε να δημιουργείται από την ώρα που έμαθε για την εγκυμοσύνη της αδελφής της και να εξαπλώνεται αργά και βασανιστικά με όλα όσα ακολούθησαν στην πορεία..







Μία χαραμάδα φωτός την άγγιξε και ανασηκώθηκε στον ήχο της εξώπορτας.


«Την αλήθεια την φτιάχνει κανείς, ακριβώς όπως φτιάχνει και το ψέμα.»
(Ο. Ελύτης, Εκ του πλησίον)

✍✍✍✍✍



Μετά το ''Μια ιστορία αγάπης'' που είχα την χαρά να συμμετέχω, ένα συλλογικό λογοτεχνικό δρώμενο που έγινε e-book, αποφάσισα να λάβω μέρος σε ένα ακόμα project! 13η σε σειρά, μου έπεσε ένα μεγάλο βάρος της ιστορίας καθώς υπήρχαν άπειρες πληροφορίες, συνεχόμενες ανατροπές και η ιστορία φτάνει προς το τέλος της.. Μου πήρε τρεις ώρες, ανάμεσα σε αρκετές σημειώσεις.. για να δώσω την συνέχεια. Ένα περίεργο πράγμα όμως, όταν ξεκινάς λες και σε κατευθύνει από μόνο του.. 





Η «Σοφίτα» είναι ένα συλλογικό διήγημα και βασίζεται σε μια ιδέα της Μαρίας Νικολάου, που το ξεκίνησε, το συντονίζει και θα το ολοκληρώσει στο ΚΕΙΜΕΝΟ της.Δεκαέξι μπλόγκερς, δημιουργούμε μια σπονδυλωτή ιστορία, χωρίς προηγούμενη συνεννόηση και προσχέδιο, αλλά με μοναδικό μπούσουλα την έμπνευση και τη φαντασία μας. Καθεμιά μας παραλαμβάνει την ιστορία-σκυτάλη απ’ την προηγούμενη, τη συνεχίζει και την παραδίδει στην επόμενη.Εν αρχή ην ο λόγος  της Μαρίας  λοιπόν και η αυλαία θα πέσει απ’ την ίδια, μόλις ολοκληρωθεί ο κύκλος των μπλόγκερς. 








και ακολουθεί η Έλλη στο Funky Monkey!









  • Share:

You Might Also Like

45 σχόλια

  1. Κατερίνα καλησπέρα. Δεν ξέρω αν στα προηγούμενα ιστολόγια έχεις παρακολουθήσει τις τοποθετήσεις μου για το Διήγημα που γράφετε. Εγώ μπροστά μου έχω μια υπέροχη δουλειά, που αν και προέρχεται από τόσους διαφορετικούς δημιουργούς διατηρεί μια αξιοθαύμαστη ενότητα γραφής, στυλ, στοιχείων.
    Θα προσθέσω και σε σένα αυτή μου την επισήμανση λοιπόν.
    Να ξέρεις παρακολουθώ το διήγημα με απόλυτη προσοχή καθώς το λάτρεψα στην πορεία του, είναι το στυλ που μου αρέσει πολύ.
    Το δικό σου επεισόδιο, ακόμα πιο ανεβασμένο σε ένταση, προσθέτει μια ακόμα αγωνία αν και σιγά-σιγά τα πράγματα αρχίζουν και ξεδιαλύνουν.
    Κατερίνα μου μπράβο κορίτσι μου. Μου αρέσει πολύ η παρέμβασή σου....! και επίσης ο τρόπος που την δίνεις. Και το ντύσιμο με τις εικόνες επίσης άψογο.
    Αποχωρώντας αφήνω πολλά συναισθήματα στο γραπτό σου όπως το έκανα και στα άλλα παιδιά με τα δικά τους επεισόδια. Μια εξαίρετη δουλειά.
    Καλό σου βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννη εννοείται και τα έχω διαβάσει όλα και μας τιμούν απίστευτα!!
      Σ'ευχαριστώ πάρα πολύ που είσαι τόσο ποιοτικός αναγνώστης της συγκεκριμένης ιστορίας!!
      Το είχα πολύ άγχος πως θα ανταποκριθώ γιατί το να είσαι 13ος στους 16 είναι ζόρικο!!
      Καλό βράδυ!!

      Διαγραφή
  2. Άρα η Σόφι είναι κόρη της Τούλας απ΄ότι συμπεραίνω!
    Ανατροπή!
    Αγωνιώ για την συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι.. Πήρε αυτή την δραματική απόφαση για να προστατεύσει το παιδί που θα αδυνατούσε να μεγαλώσει επαρκώς (σύμφωνα με την οικογένεια) η Τούλα!
      Κι εγώ αγωνιώ.. φτάνουμε στο τέλος..!

      Διαγραφή
  3. Δυο αλήθειες!!!!!! Τρελαίνομαι!! Ωστε τρελάρα η Τούλα!! Δεν τη συμπαθούσες και εσύ ε; Πολύ τη χάρηκα τη συνέχειά σου! Πολύ ωραία γραφή,εικόνες, συναισθήματα. Ξεκαθαρίζουν σιγά σιγά, αλλά τελικά η Κατερίνα ήταν έγγυος; Πω πω πω αγωνία...για να δούμε τι θα μας πει η Έλλη. Και ο Αναγνώστου στο λαθρεμπόριο...χμ χμ χμ αυτός έφταιγε ε;
    Μπράβο Κατερινάκι μου μπράβο. Έδωσες πολύ καλή πάσα στην Έλλη μας
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι μωρεεεέ! Την είδα από την σκοπιά του επαγγέλματός μου χεχε
      Ουσιαστικά τους παρουσιάζω όλους σαν τραγικούς ήρωες, στα πάθη και τα λάθη τους!
      Το ελπίζω να της έδωσα καλή πάσα, το είχα αρκετό άγχος! Πρώτη φορά που δυσκολεύτηκα τόσο σε συλλογικό δρώμενο!!
      Σ'ευχαριστώ πολύ πολύ..!!

      Διαγραφή
    2. Ααα και ξέχασα.. Αυτό που αφήνω να εννοηθεί είναι πως η Κατερίνα δεν υπήρξε ποτέ έγκυος. Το απέκρυψαν από όλους και ήταν το μυστικό της οικογένειας. Τώρα όμως αν οι επόμενες φίλες θέλουν να το πάνε αλλού καλοδεχούμενο φυσικά! :)

      Διαγραφή
  4. Την αγάπησα αυτη τη νουβέλα μιας εξαρχής
    Είναι απρόβλεπτη και με συνεχείς ανατροπές!!!
    Κατερίνα μου λογοτεχνικά ενα κείμενο απαιτήσεων αυτό που μας πρόσφερες
    Μπραβο σε ολους σας

    Καλό βραδάκι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πολύ Ελένη μου σ'ευχαριστούμε!!!

      Διαγραφή
  5. Την αγάπησα αυτη τη νουβέλα μιας εξαρχής
    Είναι απρόβλεπτη και με συνεχείς ανατροπές!!!
    Κατερίνα μου λογοτεχνικά ενα κείμενο απαιτήσεων αυτό που μας πρόσφερες
    Μπραβο σε ολους σας

    Καλό βραδάκι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κατερίνα μου,
    Με συγκλόνισες! Είναι αλήθεια πως "ήθελα" τη Σόφη παιδί της Τούλας, κάτι που ένοιωσα έντονα όταν διάβαζα την "Αναμέτρηση με τα κυπαρίσσια" της Μαρίας της Κανελλάκη.
    Δεν μπορώ να πω "το περίμενα", μια που το έργο είναι συλλογικό και η καθεμία που έχει αναλάβει τη συνέχεια, το βλέπει με τη δική της σκοπιά, δίνει το δικό της στίγμα, σπρώχνει με τη δική της βάρκα την ιστορία μέχρι να επιστρέψει στο λιμάνι της Μαρίας Νικολάου.
    Καημένη Τούλα... Τραγική φιγούρα, έτσι όπως την πλάθετε, κομμάτι-κομμάτι...

    Πιστεύω κι εγώ ότι έδωσες πολύ γερή πάσα στην Έλλη!

    Συγχαρητήρια!
    Φιλιά πολλά και καλό βράδυ να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλήθεια Νατάσα μου; Όταν ξεκίνησα να γράφω βυθίστηκα τόσο πολύ που θα έγραφα πολύ παραπάνω από όσο θα έπρεπε και έβαλα φρένο! Αυτό είναι το ωραίο στην συλλογικότητα της συγγραφής, ο καθένας να γράφει από την δική του σκοπιά σεβόμενος τους προηγούμενους αλλά και όσους θα ακολουθήσουν!
      Έτσι την έπλασα στο μυαλό μου την Τούλα, τραγική φιγούρα. Μα και την Κατερίνα!
      Σ'ευχαριστώ πάρα πολύ!!
      Καλό βράδυ φιλιά!!

      Διαγραφή
  7. Η ιστορία μας, εξελίσσεται πολύ ωραία!!!
    Ένα ένα τα πράγματα μπαίνουν στη θέση τους! η ιστορία γεννά ένα σωρό συναισθήματα κι ακόμη δε ξέρουμε κ που θα καταλήξει...
    Το έχω πει πολλές φορές κ θα το πω ακόμη μία! Μου αρέσει πολύ που μια τόσο όμορφη ιστορία φτιάχνεται από τόσους διαφορετικούς ανθρώπους!!!!
    Κατερίνα εξαιρετική η συνέχεια σου!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πάρα πολύ για το όμορφο και τιμητικό σου σχόλιο!!

      Διαγραφή
  8. Κατερίνα μου μπράβο! Έγραψες μια πολύ καλή συνέχεια, πατώντας ωραία πάνω στα προηγούμενα κεφάλαια, δίνοντας νέα στοιχεία για την Τούλα, απαντήσεις σε αρκετά ερωτήματα και αφήνοντας άλλα ερωτήματα ανοιχτά για να απαντηθούν αργότερα. Μου έδωσες πολύ καλές πάσες!
    Τώρα μένει να οργανωθώ και φυσικά να στρωθώ - ελπίζω να μη σας απογοητεύσω!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όταν το ολοκλήρωσα, εσένα σκέφτηκα! Λέω θα με μισήσει τώρα; Την δυσκόλεψα, την μπέρδεψα;; Μακάρι να σου έδωσα καλή πάσα γιατί μια ανασφάλεια με διακρίνει!!
      Είμαι σίγουρη πως θα μας αφήσεις όπως πάντα άφωνους με την καλή έννοια..

      ( ˘ ³˘)❤

      Διαγραφή
  9. Και για να επανέλθω θεματικά Κατερίνα μου, πιστεύω ότι η Τούλα (Δήμητρα), η μεγάλη αδελφή, είναι η τραγική φιγούρα, μέχρι τώρα στο διήγημά μας. Πιστεύω εξαπατήθηκε απόλυτα, βίωσε ένα τραγικό αδιέξοδο. Τώρα αναμένεται, ελεύθερα πάντα, να δούμε την τροπή που θα δώσουν οι υπόλοιπες φίλες στη συγγραφή.
    Πραγματικά το λάτρεψα αυτό το διήγημα.
    Την καληνύχτα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάπως έτσι το αισθάνθηκα κι εγώ Γιάννη! Λίγο παραπάνω η Τούλα, γιατί όλοι είναι τραγικές φιγούρες.. Να είσαι καλά!! Τα σχόλιά σου είναι τροφή για σκέψη πάντα, μας κάνουν καλύτερους! :)

      Διαγραφή
  10. Κατερίνα με άφησες άναυδη από το γράψιμο σου, την τροπή που έδωσες, από την ταχύτητα σου. Μπράβο κορίτσι μου! Πολλά μπράβο! Έκανες μια υπέροχη δουλειά. Η Τούλα τρελή δηλαδή. Λες να είναι κάτι κληρονομικό; Και να μη μπορεί η Σόφη να κάνει παιδιά με τον Ορέστη; Είδες τι μου έχετε κάνει; Να με προβληματίζει το μέλλον. χαχα Μεγάλη η αγωνία. Και έχει γίνει το κάτι άλλο. Αν σκεφτείς πώς ξεκίνησε και πώς έχει εξελιχθεί! Ούτε θα μπορούσα να το φανταστώ ποτέ το ωραίο αυτό αποτέλεσμα. Πολύ όμορφα! Άντε σειρά έχει η Έλλη! Καλή συνέχεια φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωωω σ'ευχαριστώ πάρα πολύ για τα υπέροχα λόγια, ειλικρινά με συγκινείς!!
      Αφοσιώθηκα γρήγορα γιατί συνέπεσε με την άδειά μου από την δουλειά και μου βγήκε γρήγορα! Λοιπόν να σου πω ότι ήθελα να την "πειράξω" λίγο και την Σόφη αλλά αν τα εμφάνιζα όλα με την μία, δεν θα είχαν τίποτα να γράψουν οι επόμενες.. Θα δούμε όμως τι θα σκεφτούν και πως θα το δέσουν!!
      Αυτό είναι το μαγικό με τα συλλογικά δρώμενα, να μη μπορείς να φανταστείς την κατάληξη!
      Και πάλι ευχαριστώ, γιατί το είχα άγχος πως θα σας φανούν όλα όσα εμπνεύστηκα!!
      Καλή συνέχεια πολλά φιλιά!!

      Διαγραφή
  11. Παρακολουθώ και εγώ όλη την ιστορία και μου άρεσε η τροπή που του έδωσες Κατερίνα μου με βάση την επαγγελματική σου ιδιότητα και όπως λέει και ο Giannis Pit η Τούλα είναι η τραγική φιγούρα !! Μπράβο σου πολύ ωραία!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πολύ που σου άρεσε η εξέλιξη αυτή!!
      Πολλά φιλιά!!

      Διαγραφή
  12. Αυξάνεται κι άλλο η αγωνία με την τροπή σου Κατερίνα!!! Μου άρεσε η συνέχεια που δίνεις και οι αλήθειες που εμπλουτίζουν κι άλλο την ιστορία!!! Μπράβο σου!
    Περιμένοντας τη συνέχεια
    σε φιλώ γλυκά
    Μαρίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρίνα μου να είσαι καλά!! Ήθελα να γράψω κι άλλα, αλλά έβαλα φρένο για ευνόητους λόγους! :)
      Καλή σου μέρα!!

      Διαγραφή
  13. Μπράβο βρε Κατερινιώ!!!
    Υπέροχη συνέχεια!!!
    Σε διάβασα χτες βράδυ αλλά δεν είχα χέρια να σχολιάσω (ας όψονται οι λαμπάδες!!)
    Καλή συνέχεια στην Έλλη μας!!!

    (είμαι πολύ συγκινημένη με όλες κορίτσια .....ποιος το περίμενε; Είμαστε- όλες υπέροχες ☺ Τι να μην βλογήσω τα γένια μου;.... )

    Καλημέρα και φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελπίζω το σχόλιο να μη σου στοίχισε μία λαμπάδα λιγότερη χιχιχι (γιατί στης Πέτρας το παρακάναμε)
      Χαίρομαι που σου άρεσε! Περίμενα ότι θα δυσανασχετήσετε με ορισμένα νέα στοιχεία αλλά τελικά είστε ανοικτοί σε όλα! :)
      Η Έλλη (όχι επειδή είναι φίλη μου και την αγαπώ) θεωρώ πως θα το απογειώσει!
      Καλή δημιουργική συνέχεια Αριστέα μου!!

      Διαγραφή
  14. Ενα "γιατι" πλανάται πάνω απο την ιστορία. Ήρωες μοιραίοι και ψυχές λαθραίες. Ευγε παιδιά!
    Καλη συνέχεια στη μέρα μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήρωες μοιραίοι και ψυχές λαθραίες.. Πόσο πετυχημένο σχόλιο!!
      να είσαι καλά Αριάδνη μου!!

      Διαγραφή
  15. Πανεμορφη συνεχεια Κατερινακι! Τοσο αριστοτεχνικα δοσμενη! Κι αλλη μια φορα μαγευομαι απο το ποσο διαφορετικους δρομους τρεχει το μυαλο μας στην ιδια πανω τροχια ομως! Πχ εγω τις ειχα σκεφτει και τις 2 εγκυμονουσες!
    Πολυ ωραια πασα στην Ελλη!σιγουρα ακολουθει υπεροχο αποσπασμα!και παλι χιλια μπραβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ πολύ!! Μου φάνηκε κάπως "τετριμμένο" (χωρίς παρεξήγηση) να τις δηλώσω και τις δύο εγκυμονούσες.. Ενώ τώρα με αυτή την μοιραία απόφαση της Κατερίνας εξελίσσονται πολύ διαφορετικά όλα!
      Να είσαι καλά Χριστίνα μου!! Η Έλλη γράφει πάντα εξαιρετικά οπότε και να την δυσκόλεψε λίγο θεωρώ πως θα το απογειώσει!! :)
      Πολλά φιλιά καλή συνέχεια!!

      Διαγραφή
    2. Χαχαχα! Ναι, η αληθεια ειναι οτι αν διαβασεις γενικα ιστοριες μου θα δεις ειμαι λιγο psycho και εχω δει πολυ Παπακαλιατη!

      Διαγραφή
    3. χαχαχα μ'αρέσεις!!
      Πάντως και το psycho στυλ έχει πολλές υποκατηγορίες, στις ταινίες είναι το αγαπημένο μου είδος!

      Διαγραφή
  16. Διαβαζω.. διαβαζω.. και με πιανει μια αγωνια για το που θα πάει η ιστορια Κατερινα μου την συνέχισες καταπληκτικά και εδωσες πολύ ώραιες πασες στην Ελλη μος δεν ξερω αν θα τα καταφερω να την συνεχισω... αλλά θα προσπαθησω.. εχει πολύ σασπένς οσο φτανει στο τελος της..μπραβο Κατερινα ..φιλακιααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μην ανησυχείς.. κι εγώ όσο διάβαζα τις προηγούμενες με έπιασε τρομερό άγχος!
      Αναρωτιόμουν πως να την συνεχίσω! Αφοσιώθηκα όμως ένα απόγευμα, έκανα τις σημειώσεις μου και αυτό ήταν.. Μόλις ξεκίνησα να γράφω δεν σταματούσα! Θα σου έδινα ιδέες μετέπειτα αλλά το νόημα είναι ο καθένας να δίνει την πινελιά του και είναι ωραίο να το ζήσεις αυτό! Σ'ευχαριστώ πολύ πολύ!!

      Διαγραφή
  17. Ξέρεις τι με ενθουσίασε στην ιστορία σου; Ότι έστριψες τους προβολείς στην Τούλα, που από συμπρωταγωνίστρια, έγινε η μοιραία πρωταγωνίστρια. Κι αυτή η ανατροπή αναζωπυρώνει την αγωνία, αφού όλα τα ενδεχόμενα είναι πια ανοιχτά.
    Μπράβο Κατερίνα μου, το σήκωσες παλικαρίσια το φορτίο της 13ης θέσης!
    Καλή συνέχεια και στην Έλλη μας, που νομίζω πως το σημείο που παραλαμβάνει, είναι απ' τα πιο δυνατά της.
    Υ.Γ. Άντε κορίτσια κανονίστε να τελειώνουμε με τα γεννητούρια, κι όταν φτάσει η σειρά της Ρούλας μας, να ασχοληθεί με τα μωρουδιακά του, να του κεντήσει τα ζιπουνάκια του του και να το μεγαλώσει με χοχλιούς μπουμπουριστούς και σταμναγκάθια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κανελλάκι μου ...ΘΕΑ!!!!!!
      Άφησα την 13η λαμπάδα από το χέρι για να σχολιάσω!
      Το σχόλιο για την Ρουλίτσα με πέθανε!!!!

      Φιλούρες!!!
      Αύριο το Συμπόσιο θα σας καταπλήξει ( κι από βδομάδα οι λαμπάδες μου ...είπε το ψώνιο και λιποθύμησε♥)

      Διαγραφή
    2. Μαρία μου χαίρομαι πάρα πολύ με τον ενθουσιασμό σου! Τα κάνω κάτι τέτοια, αν θυμάστε και στην Ιστορία Αγάπης! Είχα δύο εκδοχές να γράψω και κατέληξα σε αυτή! :) Πολλά ευχαριστώ για το τιμητικό σου σχόλιο!

      Για το ΥΓ, πες το στην Ρούλα που την αγχώσαμε με την εξέλιξη της ιστορίας και δεν ξέρει αν μπορεί να ανταποκριθεί!

      Αριστέα είσαι ο ορισμός του τραβάτε με κι ας κλαίω! Δεν προλαβαίνεις δεν προλαβαίνεις όλο τριγυρνάς στην γειτονιά και μετά μας λες ότι μένεις πίσω χαχαχα με τρελαίνεις!! Πάρε βιταμινούλες και άσε τις λιποθυμίες!! (πολύ σοφίτα διαβάζεις και κόλλησες από τις λιποθυμίες τους;;!)

      Διαγραφή
    3. αχαχαχαχα! Κατερινιώ μου έλιωσα!!!!
      Βρε συ, το μέιλ είναι ο μόνο που έχω στην ουσία ανοιχτό
      αυτές τις μέρες. Και διαβάζω .... δίπλα στην οθόνη δημιουργώ!(περίμενα πώς και πώς το σχόλιο της Μαρίας ...πες μου : δεν είναι απίθανη ακόμα κι όταν σχολιάζει; Είναι να χάνεις ατάκες της; Όχι πες μου!!! )

      Φιλιά ! ♥

      Διαγραφή
  18. Αυτή την ανατροπή δεν την περίμενα...
    Η Τούλα αντιπαθητική στην αρχή, άρχισε να γίνεται συμπαθητική για να ξαναγίνει αντιπαθητική όταν δεν έχασε την ευκαιρία να αρπάξει τη...χμμ...σκυτάλη από την Κατερίνα (διάβασα μόλις και τη συνέχεια της Χριστίνας και αυτό μεταξύ άλλων της έγραψα στο σχόλιο..χαχα)
    Τώρα μας κάνεις να τη λυπηθούμε με την αρρώστια της...κι αυτή την ανατροπή δεν την περίμενα..διπλές εγκυμοσύνες φαντάστηκα, μία της Τούλας την περίμενα, αλλά την ψυχική νόσο δεν την περίμενα!
    Ο Γιώργος συνεχίζει να είναι αντιπαθητικός....για να δούμε παρακάτω τι θα γίνει!
    Κατερίνα μου συνέχισες κι εσύ την ιστορία υπέροχα!
    Μπράβο!
    Φιλιά πολλά και καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. :) :)
      Χαμούλης! Η αλήθεια είναι πως δεν ήθελα να κάνω πολλές ανατροπές αλλά να αρχίσω να κλείνω κάποια θέματα ή να τους δώσω μια κατεύθυνση γιατί δεν γίνεται να φτάσει το τέλος με άπειρα ερωτήματα!
      Σ'ευχαριστώ πολύ πολύ!!
      Καλό σαββατοκύριακο φιλάκια!!

      Διαγραφή
  19. Τι να πρώτο πω τι να πρώτο σχολιάσω υπέροχο κειμενο απίστευτες εικόνες μοναδικές χρονικές αναδρομές βουτηξες στα βαθειά μιας αρχαίας τραγωδίας όλους τους ήρωες αποκαλύψες το οικογενειακό μυστικό !!!!!!!!! Ομολογώ με συγκλονισες οι ήρωες μας εξελίσσονται οπως ακριβώς τους έπλαθα στο μυαλό μου μεσα απο τα υπέροχα κείμενα Συμφωνώ απολυτα με ολα τα σχόλια των φίλων μας και επιπλέον χάρηκα την απιστευτη ενηλικίωση της Κατερίνας με την ανάληψη της ευθύνης του παιδιού Συγχαρητηρια καρδια μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξέχασα να σχολιάσω τις μοναδικές πάσες σου αρχικά στην Ελλη μας και στη συνεχεια στα υπόλοιπα κοριτσια !!! Μπραβοοοοο

      Διαγραφή
    2. Κάτια μου να είσαι καλά για το υπέροχο ενθαρρυντικό σου σχόλιο!! :)
      Σ'ευχαριστώ πάρα πολύ!! Καλή εβδομάδα να έχεις!!

      Διαγραφή
  20. Η ανατροπή της ανατροπής γίνεται εδώ καλέ!!! Αρα η Σόφη είναι όντως της Τούλας!!! Αυτά είναι!! Κατερίνα μου συνέχισες κι εσύ με πολλή έμπνευση και διάθεση για ανατροπές!! Συγχαρητήρια!! Σε φιλώ και πάω για την συνέχεια στην Ελλη!! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς την μου! Προς τα εκεί προσανατολίστηκα αλλά δεν ξέρω τι θα αποφασίσουν οι επόμενες! :) :) Να είσαι καλά Μαριλένα μου!! Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή

Άφησε το αποτύπωμά σου εδώ..